Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2006, 10:09   #81
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
is dit het antwoord van het CGKR op een klacht ?

wel, het CGKR stijgt in mijn achting (wat niet heel moeilijk is moet ik toegeven, ze komen van diep )

dit sterkt mij toch in de overtuiging dat er op dit forum soms te snel en onnodig geknipt wordt ...
Dit is een antwoord van CGKR,en ja knap van die mannen hoor!!!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 oktober 2006 om 10:10.
duveltje382 is offline  
Oud 5 oktober 2006, 10:16   #82
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

[quote=eno2;2047478]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Annie rest your gun...
Ik heb me (grammaticaal )verkeerd uitgedrukt, ik heb geen afkeer van de personen in kwestie maar hier en daar van een of ander standpunt.
Nu ja, van één of anderhalve persoon wel....
bedankt !

en je mag gerust zijn, hoewel ik verbal geregeld met scherp tracht te schieten, en soms ook wel tegen het staatsmonopolie op wapenbezit pleit, ben ik zelf meer iemand van het gebroken geweer.
Anna List is offline  
Oud 5 oktober 2006, 10:16   #83
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Dus Politics .be mag nu ook niet Te veel angst hebben hé
Vegeten te zeggen mijn foumke telt 1.025 leden!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 oktober 2006 om 10:26.
duveltje382 is offline  
Oud 5 oktober 2006, 10:39   #84
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Ik blijf het oneens zijn met de ban. Zoals Peter Johan bevestigde (en in tegenstelling tot de insinuaties van velen hier) heeft Werkgroep Morkhoven het forumreglement niet overschreden en al helemaal niet herhaaldelijk waardoor hij boven de 10 punten kwam en volgens het forumreglement dus een ban verdiende. Ik vind het bestaan van een forumreglement trouwens niet meer dan logisch. Maar deze ban heeft dus niets te maken met het overtreden van dat forumreglement.

Bovendien wil ik nog wel geloven dat Werkgroep Morkhoven geen gebruik heeft gemaakt van het meldingsdriehoekje om zich te beklagen over de betreffende threads/posts, maar zoals ik al eerder zei, werd er over een inmiddels verdwenen thread wel al enkele dagen eerder door een andere forummer geprotesteerd in dit subforum. Dat is ook misschien niet de juiste weg, maar Peter Johan heeft op die klacht wel gereageerd met de mededeling dat het over een "bagatel zou gaan" en de betreffende thread bleef ook staan totdat Werkgroep Morkhoven de klacht indiende. En pas toen werd de betreffende thread verwijderd. Dat de moderatie geen gelegenheid had om eerder in te grijpen klopt dus niet. Aangezien andere topics waartegen klacht werd ingediend nog wel bestaan, ga ik er van uit dat de moderatie ook vond dat de betreffende thread niet door de beugel kon en blijft mijn vraag dus waarom de moderatie niet eerder ingreep.

Zoals ik ook al eerder zei, zal dit niet de eerste klacht zijn geweest die tegen bepaalde posts/threads werd ingediend bij het CGKR. Misschien zelfs niet de eerste klacht van een forumlid. Het is best mogelijk dat andere forumleden dat ook al deden zonder dat (publiek) bekend te maken en dus ook zonder daarvoor geband te worden. Het bannen van een forumlid die dat wel bekend maakt, zal niet verhinderen dat er klachten bij het CGKR worden ingediend en zal er in ieder geval voor zorgen dat anderen die dat zouden overwegen dat in ieder geval niet aan de moderatie melden. Peter Johan ziet die publiekelijke bekendmaking blijkbaar als een bedreiging, maar bedreigingen zijn mijns inziens niet iets wat je publiekelijk doet (zie ook volgende paragraaf). Dat je het niet prettig vindt, kan ik natuurlijk wel begrijpen en mag je ook gerust laten weten, maar een ban vind ik te ver gaan. Ik meen trouwens uit de reactie van Peter Johan te begrijpen dat het het niet noodzakelijk een permanente ban is...

