Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2020, 03:22   #1
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.551
Standaard Van Quickenborne wil kritiek op de islam strafbaar maken

De vrije mening moet en zal wijken voor de islam, is het dat wat hij wil?
Zo speel je natuurlijk in de kaart van de terroristen !
Mensen de kop afsnijden helpt zullen ze denken, politici luisteren naar ons.

https://www.hln.be/binnenland/van-qu...omments-anchor

Citaat:
Daarbij verwijst hij uitdrukkelijk naar islamofobie. “Dat leidt tot haat en polarisering die we kunnen missen in dit land”, oordeelt Van Quickenborne.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 november 2020 om 03:42.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 06:34   #2
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De vrije mening moet en zal wijken voor de islam, is het dat wat hij wil?
Zo speel je natuurlijk in de kaart van de terroristen !
Mensen de kop afsnijden helpt zullen ze denken, politici luisteren naar ons.

https://www.hln.be/binnenland/van-qu...omments-anchor
Als er misdrijven wordn gepleegd moeten die vervolgd worden.
Ook haatmisdrijven ingegeven door racisme, xenofobie of negationisme

Ik zie daar niets mis mee.

En als extreem rechts hun meest gore islamofobe bagger gaat verwarren met kritiek, dan is het in mijn opinie echt wel hoog tijd dat de overheid ingrijpt. Het is ver aan het komen met dat extreem rechts. Onversnede neo-nazisme stellen ze doodleuk gelijk aan Vlaamsgezindheid en het meest rauwe racisme vinden zij doodsimpel "kritiek".

Het wordt hoog tijd dat een beschaafde maatschappij deze haatmisdrijven effectief gaat aanpakken.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 07:02   #3
wagner.666
Minister
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 3.087
Standaard

[quote=daiwa;9513028]De vrije mening moet en zal wijken voor de islam, is het dat wat hij wil?
Zo speel je natuurlijk in de kaart van de terroristen !
Mensen de kop afsnijden helpt zullen ze denken, politici luisteren naar ons.

https://pnws.be/van-quickenborne-vla...te-tettenclub/

Citaat:
Hou jij van mooie vrouwen?
VAN QUICKENBORNE: “Absoluut. Er goed uitzien is toch wel een criterium voor mij. Ik knap af op een dik achterwerk en kleine borsten. Ik heb de Vlaamse vrouwen ooit eens de ‘platte tettenclub’ genoemd. Hun gezicht mag er best zijn, maar ze hebben niet veel. Sorry ladies, er zal ook aan mij wel het één en ander mankeren, maar ik kan er ook niet aan doen dat ik nu eenmaal graag een mooie boezem zie.”

Waar hij de vrouwen dan wel mooi vindt? “Ik ben verzot op Libanese vrouwen. Ik was er al drie keer en telkens word ik er verliefd. Libanese vrouwen zijn allemaal pareltjes, ze hebben bijna allen een 90-60-90 maatje met fijne lichtblauwe of groene ogen. Ik smelt er gewoon weg.”
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 07:36   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als er misdrijven wordn gepleegd moeten die vervolgd worden.
Ook haatmisdrijven ingegeven door racisme, xenofobie of negationisme

Ik zie daar niets mis mee.

En als extreem rechts hun meest gore islamofobe bagger gaat verwarren met kritiek, dan is het in mijn opinie echt wel hoog tijd dat de overheid ingrijpt. Het is ver aan het komen met dat extreem rechts. Onversnede neo-nazisme stellen ze doodleuk gelijk aan Vlaamsgezindheid en het meest rauwe racisme vinden zij doodsimpel "kritiek".

Het wordt hoog tijd dat een beschaafde maatschappij deze haatmisdrijven effectief gaat aanpakken.
De definities van racisme en xenofobie zijn tegenwoordig zo aan het verbreden dat dat neerkomt op het totale einde van de vrije meningsuiting. Je beseft toch dat aan de universiteiten tegenwoordig wordt gedoceerd dat alle witten bij definitie racistisch zijn, dat alles wat uit hun mond komt racistisch is omdat vanuit een positie van privilege wordt uitgesproken of geschreven. Je merkt toch ook wel hoe een bepaalde agenda door media en bedrijven gepusht wordt. Tot op zekere hoogte was en is dat nodig maar wat er nu aankomt, wat er nu achter zit ...

