Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2022, 22:30   #41
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik weet niet op welke lugubere autosites jij zit maar mijn vrouw tankt zeker 2 keer per maand en ik ook.
Dus die nachtelijke oplaadbeurten zal zeker dagelijks nodig zijn.
X2
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 22:46   #42
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik weet niet op welke lugubere autosites jij zit maar mijn vrouw tankt zeker 2 keer per maand en ik ook.
Dus die nachtelijke oplaadbeurten zal zeker dagelijks nodig zijn.
X2
Nachtelijke beurten? mmmh elke nacht de prise erin? Ben je zeker? Doet da pijn of is dat plezant voor die prise?

En wat met de oplaadbeurten bij de werkgever? Tellen die weer niet mee in jouw telkraampje? Wie weet hoeft die zelfs helemaal niet thuis bij te laden.

Citaat:
Laden op het werk

Stuur aan op zoveel mogelijk laden op je bedrijfssite. Dat is het goedkoopst: de gemiddelde laadkosten op het werk schommelen tussen 5 en 25 cent per kWh. Als bedrijf kan je namelijk vaak onderhandelen over voordeligere elektriciteitstarieven.

https://www.mobilityplus.be/nl/blog/...iteitstarieven.
Met wat jij en jouw vrouw doen en hoeveel met dienen stinkende tankslang awel daar heb ik nu geen zakens mee.

Dat de gemiddelde Vlaming pakweg 50 km per dag aflegt met zijnen tuuttuut dat zal wel feit zijn, wat hij/zij 's nachts voor soort beurten geeft in zijn bed awel dat zal wel een beetje gelogen of niet echt geweten zijn. Mss vind je dat op uw geliefkoosde sites?

Ik heb alvast een site waar ze het 10.000 Vlamingen gevraagd hebben naar hun "werkmobiliteit": awel ik vind dat veel, alvast 5000 keer meer dan jij en jouw vrouw.

Citaat:
Om de grote pijnpunten van onze hedendaagse mobiliteit bloot te leggen en na te gaan hoe we werk en mobiliteit beter kunnen aanpakken, gingen Jobat, Antwerp Management School (AMS) en De lijn samen op zoek naar de huidige status van werkmobiliteit bij 10.000 Vlamingen. En wat bleek?

Gemiddeld legt een werknemer in Vlaanderen 22,9 kilometer af om van/naar zijn/haar werk te pendelen en doet hij/zij daar gemiddeld 40,8 minuten over, enkele rit. Ter info: 14,4% is langer onderweg dan 1 uur (heenreis) voor zijn woon-werktraject.

Laatst gewijzigd door Micele : 16 juni 2022 om 23:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 11:04   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

Afbouw van ‘exclusief nachttarief' en steunmaatregelen

p.s.

Dag- en nachttarief

Of wagens goedkoper vaan worden daar geloof ik niet veel van.

Het ongeloof van Universalia klinkt een beetje als 'Het ongeloof van Thomas' (Rockoxtriptiek <--Rubens)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 11:17   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht



Met wat jij en jouw vrouw doen en hoeveel met dienen stinkende tankslang awel daar heb ik nu geen zakens mee.
Laat het nu net zo zijn dat veel mensen houden van de geur van benzine.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 11:18   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht

Ik heb alvast een site waar ze het 10.000 Vlamingen gevraagd hebben naar hun "werkmobiliteit": awel ik vind dat veel, alvast 5000 keer meer dan jij en jouw vrouw.
Een onderzoek van De Lijn Kan je het nog iets meer lullig maken ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juni 2022 om 11:19.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 11:50   #46
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Laat het nu net zo zijn dat veel mensen houden van de geur van benzine.
Eek! Ook verbrande benzine? Leggen ze de uitlaat ook naar binnen?
En olielekken ook?

Bij de oude BMW heb ik alle benzineleidingen en -verbindingen laten vervangen. En dan nog dat motorzweten via ondichte geraakte dichtingen. Alles nieuw. Geen koekedoosdeksels meer onder de wagen en vooral minder continu gestank.

Toen begreep ik pas echt waarom mensen geen huisgarage willen waar ze direct in het huis zijn als ze uitstappen.