En tenslotte vraag ik mij ook af in hoeverre de klacht inderdaad tegen het forum gericht was dan wel tegen de betreffende forummers die de bewuste threads startten. Net zoals Anna List betwijfel ik in hoeverre het forum/de moderatie sowieso verantwoordelijk kan gesteld worden voor racistische posts/threads (behalve dan wanneer geweigerd zou worden bepaalde posts/threads te verwijderen wanneer dat gevraagd zou worden vanuit het CGKR). Zoals de post van duveltje382 trouwens illustreert, hoeft de moderatie zich al helemaal geen zorgen te maken over eventuele onterechte klachten.

En dan nog een vraagje voor de moderatie: stel dat je vindt dat een post/thread een overtreding is van het forumreglement, er geen reactie komt op een eventuele melding via het direhoekje en je daarmee niet akkoord bent, wat is dan de volgende stap die je kan ondernemen? Een PM naar één van de moderatoren?

Laatst gewijzigd door Edina : 5 oktober 2006 om 10:39.
Edina is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:02   #85
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Eigenlijk feitelijk kunnen de moderatoren bannen wie ze willen, of de betrokken personen nu het forumreglement hebben overtreden of niet. Het is per slot van rekening HUN forum.

De ban van WM is m.i. de enige terechte ban tot nu toe, en dat terwijl hij strikt genomen het reglement niet eens heeft overtreden.
Djiezes is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:13   #86
Stein
Burger
 
Geregistreerd: 16 juli 2006
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Mensen zet je toch even in de plaats van de moderatoren. Zij zijn vrijwilligers. Zij hebben een job, een familie en hobbies die totaal lost staan van politics.be. Zij hebben helemaal geen zin om lastig te worden gevallen door het CGKR of het gerecht. Ook al is de kans heel klein. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

Het CGKR kan klachten doorspelen aan de politie, die naam en adres van een moderator kunnen opeisen. De moderator kan dus een brief in zijn bus krijgen. Ook al is dat een eenvoudige vraag om uitleg en/of duiding, dat is genoeg om je totaal de demotiveren. Ik ben lang moderator geweest van drukke fora's. Daar kruipt genoeg tijd in. Bovendien is het een zeer ondankbare job want meestal spreken de bezoekers je enkel aan om zich te klagen. Als je dan op de koop mensen zou moeten tolereren die er enkel op uit zijn om jou te couilloneren en voor het gerecht te sleuren, dan is de maat toch vol zeker?
Mooi gezegd.
Stein is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:14   #87
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik blijf het oneens zijn met de ban. Zoals Peter Johan bevestigde (en in tegenstelling tot de insinuaties van velen hier) heeft Werkgroep Morkhoven het forumreglement niet overschreden en al helemaal niet herhaaldelijk waardoor hij boven de 10 punten kwam en volgens het forumreglement dus een ban verdiende. Ik vind het bestaan van een forumreglement trouwens niet meer dan logisch. Maar deze ban heeft dus niets te maken met het overtreden van dat forumreglement.

Bovendien wil ik nog wel geloven dat Werkgroep Morkhoven geen gebruik heeft gemaakt van het meldingsdriehoekje om zich te beklagen over de betreffende threads/posts, maar zoals ik al eerder zei, werd er over een inmiddels verdwenen thread wel al enkele dagen eerder door een andere forummer geprotesteerd in dit subforum. Dat is ook misschien niet de juiste weg, maar Peter Johan heeft op die klacht wel gereageerd met de mededeling dat het over een "bagatel zou gaan" en de betreffende thread bleef ook staan totdat Werkgroep Morkhoven de klacht indiende. En pas toen werd de betreffende thread verwijderd. Dat de moderatie geen gelegenheid had om eerder in te grijpen klopt dus niet. Aangezien andere topics waartegen klacht werd ingediend nog wel bestaan, ga ik er van uit dat de moderatie ook vond dat de betreffende thread niet door de beugel kon en blijft mijn vraag dus waarom de moderatie niet eerder ingreep.

