Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2019, 15:08   #141
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ze maken "visa trips"(mensen die naar de grens reizen, meestal Cambodia of Laos, een stempel zetten en dan terugkeren) al moeilijker.
Persoonlijk snap ik niet waarom zoveel buitenlanders zo gek zijn op Thailand. Er zijn zoveel mooie landen in de wereld, en ook buurlanden Laos, Cambodia en Myanmar zijn zeker de moeite.
Cambodia doet minder moeilijk, ik denk dat een groot deel van degene die in Thailand niet meer welkom zijn naar Cambodia zullen verhuizen.
Thailand mikt op een higher quality publiek. Je kan een visa voor 20 jaar kopen. Elke keer je aankomt wacht een gratis limo net zoals je vertrekt naar de luchthaven. Als je aankomt loodst een vriendelijke juffrouw je vanaf het uitstappen naar een speciale immigration desk zonder wachtrij. Je kan gebruik maken van vip waiting room, drank + eten. Idem als je van het hotel terug naar de luchthaven gaat. Daar wordt ge opgewacht aan de ingang, geen waiting line en terug de vip waiting room.

Gratis massage in luxeplaatsen, gratis exclusieve golfcourts, éénmaal per jaar volledige check up in een hypermoderne kliniek en veel andere voordelen. Veel zakenmensen spreken nu af in Bangkok van over gans Azië om daar hun meetings te houden. De nieuw gebouwde condominiums worden uitzonderlijk luxueus voor expats en tijdelijke bezoekers. Men is meer geïnteresseerd in dat publiek.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 februari 2019 om 15:13.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 15:47   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Thailand mikt op een higher quality publiek. Je kan een visa voor 20 jaar kopen. Elke keer je aankomt wacht een gratis limo net zoals je vertrekt naar de luchthaven. Als je aankomt loodst een vriendelijke juffrouw je vanaf het uitstappen naar een speciale immigration desk zonder wachtrij. Je kan gebruik maken van vip waiting room, drank + eten. Idem als je van het hotel terug naar de luchthaven gaat. Daar wordt ge opgewacht aan de ingang, geen waiting line en terug de vip waiting room.

Gratis massage in luxeplaatsen, gratis exclusieve golfcourts, éénmaal per jaar volledige check up in een hypermoderne kliniek en veel andere voordelen. Veel zakenmensen spreken nu af in Bangkok van over gans Azië om daar hun meetings te houden. De nieuw gebouwde condominiums worden uitzonderlijk luxueus voor expats en tijdelijke bezoekers. Men is meer geïnteresseerd in dat publiek.
Wat zit je hier weer allemaal te vertellen ? Wat een uitleg voor niemendal. Ken jij dan plaatsen waar men zit te wachten op steuntrekkers ?
En om uw verhaaltje recht te zetten ...Thailand heeft evengoed interesse in de low budget Chinezen Russen of Pakistanen die met honderden achter een vlaggetje lopen. Die ganse hordes verteren gezamenlijk misschien nog meer dan die paar duizend zakenmensen. Of dacht jij dat het toerisme alleen leeft van die paar duizend welstellende zakenmensen ?? Denk jij dat alle hotels in Phuket of Koh Samui hun kamers gaan kunnen vullen met HQ publiek ?

En in verband met uw aankomst. Ook wie een golden card heeft (3 x per jaar BKK BR is al genoeg) bij een vliegmaatschappij moet niet aanschuiven maar kan via de fast lane naar buiten alsook voor het inchecken moet die niet aanschuiven maar kan via business gaan.