Laatst gewijzigd door Micele : 17 juni 2022 om 12:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 11:53   #47
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een onderzoek van De Lijn Kan je het nog iets meer lullig maken ?
Je leest niet alles.
Tja die pakweg 10% die met het openbaar vervoer rijden (bus, trein, tram) tellen ook mee. Er zijn alvast goede verbindingen (naargelang waar je woont) waar je met het OV sneller bij je bestemming bent dan met je wagen.

Dus de Lijn mag/moet zeker meedoen. Staat als laatste.
Jobat, Antwerp Management School (AMS) en De lijn samen...

bovendien had ik nog een tweede link bijgevoegd van het Departement Mobiliteit en Openbare werken, wil je daar ook over lullen?
Citaat:
De auto blijft hoofdvervoermiddel: 65 procent van alle verplaatsingen gebeurt met de auto, 14 procent per (elektrische) fiets en 12 procent te voet. Circa 7 procent van alle verplaatsingen wordt met het openbaar vervoer afgelegd: lijnbus, tram, (pre)metro en trein. Voor zeer korte verplaatsingen tot 1 km gaan we meestal te voet of met de fiets.
Maar als je wilt zijn er nog talrijke bewijzen waar men de gemiddelde jaarkilometers nauwgezet bijhoudt van de afgelegde autokilometers, dat is wslk gedaald naar 14.000 km/jaar of minder:

Citaat:
https://www.fleet.be/zoveel-km-reed-...-auto-in-2020/

Resultaten

Car-Pass verwerkt maandelijks meer dan één miljoen kilometerstanden van heel het Belgische wagenpark. Dat stelt de vzw in staat om het mobiliteitsgedrag van de Belg te analyseren en na te gaan hoe de Covid19-crisis het aantal autokilometers beïnvloed heeft. De cijfers van december 2020 tonen aan dat de gemiddelde personenwagen vorig jaar 13.965 km had afgelegd, wat 4.246 km minder is dan in 2019. De onderstaande grafiek toont de evolutie maand na maand.
ga je daar ook over lullen?

14.000 km per jaar gemiddeld = 38,4 km per dag gemiddeld, proficiat.

En ook 2019 of 18.211 km per jaar = afgerond 50 km per dag gemiddeld, de hele dag hé.

Laatst gewijzigd door Micele : 17 juni 2022 om 12:20.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 12:55   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik doe minder dan 12K per jaar met mijn auto.
Maar ik gebruik die niet voor ritten korter dan 50 km.

Moet ik daarom een nieuwe wagen kopen die voor hetzelfde als wat ik wens minstens 2 keer meer kost dan een direkte vervanger van mijn huidige monovolume wagen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 13:00   #49
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik weet niet op welke lugubere autosites jij zit maar mijn vrouw tankt zeker 2 keer per maand en ik ook.
Dus die nachtelijke oplaadbeurten zal zeker dagelijks nodig zijn.
X2
als je elke dag meer dan 200 km rijdt, zal dat zo zijn ja. Maar als je maar 2x in de maand moet tanken, veronderstel ik dat dit niet zo is.

Maar dan nog, wat is er mis met elke dag op te laden? dat doe je met je gsm toch ook?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 13:39   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Een occasiewagen kan enorm groot zijn en met nog goede zetels voor uw oude lijf. Je kunt desnoods nieuwe comfortzetels plaatsen.
Je klinkt enorm groen en sos. Of ook wel tsjeefs.
"Wij weten beter van jijzelf, wat goed is voor jou en wat jij plezant vindt, dus ook wat jij zou moeten doen met jouw centen."
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 13:42   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Afbouw van ‘exclusief nachttarief' en steunmaatregelen

p.s.

Dag- en nachttarief

Of wagens goedkoper vaan worden daar geloof ik niet veel van.

