Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juli 2018, 10:33   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard België trok vorig jaar 140.000 migranten aan, maar er gingen er ook veel weg

België trok vorig jaar 140.000 migranten aan, maar er gingen er ook veel weg

Citaat:
In 2017 zijn bijna 140.000 buitenlanders naar België geïmmigreerd, een stijging van ongeveer 15.000 in vijf jaar. Het gaat om het op een na hoogste aantal nieuwkomers sinds de aantallen worden bijgehouden, zo schrijft Het Laatste Nieuws op basis van cijfers die Vlaams Belang opvroeg. Er kwamen echter niet alleen migranten bij, er trokken er ook 81.825 weg.
In de link naar staat nog 'vorig jaar' maar verschillende kranten blokletterden het vandaag 'pas'.

Komen meneer Francken zijn woorden nu meer- en meer ongeloofwaardig over of is het gewoon geblaat?

Moet hij zich al verbergen achter een brilleke?

Bij de met rasse schreden aankomende verkiezingen zie ik de N-VA véél 'klanten' verliezen die ze enkele jaren geleden 'afgepakt' hebben van het VB.

Laat dat een logische vaststelling van mijnentwege zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juli 2018 om 10:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 23:26   #2
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
België trok vorig jaar 140.000 migranten aan, maar er gingen er ook veel weg



In de link naar staat nog 'vorig jaar' maar verschillende kranten blokletterden het vandaag 'pas'.

Komen meneer Francken zijn woorden nu meer- en meer ongeloofwaardig over of is het gewoon geblaat?

Moet hij zich al verbergen achter een brilleke?

Bij de met rasse schreden aankomende verkiezingen zie ik de N-VA véél 'klanten' verliezen die ze enkele jaren geleden 'afgepakt' hebben van het VB.

Laat dat een logische vaststelling van mijnentwege zijn.
Ik hoop het in elk geval. Dat ze eindelijk eens beginnen in te zien dat het niet zo is dat iedere stem voor het VB een verloren stem is omdat ze niet mee mogen in een coalitie. Het VU destijds werd wel mee in het sop genomen en wat heeft dat opgeleverd? En wat heeft de NVA al verwezenlijkt van haar programma?
Beter dat ze de hete adem in de nek voelen van een sterker wordend VB dat niet deelneemt aan een coalitie dan een N-VA dat in de coalitie aan handen en voeten gebonden zit. Bart Dewever is nu al zijn vel aan 't verkopen om volgende keer toch maar mee aan de zelfde coalitie te mogen deelnemen.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 juli 2018 om 23:27.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 09:45   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.658
Standaard

Citaat:
Voormalig Brussels MR-gemeenteraadslid Alain Nimegeers zou een Marokkaanse man die illegaal verblijft in ons land beloofd hebben om hem aan papieren te helpen, in ruil voor 3.000 euro. Dat meldt de RTBF. De Franstalige omroep kon de hand leggen op clandestiene geluidsopnames over de kwestie. Nimegeers ontkent dat hij geld zou ontvangen hebben voor een regularisatie en zegt dat de geluidsopnames uit de context gerukt zijn. Bron.
Ah zo gaat dat dus. Ik heb nooit begrepen hoe zoveel collega's aan Belgische papieren zijn geraakt. Sommigen zijn getrouwd met nichten die hier al waren en sommigen zijn vermoedelijk geregulariseerd hoewel ik het me moeilijk kan voorstellen dat men Marokkanen regulariseerde. Dat is toch nooit een onveilig land geweest ... maar blijkbaar zijn er dus politici die de Belgische identiteit verkopen. Ik bedoel illegaal natuurlijk. Rijke mensen hebben onze nationaliteit altijd al kunnen kopen.

