Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2020, 16:56   #101
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Maar als we kijken van waar de moeilijkheden komen blijken de moslims daar wel in oververtegenwoordigd te zijn...
Soit; ik in ieder geval verdraag hun eisen niet om hun godsdienst hier vrijelijk, in het openbaar bedoel ik, te mogen uitoefenen... Thuis doen ze wat ze willen...
want zij verkrachten openlijk onze elementaire mensenrechten, waarin vooral de gelijkheid man-vrouw...
OK, maar dat is weer iets anders als het vermeende probleem dat we overspoeld raken met moslims .
Van mij mag iedereen zijn godsdienst uitoefenen zo lang ze daarbij onze wetten niet overtreden.

Het idee dat we werkelijk aan het islamiseren zijn en over 20 jaar Sharia wetgeving hebben lijkt mij vergezocht.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 31 augustus 2020 om 17:05.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2020, 16:58   #102
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
OK, maar dat is weer iets anders als het vermeende probleem dat we overspoeld raken met moslims .
Van mij mag iedereen zijn godsdienst uitoefenen zo lang ze daarbij onze wetten niet overtreden.
Maar ze overtreden onze wetten en daar wordt niet tegen opgetreden...
De politie heeft veel te veel werk met verkeersboetens uit te schrijven en het gerecht met overal achterdeurtjes te zoeken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2020, 17:17   #103
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
OK, maar dat is weer iets anders als het vermeende probleem dat we overspoeld raken met moslims .
Van mij mag iedereen zijn godsdienst uitoefenen zo lang ze daarbij onze wetten niet overtreden.

Het idee dat we werkelijk aan het islamiseren zijn en over 20 jaar Sharia wetgeving hebben lijkt mij vergezocht.
We zijn weldegelijk aan het islamiseren.
En dat gebeurt niet traag en in stilte.
Maar tegen een hoge snelheid en zelfs met de medewerking van de Europeaan.
Je ziet de moskees en gebedshuizen als paddestoelen uit de grond rijzen.
Vrouwen in burca zijn gemeengoed geworden.
Hallal voeding is in de scholen verplicht geworden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 16:41   #104
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
We zijn weldegelijk aan het islamiseren.
En dat gebeurt niet traag en in stilte.
Maar tegen een hoge snelheid en zelfs met de medewerking van de Europeaan.
Je ziet de moskees en gebedshuizen als paddestoelen uit de grond rijzen.
Vrouwen in burca zijn gemeengoed geworden.
Hallal voeding is in de scholen verplicht geworden.
En binnenkort gaan ze dat verkopen als democratie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 16:48   #105
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En binnenkort gaan ze dat verkopen als democratie...
Doen ze nu al.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 16:56   #106
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Doen ze nu al.
Nu doen ze dat al door wat zij extreem rechts noemen democratisch uit te sluiten. Binnenkort zullen ze dat niet meer moeten doen want dan is extreem rechts islam de meerderheid en dus de democratie en zullen die blaaskaken van nu als eerste uitgeschakeld worden...

Enfin, hen is het gegund; maar de bevolking niet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 17:06   #107
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
We zijn weldegelijk aan het islamiseren.
En dat gebeurt niet traag en in stilte.
Maar tegen een hoge snelheid en zelfs met de medewerking van de Europeaan.
Je ziet de moskees en gebedshuizen als paddestoelen uit de grond rijzen.
Dat zegt alleen dat de aanwezige moslims meer moskeeën krijgen ,en niet dat wij aan het islamiseren zijn. Ik ken helemaal niemand die geen moslim is maar het wel van plan is te worden.

Citaat:
Vrouwen in burca zijn gemeengoed geworden.
Ook in steden als Rotterdam en antwerpen zien we slechts een erg beperkte hoeveelheid Burka's
Waar in Europa dreigen er islamitische politieke partijen aan de macht te komen??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 september 2020 om 17:07.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 17:17   #108
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Nu doen ze dat al door wat zij extreem rechts noemen democratisch uit te sluiten. Binnenkort zullen ze dat niet meer moeten doen want dan is extreem rechts islam de meerderheid en dus de democratie en zullen die blaaskaken van nu als eerste uitgeschakeld worden...