Het ongeloof van Universalia klinkt een beetje als 'Het ongeloof van Thomas' (Rockoxtriptiek <--Rubens)
Vroeger was het nachttarief zowat 60 procent van het dagtarief. Dus 40 procent korting.
Nu is het (grof geschat) 90 procent, dus slechts 10 procent korting.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 14:31   #52
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je klinkt enorm groen en sos. Of ook wel tsjeefs.
"Wij weten beter van jijzelf, wat goed is voor jou en wat jij plezant vindt, dus ook wat jij zou moeten doen met jouw centen."
Alles kan, jerrycan.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 14:36   #53
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik weet niet op welke lugubere autosites jij zit maar mijn vrouw tankt zeker 2 keer per maand en ik ook.
Dus die nachtelijke oplaadbeurten zal zeker dagelijks nodig zijn.
X2
Ik tank met gemak 300 km per nacht bij. Als jij hem dagelijks in het stopcontact steekt betekent dat dus bijna 10K km per maand. Dat lijkt me straf met 4 tankbeurten per maand.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 16:54   #54
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
als je elke dag meer dan 200 km rijdt, zal dat zo zijn ja. Maar als je maar 2x in de maand moet tanken, veronderstel ik dat dit niet zo is.

Maar dan nog, wat is er mis met elke dag op te laden? dat doe je met je gsm toch ook?
Misschien is de eindafrekening van de electriek dan wel zo hoog dat je van uw stoel valt.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 16:59   #55
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vroeger was het nachttarief zowat 60 procent van het dagtarief. Dus 40 procent korting.
Nu is het (grof geschat) 90 procent, dus slechts 10 procent korting.
Ook al zoiets.
Met de nieuwe meters worden de tijdstippen waar je het meest gebruikt als piekmomenten gezien.
Met het duurste tarief bovenop.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 17:34   #56
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

Grappige Mambo is weer in form.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 17:49   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ook al zoiets.
Met de nieuwe meters worden de tijdstippen waar je het meest gebruikt als piekmomenten gezien.
Met het duurste tarief bovenop.
Ik ben altijd voorstander om "le juste prix" te betalen voor wat ik koop.

In die zin is het capaciteitstarief een goede zaak.
Met die digitale meter wordt het nachttarief in feite niet afgeschaft. Ik hoop (tenminste) dat je verbruik op ogenblikken dat de producent zeer goedkoop kan produceren, ook aan jou goedkoop aangerekend wordt.

Dat kan ingewikkeld lijken, maar met een fatsoenlijk contract, toch redelijk simpel.

Mijn nieuw elektriciteitscontract, bijvoorbeeld, is een gemengd contract. Deels vast en deels variabel. Het is zeer nauwkeurig vermeld hoe dat in zijn werk gaat.

(elegant, tekst van ichoosr:
Via de groepsaankoop bieden we je een groen, 100% Belgisch, 1-jarig contract aan met variabele tarieven. Je ontvangt je persoonlijk voorstel ten laatste op vrijdag 27 mei 2022. In deze e-mail geven we je de nodige informatie zodat je straks een goede keuze kan maken.

Hoe lees je het aanbod?
Eenvoudig uitgelegd bestaat het aanbod uit twee onderdelen:

Een vast gedeelte, hierin onderhandelt iChoosr voor jou een zo laag mogelijke prijs. Deze prijs blijft doorheen de looptijd van je contract hetzelfde.
Een variabel gedeelte, dat bepaald wordt door de energiebeurzen. De leveranciers volgen deze beurs en maandelijks kan deze prijs stijgen of dalen. Het is dus niet zo dat de leveranciers de tarieven naar eigen inzicht kunnen aanpassen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 18:39   #58
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben altijd voorstander om "le juste prix" te betalen voor wat ik koop.

In die zin is het capaciteitstarief een goede zaak.
Met die digitale meter wordt het nachttarief in feite niet afgeschaft. Ik hoop (tenminste) dat je verbruik op ogenblikken dat de producent zeer goedkoop kan produceren, ook aan jou goedkoop aangerekend wordt.

Dat kan ingewikkeld lijken, maar met een fatsoenlijk contract, toch redelijk simpel.

Mijn nieuw elektriciteitscontract, bijvoorbeeld, is een gemengd contract. Deels vast en deels variabel. Het is zeer nauwkeurig vermeld hoe dat in zijn werk gaat.