Wat je daar zo naïef stelt omdat het wel goed klinkt komt neer op jezelf in een dwangbuis steken met een stop in uw mond. Ik heb het hier nog al gedaan en ik denk dat ik het nog veel ga doen: lees AUB Cynical Theories van Pluckrose en Lindsay. Het boek wordt langs alle kanten neergesabeld - meestal met vrijblijvende dooddoeners - maar iedereen met een open geest en een hersencel over kan niet anders dan merken dat de schrijvers de nagel op de kop slaan. Ik las het niet graag en ik lees het nog dat mensen het een pijnlijk boek vinden, zowel voor als tegenstanders haten het boek in feite. Naar mijn mening omdat het met de vinger in de wonde wrijft. De oplossingen die ze geven zijn wat flauwtjes maar de analyse die ze maken maakt veel duidelijk.

Wat de bagger van extreem rechts betreft actie reactie. En tegenover de wekelijkse messenstekerijen valt dat toch nog mee. Voorlopig. Hopelijk blijft het bij wat meer mondeling extremisme en gebeuren er van die kant geen ongelukken. Mensen die wat ze voelen niet beter weten uit te drukken dan met haattaal de mond snoeren vind ik geen goed idee. Als je tegen een dommerik of een puber zegt dat wat hij voelt bij hoofddoeken, islam, terrorisme fascistisch of (neo)nazistisch is dan gaat die gewoon denken goed dan ben ik dat. Idem met iedereen die kritiek heeft op het kapitalisme direct een communist noemen trouwens.

Wat quickie betreft. Justitie is nog niet overbelast genoeg. Dat hij eerst zorgt dat justitie gemoderniseerd wordt. Hij laat weer de ene na de andere ballon op de aandachtshoer (of aandachtsafleider). (Oei is het gebruik van het woord aandachtshoer hatespeech ?)

O en nog iets, met wat er op ons afkomt - waar we eigenlijk al midden in zitten - het is zo ongeveer hatespeech tegenwoordig - en als het zo verder gaat zeker - om te beweren dat er zoiets bestaat als twee seksen, of dat obesitas niet gezond is ... 't is maar dat ge het weet. Het zal niet bij de verbreedde definitie van racisme blijven.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 07:40   #5
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Lol, seksistische praat = hatespeech. Quickie naar het gevang. Of wacht neen. Het gerecht verzuipt toch al in het werk en loopt technologisch 100 jaar achter.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'

Laatst gewijzigd door Vlad : 11 november 2020 om 07:40.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 07:54   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
En als extreem rechts hun meest gore islamofobe bagger
Wat is er mis met islamofobie ? De islam is een "denksysteem" vol pure lulkoek dat nergens rationeel zinvol is, en mensen aanzet tot totaal irrationeel gedrag dat in vele gevallen nefast is voor zichzelf en hun omgeving, en vaak aanzet tot geweld.

Islam zelf is pure bagger, waarom zou men daar geen openlijke afkeer mogen van hebben en dat zeggen ?

Aan kinderen zulke lulkoek wijsmaken is toch schandalig ?

En ja, islam is niet alleen hierin, er zijn ook andere van die "systemen" die pure bagger en lulkoek zijn. De meeste religies zijn pure bagger en men moet daar afkerig van zijn, maar bij islam spant het toch de kroon ? In onze huidige maatschappij is de lulkoek en de irrationaliteit van de islam toch de belangrijkste van die systemen die mensen het meeste aanzet tot nefast gedrag dat nergens enige rationele basis heeft ?

Ik begrijp niet hoe men daar NIET "fobisch" tegenover kan staan en tevens rationeel zou willen zijn.

Mensen zijn ergens vrij om totale BS te geloven, maar in een normale maatschappij moeten normale burgers perfect het recht hebben om te zeggen dat wat die idioten geloven, pure BS is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2020 om 08:01.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:03   #7
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.493
Standaard

Het uiten van een irrationele angst is strafbaar?
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:09   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Het uiten van een irrationele angst is strafbaar?
Er is niks irrationeels aan angst voor gevaarlijke zotten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:19   #9
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.679
Standaard

De politiek heeft NOG MEER ongeziene macht geroken mensen!

Volgende verkiezingen zal dat eens rechtgezet moeten worden met de verwijdering van alles en iedereen dat nu in de federale regering zit...

