Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2004, 19:27   #1
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

de nva ers onder ons moeten misschien deze discussie eens lezen :

http://forum.cdenv.be/viewtopic.php?t=2499

paul delva heeft een verkiesbare plaats op de lijst voor het vlaams parlement van de cd&v/nva
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 19:29   #2
Fribre
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 27 april 2003
Berichten: 2.021
Standaard

Dat bewijst niets. Even verder reageert Delva op de fake-account van een BUB'er dit:

Citaat:
Wel, ik begrijp u. En zoals u uit een eerder antwoord van mij kan opmaken, ben ik in principe ook voor veel meer samenwerking én eenheid gewonnen. Maar helaas denk ik dat met de huidige leidende politieke klasse in Wallonië zeer moeilijk samen te werken is.
__________________
[size=2][/size]
Fribre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 19:30   #3
Bloxbuster
Banneling
 
 
Bloxbuster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Locatie: Cuba
Berichten: 874
Standaard

Eens ze de mensen bij hun kluuten hebben , is het te laat en hebben ze de macht, maar slechter dan nu kan niet meer... en alternatieven zijn er niet... en het volk is toch dom , goed voor de menschen zijn
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 23:02   #4
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
en het volk is toch dom
gij kunt het weten hé!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 23:03   #5
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Delva
Ik ben overigens van huize uit Franstalig...Maar ik zie toch een groot probleem : het huidige functioneren van de Franstalige politieke klasse (of dit nu federaal, in Brussel of in Wallonië), onder de blijvende dominantie van de PS (die onder een modern kleedje een zeer starre partij is), vind ik nefast. Ik betreur dat België, Vlaanderen en Brussel kansen laten liggen omdat de PS vasthoudt aan ouderwets denkbeelden en ouderwets cliëntelisme.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 23:38   #6
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Dat bewijst niets. Even verder reageert Delva op de fake-account van een BUB'er dit:

Citaat:
Wel, ik begrijp u. En zoals u uit een eerder antwoord van mij kan opmaken, ben ik in principe ook voor veel meer samenwerking én eenheid gewonnen. Maar helaas denk ik dat met de huidige leidende politieke klasse in Wallonië zeer moeilijk samen te werken is.
Fibre, kunt gij direct eens maken dat de foto van ons Lieve er weer tussen staat?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 01:10   #7
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
de nva ers onder ons moeten misschien deze discussie eens lezen :

http://forum.cdenv.be/viewtopic.php?t=2499

paul delva heeft een verkiesbare plaats op de lijst voor het vlaams parlement van de cd&v/nva
Paul wie??
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 04:15   #8
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Zijn partij heeft gekozen om een Vlaamse koers te varen, als hij daarmee niet akkoord is moet hij maar opstappen. Door op de lijst te staan verklaard hij hem akkoord met de standpunten van die partij.
Heb trouwens ook nooit van die Paul Delva gehoord, heeft misschien een verkiesbare plaats maar is mij onbekend en zal dus weinig in de pap te brokken hebben bij de CD&V.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 06:31   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
de nva ers onder ons moeten misschien deze discussie eens lezen :

http://forum.cdenv.be/viewtopic.php?t=2499

paul delva heeft een verkiesbare plaats op de lijst voor het vlaams parlement van de cd&v/nva
Christen-democraat schreef:
Mijnheer Delva,

Hoe staat u tegenover het nationalisme dat bij de Vlaamse partijen steeds meer opgeld maakt : steeds meer eisen voor nieuwe bevoegdheden. Heeft het Belgisch, meertalig, multicultureel samenlevingsmodel voor u een meerwaarde?

Absoluut. Ik ben persoonlijk - in principe - absoluut geen voorstander van het nieuwsoortige nationalisme waarover u het hebt. Ik ben overigens van huize uit Franstalig...Maar ik zie toch een groot probleem : het huidige functioneren van de Franstalige politieke klasse (of dit nu federaal, in Brussel of in Wallonië), onder de blijvende dominantie van de PS (die onder een modern kleedje een zeer starre partij is), vind ik nefast. Ik betreur dat België, Vlaanderen en Brussel kansen laten liggen omdat de PS vasthoudt aan ouderwets denkbeelden en ouderwets cliëntelisme.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 11:19   #10
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
de nva ers onder ons moeten misschien deze discussie eens lezen :

http://forum.cdenv.be/viewtopic.php?t=2499

paul delva heeft een verkiesbare plaats op de lijst voor het vlaams parlement van de cd&v/nva
Christen-democraat schreef:
Mijnheer Delva,

Hoe staat u tegenover het nationalisme dat bij de Vlaamse partijen steeds meer opgeld maakt : steeds meer eisen voor nieuwe bevoegdheden. Heeft het Belgisch, meertalig, multicultureel samenlevingsmodel voor u een meerwaarde?

Absoluut. Ik ben persoonlijk - in principe - absoluut geen voorstander van het nieuwsoortige nationalisme waarover u het hebt. Ik ben overigens van huize uit Franstalig...Maar ik zie toch een groot probleem : het huidige functioneren van de Franstalige politieke klasse (of dit nu federaal, in Brussel of in Wallonië), onder de blijvende dominantie van de PS (die onder een modern kleedje een zeer starre partij is), vind ik nefast. Ik betreur dat België, Vlaanderen en Brussel kansen laten liggen omdat de PS vasthoudt aan ouderwets denkbeelden en ouderwets cliëntelisme.
inderdaad Ancapa, hij is van huize Franstalig, en lees dan eens wat eronder staat. Wat is je punt nu?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 11:22   #11
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

hij stelt alleen vast, maar doet er niets aan !
was hij in Halle

wat is uw punt
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 13:02   #12
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
hij stelt alleen vast, 8O maar doet er niets aan ! :x
was hij in Halle 8O

wat is uw punt :(
LOL.

Het VB stelt nog meer vast, wat hebben zij al gedaan ???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be