(elegant, tekst van ichoosr:
Via de groepsaankoop bieden we je een groen, 100% Belgisch, 1-jarig contract aan met variabele tarieven. Je ontvangt je persoonlijk voorstel ten laatste op vrijdag 27 mei 2022. In deze e-mail geven we je de nodige informatie zodat je straks een goede keuze kan maken.

Hoe lees je het aanbod?
Eenvoudig uitgelegd bestaat het aanbod uit twee onderdelen:

Een vast gedeelte, hierin onderhandelt iChoosr voor jou een zo laag mogelijke prijs. Deze prijs blijft doorheen de looptijd van je contract hetzelfde.
Een variabel gedeelte, dat bepaald wordt door de energiebeurzen. De leveranciers volgen deze beurs en maandelijks kan deze prijs stijgen of dalen. Het is dus niet zo dat de leveranciers de tarieven naar eigen inzicht kunnen aanpassen.
Wat ik er uit begrijp.
Je hebt een variabele prijs met een minimum.

Iets zegt me dat je gekloot bent.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 18:50   #59
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.238
Standaard

• de gemiddelde totale stroomprijs bij Ecopower is ca. 15% gestegen.

(naargelang netgebied, Fluvius - Limburg is maar 10,3 % gestegen)

Alhoewel het gedeelte electriciteit + werking tot 60% gestegen is.

Citaat:


Bovenstaande grafiek bevat de totale kosten die u betaalt voor groene burgerstroom van Ecopower. Voor het Ecopower-gedeelte (elektriciteit en werking) gaat het om een prijsstijging van 60%. De distributiekosten dalen met gemiddeld 87 euro per jaar voor wie 3500 kWh per jaar verbruikt, lees meer daarover bij de VREG. Op federaal niveau werd er gereorganiseerd. Een deel van de transportkosten en de federale bijdrage worden vervangen door een bijzondere accijns van 0,0136 euro per kWh. Dat resulteert in een kleine daling van de federale kosten.

Van belang bij de bijzondere federale accijns is volgende toelichting: voor zakelijke klanten is die 0,00074 euro per kWh hoger dan voor particuliere verbruikers. Ook is de heffing degressief: voor verbruik boven de 20.000 kWh gaat de prijs 0,0000202 euro per kWh omlaag. Boven de 50.000 kWh nog eens. Voor het overgrote deel van de Ecopower-klanten (bijna 95%) is dit niet van toepassing. Indien wel, dan rekenen we het door. Bekijkt u graag de precieze prijzen voor zakelijk afnemers? Dat kan dat op onze pagina prijsoverzicht.

Voor het totale prijsplaatje levert de nieuwe elektriciteitsprijs volgende cijfers op: de all-in-prijs vanaf 1 januari 2022 is gemiddeld 10% hoger dan in 2021. Omdat de kost voor databeheer niet langer in de all-in-prijs vervat zit, gaat het in totaal over een stijging van ongeveer 15%. Uw persoonlijke jaarfactuur bij Ecopower berekenen? Dat kan op www.ecopower.be/prijs met onze prijssimulator.

https://www.ecopower.be/nieuws/prijz...iciteitsnieuws
De brandstofprijzen zijn 36 % tot 46% gestegen. Er zouden mensen zijn die benzeen graag rieken. Best blijven tanken of een gratis offerte aanvragen.

Laatst gewijzigd door Micele : 17 juni 2022 om 18:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 19:55   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht



ga je daar ook over lullen?

14.000 km per jaar gemiddeld = 38,4 km per dag gemiddeld, proficiat.

En ook 2019 of 18.211 km per jaar = afgerond 50 km per dag gemiddeld, de hele dag hé.
Wat kan men dan anders doen over Fleet.be ....dan eens lachen en wat lullen.

Niet zeveren he...Ik heb jaren veel meer dan 100 km per dag gereden.

Gij zijt zeker vergeten hoe belachelijk je me maakte toen ik je aantoonde we gemiddeld 36 km per uur rijden met de auto ? Ik alleszins niet want dan ging je zelfs lullen over circuit rijden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juni 2022 om 19:59.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be