Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2021, 13:38   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Fransen gaan voor migratiestop?

Bijna de helft van de Fransen is voor volledige migratiestop

Dat zijn er te weinig dus, om het probleem bij de 'koe' bij de horens te vatten?

Zijn het er te weinig of is het een signaal dat men het beu is zoals de migratiewinkel binnen de EU draait?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 13:56   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

It's just too little too late
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 14:07   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
It's just too little too late
Klopt, tenzij er toch nog een oorlog zou uitbreken is halverwege deze eeuw heel Europa geïslamiseerd.

De toekomst van onze (achter)kleinkinderen is echt wel verzekerd
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 14:19   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bijna de helft van de Fransen is voor volledige migratiestop

Dat zijn er te weinig dus, om het probleem bij de 'koe' bij de horens te vatten?

Zijn het er te weinig of is het een signaal dat men het beu is zoals de migratiewinkel binnen de EU draait?
Als die helft van de Fransen dan ook stemt voor een partij die een migratiestop wilt dan is het probleem opgelost.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 17:16   #5
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Klopt, tenzij er toch nog een oorlog zou uitbreken is halverwege deze eeuw heel Europa geïslamiseerd.

De toekomst van onze (achter)kleinkinderen is echt wel verzekerd
In 1933 woonden er 7,5 miljoen joden in europa als je de ussr buiten beschouwing laat. In 1945 waren dat er nog 1,5 miljoen.

Als de wil er is dan kan er dus wel iets aan gedaan worden. Helaas denk ik dat die wil niet op tijd gaat komen om het nog zo simpel op te lossen.

Maar zeg nooit nooit, we leven op hoop.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 17:32   #6
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
In 1933 woonden er 7,5 miljoen joden in europa als je de ussr buiten beschouwing laat. In 1945 waren dat er nog 1,5 miljoen.

Als de wil er is dan kan er dus wel iets aan gedaan worden. Helaas denk ik dat die wil niet op tijd gaat komen om het nog zo simpel op te lossen.

Maar zeg nooit nooit, we leven op hoop.
Met dien verstande dat de Joden uit de jaren dertig niet zomaar "vreemdelingen'' waren maar grotendeels nakomelingen van mensen die reeds van in de Romeinse tijd
1) ofwel vrijwillig vanuit het toenmalige Israel vrijwillig uitgeweken waren naar het Europees continent; 2) ofwel door de Romeinse bezetter uit hun toenmalig land weggejaagd werden (vooral tijdens het bewind van Hadrianus).

Het waren mensen die zich helemaal aangepast hadden aan de toenmalige Europese samenleving. Ze werden evenwel gedurende bijna twee duizend jaar bijna onafgebroken door zowel de Kerk als door de wereldse heersers uit pure intolerantie gediscrimineerd, soms brutaal vervolgd en zelfs vermoord. De Holocaust was daar het sluitstuk van.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 17:40   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
In 1933 woonden er 7,5 miljoen joden in europa als je de ussr buiten beschouwing laat. In 1945 waren dat er nog 1,5 miljoen.

Als de wil er is dan kan er dus wel iets aan gedaan worden. Helaas denk ik dat die wil niet op tijd gaat komen om het nog zo simpel op te lossen.

Maar zeg nooit nooit, we leven op hoop.
Met dat verschil dat die joden nergens voor enige overlast zorgden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 22:14   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

We moeten net massaal opvang beginnen voorzien omdat Biden zijn troepen uit Afghanistan trok.

Wat de vorige regeringen gedaan hebben is van vluchtelingen migranten gemaakt. Veel blijven gewoon ook al is de regio terug veilig.
Als mensen amper terug gestuurd worden blijven op de duur mensen die in nood zijn echt achter.
Het kan beter. Het kan anders.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 22:45   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
We moeten net massaal opvang beginnen voorzien omdat Biden zijn troepen uit Afghanistan trok.