Volgens mij beginnen de lijsten met corruptie feiten van liberale en tsjeve politici stilletjes aan die van de sossen in te halen qua lengte ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 8 juli 2018 om 09:51.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 10:15   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

140.000 binnen en 80.000 buiten.....dwz dat er nog steeds 60.000 per jaar naar hier komen. Elk jaar een volledige stadje aan vreemdelingen der bij. Goe bezig Francken!! Maar dat wisten we wel al eerder dat den Theo veel geblaat maar weinig wol is.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 14:23   #5
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
140.000 binnen en 80.000 buiten.....dwz dat er nog steeds 60.000 per jaar naar hier komen. Elk jaar een volledige stadje aan vreemdelingen der bij. Goe bezig Francken!! Maar dat wisten we wel al eerder dat den Theo veel geblaat maar weinig wol is.
En dat is puur de schuld van Francken? Die kan zelf beslissen en doen wat hij wil misschien?
En men heeft het ook niet over al diegenen die hier rondlopen en op geen enkele lijst staan. Ondergedoken bij vrienden en familie of zo. Men weet eigenlijk aan geen kanten hoeveel vreemdelingen hier aanwezig zijn. Zonder al de zogenaamde "Nieuwe Belgen" niet te vergeten waarvan velen allesbehalve "Belg" zijn, enkel ocmw-Belg...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 17:07   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dat is puur de schuld van Francken? Die kan zelf beslissen en doen wat hij wil misschien?
En men heeft het ook niet over al diegenen die hier rondlopen en op geen enkele lijst staan. Ondergedoken bij vrienden en familie of zo. Men weet eigenlijk aan geen kanten hoeveel vreemdelingen hier aanwezig zijn. Zonder al de zogenaamde "Nieuwe Belgen" niet te vergeten waarvan velen allesbehalve "Belg" zijn, enkel ocmw-Belg...
Francken kan op dat vlak alleen wat 'zoethoudertjes' in het rond zwieren.

Verder zijn zijn handen gebonden en heeft weinig of niets in de 'pap' te brokken.

Na het schrijven van het voorgaande was ik alvast mijn handen even in de onschuld.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 22:29   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dat is puur de schuld van Francken? Die kan zelf beslissen en doen wat hij wil misschien?
En men heeft het ook niet over al diegenen die hier rondlopen en op geen enkele lijst staan. Ondergedoken bij vrienden en familie of zo. Men weet eigenlijk aan geen kanten hoeveel vreemdelingen hier aanwezig zijn. Zonder al de zogenaamde "Nieuwe Belgen" niet te vergeten waarvan velen allesbehalve "Belg" zijn, enkel ocmw-Belg...
Natuurlijk wel. Hij kan de eer aan zichzelf houden (en het respect van de bewuste bevolking verkrijgen) mocht hij er een zaak van maken aan deze immigratie-schertsvertoning niet willen meewerken. Maar het postje is waarschijnlijk belangrijker.

Uw 2de punt.
Er komen er officiëel 60.000 bij en via de achterdeur nog eens een paar tienduizend?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 22:57   #8
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Laat ons het "bescheiden" houden en het op die 60 000 officieel per jaar houden.

Met een "kweeksnelheid" van 2.25% (ontwikkelingsland gemiddelde, haal China en India eraf, en je gaat vlot over de 3%)zijn deze 60K van dit jaar er volgend jaar er 61 350 en pakken we die 60K van volgend jaar nog eens mee. In 2020 komen we dan uit op een kleine 185 000.

Op 2 jaar zijn de eerste 120 000 langs geen meter geïntegreerd, zelfs al komen ze uit de meer vooruitstrevende Afrikaanse gebieden.

En, we nemen het fijne detail van de voorgaande jaren dan nog niet eens in overweging. (zelfs met een progressie van 2000 meer per jaar kom je snel uit op een miljoentje of 2 op 30 jaar, wat ook perfect te zien is in de bevolkingsaangroei in België. In 1985 leerde ik op school dat België 9 000 000 inwoners had. Nu gaan we vlot over de 11 000 000)

Maar we gaan even het kleine detail van de "integratiebereidwilligheid" van inwijkelingen even in perspectief brengen. Nu zien we het verschil niet meer tussen een 4de generatie Italiaan, Spanjaard of Griek en "ouwe Belg".
De verschillen tussen een Belg van Spaanse afkomst (of Italiaan, of Griek van3-4de generatie) en een iets later binnengehaalde moslims (nu ook 3-4de generatie) worden alleen maar duidelijker. 10 jaar geleden was een hoofddoekje of soepjurk ongeveer hetzelfde als de Spaanse festivalkledij op Pinksteren.
Tof, cultuur eigen, wie kan daar nu bezwaar tegen maken?
Nu zijn die stukken muzelkleding bijna hetzelfde als een hakenkruisarmband ten hoogtijdagen van de NSDAP.