Ook wanneer je vergezeld bent van een Thai ( vriend vriendin of vrouw) moet je niet aanschuiven maar kan je zonder aanschuiven via immigratie only Thai citizen.
En een limo kan iedereen huren die brengen u voor 30 euro 150 kilometer ver.
En iedereen met een Frequent Flyers kaart kan in de lounges zitten eten en wachten.
En verder zijn er meer massages in Thailand dan bij ons bakkers. In alle mogelijke soorten maar één voor één heel betaalbaar. Check-ups worden in alle grote klinieken jaarlijks aangeboden voor spotprijzen. Ieder jaar doet Bangkok international wel een promotiestunt in die aard.
Meestal rond de 200 euro.
Golven rond de 750 euro jaar abonnement.
Moet je toch niet rijk voor zijn ?
Kan ik je nog met iets van dienst zijn ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2019 om 16:04.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 16:13   #143
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Bangkok heeft alles. Wat mij tegensteekt is dat je veroordeeld bent tot de expat scene want met Thais kun je niet communiceren en je snapt hun cultuur ook niet ten gronde.
In Kenia kun je overal komen (als het niet te gevaarlijk is) en met iedereen praten. Was onlangs in Dominicaanse republiek, door m'n maanden in Cuba ken ik die cultuur vrij goed, en waar je ook gaat, je bent direct met alles mee en maakt direct vrienden, niet steeds omdat ze iets van je willen.
Wel dat klopt. In Zuid Amerika maak je veel makkelijker vrienden. In Thailand eigenlijk bijna niet.
Anderzijds en dat vind ik minstens even belangrijk is dat iedereen U met rust laat. Net dat maakt het zo een relaxt land. Niemand zeurt om je hoofd niemand vraagt je wat er is zelfs niemand die je bekijkt. Iedereen is gewoon met zichzelf bezig.
Als ik midden in de nacht door de kleinste steegjes van Bangkok dwaal is er nog nooit iemand geweest die me wat vroeg of toeriep. Zelfs niet als ik alleen een paar jonge kerels voorbijloop. Ze bekijken me zelfs niet.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 16:18   #144
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat niet belet dat ze kieskeuriger kunnen zijn, althans wat betreft visa's, residential en retirement etc. die drie maand extra 800.000 bath op de rekening houden is al een kleine stap. Als je ziet dat dit al een breekpunt is, +- 20.000€ op uw rekening houden gedurende 5 maand, dan gooit men dat publiek beter buiten en is het beter een welstellender publiek aan te trekken. Voor verblijf van minder dan een maand kan er natuurlijk geen probleem zijn. Toerist en dan buiten.
Wat je op uw rekening hebt staan is lulkoek. Je kan een inkomen hebben van 10.000 euro per maand maar 9000 euro schulden. Je kan 10.000 euro per maand verdienen maar er maar 800 willen verteren per maand. Het is niet opdat men welstellend is dat men meer verteert.....kijk naar U zelf jij wil ook alles voor een prijsje toch ? En als het kan willen die welstellende nog eens alles zoveel mogelijk gratis ....dat zijn de ergste dat zou jij toch moeten weten ? Geen grotere gierigaards als rijke luizen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 16:54   #145
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat zit je hier weer allemaal te vertellen ? Wat een uitleg voor niemendal. Ken jij dan plaatsen waar men zit te wachten op steuntrekkers ?
En om uw verhaaltje recht te zetten ...Thailand heeft evengoed interesse in de low budget Chinezen Russen of Pakistanen die met honderden achter een vlaggetje lopen. Die ganse hordes verteren gezamenlijk misschien nog meer dan die paar duizend zakenmensen. Of dacht jij dat het toerisme alleen leeft van die paar duizend welstellende zakenmensen ?? Denk jij dat alle hotels in Phuket of Koh Samui hun kamers gaan kunnen vullen met HQ publiek ?

En in verband met uw aankomst. Ook wie een golden card heeft (3 x per jaar BKK BR is al genoeg) bij een vliegmaatschappij moet niet aanschuiven maar kan via de fast lane naar buiten alsook voor het inchecken moet die niet aanschuiven maar kan via business gaan.

Ook wanneer je vergezeld bent van een Thai ( vriend vriendin of vrouw) moet je niet aanschuiven maar kan je zonder aanschuiven via immigratie only Thai citizen.
En een limo kan iedereen huren die brengen u voor 30 euro 150 kilometer ver.
En iedereen met een Frequent Flyers kaart kan in de lounges zitten eten en wachten.
En verder zijn er meer massages in Thailand dan bij ons bakkers. In alle mogelijke soorten maar één voor één heel betaalbaar. Check-ups worden in alle grote klinieken jaarlijks aangeboden voor spotprijzen. Ieder jaar doet Bangkok international wel een promotiestunt in die aard.
Meestal rond de 200 euro.
Golven rond de 750 euro jaar abonnement.
Moet je toch niet rijk voor zijn ?
Kan ik je nog met iets van dienst zijn ?
Met een Elite card is dat allemaal gratis. Hier stap je onmiddellijk door. En er zijn talloze andere voordelen, je bent niet meer gebonden als je langer blijft je visa te vernieuwen en vooral dat je de voordelen van een Thaise resident hebt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 17:03   #146
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ze maken "visa trips"(mensen die naar de grens reizen, meestal Cambodia of Laos, een stempel zetten en dan terugkeren) al moeilijker.
Persoonlijk snap ik niet waarom zoveel buitenlanders zo gek zijn op Thailand. Er zijn zoveel mooie landen in de wereld, en ook buurlanden Laos, Cambodia en Myanmar zijn zeker de moeite.
Cambodia doet minder moeilijk, ik denk dat een groot deel van degene die in Thailand niet meer welkom zijn naar Cambodia zullen verhuizen.
Cambodia... Ik ben er zelf nooit geweest maar wat ik er van gehoord & gezien heb worden Westerlingen er (veel) meer als ATM gezien. Bvb op de scooter zonder helm als blanke -> gegarandeerd dat de politie je stopt vr een boete -dit itt de Cambodianen zonder helm die gewoon met rust worden gelaten.