Zoals ik ook al eerder zei, zal dit niet de eerste klacht zijn geweest die tegen bepaalde posts/threads werd ingediend bij het CGKR. Misschien zelfs niet de eerste klacht van een forumlid. Het is best mogelijk dat andere forumleden dat ook al deden zonder dat (publiek) bekend te maken en dus ook zonder daarvoor geband te worden. Het bannen van een forumlid die dat wel bekend maakt, zal niet verhinderen dat er klachten bij het CGKR worden ingediend en zal er in ieder geval voor zorgen dat anderen die dat zouden overwegen dat in ieder geval niet aan de moderatie melden. Peter Johan ziet die publiekelijke bekendmaking blijkbaar als een bedreiging, maar bedreigingen zijn mijns inziens niet iets wat je publiekelijk doet (zie ook volgende paragraaf). Dat je het niet prettig vindt, kan ik natuurlijk wel begrijpen en mag je ook gerust laten weten, maar een ban vind ik te ver gaan. Ik meen trouwens uit de reactie van Peter Johan te begrijpen dat het het niet noodzakelijk een permanente ban is...

En tenslotte vraag ik mij ook af in hoeverre de klacht inderdaad tegen het forum gericht was dan wel tegen de betreffende forummers die de bewuste threads startten. Net zoals Anna List betwijfel ik in hoeverre het forum/de moderatie sowieso verantwoordelijk kan gesteld worden voor racistische posts/threads (behalve dan wanneer geweigerd zou worden bepaalde posts/threads te verwijderen wanneer dat gevraagd zou worden vanuit het CGKR). Zoals de post van duveltje382 trouwens illustreert, hoeft de moderatie zich al helemaal geen zorgen te maken over eventuele onterechte klachten.

En dan nog een vraagje voor de moderatie: stel dat je vindt dat een post/thread een overtreding is van het forumreglement, er geen reactie komt op een eventuele melding via het direhoekje en je daarmee niet akkoord bent, wat is dan de volgende stap die je kan ondernemen? Een PM naar één van de moderatoren?[/quote
Een klacht indienen bij CGKR is niet niks. Wie de geijkte weg niet volgt moet niet klagen achteraf.

Verder moet je je maar neerleggen bij (het gebrek aan) interventies van de moderatie. Het al of niet reageren is hun prerogatief.

Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2006 om 11:14.
eno2 is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:16   #88
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Eigenlijk feitelijk kunnen de moderatoren bannen wie ze willen, of de betrokken personen nu het forumreglement hebben overtreden of niet. Het is per slot van rekening HUN forum.

De ban van WM is m.i. de enige terechte ban tot nu toe, en dat terwijl hij strikt genomen het reglement niet eens heeft overtreden.
Ik zou nooit deelnemer willen zijn aan een ongelichte-vuilbakken-forum,
hoezeer ik het verdwijnen van bepaalde zeer wel ingelichte en scherp-argumenterende bannelingen ook betreur.

Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2006 om 11:17.
eno2 is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:42   #89
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik denk dat WM diegene is die een probleem heeft met de vrije meningsuiting op dit forum. En zoals iemand hier eerder al schreef was hij een forum'trol".
ilfalco is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:57   #90
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

ik heb toestemming gevraagd om berichten van Werkgroep Morkhoven
te plaatsen, deze toestemming heb ik gekregen en hierbij zijn reactie:

Citaat:
Zet mijn mail gerust maar op het forum van Politics.be want als dat mag (en als je er geen problemen mee krijgt). Dat laatste zal wel niet het geval zijn want er werden verschillende artikels over de Werkgroep Morkhoven en zelfs een gedeelte van één of andere brief van de Werkgroep Morkhoven op het forum geplaatst. Het is trouwens niet meer dan normaal dat ik zelf iets zeg over mijn uitsluiting.

Als ik de berichten bekijk, dan zie ik dat een aantal mensen (en het zijn altijd dezelfden) zaken publiceren die niets met de topic te maken hebben. Het onderwerp betreft duidelijk de uitsluiting en het gezegde van één van de forummanagers: 'Werkgroep morkhoven werd geband omdat hij het nodig vindt om de forumredactie aan te klagen bij het CGKR in plaats van eventuele ongerechtigheden te melden via de geëigende weg van het meldingsdriehoekje. U begrijpt dat ik mensen, die liever onmiddelijk de gerechtelijke weg bewandelen in plaats van discussie en overleg, niet van harte meer toelaat op dit medium.'