En voor iemand gaat neuten "jamaar". Ik zie elke morgen de parade van de azielige zoekers vanuit het *Samusocial centrum in Neder-Over-Heembeek richting Brussel. (*Was dit eigenlijk geen organisatie voor de opvang van Belgische daklozen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 08:16   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Laat ons het "bescheiden" houden en het op die 60 000 officieel per jaar houden.

Met een "kweeksnelheid" van 2.25% (ontwikkelingsland gemiddelde, haal China en India eraf, en je gaat vlot over de 3%)zijn deze 60K van dit jaar er volgend jaar er 61 350 en pakken we die 60K van volgend jaar nog eens mee. In 2020 komen we dan uit op een kleine 185 000.

Op 2 jaar zijn de eerste 120 000 langs geen meter geïntegreerd, zelfs al komen ze uit de meer vooruitstrevende Afrikaanse gebieden.

En, we nemen het fijne detail van de voorgaande jaren dan nog niet eens in overweging. (zelfs met een progressie van 2000 meer per jaar kom je snel uit op een miljoentje of 2 op 30 jaar, wat ook perfect te zien is in de bevolkingsaangroei in België. In 1985 leerde ik op school dat België 9 000 000 inwoners had. Nu gaan we vlot over de 11 000 000)

Maar we gaan even het kleine detail van de "integratiebereidwilligheid" van inwijkelingen even in perspectief brengen. Nu zien we het verschil niet meer tussen een 4de generatie Italiaan, Spanjaard of Griek en "ouwe Belg".
De verschillen tussen een Belg van Spaanse afkomst (of Italiaan, of Griek van3-4de generatie) en een iets later binnengehaalde moslims (nu ook 3-4de generatie) worden alleen maar duidelijker. 10 jaar geleden was een hoofddoekje of soepjurk ongeveer hetzelfde als de Spaanse festivalkledij op Pinksteren.
Tof, cultuur eigen, wie kan daar nu bezwaar tegen maken?
Nu zijn die stukken muzelkleding bijna hetzelfde als een hakenkruisarmband ten hoogtijdagen van de NSDAP.


En voor iemand gaat neuten "jamaar". Ik zie elke morgen de parade van de azielige zoekers vanuit het *Samusocial centrum in Neder-Over-Heembeek richting Brussel. (*Was dit eigenlijk geen organisatie voor de opvang van Belgische daklozen?
Men voegde er toen aan toe dat de Belgen onvoldoende kweekgedrag vertoonden om dit getal van 9 miljoen op peil te houden. Stel dat het in het beste geval op 9 is gebleven, dan zijn er hier 2 miljoen van vreemde origine, voornamlijk islamieten en negers. 20% van de bevolking. Samen naar de ondergang van onze beschaving en cultuur.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 09:31   #10
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Men voegde er toen aan toe dat de Belgen onvoldoende kweekgedrag vertoonden om dit getal van 9 miljoen op peil te houden. Stel dat het in het beste geval op 9 is gebleven, dan zijn er hier 2 miljoen van vreemde origine, voornamlijk islamieten en negers. 20% van de bevolking. Samen naar de ondergang van onze beschaving en cultuur.
Wel eigenaardig, men klaagt dat er te veel mensen zijn geboren tussen 146 en 1965, maar vandaag wil men mensen importeren om de bevolkingsgroei van de jaren 50 van vorige eeuw te kunnen blijven halen.
Het geboorte cijfer van de autochtone belgen is al sinds de jaren 70 aan het dalen, in de jaren 90 zelfs zo hard, dat men massaal scholen is gaan sluiten wegens gebrek aan leerlingen.

