Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2018, 14:35   #141
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Of een Rus verkleed in Moslim ?

Bijlage 108314

Maar waarom zouden Soedanezen zich moeten verkleden als moslims...Soedan is toch een moslim land ?
Noord Soedan is overwegend islamitisch. Zuid Soedan niet.
Vertel mij dan eens aan wat je kan zien dat iemand die zegt Soedanees te zijn ook werkelijk Soedanees is??????????
PS; Zijn advocaat moet je niet geloven.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:13   #142
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is naast de kwestie. De vraag is hoe Jambon (of zelfs de Spoorwegpolitie) kan weten dat het gaat om Soedanezen. Die mensen hebben toch over het algemeen geen papieren meer?
Uiteindelijk, of het nu gaat over Soedanezen of andere Afrikanen die daar aankomen en rondlopen, als ze geen papieren hebben (weggegooid om om het even wat te kunnen uitkramen) en geen asiel willen aanvragen: de deur uit!
Zorgen dat ze niet meer aan eten en onderdak geraken, enkel nog vervoer om op te hoepelen!
En dringend stoppen met dat "vijf dagen tijd om het grondgebied te verlaten".
Hoogstens één keer af te geven, de volgende keer opgepakt, niet meer laten lopen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:14   #143
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Noord Soedan is overwegend islamitisch. Zuid Soedan niet.
Vertel mij dan eens aan wat je kan zien dat iemand die zegt Soedanees te zijn ook werkelijk Soedanees is??????????
PS; Zijn advocaat moet je niet geloven.
Als ik aan een Soedanees zeg dat ik een Luxemburger ben zal die mij ook wel geloven daarmee bedoel ik ;

Aan mij kan die wijsmaken wat hij wil. Ik denk dat er om die dingen uit te zoeken wel mensen zullen zijn met de nodige opleiding of capaciteiten inzake deze materie.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:16   #144
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180117_03304756

Hij zat dus maar te zeveren net als zijn forumwoordvoerder.
Neen, diegenen die daar rondhingen waren niet bestaande schimmen.
Wel nuttig voor de rood-groene onnozelaars als kiesvee indien ze hier lang genoeg kunnen blijven rondhangen!
Vandaar dat die multiculidioten er zo'n kabaal rond maken, alsof ze zelf niet weten wat het gevolg zal zijn voor onze maatschappij als er duizenden van die kleppers rondhangen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:26   #145
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dan had hij dat zo moeten zeggen ipv al te beweren dat er honderden Soedanezen meer waren.

Ma goed, het is een N-VA'er, die mag wat meer.
Gelukkig maar dat we nu de NVA hebben! Met de vorige partijen waren we al aan het verzuipen in die vreemde profiterende rotzooi!
Maar jij ziet dat precies als positief en "verrijkend" voor onze inwoners...
De commentaren van onze multiculidioten zijn anders ook niet mis.
De enen staan te roepen en te krijsen als er een paar effectief het land worden uitgegooid, sommige anderen doen dan smalend over het feit dat er eigenlijk bijna geen worden buitengegooid, in verhouding tot de instroom...
De laatste maanden hebben groen-rode lieden het bont genoeg gemaakt om de kiezers nog beter te doen begrijpen voor wat ze staan en wat we aan hen hebben!
Wie ziet er nu een Woutertje als burgemeester van Antwerpen???

Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2018 om 17:28.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:27   #146
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Gelukkig maar dat we nu de NVA hebben! Met de vorige partijen waren we al aan het verzuipen in die vreemde profiterende rotzooi!
Maar jij ziet dat precies als positief en "verrijkend" voor onze inwoners...
De commentaren van onze multiculidioten zijn anders ook niet mis.
De enen staan te roepen en te krijsen als er een paar effectief het land worden uitgegooid, sommige anderen doen dan smalend over het feit dat er eigenlijk bijna geen worden buitengegooid, in verhouding tot de instroom...
De laatste maanden hebben groen-rode lieden het bont genoeg gemaakt om de kiezers nog beter te doen begrijpen voor wat ze staan en wat we aan hen hebben!
Juist gezien.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:30   #147
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Neen, diegenen die daar rondhingen waren niet bestaande schimmen.!
Het is inderdaad moeilijk om het bestaan van "niet bestaande schimmen" op wetenschappelijke wijze te bewijzen.