Er wordt ook constant aan desinformatie gedaan. Er wordt bijvoorbeeld over de 'veroordeelde pedofiel
Marcel Vervloesem' gesproken terwijl zijn zaak (voor de zoveelste maal gedurende de laatste 8 jaren) op 15.10.2006 voorkomt en hij niet veroordeeld werd.
Ik heb echter de indruk dat er een aantal mensen zijn op het forum die met de Werkgroep Morkhoven en meer bepaald met Marcel Vervloesem van de Werkgroep Morkhoven willen afrekenen terwijl ik altijd al het mogelijke gedaan heb om bij het onderwerp van de discussie te blijven.
Het is spijtig dat de forummanagers dat niet opgemerkt hebben en ook geen rekening houden met mijn schrijven (waarvan ik een copie heb) en waarin ik hen uitdrukkelijk mededeel dat ik op een constructieve wijze aan de discussies wil deelnemen.

Het belangrijkste aan deze discussie is niet dat het over mij gaat maar over de toepassing van het forumreglement, meer bepaald op gebied van racisme en racistische uitspraken.

De beschuldiging van Van Gelre ('anti-semitisme') heb ik reeds herhaalde malen op de thread 'anti-semitisme' die ik speciaal opende voor alle beschuldigingen van 'anti-semitisme' (ook van de believers in 'De Nieuwe Wereldorde'), tegengesproken.
Waarom zegt Van Gelre niets over racisme en de racistische thread 'moslims of ratten ?' die een paar dagen geleden nog steeds niet gesloten was ?
Pin d'Ar
Pindar is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:18   #91
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik denk dat WM diegene is die een probleem heeft met de vrije meningsuiting op dit forum. En zoals iemand hier eerder al schreef was hij een forum'trol".
Pas op!!! Schrijf dat met 2 L'en, of je krijgt strafpunten!!!
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:19   #92
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

De werkgroep Morkhoven is back in town .
Hier zijn Tom De Mulder , Dereien , dorefientje en consoorten .
Volgend onderwerp gestart door die werkgroep :
Stort wat geld op ons rekening om de kinderen te helpen ( misbruiken ) .
Duke , het gaat om meer dan één enkel lid die op 18/10 moet verschijnen , de volledige werkgroep is gedagvaard .
Kaffer is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:21   #93
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik heb toestemming gevraagd om berichten van Werkgroep Morkhoven
te plaatsen, deze toestemming heb ik gekregen en hierbij zijn reactie:



Pin d'Ar
Ge weet toch zeker dat den duke niet zelf bij die morkhoven boy's zit Pin d'ar ?
Als de vos de passie preekt , boer let op u ganzen !
Kaffer is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:42   #94
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

De werkgroep Morkhoven geeft zelf toe dat ze hier een tijdje onder schuilnamen hebben moeten werken !
Op het onderwerp " liegt Regina Louf " bij maatschappelijke discussies stellen dorefientje en Dereien zelf dat ze als werkgroep morkhoven de hete adem van de moderatie in hun nek voelen .
Nu zijn ze ineens terug van hun permanente ban ?
Welkom bij de NWO .
Daar heeft den duke niet van terug .
Waarom schuilnaamen ?
Omdat ze het zelf zeggen duke !
Kaffer is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:49   #95
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Volgens Kaffer is er nu een Wekgroep Morkhoven op het forum ofzoiets...
Telkenmale opnieuw ontgaat u de humor .
Zo conservatief ...
Kaffer is offline  
Oud 5 oktober 2006, 13:00   #96
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Telkenmale opnieuw ontgaat u de humor .
Zo conservatief ...
Ah, ge geeft dus toe dat ge der hier mee aan 't lachen zijt en ons allemaal voor de gek aan 't houden bent met je samenzweringscomplottheorietjes?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 5 oktober 2006, 13:23   #97
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Ah, ge geeft dus toe dat ge der hier mee aan 't lachen zijt en ons allemaal voor de gek aan 't houden bent met je samenzweringscomplottheorietjes?
De himor ontgaat u andermaal , jij bent toch begonnen over " de wekgroep morkhoven " , je dacht dat het een spellingsfout was , nee , het was humor .
Goede raad , surf eens naar het onderwerp liegt regina louf en lees eens wat dorefientje , De Mulder en Dereien daar zelf zeggen over hun schuilnamen .
Kaffer is offline  
Oud 5 oktober 2006, 13:34   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Inderdaad.
Het lijkt me heel grof om je gastheren aan te klagen voor fouten, zonder hen vooraf de gelegenheid te geven die recht te zetten.