Wat de vorige regeringen gedaan hebben is van vluchtelingen migranten gemaakt. Veel blijven gewoon ook al is de regio terug veilig.
Als mensen amper terug gestuurd worden blijven op de duur mensen die in nood zijn echt achter.
Het kan beter. Het kan anders.
We moeten gewoon de prikkeldraad hoger maken en wat oost duitse technologie uit de jaren 70/80 installeren. Vrij effectief.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2021, 23:41   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
We moeten gewoon de prikkeldraad hoger maken en wat oost duitse technologie uit de jaren 70/80 installeren. Vrij effectief.

ja hahha VOL=VOL, hoe leeg is het bijv in suriname, Gobi Woestijn tussen india en pakistan, Sahara hahha

Ik bekijk het zuiver evolutionair, wetenschappelijk ok, zuiver biologisch. Geen enkele bruine Gorilla of Gibbon aapje uit de bossen van Borneo en Sumatra zou het in zijn kop halen om te emigreren naar het ijskoude, barre, woeste Zwarte Woud in Zuid Duitsland, ja die beesten zijn gewoon slimmer dan mij als viesbruine indiase koelie aapje denk ik vaak.


Vrij simpele, 100 % Dierlijke visies op immigratie kunnen gewoon slimmer zijn.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2021, 00:30   #11
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Met dien verstande dat de Joden uit de jaren dertig niet zomaar "vreemdelingen'' waren maar grotendeels nakomelingen van mensen die reeds van in de Romeinse tijd
1) ofwel vrijwillig vanuit het toenmalige Israel vrijwillig uitgeweken waren naar het Europees continent; 2) ofwel door de Romeinse bezetter uit hun toenmalig land weggejaagd werden (vooral tijdens het bewind van Hadrianus).

Het waren mensen die zich helemaal aangepast hadden aan de toenmalige Europese samenleving. Ze werden evenwel gedurende bijna twee duizend jaar bijna onafgebroken door zowel de Kerk als door de wereldse heersers uit pure intolerantie gediscrimineerd, soms brutaal vervolgd en zelfs vermoord. De Holocaust was daar het sluitstuk van.
Een andere versie staat te boek:

"The Thirteenth Tribe is a 1976 book by Arthur Koestler, in which the author advances the thesis that Ashkenazi Jews are not descended from the historical Israelites of antiquity, but from Khazars, a Turkic people. Koestler hypothesized that the Khazars (who may have converted to Judaism in the 8th century) migrated westwards into Eastern Europe in the 12th and 13th centuries when the Khazar Empire was collapsing."

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Thirteenth_Tribe

Amper 3-5% van alle Joden zijn rechtstreekse afstammelingen uit de bijbelperiode, de rest zijn nakomelingen van bekeerde niet-Joden.
Trouwens, voor je het antisemieten verwijt bovenhaalt, nog even dit:

"For a more scientific take on the Jewish origin debate, recent DNA analysis of Ashkenazic Jews – a Jewish ethnic group – revealed that their maternal line is European. It has also been found that their DNA only has 3% ancient ancestry which links them with the Eastern Mediterranean (also known as the Middle East) – namely Israel, Lebanon, parts of Syria, and western Jordan. This is the part of the world Jewish people are said to have originally come from – according to the Old Testament. But 3% is a minuscule amount, and similar to what modern Europeans as a whole share with Neanderthals. So given that the genetic ancestry link is so low, Ashkenazic Jews’ most recent ancestors must be from elsewhere."

https://theconversation.com/ashkenaz...ient-dna-97962

Shalom,
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2021, 05:27   #12
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Als je mensen na de oorlog/conflict terug stuurt naar land van herkomst, is er altijd plaats. Die globalisten die met Duitsland haar “wir schaffen das” (klinkt typisch fascistisch Duitsland) collaboreerde, hebben een onrealistisch en onhaalbaar migratiebeleid op poten gesteld.
Deze generatie politici maken van alles een verdienmodel waar ze enkel zelf beter van worden en steeds meer mensen ongeholpen achter blijven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2021, 17:25   #13
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Deze generatie politici maken van alles een verdienmodel waar ze enkel zelf beter van worden en steeds meer mensen ongeholpen achter blijven.
Toen , nu , en toekomst (gegarandeerd) !!
want dat het volk stikt , kan hun geen ene reet schelen !!

