Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2005, 15:05   #41
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik zal je maar niet vragen over welke leugens je het hebt, hé.
nee, nee firestone. Ik wil weten welke leugens er juist wel geuit zijn. IK wil niet tegen windmolens vechten, of tegen mijn eigen spookbeelden discussieren. Radikaal heeft beschuldigingen geuit. Hij mag ze hard maken.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:10   #42
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Ah, radicaal komt er ook bij. Leg jij eens het verband uit tussen deze man en "het Joodse volk"?
Neen, want je bent te dom om het verband te snappen !!

Citaat:
En wie wordt er bestolen?
Europa onder vorm van financiële én morele afperserij.

Citaat:
Of vind jij diefstal OK als de godsdienst van de slachtoffers jou niet aanstaat?
Neen. Vreemdelingen hebben geen recht op eigendom en dus kan men ze ook niet bestelen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:13   #43
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Er is bij mijn weten geen ander volk dan het Joodse volk dat zo laag en verachterlijk is om het lijden van het eigen volk op zulkdanige platte en beschamende en leugenachtige manier in geld en gewin om te zetten.

Ik vind het verachterlijk dat de ze LIEGEN en BEDRIEGEN en VERVALSEN en de holocaust misbruiken met als enig doel de georganiserde diefstal en chantage van Europa.
Niet verwonderlijk om dit van jou te horen, maarja "radicaal" gelovigen zijn nu eenmaal de grootste randdebielen, leugenaars en machtwellustige moordenaars die op deze Aarde rondlopen hé. Al 1500 jaar lang werden dan ook, door of namens de R.k.kerk de Joden in geheel 'Christelijk' Europa regelmatig en systematisch vervolgd, onderdrukt en uitgebuit, de Jodenpogroms!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland

Laatst gewijzigd door Andro : 16 mei 2005 om 15:33.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:14   #44
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:
Ah, radicaal komt er ook bij. Leg jij eens het verband uit tussen deze man en "het Joodse volk"?
Neen, want je bent te dom om het verband te snappen !!
Citaat:
En wie wordt er bestolen?
Europa onder vorm van financiële én morele afperserij.
Citaat:
Of vind jij diefstal OK als de godsdienst van de slachtoffers jou niet aanstaat?
Neen. Vreemdelingen hebben geen recht op eigendom en dus kan men ze ook niet bestelen.
Commentaar overbodig.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:16   #45
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
nee, nee firestone. Ik wil weten welke leugens er juist wel geuit zijn. IK wil niet tegen windmolens vechten, of tegen mijn eigen spookbeelden discussieren. Radikaal heeft beschuldigingen geuit. Hij mag ze hard maken.
Ik vind het verachterlijk dat ze liegen om dat lijden uit te vergroten tot op een schaal waarop het feitelijk nooit bestaan heeft ; met als enig doel het bekomen van meer macht en meer geld.

Het draait dus - mocht het niet duidelijk zijn - om het bedrieglijke van de hele holocaustINDUSTRIE.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:24   #46
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik vind het verachterlijk dat ze liegen om dat lijden uit te vergroten tot op een schaal waarop het feitelijk nooit bestaan heeft ; met als enig doel het bekomen van meer macht en meer geld.

Het draait dus - mocht het niet duidelijk zijn - om het bedrieglijke van de hele holocaustINDUSTRIE.
Ik vind het verachtelijk dat jij diefstal goedkeurt als het slachtoffer (in jouw ogen) een vreemdeling is.
Ik vind het verachtelijk dat jij het erg vind dat een klein deel van de buit na vele jaren wordt terugbetaald.

Het lijden dat jij ontkent heeft bestaan op een schaal van miljoenen slachtoffers. Dat jij daar niet mee kunt leven begrijp ik wel: je zou teveel in vraag moeten stellen over jouw helden van weleer. Aan de werkelijkheid verandert het echter niets.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 16 mei 2005 om 15:25.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:33   #47
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik vind het verachterlijk dat ze liegen om dat lijden uit te vergroten tot op een schaal waarop het feitelijk nooit bestaan heeft ; met als enig doel het bekomen van meer macht en meer geld.