Die bevolkingsgroei is natuurlijk nodig om een economische groei te kunnen blijven aanhouden.
Let wel; een economische groei, geen groei in koopkracht of levensstandaard.
Want door de bevolkingsgroei, stijgt de vraag, bij een stilstaand en daling van de bevolkingsgroei daalt de vraag en dus ook de prijzen van de goederen.
Door de bevolkingsdaling daalt de vraag, stijgt de koopkracht, maar ook de levensstandaard en kwaliteit, echter de winst van de bedrijven krimpt mee met de bevolkingsinkrimping.
Stel dus dat de wereldbevolking op de 3 miljard van 1960 was gebleven, minder dan de 1/2 van de huidige wereldbevolking, zou de economie er totaal anders uitzien en zouden er geen economische vluchtelingen zijn, want de bedrijven zouden de ontwikkelingslanden als afzetmarkt nodig hebben.
Nu hebben die bedrijven vooral Europa, Noord-Amerika, Australië en sinds kort Oost-Azië als afzetgebieden. Nog niet 1/2 van de wereldbevolging.
Zelfs nog geen 1/3 van de wereldbevolking.
We moeten dus helemaal niet verwonderd zijn over de import van mensen uit de minder economisch ontwikkelde gebieden, onze economie heeft hen nodig als klanten om te kunnen blijven groeien en stijgende winstcijfers te kunnen blijven voorleggen aan de aandeelhouders.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 11:02   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Dus volgens u, Jantje, is economische groei levensnoodzakelijk om te kunnen overleven. Tot wanneer? Tot de planeet totaal verwoest is? Was 3 miljard mensen niet voldoende als belasting voor deze aardkloot? Waar ga je heen als het hier "op" is? Bende sprinkhanen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 juli 2018 om 11:03.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 15:45   #12
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Natuurlijk wel. Hij kan de eer aan zichzelf houden (en het respect van de bewuste bevolking verkrijgen) mocht hij er een zaak van maken aan deze immigratie-schertsvertoning niet willen meewerken. Maar het postje is waarschijnlijk belangrijker.

Uw 2de punt.
Er komen er officiëel 60.000 bij en via de achterdeur nog eens een paar tienduizend?
De eer aan zichzelf houden? Door op te stappen misschien?
Dat zou pas leuk zijn nietwaar...
En we geven meteen zijn job aan onze groene Wouter! Die kan verkiezingsreclame beginnen uitdelen in de vorm van hoofddoekjes!

Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2018 om 15:46.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 19:56   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De eer aan zichzelf houden? Door op te stappen misschien?
Dat zou pas leuk zijn nietwaar...
En we geven meteen zijn job aan onze groene Wouter! Die kan verkiezingsreclame beginnen uitdelen in de vorm van hoofddoekjes!
Inderdaad door op te stappen. Laat de Vlaam maar eens kleur bekennen en te zeggen wat hij wil. Als Wouter de keuze van de Vlaam is, so be it.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 08:48   #14
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dus volgens u, Jantje, is economische groei levensnoodzakelijk om te kunnen overleven. Tot wanneer? Tot de planeet totaal verwoest is? Was 3 miljard mensen niet voldoende als belasting voor deze aardkloot? Waar ga je heen als het hier "op" is? Bende sprinkhanen.
Nee, ik heb geschreven dat een bevolkingsaangroei in de rijke gebieden noodzakelijk is voor economische groei.
Ik heb nergens geschreven dat economische groei noodzakelijk is om de mensheid te laten overleven.

Ik ben zelfs de mening toegedaan dat de bevolkingsgroei na WWII meer nadelen dan voordelen heeft voor onze planeet.
Goed we hebben veel wetenschappelijke en technische vooruitgang geboekt, maar is dat wel vooruitgang.
Ziektes die vroeger op een natuurlijke manier het bevolkingsaantal op peil hielden, zijn bestreden.
Voedselgewassen en dieren worden tegen hoog en onnatuurlijk tempo gekweekt.
De massa productie maakt alles veel goedkoper, grondstoffen worden veel gemakkelijker en goedkoper gewonnen.

Binnen onze samenlevening worden mensen die zelf niet eens meer weten dat ze leven, in leven gehouden.
De zwakste hebben vandaag zelfs bij hun geboorte al meer overleveningskansen dan de sterkste 200 jaar geleden.

