Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juli 2018, 21:26   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard 80% minder migranten met dank aan Salvini

Italien: 80 Prozent weniger Migranten dank Salvini

Strak plan van Salvini doch ...

Citaat:
De daling van het aantal migranten is te danken aan het akkoord tussen Italië en Libië, volgens welk de kustwacht van Libië verhindert dat de schepen van de NGO´s de migranten aan boord nemen en de “geredde mensen” onmiddellijk terugbrengt naar Libië. Ook de strenge voorschriften van de nieuwe Italiaanse regering tegenover de “reddingsschepen” van de Soros-vloot tonen effect en stoppen de aankomst van duizenden Afrikanen in Italië. Daarom brengen de mensensmokkelaars de mensenstromen nu via Marokko naar het links geregeerde en “Refugee-Welcom” roepende Spanje.
Italië weigert vrachtschip met 66 vluchtelingen opgevist uit zee

Hopelijk volgen er nog meer landen die lid van de EU zijn het voorbeeld van Italië.

'Hoop doet leven' is geen overdreven optie in dit geval.

Veel praatjes hebben die uitgeprocedeerde asielzoekers meestal ook nog, even tot bij onze Noorderburen op bezoek.

We Are Here-kraker woest op IND
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juli 2018 om 21:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 21:55   #2
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Spanje vindt al die migranten wel leuk om nog eens de matrak te laten roderen op wat tuig, het is niet om hun leuke snoetje te doen. Puur voor de Sport.

Italië had wat mafia deals met mensensmokkelaars, maar van dat die boer geen eieren meer. Er is genoeg geld binnen.

Frankrijk heeft Libië platgebombardeerd en probeert nu de meubelen te redden met wat chauvinistisch gebral en al die aanslagen en getto's zijn faits divers want Parijs staat nog recht. Paris, Paris, Paris.

Ondertussen is Soros zijn revolutie naar de vuilbak verwezen samen met dat feministische gebral.

Een faits divers.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 21:59   #3
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Die blijven waarschijnlijk toch niet lang in Spanje. Reizen allemaal door naar het noorden, bij voorkeur Engeland, maar blijven dus plakken in Frankrijk en België, en waaieren ook wat uit naar Duitsland en Nederland.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 22:41   #4
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die blijven waarschijnlijk toch niet lang in Spanje. Reizen allemaal door naar het noorden, bij voorkeur Engeland, maar blijven dus plakken in Frankrijk en België, en waaieren ook wat uit naar Duitsland en Nederland.
Een fusie van Europa en Afrika.

Napoleon en Leopold II hebben veel zwarten in kampen gestoken en afgemaakt. Dat is een fait divers net zoals de shoah.

Welkom bij de Francofonie waar arrogantie de plaats inneemt van verstand.

Zoals Louis XIV eens prachtig zei nadat hij Brussel in de as had gelegd: "J'aime trop de la guerre!"
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2018, 06:04   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het zal misschien nog een tijdje duren maar in Spanje zullen ze ook plots wakker worden hoor.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2018, 07:43   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het zal misschien nog een tijdje duren maar in Spanje zullen ze ook plots wakker worden hoor.
Zoals men nu in sommige andere Europese landen aan het wakker worden is en uiteindelijk eensklaps merkt dat de veiligheid van de autochtone bevolking zwaar in gevaar is gekomen door al dat soort van aangespoelden?

Finland, Denemarken, Duitsland zelf ...

Men zal daar uiteindelijk denken: 'Trop c'est trop!'

Zelfs het verwarde dametje die ze in groten getale heeft binnengesluisd 'fatima merkel' zoekt een manier om ze uit Duitsland weg te houden.

Wel wil ze de inwijkelingen verdelen over de andere Europese landen die er eigenlijk totaaaaaaal geen boodschap aan hebben.

Zoals ik al eerder aanhaalde bestaan gematigde moslims niet.

Die trekken uiteindelijk allemaal aan hetzelfde zeel als het er op aankomt.

Daar zouden wij Europeanen beter wat lessen uittrekken en dat ook maar eens gaan doen.

Kommt es hart auf hart, fallen moderate Muslime wie Dominosteine – Die Loyalität zu Allah und zur Umma wird immer siegen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juli 2018 om 07:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 19:04   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...egen~adf9cd5f/

Ondanks de ruim mindere instroom in Europa daalt het aantal asielaanvragen in België alvast niet. Integendeel er is een ruime stijging tegenover 2017.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 00:16   #8
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Italien: 80 Prozent weniger Migranten dank Salvini

Strak plan van Salvini doch ...



Italië weigert vrachtschip met 66 vluchtelingen opgevist uit zee

Hopelijk volgen er nog meer landen die lid van de EU zijn het voorbeeld van Italië.

'Hoop doet leven' is geen overdreven optie in dit geval.

Veel praatjes hebben die uitgeprocedeerde asielzoekers meestal ook nog, even tot bij onze Noorderburen op bezoek.

We Are Here-kraker woest op IND
https://www.youtube.com/watch?v=oFS2-ZX3k1g
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 00:24   #9
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het zal misschien nog een tijdje duren maar in Spanje zullen ze ook plots wakker worden hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=75bibBVZe-I&gl=BE
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 14:55   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bedankt voor de leuke liedjes.

Ik heb daar redelijk wat vinyl van liggen nog, volgende ook nog.


Dan denk ik, waar is de tijd dat ik al die liedjes bijna rot vanbuiten kende omdat ze alle dagen opstonden bij mijn grootouders (zaliger) thuis.

Het album met de 13 vinyls en een petje heb ik ook nog.