Om politieker te worden , moet je per definitie al corrupt zijn !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2021, 06:31   #14
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

België heeft al sinds de jaren 1970 een 'migratiestop'. We hebben sindsdien nog nooit zo'n massale migratie gekend. En het is niet van het verrijkende soort zoals in de gouden eeuw toen van alle kanten studenten en handelaars naar onze streken kwamen, of zoals de joden die hier duizenden jaren leefden en vaak de intelligentsia vormden of de handel verzorgden. Nu is het duidelijk een ander soort migratie. Wat fastfood uit den vreemde en lelijke Arabische meubels en vooral veel bedelaars en geweldenaars kan men bezwaarlijk verrijking noemen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2021, 06:40   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
België heeft al sinds de jaren 1970 een 'migratiestop'. We hebben sindsdien nog nooit zo'n massale migratie gekend. En het is niet van het verrijkende soort zoals in de gouden eeuw toen van alle kanten studenten en handelaars naar onze streken kwamen, of zoals de joden die hier duizenden jaren leefden en vaak de intelligentsia vormden of de handel verzorgden. Nu is het duidelijk een ander soort migratie. Wat fastfood uit den vreemde en lelijke Arabische meubels en vooral veel bedelaars en geweldenaars kan men bezwaarlijk verrijking noemen.
Ze (deze globalisten die de democratie gijzelde en zichzelf als democratisch verkopen) haten u als volk en zullen u schaamteloos vervangen.
En die psychopaten voelen zichzelf daartoe gerechtvaardigd want jullie nationalisten verdienen dat gewoon. Vraag maar aan een andere psychopaat hoe herkenbaar de appel van dit beleid is.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2021, 08:24   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Ook de Polen hebben er genoeg van blijkbaar.

Citaat:
Polen legaliseert het terugsturen van migranten aan zijn grenzen
BRON

BRON-2

Uit de tekst:

Citaat:
Het Poolse parlement heeft op donderdag (14 oktober) een wijziging van de Poolse vreemdelingenwet goedgekeurd die de omstreden praktijk van refoulement (<- terugstroming) aan de grens legaliseert en het mogelijk maakt een asielverzoek dat is ingediend nadat men illegaal de grens is overgestoken, te negeren. Een buitenlander die aan de grens wordt tegengehouden, kan voor een periode van "zes maanden tot drie jaar" de toegang tot Polen en het Schengengebied worden ontzegd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 oktober 2021 om 08:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2021, 13:57   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Ook Kroatië trekt aan de alarmbel.

Kroatië slaat alarm: Nieuwe migratiegolf, EU niet voorbereid.

Kroatien schlägt Alarm: Neue Migrationswelle, EU nicht vorbereitet

Dat de EU niet voorbereid is op wat de EU zelf gezocht heeft met de deuren zomaar lukraak open te zetten is het duidelijker en duidelijker aan het worden dat er véél landen binnen de EU zijn die er toch een groot probleem met krijgen met de "Paard van Troje" situatie.

Uit de tekst:

Citaat:
De minister van Binnenlandse Zaken van Kroatië, Davor Božinovi?, waarschuwde onlangs voor een nieuwe migratie-bestorming en beschuldigt de EU ervan hier niet op voorbereid te zijn. De toestroom zou vooral uit Afghanistan zijn te verwachten, veel analyses kondigen dit al aan. Met geldend EU-recht zou een bewaking van de EU-buitengrenzen niet mogelijk zijn. Het terugsturen van illegalen zou immers verboden zijn. Dat opnieuw zou de “secundaire migratie” begunstigen, dus het verder trekken naar andere EU-landen.
Een waarschuwing die men in de EU toch best niet zomaar naast zich neer moet leggen en ze echt wel aux serieux moet nemen.

De meeste mensen zijn het gewoon beu dat de buitengrenzen maar blijven openstaan en men maar blijft ontvangen.