Het gaat hier over zelfverdediging.....

Laatst gewijzigd door kelt : 11 november 2020 om 08:19.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:23   #10
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is niks irrationeels aan angst voor gevaarlijke zotten.
Wat is Quickie dan van zin?
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:46   #11
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Wat is Quickie dan van zin?
We zijn kikkers in een pot water die langzaam opgewarmd wordt.......een kudde die uiteindelijk de grootst mogelijk inperkingen van beweging en meningsuiting (hoe verdorven soms ook) en op den duur zelfs vertrouwelijkheid en keuze van medium,"normaal" zouden gaan vinden omdat "politici" zeggen dat het zo beter is......


Er is niet veel tijd meer om dat te stoppen...(ja,nu ik zulke zaken door een LIBERAAL hoorde aankondigen is het potje vol voor mij)..
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 08:59   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.188
Standaard

Deze draad is een haatdraad met een bedrieglijke titel.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=255999

Edit: dit is mijn persoonlijke mening.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 november 2020 om 09:01.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:09   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Deze draad is een haatdraad met een bedrieglijke titel.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=255999

Edit: dit is mijn persoonlijke mening.
Ook mijn 'persoonlijke' mening

Dubbeldraadje, in het verkeerde forum, met een bedrieglijke titel die de lading niet dekt, en als enig doel haat aan te wakkeren.

Bruin-rechts dat bang is dat ze hun mestkar niet meer ongestraft zouden mogen leegkieperen op de sociale media. Boehoehoe...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:10   #14
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

De grondwet moet aangepast worden hiervoor.
Hoe gaat hij dat voor elkaar krijgen denken jullie ?
Dit is puur profileringsdrang van een politiek uilskuiken.

Trouwens in feite wil hij iets dat nu al strafbaar is, maar voor assisen moet verschijnen, gemakkelijker vervolgbaar maken. De boodschap moet iets bevatten dat aanzet tot haat of geweld. Ik denk dat zijn voorbeeld van islamofobie, hoewel tekenend voor hem, niet het beste voorbeeld is. Want wanneer is iets islamofoob. Als je tegen de islam bent. Niks mis mee. Maar als je oproept om de islam uit te roeien, dan is daar wel iets mis mee.

Ik vraag me af of het volgende wat ik dus echt denk, vervolgd zou worden :
Islam is zelf een verspreider van haat, vrouwen mishandeling en homofobie.
Er bestaat geen gematigde islam.
Hoofddoeken om religieuze redenen moeten verboden worden op he publieke domein, en zeker in scholen. Hoofddoeken zijn een symbool van onderdrukking en in veel gevallen gelukte hersenspoeling van vrouwen.
De islam is een geloof dat is blijven steken in de middeleeuwen en dat niet past in onze moderne westerse maatschappij. Sterker nog het is daar een gevaar voor.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 november 2020 om 09:18.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:14   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als er misdrijven wordn gepleegd moeten die vervolgd worden.
Ook haatmisdrijven ingegeven door racisme, xenofobie of negationisme

Ik zie daar niets mis mee.

En als extreem rechts hun meest gore islamofobe bagger gaat verwarren met kritiek, dan is het in mijn opinie echt wel hoog tijd dat de overheid ingrijpt. Het is ver aan het komen met dat extreem rechts. Onversnede neo-nazisme stellen ze doodleuk gelijk aan Vlaamsgezindheid en het meest rauwe racisme vinden zij doodsimpel "kritiek".

Het wordt hoog tijd dat een beschaafde maatschappij deze haatmisdrijven effectief gaat aanpakken.
Je zou er beter aan doen je eens af te vragen waarom zoveel mensen de pest hebben aan de islam en waarom dat véél minder het geval is t.a.v. andere religies. Zoals gewoonlijk ga jij hier weeral eens racisme en “rechts” erbij sleuren. Een hekel hebben aan islam is hoegenaamd geen “racisme”. Racisme is discrimineren op grond van fysieke kenmerken. Islam is een hatelijk intolerante religie die er naar streeft haar eigen normen boven die van een democratische samenleving te stellen. Daardoor alleen reeds is er voor deze zogenaamde “religie” in onze maatschappij geen plaats.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 11 november 2020 om 09:15.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:22   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je zou er beter aan doen je eens af te vragen waarom zoveel mensen de pest hebben aan de islam en waarom dat véél minder het geval is t.a.v. andere religies. Zoals gewoonlijk ga jij hier weeral eens racisme en “rechts” erbij sleuren. Een hekel hebben aan islam is hoegenaamd geen “racisme”. Racisme is discrimineren op grond van fysieke kenmerken. Islam is een hatelijk intolerante religie die er naar streeft haar eigen normen boven die van een democratische samenleving te stellen. Daardoor alleen reeds is er voor deze zogenaamde “religie” in onze maatschappij geen plaats.
Ik heb de pest aan alle religies, maar ik vind dat iedereen die daar behoefte aan heeft ook het recht moet hebben een godsdienst te beleiden.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:25   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De grondwet moet aangepast worden hiervoor.
Hoe gaat hij dat voor elkaar krijgen denken jullie ?
Dit is puur profileringsdrang van een politiek uilskuiken.