Inderdaad.
Morkhoven heeft strikt genomen niks verkeerds gedaan wat betreft forumgedrag.
In mijn ogen handelt hij wel verkeerd door het forum en zijn medewerkers aan te klagen bij het CGKR.
Ik zie er dan ook geen graten in hem hiervoor stante pede de toegang te ontzeggen.

Peter Johan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Een gerechtelijke procedure opstarten (of minstens daarop aansturen) staat gelijk met het afwijzen van verdere dialoog om tot een vergelijk te komen.

Het is een eenzijdige en agressieve daad tegen dit forum in het algemeen en de moderatie in het bijzonder. Mij verwondert het dus niet dat hij er dan ook uitgeflikkerd wordt.
En hiermee is eigenlijk alles gezegd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 oktober 2006, 14:17   #99
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik heb toestemming gevraagd om berichten van Werkgroep Morkhoven
te plaatsen, deze toestemming heb ik gekregen en hierbij zijn reactie:
Pin d'Ar
Citaat:
De beschuldiging van Van Gelre ('anti-semitisme') heb ik reeds herhaalde malen op de thread 'anti-semitisme' die ik speciaal opende voor alle beschuldigingen van 'anti-semitisme' (ook van de believers in 'De Nieuwe Wereldorde'), tegengesproken.
Waarom zegt Van Gelre niets over racisme en de racistische thread 'moslims of ratten ?' die een paar dagen geleden nog steeds niet gesloten was ?
Het lijkt me fair op dit gedeelte te antwoorden:
1. Je berichten hebben een overwegend sterk antisemitisch karakter, zoals ik reeds heb aangetoond, met links en citaten. Daarbij citeer je niet alleen zulk soort zaken, zoals Pindar, maar bedenk je er ook nog een aantal zelf.
2. Elke vorm van racisme is verwerpelijk (dus ook antisemitisme, WM!). Over de draad moslims en ratten heb ik allang een paar keer gezegd dat die inderdaad smakeloos was. Ik heb me er dan ook niet in gemoeid.

Maar het gaat me niet eens om deze inhoud van je berichten. Zoals iemand hier reeds eerder opmerkte zijn er wel meer mensen die racistische of antisemitische zaken posten. Dit is een politiek discussieforum en hoezeer ik dergelijke meningen ook veracht, je moet hier wel tegen een stootje kunnen. Ik zal dan ook nooit vragende partij zijn v.w.b. het bannen van mensen. Zelfs de negeerlijst is aan mij niet besteed. Merk op dat ik nog nooit het rode driehoekje heb gebruikt.

Hoewel daar aanleiding genoeg voor zou zijn geweest: Je spamt, je vervalst citaten, je uit racistische taal, je valt mensen persoonlijk aan (volgens jou zijn er minstens twee pedofielen, bij naam genoemd, op dit forum) etc.
Iemand die zulke zaken post is wel erg hypocriet bezig als hij anderen dan wél de mond wil snoeren. En dát heb je herhaaldelijk gedaan. Je hebt regelmatig, te pas en te onpas, klacht neergelegd bij de moderatie als iemand je alleen maar tegensprak.
Ook in de draad waarin je Ploertendoder geband hebt gekregen hád je al klacht neergelegd bij de moderatie. Je kreeg alleen je zin niet. Daarna ging je de moderatie dreigen met CGKR als ze niet deden wat je eiste en vervolgens heb je dat ook gedaan.

Zoals ik reeds eerder zei: Ik zal nooit vragende partij zijn v.w.b. bans maar je hebt geoogst wat je hebt gezaaid.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 5 oktober 2006, 14:21   #100
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Ge weet toch zeker dat den duke niet zelf bij die morkhoven boy's zit Pin d'ar ?
Als de vos de passie preekt , boer let op u ganzen !
Beste Kaffer,

Het lijkt erop dat ik er ineens een vijand bij heb. Nu vind ik dat op zich niet zo erg als ik maar zou weten wat ik u misdaan heb.
Hertog van Gelre is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be