Maar die mensen zullen vrij snel de stempel op het hoofd gedrukt krijgen een Nazi of een extreemrechts aanhanger(s) te zijn?

Time fades away?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 oktober 2021 om 14:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2021, 23:51   #18
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als je mensen na de oorlog/conflict terug stuurt naar land van herkomst, is er altijd plaats. Die globalisten die met Duitsland haar “wir schaffen das” (klinkt typisch fascistisch Duitsland) collaboreerde, hebben een onrealistisch en onhaalbaar migratiebeleid op poten gesteld.
Deze generatie politici maken van alles een verdienmodel waar ze enkel zelf beter van worden en steeds meer mensen ongeholpen achter blijven.

ja dat is een goed plan, asiel verblijf maar verplichting tot remigratie na de oorlog in herkomstland en GEEN recht om gezinshereniging meer. VOL=VOL

ik ga dit nog beter moeten onderzoeken, hier buitenlanders levenslang pamperen en ahw interneren in kansloze paria status met bijstand is misdadig ok. Ik ken veel buitenlanders nu en ze haten dit in feite. Ik maakte dit ook mee en ok nu ben ik al beperkt en jongbejaard, ziek, medicatie houdt mij in leven. Lang zal ik niet leven denk ik vaak. Mijn leven is nu al voorbij in feite, alles is voorbij.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 00:11   #19
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja dat is een goed plan, asiel verblijf maar verplichting tot remigratie na de oorlog in herkomstland en GEEN recht om gezinshereniging meer. VOL=VOL

ik ga dit nog beter moeten onderzoeken, hier buitenlanders levenslang pamperen en ahw interneren in kansloze paria status met bijstand is misdadig ok. Ik ken veel buitenlanders nu en ze haten dit in feite. Ik maakte dit ook mee en ok nu ben ik al beperkt en jongbejaard, ziek, medicatie houdt mij in leven. Lang zal ik niet leven denk ik vaak. Mijn leven is nu al voorbij in feite, alles is voorbij.
Dat is wat hier nog altijd geldt mijn beste...

Ze gaan hun bruiden en of bruidengommen in hun land van herkomst halen en de rest van die familie heeft zijn ticket beet naar het land met de rijkelijke honingpotten om zich aan te laven..

Mensen van hier die ik ken en die staan opgeschreven op de lijst voor een sociale woning gaan achteruit in plaats van vooruit op die lijst ....

De reden is dat zij nog momenteel huisvestiging hebben ,en de ingewaaiden daarom het eerst moeten geholpen worden ....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 06:48   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja dat is een goed plan, asiel verblijf maar verplichting tot remigratie na de oorlog in herkomstland en GEEN recht om gezinshereniging meer. VOL=VOL

ik ga dit nog beter moeten onderzoeken, hier buitenlanders levenslang pamperen en ahw interneren in kansloze paria status met bijstand is misdadig ok. Ik ken veel buitenlanders nu en ze haten dit in feite. Ik maakte dit ook mee en ok nu ben ik al beperkt en jongbejaard, ziek, medicatie houdt mij in leven. Lang zal ik niet leven denk ik vaak. Mijn leven is nu al voorbij in feite, alles is voorbij.
De Europeaan maakte de tragische fout the narrative (in handen van psychopaten) te geloven en mee te lopen met politici. De Europeaan klaagde waar the narrative ze wees en de echte dader (politiek) genoot heel het proces politieke onschendbaarheid. Nu die fascisten zelfs kinderen dood spuiten, stelen fictieve struikelblokken zoals migratie en islam nog steeds de show.

Wijs naar de politiek/dader en laat deze het slachtoffer niet uitmelken en als zondebok tegelijk gebruiken. Deze generatie globalisten zijn als de derde rijkers van weleer, de vrucht van hun beleid duwt opnieuw mensen achter prikkeldraad en ze werken opnieuw aan een übermensch.

De radicale moslims zijn als de Russen des tijd onderweg naar Berlijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be