Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 20:16   #1
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard ongelooflijk

in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
PAJOT is offline  
Oud 6 oktober 2006, 21:51   #2
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!
AVV is offline  
Oud 6 oktober 2006, 21:56   #3
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter
 
Voodoo Child's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 2.133
Standaard

begeef u boven de markt en het volk, de dingen zien er daar anders uit.
Voodoo Child is offline  
Oud 6 oktober 2006, 22:06   #4
itfails
Vreemdeling
 
itfails's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2006
Locatie: vlaanderen
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!
laten we hopen
itfails is offline  
Oud 6 oktober 2006, 22:41   #5
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.
Marlboro is offline  
Oud 6 oktober 2006, 22:47   #6
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde
 
koewachtenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: vlaanderen
Berichten: 816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.
De mensen krijgen idd steeds minder schrik hun voorkeur voor het VB uit te roepen. Een paar weken terug hadden we op de jaarmarkt een stand waar ge onder andere het Vlaams Leeuwke kon drinken. Ons terrasje heeft heel de avond stampvol gezeten , alsook rechtstaand daarrond. Het resultaat overtrof de verwachting , daar alles was uitverkocht.
koewachtenaar is offline  
Oud 6 oktober 2006, 23:57   #7
Ta'azir
Burger
 
Geregistreerd: 7 november 2003
Locatie: Ergens in Vlaanderen
Berichten: 136
Standaard

vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....
__________________
AN EYE FOR AN EYE-THOUSANDFOLD
Ta'azir is offline  
Oud 7 oktober 2006, 00:10   #8
Jo Creten
Schepen
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 425
Standaard

we zullen zien...
Jo Creten is offline  
Oud 7 oktober 2006, 00:16   #9
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
we zullen zien...
Zo kan het niet blijven duren he Jo,ik zeg niet dat het VB het verschil zal maken,maar men verdeelt Vlaanderen in 2 tegengestelden,waar gaat dit eindigen?
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline  
Oud 7 oktober 2006, 00:48   #10
waarnemer
Burgemeester
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Berichten: 530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
We krijgen nu al zoveel foldertjes met propaganda in de bus...
waarnemer is offline  
Oud 7 oktober 2006, 01:12   #11
fuke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 september 2006
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
Raar dat ik in die zelfde straten en pleinen nooit over de linksen hoor praten,vlaanderen is niet verdeeld in rechtsen en linksen.Wij zijn een volk van het midden.Denk dat dit ook wel zo zal blijven.
fuke is offline  
Oud 7 oktober 2006, 01:48   #12
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

De kiekens van de linkse kerk hebben een verkeerde strategie gebruikt, het VB kwam meer aan bod op VRT maar nog altijd minder vergeleken met de traditionele partijen. Groen! met Dua en Freya P. kwam ook vaak aan bod.
Beter zo dan totaal te negeren of over hun te leuteren zonder weerwoord zoals vaak in de jaren '90 was.
In de straten merk je inderdaad de polarisatie. Over het onderwerp Vlaams Belang zijn de mensen ofwel voor ofwel tegen en kan het ganse debat een ander inhoud krijgen.
Wij Vlamingen zijn een volk maar er zijn ook nog tal van andere volkeren die hun rechten en plichten opeisen. Een stem voor de traditionele partijen betekent een stem voor de multriculturele samenleving verder uit te breiden met de overlast en problemen van dien.
Mensen aan de rand van de grote steden weten dit maar al te goed dat hun gemeente volgende kan zijn (bv Beveren of Brasschaat)
Internaut is offline  
Oud 7 oktober 2006, 03:22   #13
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta'azir Bekijk bericht
vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....

Las zojuist een ander artikel dat zo ongeveer over hetzelfde probleempje handelt:

Geert Wilders van de Partij van de Vrijheid ziet het liefst dat de grenzen direct dicht gaan voor alle niet-westerse immigranten. Statistieken tonen volgens hem aan dat er een rechtstreeks verband is tussen islam en criminaliteit. De islam is volgens hem een gewelddadige religie en hij denkt dat de aanwezigheid van steeds meer moslims een tsunami van islamisering in Nederland zal veroorzaken. "Die raakt ons in ons hart, in onze identiteit en in onze cultuur", zegt Wilders.

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur", legt Wilders uit. Wilders gelooft niet in een gematigde islam. Nieuwe moskeeën zijn wat hem betreft volstrekt onbespreekbaar. "We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën", vindt hij.

Islamisering is volgens Wilders het grootste probleem van Nederland. Zijn partij zal zich dan ook voornamelijk bezighouden met dat probleem. Daarnaast wil de partij zich inzetten voor een kleinere overheid, lastenverlichting en een hardere aanpak van criminaliteit.

Dat probleempje is natuurlijk pure kwaadsprekerij, wat zeg ik: racisme,volgens sommigen toch...
Alleen is het zo dat er toch zoveel mensen ermee in de maag zitten.
Hoe zal dat aflopen, mettertijd...

Laatst gewijzigd door andev : 7 oktober 2006 om 03:28.
andev is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:43   #14
waarnemer
Burgemeester
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Berichten: 530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.

Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
Zou een verschil tussen VB en andere partijen ook niet zijn dat je meer propaganda hebt bij het VB? Zie je in fora's niet meer het nauwkeurig herhalen van de parijstandpunten en de partijstrategie bij aanhangers van die partij? En minder de persoonlijke mening van een aantal mensen?
Of vergis ik mij?
waarnemer is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:45   #15
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
ongelooflijk was het idd ja
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 9 oktober 2006, 23:01   #16
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
ongelooflijk was het idd ja
Inderdaad, bijna overal winst, en zetels bij !
DenDane is offline  
Oud 10 oktober 2006, 00:14   #17
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Pajot is nooit een groot visionair geweest
Bazilfunk is offline  
Oud 10 oktober 2006, 00:20   #18
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
Patriot! is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:20   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ongelooflijk, dus...
Patriot! is offline  
Oud 10 oktober 2006, 13:27   #20
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Nogmaals: de coalitie verliest, het Vlaams Belang gaat er op vooruit!

(pijnlijk voor de tegenstanders maar wel de waarheid)
Zwarte Spion is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be