Trouwens in feite wil hij iets dat nu al strafbaar is, maar voor assisen moet verschijnen, gemakkelijker vervolgbaar maken. De boodschap moet iets bevatten dat aanzet tot haat of geweld. Ik denk dat zijn voorbeeld van islamofobie, hoewel tekenend voor hem, niet het beste voorbeeld is. Want wanneer is iets islamofoob. Als je tegen de islam bent. Niks mis mee. Maar als je oproept om de islam uit te roeien, dan is daar wel iets mis mee.

Ik vraag me af of het volgende wat ik dus echt denk, vervolgd zou worden :
Islam is zelf een verspreider van haat, vrouwen mishandeling en homofobie.
Er bestaat geen gematigde islam.
Hoofddoeken om religieuze redenen moeten verboden worden op he publieke domein, en zeker in scholen. Hoofddoeken zijn een symbool van onderdrukking en in veel gevallen gelukte hersenspoeling van vrouwen.
De islam is een geloof dat is blijven steken in de middeleeuwen en dat niet past in onze moderne westerse maatschappij. Sterker nog het is daar een gevaar voor.
Niet.

Dit is totaal onhaalbaar en niet realistisch. Men gaat heus niet aan de grondwet morrelen omwille van de mogelijkheid om dan wat zeloten en haat apologeten te kunnen correctioneel vervolgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:28   #18
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb de pest aan alle religies, maar ik vind dat iedereen die daar behoefte aan heeft ook het recht moet hebben een godsdienst te beleiden.
Definieer een godsdienst. Want wat is het verschil met een sekte zoals scientology. Voor mij lijkt de islam ook op een sekte die veel te wijdverspreid is en die pure haat predikt. Staat letterlijk in de koran.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:29   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb de pest aan alle religies, maar ik vind dat iedereen die daar behoefte aan heeft ook het recht moet hebben een godsdienst te beleiden.
Juist, maar aangezien dat een wat idiote bezigheid is, is het ook iedereen toegestaan om daar zo hard mee te lachen en te spotten als men wil.

Wij zijn het daar totaal mee eens, dat men uiteraard mag geloven wat men wil, en dat men dat mag zeggen, en dat men daar met anderen die dat ook geloven, zoveel zottigheden mag doen als men wil zolang men daar niemand zeer voor doet.

Echter, wettelijk "respect" willen afdwingen voor die zottigheden is erover. En de term zelf van "islamofobie" is erover want die zou inhouden dat men geen afkeer zou mogen hebben, dat men niet zou mogen spotten, dat men de onnozelaars die zich aan die dwazigheden bevlekken niet als te mijden onnozelaars mag beschouwen. Dat het "racisme" zou zijn om die normale reactie op idiotie te hebben.

Mensen die de islam aanhangen zijn onnozelaars, zoals alle anderen die rare dinges willen geloven, en die zijn soms zelfs nog gevaarlijk ook. Dat beseffen is zogezegd islamofobie, maar dat is de meest normale zaak die een rationeel mens kan hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2020 om 09:33.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 09:29   #20
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niet.

Dit is totaal onhaalbaar en niet realistisch. Men gaat heus niet aan de grondwet morrelen omwille van de mogelijkheid om dan wat zeloten en haat apologeten te kunnen correctioneel vervolgen.
En dat weet Quicky ook.
Er is dus een verborgen agenda of kinderachtige profileringsdrang.
Over de rug strelen van Groen!

Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 november 2020 om 09:30.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be