Enfin, hen is het gegund; maar de bevolking niet...
Uit de publicatie De jaren tien in cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt dat de islam tussen 2010 en 2019 met 0 procent is gegroeid in Nederland.

Moslims maakten in 2010 5 procent van de Nederlandse bevolking uit. Hoewel er nu meer moslims in Nederland wonen dan in 2010, zijn ze relatief gezien even groot gebleven als groep. Dit komt doordat de Nederlandse bevolking in deze periode ook is gegroeid.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 17:24   #109
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Hoe veel kinderen krijgen allochtone vrouwen ?


https://www.cbs.nl/nl-nl/faq/specifi...htone-vrouwen-

https://opendata.cbs.nl/statline/?dl...83307NED/table

Het aantal kinderen per vrouw neemt aanzienlijk af met de 2e generatie.

PEW Research schatte onlangs dat er 1,2 miljoen moslims (7,2% van de bevolking) in Nederland wonen. PEW Research gebruikt hierbij een methode die vergelijkbaar is met de methode die het CBS tot 2004 gebruikte en gaat uit van de percentages moslims in de landen van herkomst. In het rekenmodel van PEW Research zijn bijvoorbeeld bijna alle Iraanse Nederlanders moslim , terwijl we door de peilingen van het CBS weten dat dit niet klopt.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 september 2020 om 17:25.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 19:12   #110
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoe veel kinderen krijgen allochtone vrouwen ?


https://www.cbs.nl/nl-nl/faq/specifi...htone-vrouwen-

https://opendata.cbs.nl/statline/?dl...83307NED/table

Het aantal kinderen per vrouw neemt aanzienlijk af met de 2e generatie.

PEW Research schatte onlangs dat er 1,2 miljoen moslims (7,2% van de bevolking) in Nederland wonen. PEW Research gebruikt hierbij een methode die vergelijkbaar is met de methode die het CBS tot 2004 gebruikte en gaat uit van de percentages moslims in de landen van herkomst. In het rekenmodel van PEW Research zijn bijvoorbeeld bijna alle Iraanse Nederlanders moslim , terwijl we door de peilingen van het CBS weten dat dit niet klopt.
Er zijn anders leiders van bepaalde moslimlanden die oproepen dat hun vrouwelijke bevolking minstens 7 kinderen op de wereld moeten zetten. (Erdogan bvb.)

Rotterdam tjah, die stad is reeds ingepalmd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 17:37   #111
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Er zijn anders leiders van bepaalde moslimlanden die oproepen dat hun vrouwelijke bevolking minstens 7 kinderen op de wereld moeten zetten. (Erdogan bvb.)
Hetgeen kennelijk niet wordt opgevolgd.

Citaat:
Rotterdam tjah, die stad is reeds ingepalmd.
Waarom vind u dat het reeds is ingepalmd?
Het is niet zo dat de meerderheid van de rotterdammers moslim is .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 september 2020 om 17:43.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 07:06   #112
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In Nederland zijn er ook veel mensen die denken dat we overspoeld worden met moslims

In 2019 groeide de Nederlandse bevolking volgens de laatste ramingen van het CBS met 132 duizend personen. Dat is natuurlijk een behoorlijk aantal, maar het is nog geen 1 procent bevolkingsaanwas, het is dus nogal overdreven om te spreken van massa-immigratie of erger nog, gevaarlijke begrippen als ‘omvolking’.
1% per jaar dat is 30% in een generatie.

In de laatste 10 jaar zijn er 710.000 belgen bijgekomen, terwijl er meer sterfgevallen dan geboortes zijn. Dat zijn dus allemaal migranten die hier binnen gelaten zijn.
Dat is 3 keer de stad gent die hier gearriveerd is.