Citaat:
De minister Jan Jambon werd in de commissie aan de tand gevoeld vanwege zijn uitspraken dat het aantal Soedanezen in de Noordwijk ‘exponentieel’ toegenomen was na de opschorting van de repatriëringen naar Soedan. Hij gaf woensdag toe dat hij dit niet wetenschappelijk kon bewijzen. ‘Maar ik ga niet wachten tot de situatie onomkeerbaar is om te reageren’, voegde hij eraan toe.

Hij gaat spokenjagers inhuren om de niet bestaande schimmen te tellen zodat de Andev´s van deze wereld tevreden zijn.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:31   #148
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Juist gezien.
Ja wat is het nu ?

Altijd dat gezever over het verzuipen onder de hoeveelheid migranten en nu is het weer helemaal niks van aan ?

Foutje in de debatfiches ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:32   #149
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En zelfs moest het zo zijn, dan is Jambon niet opgewassen tegen zijn taak. Als minister van Binnenlandse Zaken zou ik toch niet fier zijn moesten er 500 vluchtelingen doelloos rondhangen in de stations en parken. Op dit punt althans is de onbekwaamheid van NVA-er Jambon troef. Hij is de toestand niet de baas. Ook dat is duidelijk.
Wat een ergerlijke komedie!
Ken jij misschien een paar rood-groene politieke onnozelaars die daar wel een oplossing voor zouden hebben, en die uitvoeren zonder dralen?
Woutertje?

Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2018 om 17:33.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:41   #150
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Uit hetzelfde artikel:
De oppositieleden reageerden sceptisch. "Het is niet uw beleid dat de daling van de opgepakte migranten verklaart, maar de duizenden burgers die hen een dak boven het hoofd bezorgen," zei Hellings.

https://www.bruzz.be/samenleving/jam...ion-2018-01-17

Voor de goede verstaander, het echte aantal is dus nog veel groter, met dank aan de linkse gutmenschen...
De "duizenden burgers" die hen een dak boven hun hoofd geven????
Wie gelooft nu dat soort nonsens! Er zullen duizenden burgers daar rondlopen die die hele shithoop weer willen zien verdwijnen, dat wel!
Het Noordstation, een vuilhoop die naar pis en stront ruikt...
Wat een aanwinst voor al wie daar regelmatig door moet! Die mensen moeten dringend in hotels worden ondergebracht waar men ze op hun wenken bedient! Ze verrijken onze samenleving, nu en straks nog meer!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:42   #151
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een ergerlijke komedie!
Ken jij misschien een paar rood-groene politieke onnozelaars die daar wel een oplossing voor zouden hebben, en die uitvoeren zonder dralen?
Woutertje?
Maar waarom begin je altijd over die rood-groene ? Die hebben toch niks (meer) te zeggen in deze materie. Ter herinnering De Veranderaars zijn nu aan de macht.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 januari 2018 om 17:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:45   #152
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Misschien heeft Diamantjan Jambon aan de geur van de ontlasting en urine uitgemaakt dat het ging om Soenanezen.

Kortom en nogmaals, Jambon kletst uit zijn nek. Vermits heel wat zwarte mensen asielzoekers geen papieren bezitten, is het maar moeilijk uit te maken of het al dan niet Soedanezen zijn.