Daar verschoot de Alex zelfs van dat het er nog bij zat toen ik hun laatste boek ben laten gaan tekenen bij een Standaard winkel in het Antwerpse.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 14:58   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bedankt voor de leuke liedjes.

Ik heb daar redelijk wat vinyl van liggen nog, volgende ook nog.


Dan denk ik, waar is de tijd dat ik al die liedjes bijna rot vanbuiten kende omdat ze alle dagen opstonden bij mijn grootouders (zaliger) thuis.

Het album met de 13 vinyls en een petje heb ik ook nog.

Daar verschoot de Alex zelfs van dat het er nog bij zat toen ik hun laatste boek ben laten gaan tekenen bij een Standaard winkel in het Antwerpse.

Ooit nog eens een etentje gehad met een vroegere Stranger en tekstschrijver van de groep, de genaamde Gust Torfs. (wijlen)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 15:02   #12
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bedankt voor de leuke liedjes.

Ik heb daar redelijk wat vinyl van liggen nog, volgende ook nog.


Dan denk ik, waar is de tijd dat ik al die liedjes bijna rot vanbuiten kende omdat ze alle dagen opstonden bij mijn grootouders (zaliger) thuis.

Het album met de 13 vinyls en een petje heb ik ook nog.

Daar verschoot de Alex zelfs van dat het er nog bij zat toen ik hun laatste boek ben laten gaan tekenen bij een Standaard winkel in het Antwerpse.

Ooit nog eens een etentje gehad met een vroegere Stranger en tekstschrijver van de groep, de genaamde Gust Torfs. (wijlen)
En waarom zijn ze ineens uit de ether verdwenen??? Was dat niet omdat ze het een keer aangedurfd hadden om voor het NVa op te treden???
Persvrijheid noemen ze dat...
Het lijkt veel meer op anti-Vlaamse mediacensuur...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 07:01   #13
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Eenmaal de Brexit een feit is zal het aantal immigranten binnen de EU drastisch dalen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 07:29   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Eenmaal de Brexit een feit is zal het aantal immigranten binnen de EU drastisch dalen.
Verklaar u nader? Het is nog steeds haalbaarder het kanaal over te dobberen, dan de golf van Biskaje over te drijven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 07:31   #15
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Verklaar u nader? Het is nog steeds haalbaarder het kanaal over te dobberen, dan de golf van Biskaje over te drijven.
Als het VK geen deel uitmaakt van de EU zullen hun migranten ooik niet opgenomen worden in de Europese statistieken.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 08:43   #16
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Maar gaan er meer in Europa blijven hangen door de nog meer gecontroleerde overtochten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 10:58   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En waarom zijn ze ineens uit de ether verdwenen??? Was dat niet omdat ze het een keer aangedurfd hadden om voor het NVa op te treden???
Persvrijheid noemen ze dat...
Het lijkt veel meer op anti-Vlaamse mediacensuur...
Ik dacht (niet zeker van) dat ze eens opgetreden waren in een ver verleden bij een 'feestje' van het 'Vlaams Blok' waar ze direct een slechte naam met gekregen hebben.

Citaat:
23 mrt. 2015 - Het erg foute 'ouwe-witte-mannen' groepje 'De Strangers', die er geen been in zagen om op te treden voor -toen nog-Vlaams Blok ...
En ze kregen gelijk de naam van racist te zijn.

Je mag al niet meer optreden voor wie je wil tegenwoordig
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 12:36   #18
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar gaan er meer in Europa blijven hangen door de nog meer gecontroleerde overtochten.
Hun aantallen gaan na de Brexit weldegelijk dalen, omdat ze dan weten dat het VK niet tot Shengen behoord en ze dus geen vrij doorgang naar het VK hebben.
Vandaag zijn er veel migranten die denken dat ze vrije doorgang en toegang hebben tot het VK, omdat ze denken dat heel de EU tot Shengen behoord.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2018, 09:12   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hun aantallen gaan na de Brexit weldegelijk dalen, omdat ze dan weten dat het VK niet tot Shengen behoord en ze dus geen vrij doorgang naar het VK hebben.
Vandaag zijn er veel migranten die denken dat ze vrije doorgang en toegang hebben tot het VK, omdat ze denken dat heel de EU tot Shengen behoord.
Recordaantal Europeanen emigreert uit Verenigd Koninkrijk

Citaat:
Een recordaantal Europeanen heeft het afgelopen jaar het Verenigd Koninkrijk verlaten. Terzelfdertijd immigreerden er minder EU-burgers naar het land. Dat meldt het Britse Office for National Statistics vandaag.
Precies véél ambiance? (<- door Sarcasmus )
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2018, 09:49   #20
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik dacht (niet zeker van) dat ze eens opgetreden waren in een ver verleden bij een 'feestje' van het 'Vlaams Blok' waar ze direct een slechte naam met gekregen hebben.



En ze kregen gelijk de naam van racist te zijn.

Je mag al niet meer optreden voor wie je wil tegenwoordig
http://www.knack.be/nieuws/boeken/bl...l-1174193.html

Wat een hetze in onze gesubsidieerde letterkundige politieke pocokringen nu het NVa Mia Doornhaert als voorzitter van die club naar voren heeft geschoven...

Oef, eindelijk toch een poging om die totaal vervreemde en ver van het Vlaamse bed staande dictatortjes eindelijk een halte toe te roepen...

Vrijdenkend Vlaanderen snakt ernaar... Maar natuurlijk komen zij nu af met dat dat allemaal racisten en kerktorenextremisten zijn...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be