Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2022, 16:06   #21
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Heb jij profetische gaven ?
Hij kent het doorsnee vlaams klootjesvolk?
Zo mak als een schaap en zo blind als een mol?
Zich nogmaals laten bedriegen door de politieke pinokkio's met hun leugenachtige, ontmaskerde beloftes, blufpoker en onwettige diefstallen?
Zo zijn we tenslotte ook en dankzij die sheeple nu in deze miserie beland, op de TGV in sneltreinvaart naar dictatuur en totale armoede.
Allemaal dankzij de blinde meelopers met een bord voor de kop, te arm van geest om verder te kunnen kijken dan hun snuit lang is en egoïst tot in de kist.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 16:21   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb al verschillende keren vermeld dat ik geen autochtoon ben, maar een 2de generatie allochtoon. Maar ik begin te denken aan een trui bij -5°C. Dan is T-shirt toch niet meer voldoende (10 jaar geleden wel.... arg)
Wollen onderbroek onder de kilt dragen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 16:28   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, wat gaan uw Belgische helden zeggen wanneer de N-VA het confederalisme op tafel legt?
Eens hartelijk lachen ?

Citaat:
Zonder de N-VA dan maar, vivaldi II?
Tja, als N-VA zichzelf onmogelijk maakt dan duwen ze zichzelf naar de kant hee. En dan krijgen we bijna automatisch een vorm van Vivaldi-bis.

Nu, de kans dat N-VA twee coalitierondes op rij gaat amateuristisch aanpakken lijkt me niet zo groot. BDW zal na de verkiezingen van '24 wel terug zijn communautaire valies op zolder zetten om zo te kunnen/mogen mee besturen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 16:42   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eens hartelijk lachen ?



Tja, als N-VA zichzelf onmogelijk maakt dan duwen ze zichzelf naar de kant hee. En dan krijgen we bijna automatisch een vorm van Vivaldi-bis.

Nu, de kans dat N-VA twee coalitierondes op rij gaat amateuristisch aanpakken lijkt me niet zo groot. BDW zal na de verkiezingen van '24 wel terug zijn communautaire valies op zolder zetten om zo te kunnen/mogen mee besturen.
We gaan zien, samen met BDW, wat de valies, met alle zaken Vlaams er in, op zolder zetten electoraal gaat opleveren.

Daarom, Vivaldi II is goed voor mij, ze gaan de EU tonen dat de Griekse tragedie kinderspel was vergeleken met de instorting van Belgie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 17:45   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We gaan zien, samen met BDW, wat de valies, met alle zaken Vlaams er in, op zolder zetten electoraal gaat opleveren.

Daarom, Vivaldi II is goed voor mij, ze gaan de EU tonen dat de Griekse tragedie kinderspel was vergeleken met de instorting van Belgie.
Wat een toetreding van N-VA tot de volgende federale in 2024 zonder communautaire bazar gaat electoraal opleveren, is (electoraal) een zorg voor 2029 hee Xeno. Je gaat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver moeten zoeken voor je ook maar één politicus van eender welke partij kunt vinden die daarmee bezig is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 17:48   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat een toetreding van N-VA tot de volgende federale in 2024 zonder communautaire bazar gaat electoraal opleveren, is (electoraal) een zorg voor 2029 hee Xeno. Je gaat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver moeten zoeken voor je ook maar één politicus van eender welke partij kunt vinden die daarmee bezig is...
Het zou me verbazen mocht BDW zo simpel denken.

We gaan zien hoe het loopt, veronderstel ik.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 18:09   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het zou me verbazen mocht BDW zo simpel denken.

We gaan zien hoe het loopt, veronderstel ik.
Waarom zou hij nu een andere analyse & keuze maken als toen hij besliste om in ruil voor toetreding tot Michel I zijn communautaire besognes op te bergen ? Hij weet toch uit ervaring dat hij daarmee weggeraakt ? Wat hij één keer heeft gedaan, kan hij toch herhalen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 19:59   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zou hij nu een andere analyse & keuze maken als toen hij besliste om in ruil voor toetreding tot Michel I zijn communautaire besognes op te bergen ? Hij weet toch uit ervaring dat hij daarmee weggeraakt ? Wat hij één keer heeft gedaan, kan hij toch herhalen ?
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik denk alleen dat dit niet zijn doel is, zoals jij meer laat uitschijnen.

Ik denk zelfs dat daar waar hij spreekt over ontmoetingen met de geschiedenis en dergelijke meer, hij dat echt zelf gelooft.
Blijft evenwel niet duren, als het loopt zoals jij het schrijft dan zakken ze naar 16% in 29. Als de rit uitgedaan wordt.

Trouwens, de kiezing na Michel I zijn ze zo'n 10% verloren.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 november 2022 om 20:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:42   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wollen onderbroek onder de kilt dragen ?
Dat kriebelt zodanig dat je je tere delen met wortel en al wil uitrukken. Geen goed plan dus. Laat het maar heerlijk verlucht blijven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:10   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik denk alleen dat dit niet zijn doel is, zoals jij meer laat uitschijnen.

Ik denk zelfs dat daar waar hij spreekt over ontmoetingen met de geschiedenis en dergelijke meer, hij dat echt zelf gelooft.
Blijft evenwel niet duren, als het loopt zoals jij het schrijft dan zakken ze naar 16% in 29. Als de rit uitgedaan wordt.

Trouwens, de kiezing na Michel I zijn ze zo'n 10% verloren.
Je onderschat de capaciteit én de zucht van de kiezer om gecouilloneerd te worden, en dan in reactie daarop nog een tweede portie van hetzelfde te vragen...