Dat zijn aantallen die we nog nooit eerder in de geschiedenis gezien hebben in gebieden waar geen oorlog of natuurramp voorkomt. Door veel kleinere percentages zijn al menige beschavingen ten onder gegaan.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat zegt alleen dat de aanwezige moslims meer moskeeën krijgen ,en niet dat wij aan het islamiseren zijn. Ik ken helemaal niemand die geen moslim is maar het wel van plan is te worden.

Ook in steden als Rotterdam en antwerpen zien we slechts een erg beperkte hoeveelheid Burka's
Waar in Europa dreigen er islamitische politieke partijen aan de macht te komen??
15 jaar geleden zag je geen enkele hoofddoek in de kleinere steden.
Als je vandaag in veel van die steden rondwandelt moet je slalommen tussen de verse migranten.

Ze zijn nochtans niet verhuist, want in de grote steden is hun aantal ook nog sterk toegenomen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 07:33   #113
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
1% per jaar dat is 30% in een generatie.

In de laatste 10 jaar zijn er 710.000 belgen bijgekomen, terwijl er meer sterfgevallen dan geboortes zijn. Dat zijn dus allemaal migranten die hier binnen gelaten zijn.
Dat is 3 keer de stad gent die hier gearriveerd is.

Dat zijn aantallen die we nog nooit eerder in de geschiedenis gezien hebben in gebieden waar geen oorlog of natuurramp voorkomt. Door veel kleinere percentages zijn al menige beschavingen ten onder gegaan.



15 jaar geleden zag je geen enkele hoofddoek in de kleinere steden.
Als je vandaag in veel van die steden rondwandelt moet je slalommen tussen de verse migranten.

Ze zijn nochtans niet verhuist, want in de grote steden is hun aantal ook nog sterk toegenomen.
Dertig jaar geleden waren we in België met 9 miljoen en zei men dat de Belgen onvoldoende kinderen maakten om dat getal op peil te houden. Vandaag zijn we met 11.5 miljoen. Dat zijn minstens 2.5 miljoen immigranten.
Hoofddoeken? meer en meer. Zelfs op het werk zie je er meer en meer. Toen ik hier begon geen enkele. Eentje begint, en de rest volgt.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 september 2020 om 07:35.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 07:47   #114
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dertig jaar geleden waren we in België met 9 miljoen en zei men dat de Belgen onvoldoende kinderen maakten om dat getal op peil te houden. Vandaag zijn we met 11.5 miljoen. Dat zijn minstens 2.5 miljoen immigranten.
Hoofddoeken? meer en meer. Zelfs op het werk zie je er meer en meer. Toen ik hier begon geen enkele. Eentje begint, en de rest volgt.
De kuststreek heeft ook van de veeg heb ik laatst gemerkt want daar komen er meer- en meer.

Wat daar ook opvalt is dat er soms van onze eigen mensen zijn die héél der rondleidingen organiseren voor wat ik vreemdelingen (asielzoekers, hoorn des overvloedszoekers) zal noemen.

Er zijn ook tal van iets rondere oudere vrouwen die naast een uit de kluiten gewassen Afrikaan lopen, liefde of heeft die de weg gevonden om ...

En het stopt ondanks dat het Corona virus nog altijd 'baas' is nog steeds niet zie volgende:

Meer dan 400 migranten steken op één dag Kanaal over.

Of de Engelsen daar blij met zijn daar heb ik géén idee van maar stel dat diezelfde Engelsen de bootjes niet toelaten dan staan die bootjesvaarders hier allemaal terug en verschuift het probleem naar ons toe ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 07:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 08:02   #115
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De kuststreek heeft ook van de veeg heb ik laatst gemerkt want daar komen er meer- en meer.

Wat daar ook opvalt is dat er soms van onze eigen mensen zijn die héél der rondleidingen organiseren voor wat ik vreemdelingen (asielzoekers, hoorn des overvloedszoekers) zal noemen.