Het draait dus - mocht het niet duidelijk zijn - om het bedrieglijke van de hele holocaustINDUSTRIE.
Ha, dus je bent er al mee eens dat er joden geleden hebben. Maar tot op welke schaal heeft volgens jou dat lijden dan bestaan? En vanaf waar beginnen de joden volgens jou te liegen? En waarom maakt dat volgens jou de 'holocaustindustrie' bedriegelijk?

Laatst gewijzigd door driewerf : 16 mei 2005 om 15:35.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 16:32   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ericmagnus
Uit Het Volk

Dertig jaar lang gaf hij als voorzitter van de vereniging "vrienden van Mauthausen" lezingen in heel Spanje. Laatst roerde hij met zijn woorden zelfs het parlement in Madrid tot tranen toe. Want Enric Marco (84) kon het weten : hij was een overlevende van het nazi-kamp Mauthausen in Oostenrijk. Tot de historicus Benito Bermejo Marco's verhaal tegen het licht hield. "Zijn ervaringen strookten niet met de historische feiten. Hij zie bijvoorbeeld dat hij in 1941 in Marseille aan de Gestapo werd overgedragen. Maar Marseille was toen geen bezet gebied. Ook echte overlevenden hadden al langer hun twijfels. Marco had inderdaad nooit veel details weten te vertellen over zijn kampervaringen. "De leugen begon in 1978" biechtte Enric Marco uiteindelijk op. "Ik had de indruk dat ik zo meer aandacht kreeg voor het lijden van zoveel mensen die in een nazi-kamp hadden gezeten."

Zulk een artikel doet toch wel de wenkbrouwen fronsen : als iemand zich gedurende dertig jaar kan uitgeven als nazi-slachtoffer, het zelfs tot voorzitter schopt van de slachtoffervereniging, in heel Spanje lezingen geeft over deze kampen en zelfs tot in het Spaanse parlement getuigenissen komt geven... en na dertig jaar komt het aan de oppervakte dat de man er nooit geweest is, laat staan het zelf heeft meegemaakt !!!!!!????????

Nu goed, in Spanje komt de waarheid (zij het traag) dan toch nog boven water... bij ons in Belgie was de historicus Benito Bermejo wellicht al lang aangeklaagd en veroordeeld wegens ontkenning of minimaliziseren van de holocoust enz...

Denk hier maar eens over na...
Goh, de (overgebleven) nazi's liegen al meer dan zestig jaar .................8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 16:44   #49
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dat Enric Marco zich vereenzelvigde met de slachtoffers van de nazi's, om zichzelf wat in de schijnwerpers te plaatsen is niet leuk. Revisionisten en negationisten geilen op zoiets: een strohalm om de ganse judeocide op de helling te zetten en de Nieuwe Orde wit te wassen van elke blaam. Maar er bestaan ergere leugens zoals bv het ontkennen en/of minimaliseren van de holocaust, en d�*t heeft Enric Marco nu net niet gedaan, integendeel, en dat pleit dan weer in zijn voordeel.
Met andere woorden, voor Piano is die bedrieger een held.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 17:00   #50
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Met andere woorden, voor Piano is die bedrieger een held.
D�*t heb ik niet gezegd. Maar ik vind het niet zo erg: beweren dat je zelf slachtoffer was terwijl je dat niet was, die kerel is voer voor psychiaters denk ik. Het blijft alleen wat pijnlijk voor de èchte overlevenden. En revisionisten, extremisten en VB'rs lachen zich een aap natuurlijk. Misschien winnen ze er weer wat stemmen bij door deze anticlimax. Dan is het toch nog goed geweest voor jouw partij.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 17:22   #51
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
D�*t heb ik niet gezegd. Maar ik vind het niet zo erg: beweren dat je zelf slachtoffer was terwijl je dat niet was
Piano's denkpatroon is een éénrichtingstraat.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 17:52   #52
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Piano's denkpatroon is een éénrichtingstraat.
Het andere straatje, doodlopend donker steegje zeg maar, loopt in de richting van het VB en dat is niet mijn straatje.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 18:36   #53
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het andere straatje, doodlopend donker steegje zeg maar, loopt in de richting van het VB en dat is niet mijn straatje.
Juist Piano, een man die dertig jaar bedriegt, dat is de schuld van het VB. Hoekan het anders?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 19:06   #54
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Overbodig