Laatst gewijzigd door bembem : 24 februari 2019 om 17:04.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 17:10   #147
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel dat klopt. In Zuid Amerika maak je veel makkelijker vrienden. In Thailand eigenlijk bijna niet.
Anderzijds en dat vind ik minstens even belangrijk is dat iedereen U met rust laat. Net dat maakt het zo een relaxt land. Niemand zeurt om je hoofd niemand vraagt je wat er is zelfs niemand die je bekijkt. Iedereen is gewoon met zichzelf bezig.
Als ik midden in de nacht door de kleinste steegjes van Bangkok dwaal is er nog nooit iemand geweest die me wat vroeg of toeriep. Zelfs niet als ik alleen een paar jonge kerels voorbijloop. Ze bekijken me zelfs niet.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel.
Zuid-Amerika heeft mij nooit aangesproken, het onveiligheidsgevoel moet echt stressvol zijn en zo leven no thanks. Asia it is for me ^^
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:24   #148
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Met een Elite card is dat allemaal gratis. Hier stap je onmiddellijk door. En er zijn talloze andere voordelen, je bent niet meer gebonden als je langer blijft je visa te vernieuwen en vooral dat je de voordelen van een Thaise resident hebt.

Als je met uw Elite card een massage binnenstapt of een restaurant naar keuze zal je toch moeten betalen.
Voor de rest weet ik niet wat direct de voordelen zijn om Thaise resident te zijn ? Een Thai resident krijgt ook niks gratis.
Het enige voordeel dat een mens daar kan hebben is door er voor te zorgen dat je portemonnee goed gevuld is.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:25   #149
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Cambodia... Ik ben er zelf nooit geweest maar wat ik er van gehoord & gezien heb worden Westerlingen er (veel) meer als ATM gezien. Bvb op de scooter zonder helm als blanke -> gegarandeerd dat de politie je stopt vr een boete -dit itt de Cambodianen zonder helm die gewoon met rust worden gelaten.
Als het dat maar is. Zet dan maar dat mutske ( want het is niet meer dan dat) op uw hoofd.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:27   #150
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zuid-Amerika heeft mij nooit aangesproken, het onveiligheidsgevoel moet echt stressvol zijn en zo leven no thanks. Asia it is for me ^^
Is op heel veel plaatsen geen major probleem.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:47   #151
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je met uw Elite card een massage binnenstapt of een restaurant naar keuze zal je toch moeten betalen.
Voor de rest weet ik niet wat direct de voordelen zijn om Thaise resident te zijn ? Een Thai resident krijgt ook niks gratis.
Het enige voordeel dat een mens daar kan hebben is door er voor te zorgen dat je portemonnee goed gevuld is.
Het draait hem natuurlijk om professionele redenen. De kaart wordt uitgegeven door de Thaise overheid.
De rest komt er bij als toemaatje. Dat zijn 24 jaarlijks gratis bezoeken aan Luxe spa's (heb nog altijd liever mijn Thai boxing lady voor massage)en idem golfcourts (wat ik al niet doe). De gratis limousine en airport service is outstanding. Maar daarvoor doe ik het niet.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 februari 2019 om 18:52.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 19:50   #152
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is op heel veel plaatsen geen major probleem.
Gratuit geweld ligt er btw hoger dan in Asia... I mean ik ga me daar niet wagen 's avonds in steegjes ofzo rond te lopen. No way José.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 19:54   #153
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Back on topic:

Hier nog zo'n white trash lowlife die denkt dat hij alles mag;



https://www.youtube.com/watch?v=5vqKdumXNzw
@07:45 je moet eens zien wat dat uitspookt, om te kotsen........

Ik hoop dat hij rap platzak is, kan ie met hangende pootjes terug naar 'huis'..... Pffffft van zo'n heerschappen gaat mijn haar rechtop staan. Hopelijk houdt Thailand grote kuis ASAP.