Na de troefeling bij de laatste verkiezingen voor N-VA zijn ze terug in stijgende lijn, dus de kiezer vraagt echt naar meer van hetzelfde. Anders zijn die peilingen onlogisch.

Die beweging stopt heus niet in 2024 hoor, net zoals in 2019 zal ook de volgende verkiezingsronde en vermoedelijk die van 2029 over échte dingen gaan en niet over onzin zoals separatisme.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:11   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat kriebelt zodanig dat je je tere delen met wortel en al wil uitrukken. Geen goed plan dus. Laat het maar heerlijk verlucht blijven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 november 2022 om 21:12.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:44   #32
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je onderschat de capaciteit én de zucht van de kiezer om gecouilloneerd te worden, en dan in reactie daarop nog een tweede portie van hetzelfde te vragen...

Na de troefeling bij de laatste verkiezingen voor N-VA zijn ze terug in stijgende lijn, dus de kiezer vraagt echt naar meer van hetzelfde. Anders zijn die peilingen onlogisch.

Die beweging stopt heus niet in 2024 hoor, net zoals in 2019 zal ook de volgende verkiezingsronde en vermoedelijk die van 2029 over échte dingen gaan en niet over onzin zoals separatisme.
Over welke échte dingen hebt u het ....

De huidige regering ging zich daar ook mee bezig houden hé...

Na 3 jaar zijn ze nog altijd géén stap verder wat betreft het aanpakken van die échte dingen hé...

Maar ruzie maken onderling kunnen ze als de beste...

De laatste 20 jaar zijn er 4 regeringen Samengesteld door de gezamelijke blauwe pest van den belziek geweest....

Het gat in de schatkist is nooit zo groot geweest zoals nu ,en het beleid is één grote puinhoop ...

Maar het orkest speelt verder...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 12:53   #33
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, wat gaan uw Belgische helden zeggen wanneer de N-VA het confederalisme op tafel legt?

Zonder de N-VA dan maar, vivaldi II?
BDW heeft deze ochtend op de radio gezegd dat hij niet in de federale regering stapt zonder confederalisme.

Hij zit al in verkiezingsmodus. Veel beloven, weinig geven enz...
Onzijdig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 12:59   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
BDW heeft deze ochtend op de radio gezegd dat hij niet in de federale regering stapt zonder confederalisme.

Hij zit al in verkiezingsmodus. Veel beloven, weinig geven enz...
Schitterend !

Laat hem zijn tijd maar verknallen met zijn confederalisme waar niemand op zit te wachten, en géén enkele andere partij gaat in meespelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:02   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Schitterend !

Laat hem zijn tijd maar verknallen met zijn confederalisme waar niemand op zit te wachten, en géén enkele andere partij gaat in meespelen.
Ja, want iedereen zit uiteraard te wachten op Vivaldi II.
Never stop a winning team, nietwaar. LOL.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:07   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, want iedereen zit uiteraard te wachten op Vivaldi II.
Never stop a winning team, nietwaar. LOL.
Of het nu Vivaldi II zal worden, of BDW die NA de verkiezingen van '24 zijn kak intrekt en terug zijn communautaire valies op zolder zet in ruil voor machtsdeelname interesseert me eigenlijk niet zoveel.

Maar dat confederalisme, dat gaat zoiets worden zoals het monster van Loch Ness : men spreekt er veel over, maar niemand heeft het ooit gezien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:11   #37
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Of het nu Vivaldi II zal worden, of BDW die NA de verkiezingen van '24 zijn kak intrekt en terug zijn communautaire valies op zolder zet in ruil voor machtsdeelname interesseert me eigenlijk niet zoveel.

Maar dat confederalisme, dat gaat zoiets worden zoals het monster van Loch Ness : men spreekt er veel over, maar niemand heeft het ooit gezien.
aan alles is een eerste keer, en als De Wever deze keer het been niet stijf houdt, is het over & out met zijn partij, en ik denk wel dat hij verstandig genoeg is om te beseffen dat dit zijn allerlaatste kans is.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:31   #38
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.680
Standaard

Deze huidige regering heeft een grote pulnhoop gemaakt. De vraag is wie gaat het boeltje opkuisen in 2024?
Overal dient er bezuinigd te worden. Maw een hoop onpopulaire maatregelen waarmee men later kiezers verliest.
Onzijdig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:44   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Deze huidige regering heeft een grote pulnhoop gemaakt. De vraag is wie gaat het boeltje opkuisen in 2024?
Overal dient er bezuinigd te worden. Maw een hoop onpopulaire maatregelen waarmee men later kiezers verliest.
En als die regering "par force" wilt "voortspartelen" tot 2024, zal die puinhoop alsmaar groter worden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 13:45   #40
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zou hij nu een andere analyse & keuze maken als toen hij besliste om in ruil voor toetreding tot Michel I zijn communautaire besognes op te bergen ? Hij weet toch uit ervaring dat hij daarmee weggeraakt ? Wat hij één keer heeft gedaan, kan hij toch herhalen ?
In ieder geval, toen de NVA deel uitmaakte van Michel I, deed de partij van Bartje net hetzelfde als de andere regeringspartners. In de oppositie gaat Bartje altijd alles anders doen en heeft hij een grote mond, maar een keer aan het bewind (zie ook de Vlaamse regering) verandert er niets maar blijft het regeren met de NVA op dezelfde manier doorgaan als regeren zonder de NVA. Zoveel is duidelijk.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be