Er zijn ook tal van iets rondere oudere vrouwen die naast een uit de kluiten gewassen Afrikaan lopen, liefde of heeft die de weg gevonden om ...

En het stopt ondanks dat het Corona virus nog altijd 'baas' is nog steeds niet zie volgende:

Meer dan 400 migranten steken op één dag Kanaal over.

Of de Engelsen daar blij met zijn daar heb ik géén idee van maar stel dat diezelfde Engelsen de bootjes niet toelaten dan staan die bootjesvaarders hier allemaal terug en verschuift het probleem naar ons toe ...
Dat is ons de laatste keer aan zee ook opgevallen. We wandelden van Wenduine tot Oostende op het strand. Meer en meer ingepakte met een hoop "jongeren" aan hun vodden. Volledig gekleed in zee. De bebaarden in pyjama als opzichters. Vooral toen we ter hoogte van Bredene kwamen viel het echt op.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 11:04   #116
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is ons de laatste keer aan zee ook opgevallen. We wandelden van Wenduine tot Oostende op het strand. Meer en meer ingepakte met een hoop "jongeren" aan hun vodden. Volledig gekleed in zee. De bebaarden in pyjama als opzichters. Vooral toen we ter hoogte van Bredene kwamen viel het echt op.
Het valt inderdaad serieus op de laatste tijden.

Wel rekening houdende met dat de luchtmachbasis te Koksijde veranderde in een asielcentrum.

Het had beter een kazerne gebleven maar FEDASIEL zag dat even anders.

Luchtmachtbasis Koksijde wordt asielzoekerscentrum

Lachwekkend is wel dat men hoog- bij laag in Covid-19 tijden gilt van: "Blijf in uw kot; ik vul dat even aan met: blijf in uw eigen land!!!!!

p.s.

Vrij recente boodschap op het net.

Lichaam gevonden op straat in De Panne: onderzoek naar moord

Ik wil met bovenstaande ook géén schuldige of mogelijke schuldige aanwijzen daar er weinig informatie is over dat geval tot nu toe.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 11:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 11:14   #117
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het valt inderdaad serieus op de laatste tijden.

Wel rekening houdende met dat de luchtmachbasis te Koksijde veranderde in een asielcentrum.

Het had beter een kazerne gebleven maar FEDASIEL zag dat even anders.

Luchtmachtbasis Koksijde wordt asielzoekerscentrum

Lachwekkend is wel dat men hoog- bij laag in Covid-19 tijden gilt van: "Blijf in uw kot; ik vul dat even aan met: blijf in uw eigen land!!!!!

Ons pensioen is in goede handen
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2020 om 11:14.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 11:24   #118
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat zegt alleen dat de aanwezige moslims meer moskeeën krijgen ,en niet dat wij aan het islamiseren zijn. Ik ken helemaal niemand die geen moslim is maar het wel van plan is te worden.

Ook in steden als Rotterdam en antwerpen zien we slechts een erg beperkte hoeveelheid Burka's
Waar in Europa dreigen er islamitische politieke partijen aan de macht te komen??
Ik heb toch de indruk dat in Brussel het extremisme toeneemt. Ik bekijk de dingen altijd heel objectief maar kan me toch niet van de bedenking ontdoen dat de invloed van de Islam op vele vlakken steeds maar toeneemt.

Ook heb ik de indruk van meer en meer vrouwen te zien gehuld in een zeer extreme moslim outfit.

Terwijl ik jaren dacht dat de jongere generaties stilaan een andere weg zouden inslaan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het omgekeerde lijkt te gebeuren.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 september 2020 om 11:27.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 11:28   #119
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ons pensioen is in goede handen
Dat moet sarcasme zijn?

Mijn alter ego die Sarcasmus kon er zelfs niet om lachen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 11:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 11:41   #120
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet sarcasme zijn?

Mijn alter ego die Sarcasmus kon er zelfs niet om lachen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be