Laatst gewijzigd door bembem : 24 februari 2019 om 19:55.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 21:43   #154
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Cambodia... Ik ben er zelf nooit geweest maar wat ik er van gehoord & gezien heb worden Westerlingen er (veel) meer als ATM gezien. Bvb op de scooter zonder helm als blanke -> gegarandeerd dat de politie je stopt vr een boete -dit itt de Cambodianen zonder helm die gewoon met rust worden gelaten.
Cambodja is een pak corrupter nog dan Thailand. Maar in Cambodja moet iedereen betalen waarvan de politie denkt dat die geld heeft. In Thailand zijn ze bang van rijke Thais maar buitenlanders die bvb. geen helm dragen moeten betalen.
In Thailand zien de armen je als melkkoe de rijken en middenklasse niet die zijn onverschillig. In Cambodja zullen degene met geld je uitnodigen op hun kosten. De armen zullen proberen iets van je te bekomen, ze zijn inderdaad wat meer opdringerig dan in Thailand maar nog niets vergeleken met Afrika.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 21:53   #155
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Cambodja is een pak corrupter nog dan Thailand. Maar in Cambodja moet iedereen betalen waarvan de politie denkt dat die geld heeft. In Thailand zijn ze bang van rijke Thais maar buitenlanders die bvb. geen helm dragen moeten betalen.
In Thailand zien de armen je als melkkoe de rijken en middenklasse niet die zijn onverschillig. In Cambodja zullen degene met geld je uitnodigen op hun kosten. De armen zullen proberen iets van je te bekomen, ze zijn inderdaad wat meer opdringerig dan in Thailand maar nog niets vergeleken met Afrika.
Het is ondertussen al enkele jaren terug dat ik in Cambodia was maar vond het toch maar smerig. Zo super vriendelijk heb ik ze niet geweten, integendeel, en op de grens van Thailand heb ik bijna moeten vechten om mijn valies terug te pakken van "hulpvaardige" Cambodianen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 februari 2019 om 21:56.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 22:41   #156
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.406
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Back on topic:

Hier nog zo'n white trash lowlife die denkt dat hij alles mag;

Ik hoop dat hij rap platzak is, kan ie met hangende pootjes terug naar 'huis'..... Pffffft van zo'n heerschappen gaat mijn haar rechtop staan. Hopelijk houdt Thailand grote kuis ASAP.
Hun regeling dat langdurig verblijvende een "spaarpotje beschikbaar" moeten hebben is een stap in die richting.
Hoe zou u denken over eenzelfde regeling voor azielige zoekers in Blegië?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 22:57   #157
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hun regeling dat langdurig verblijvende een "spaarpotje beschikbaar" moeten hebben is een stap in die richting.
Hoe zou u denken over eenzelfde regeling voor azielige zoekers in Blegië?
Geen appelen met peren vergelijken aub.
Die azielige zoekers vluchten weg van een dikwijls problematische thuissituatie. De vele Westerlingen in Thailand niet (of is een surplus aan female walrussen mss een probleem... ).
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 23:16   #158
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.406
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Geen appelen met peren vergelijken aub.
Die azielige zoekers vluchten weg van een dikwijls problematische thuissituatie. De vele Westerlingen in Thailand niet (of is een surplus aan female walrussen mss een probleem... ).
En wat is het verschil? Mensen die €10K+ kunnen uitgeven voor een reisje Europa, of mensen die €500 uitgeven voor een tripje Thailand?

En waarom zou je jezelf als surplus willen aangeven, Demper?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 februari 2019 om 23:16.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 06:45   #159
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Thailand mikt op een higher quality publiek.
En wat bedoel je nu eigenlijk met dat higher quality publiek ?

Zijn rijken een hogere kwaliteit mensen dan anderen ??

Volgens mij is in vele gevallen die hun gangster gehalte net een stuk hoger dan van de ''gewone'' mens.De smeerlapkes tussen dat publiek zijn ontelbaar.

Achter ieder groot kapitaal zit in heel veel gevallen een even grote misdaad.

De helft van de inwoners van Monaco hoort meer dan waarschijnlijk thuis in de gevangenis.De meesten die daar wonen hebben namelijk boter op het hoofd.Maar als je geld het kan je er steeds voor zorgen dat je net niet kunt worden gesnapt. Daar bestaan genoeg specialisten voor.

Ik noem die mensen zeker geen high quality mensen....Integendeel.

Dus bespaar ons alstublieft uw minachtende attitude om mensen in te delen in higher of lower quality want het zou me heel erg verwonderen dat ook jij alles volgens het boekje het gedaan ? (als we natuurlijk uw internet typetje hier mogen aanzien als bewaarheid)

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2019 om 06:48.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 06:52   #160
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is ondertussen al enkele jaren terug dat ik in Cambodia was maar vond het toch maar smerig. Zo super vriendelijk heb ik ze niet geweten, integendeel, en op de grens van Thailand heb ik bijna moeten vechten om mijn valies terug te pakken van "hulpvaardige" Cambodianen.
Toch niet op de luchthaven ?? Dan ben je over een landsgrens gekomen tussen de backpackers.....zo met een gammele bus ? Raar voor zo een steenrijke zakenman als jij met een Elite Card in Thailand ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2019 om 07:00.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be