Laatst gewijzigd door sinan123 : 16 mei 2005 om 19:06.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 19:10   #55
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Juist Piano, een man die dertig jaar bedriegt, dat is de schuld van het VB. Hoekan het anders?
Ha zo? Is dat zo? Dat wist ik niet. Tjah, dat VB zit werkelijk overal achter.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 20:01   #56
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Neen, want je bent te dom om het verband te snappen !!

Europa onder vorm van financiële én morele afperserij.

Neen. Vreemdelingen hebben geen recht op eigendom en dus kan men ze ook niet bestelen.
Maw Ford Genk, een Duits-Amerikaans bedrijf, een niet vlaams bedrijf, dus een bedrijf van vreemden heeft geen recht op eigendom? Met zo een filosofie zullen de buitenlandse investeerders zeker geneigd zijn om in Vlaanderen te investeren ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 20:11   #57
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Maw Ford Genk, een Duits-Amerikaans bedrijf, een niet vlaams bedrijf, dus een bedrijf van vreemden heeft geen recht op eigendom? Met zo een filosofie zullen de buitenlandse investeerders zeker geneigd zijn om in Vlaanderen te investeren ...

Jeps, als we typetjes zoals radicaal zijn zin geven, zitten we met onze levensstandaard binnen de kortste tijd op het niveau van een gemiddeld Z-Amerikaans of Afrikaans land. Dan kan onze radicaal zijn economisch vluchtelingenstatuut aanvragen in die landen die hij nu uitspuugt. In onze vaderlandse geschiedenis heeft België vele golven van autochtone emigratie gekend, die uit pure armoe naar andere landen zijn uitgeweken, tot in Rusland, Canada en Australië toe.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 16 mei 2005 om 20:12.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 20:13   #58
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, als we typetjes zoals radicaal zijn zin geven, zitten we met onze levensstandaard binnen de kortste tijd op het niveau van een gemiddeld Z-Amerikaans of Afrikaans land. Dan kan onze radicaal zijn economisch vluchtelingenstatuut aanvragen in die landen die hij nu uitspuugt. In onze vaderlandse geschiedenis heeft België vele golven van autochtone emigratie gekend, die uit pure armoe naar andere landen zijn uitgeweken, tot in Rusland, Canada en Australië toe.
Mooi zo. Van Minnenbruggen illustreert hoe links en kapitalistisch-rechts inhoudelijk eigenlijk dikke maatjes zijn. 8)
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 20:17   #59
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Europa biedt toekomst: Europese markt afschermen voor al wat hier niet geproduceerd wordt aan de sociale voorwaarden van Europa. Wil men hier verkopen, dan moet men hier produceren, hier de mensen werk verschaffen.

Wie niet solidair is met zijn volk als rijker persoon, kan best alle bezittingen afgenomen worden alvorens richting VS te verhuizen. Of apatride gemaakt worden... 8) Mogelijkheden genoeg om het kapitaal te dwingen tot wat het moet doen. Als er politieke Wil is natuurlijk, en die kan er enkel zijn indien de juiste personen de macht in handen hebben, lees: geen lakeien van het liberale economisme.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 20:20   #60
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Mooi zo. thePiano illustreert hoe links en kapitalistisch-rechts inhoudelijk eigenlijk dikke maatjes zijn. 8)
Neem het maar van me aan: al die mensen die van de honger zand eten, kan het geen bal schelen of het voedsel nu van links of van rechts komt aanzetten. En van debiele futiliteiten zoals BHV kan je ook geen omelet bakken.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be