Als ik oude foto's van mijn jeugd boven haal, vragen mijn kinderen waar die in het buitenland getrokken zijn.
Als ik hen dan zeg dat die niet in het buitenland, maar in de voorsteden van Antwerpen getrokken zijn en die plaatsen met hen ga bezoeken, kijken ze heel raar en dwaas op.
Ik krijg dan de vraag waar die bossen en velden gebleven zijn, want dat zij er enkel beton en steen zien.
Als ik hen foto's van de ouderlijke woning van hun moeder laat zien, dan kijken ze nog verbaasder, want zij zijn zelf in de omgeving opgegroeid, maar herkennen het gebied niet op de foto's van 40 jaar geleden.

Eén van mijn kinderen moest met oude luchtfoto's bewijzen dat bepaalde gebouwen op de grond die ze heeft aangekocht er reeds voor 1976 stonden. Zowel zij als de ambtenaar die de luchtfoto's in onvangst nam, waren verbaast, want buiten enkele boerderijen en stallen waren er op de oude luchtfoto's geen gebouwen en straten te zien, vandaag is dat gebied voor 75% bebouwd en geafvalteerd.

Er is geen ruimte meer voor planten en dieren, de natuur word steeds verder teruggedongen in een vergeethoekje.
Want alles moet wijken voor de mensheid en voor geld.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 10:41   #15
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Het merendeel van die migranten zijn EU-burgers. Zoals de prof van de VUB ook al aangaf in het artikel, het gevolg van het opengrenzen-beleid BINNEN de EU, Schengen dus.

Als ge u zou interesseren in de cijfers, Myria houdt alles bij: http://www.myria.be/nl
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Untitled.jpg‎ (139,0 KB, 71x gelezen)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 11:33   #16
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Het merendeel van die migranten zijn EU-burgers. Zoals de prof van de VUB ook al aangaf in het artikel, het gevolg van het opengrenzen-beleid BINNEN de EU, Schengen dus.

Als ge u zou interesseren in de cijfers, Myria houdt alles bij: http://www.myria.be/nl
Neen uw bron Myria is niet objectief en uw zever interesseert me bijgevolg niet. Waarschijnlijk gaat het toch om dubbelpaspoortigen. Franse Marokkanen en dergelijke. Neem er een selfie mee.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 15:56   #17
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

[quote=Skobelev;87558 QUOTE]
Laat de "Vlaam" (alle)kiezen tussen Francken en Van Besien.
Welk resultaat zal dat geven denk je?

Laatst gewijzigd door andev : 10 juli 2018 om 16:00.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 16:29   #18
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

[quote=andev;8756422]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev;87558 QUOTE
Laat de "Vlaam" (alle)kiezen tussen Francken en Van Besien.
Welk resultaat zal dat geven denk je?
Francken natuurlijk. En laat hem dan maar de wil van zijn kiezers ook uitvoeren. Niet zoals vandaag zich achter allerlei internationale en Eu wetgeving en mensenrechten verschuilen. Buiten met de bruine invasie.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2018, 07:54   #19
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Neen uw bron Myria is niet objectief en uw zever interesseert me bijgevolg niet. Waarschijnlijk gaat het toch om dubbelpaspoortigen. Franse Marokkanen en dergelijke. Neem er een selfie mee.
"De cijfers passen niet in mijn kraam dus de cijfers kloppen niet"

Beste argument ooit

Gij gaat zelfs nog een stapje verder: ge kijkt niet eens naar de cijfers; zelfs het vermoeden dat de cijfers uw overtuiging niet bevestigen (want "een tegenstander komt ermee af") is genoeg om de cijfers weg te zetten als onzin.

Sterk Skobelev, sterk
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2018, 07:58   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

[quote=Skobelev;8756449]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Francken natuurlijk. En laat hem dan maar de wil van zijn kiezers ook uitvoeren. Niet zoals vandaag zich achter allerlei internationale en Eu wetgeving en mensenrechten verschuilen. Buiten met de bruine invasie.
De wil van de kiezer: 'democratie?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be