Jambon zou beter wat voorzichtiger zijn in zijn uitspraken als Minister van Binnenlandse Zaken. Hij begint kuren te krijgen zoals Theo Francken, zo te zien. Niet voor niets zijn ze van dezelfde partij.
Wat een zielige prietpraat! Probeer je jezelf te overtuigen van iets misschien? De meeste andere mensen hebben het anders al begrepen denk ik!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:53   #153
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik aan een Soedanees zeg dat ik een Luxemburger ben zal die mij ook wel geloven daarmee bedoel ik ;

Aan mij kan die wijsmaken wat hij wil. Ik denk dat er om die dingen uit te zoeken wel mensen zullen zijn met de nodige opleiding of capaciteiten inzake deze materie.
Kunnen we nog een paar miljoenen uitgeven om dat soort mensen op te leiden?
Die binnengestroomde rotzooi samentroepen en onder begeleiding het land uit.
Weten ze niet uit welk land ze komen? Maakt dan niet uit waar men ze gaat afzetten...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 17:59   #154
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Maar waarom begin je altijd over die rood-groene ? Die hebben toch niks (meer) te zeggen in deze materie. Ter herinnering De Veranderaars zijn nu aan de macht.
Waarom steeds maar beginnen over die rood-groene kliek?
Simpel, het is grotendeels aan hen te danken dat we met deze situatie zitten en zelfs nu hebben ze het precies nog niet gesnapt!
Een ander mag nu hun miserie proberen op te kuisen en zij staan nog te roepen omdat dat gebeurt!
Precies een bende "jongeren" die stenen naar de pompiers en de ambulances aan het gooien zijn na een ongeluk of een ramp!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:00   #155
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik aan een Soedanees zeg dat ik een Luxemburger ben zal die mij ook wel geloven daarmee bedoel ik ;

Aan mij kan die wijsmaken wat hij wil. Ik denk dat er om die dingen uit te zoeken wel mensen zullen zijn met de nodige opleiding of capaciteiten inzake deze materie.
Nu komen we terzake.
Als er dan aan die mensen met de nodige opleiding en capaciteiten gevraagd wordt om dit uit te vlooien staat de helft van Vlaanderen op zijn achterste poten en maken ze vuisten naar Theo Francken.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:03   #156
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom steeds maar beginnen over die rood-groene kliek?
Simpel, het is grotendeels aan hen te danken dat we met deze situatie zitten en zelfs nu hebben ze het precies nog niet gesnapt!
Een ander mag nu hun miserie proberen op te kuisen en zij staan nog te roepen omdat dat gebeurt!
Precies een bende "jongeren" die stenen naar de pompiers en de ambulances aan het gooien zijn na een ongeluk of een ramp!
Andev oppassen hoor met uw taalgebruik hoor. Het woord "opkuisen" ligt bij een "significant aantal" Vlamingen en zelfs bij de Brusselaars heel gevoelig.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:05   #157
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Nu komen we terzake.
Als er dan aan die mensen met de nodige opleiding en capaciteiten gevraagd wordt om dit uit te vlooien staat de helft van Vlaanderen op zijn achterste poten en maken ze vuisten naar Theo Francken.
Ja maar wat is het nu ? Staat gans Vlaanderen nu achter Francken of de helft helemaal niet ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:08   #158
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Andev oppassen hoor met uw taalgebruik hoor. Het woord "opkuisen" ligt bij een "significant aantal" Vlamingen en zelfs bij de Brusselaars heel gevoelig.
En terecht. Men kuist geen mensen op. Als morgen in Vlaanderen hetzelfde wordt gezegd over honden en katten moet Weyts opstappen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:10   #159
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom steeds maar beginnen over die rood-groene kliek?
Simpel, het is grotendeels aan hen te danken dat we met deze situatie zitten en zelfs nu hebben ze het precies nog niet gesnapt!
Een ander mag nu hun miserie proberen op te kuisen en zij staan nog te roepen omdat dat gebeurt!
Precies een bende "jongeren" die stenen naar de pompiers en de ambulances aan het gooien zijn na een ongeluk of een ramp!
Hoelang gaat dat liedje nog duren dat het de fout is van de anderen ? Alles wat mis gaat is de fout van de vorigen...alles wat beter gaat is dat niet.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 18:10   #160
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En terecht. Men kuist geen mensen op. Als morgen in Vlaanderen hetzelfde wordt gezegd over honden en katten moet Weyts opstappen.
Men kan wel toestanden opkuisen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be