Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geef jij Jazeker?
1 5 8,33%
2 1 1,67%
3 0 0%
4 0 0%
5 1 1,67%
6 2 3,33%
7 1 1,67%
7.5 4 6,67%
8 2 3,33%
8.5 2 3,33%
9 10 16,67%
9.5 16 26,67%
10 16 26,67%
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2007, 15:40   #181
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Meen je dat?
Heb je daar een bron van?
Zoek maar eens informatie op over de koningskwestie. De Waalse republikeinse beweging was toen immens sterk.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 6 augustus 2007 om 15:40.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2007, 16:00   #182
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Zoek maar eens informatie op over de koningskwestie. De Waalse republikeinse beweging was toen immens sterk.
tx.

----
Volksraadpleging (1950) : Mag Leopold terugkeren op de troon?

Vlaanderen: 72% voor - 28 % tegen
Wallonië: 42% voor - 58% tegen

Bron
----

Dus blijkbaar hebben we het aan de Vlamingen te danken dat we nog spreken over een koninkrijk België..

Wat vind jij daarvan Jazeker?
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2007, 18:57   #183
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Euh ja... jij wil dat ze hun personeel niet betalen? Of jij wil dat ze volledig draaien op vrijwilligers? Dat is gewoon onmogelijk. De beste stuurlui staan natuurlijk altijd aan wal... Ik mag hopen dat al die kritikasters vrijwilligerswerk doen. Anders is hun kritiek nogal hypocriet om het zachtjes uit te drukken.
Ik heb geen kritiek op het feit dat hulporganisaties mensen betalen. Alleen als het loon naar werken is, kunnen we er van uitgaan dat topmanagers er ook de hoogste lonen hebben. Die doen geen vrijwilligerswerk. Natuurlijk sluit ik niet uit dat ze een deel van hun loon investeren in de organisatie. Dus: ik zeg nergens dat alles op vrijwilligers kan en moet draaien. Ik maak mensen er alleen op attent hoe het komt, dat mensen ooit eens raar stonden op te kijken dat ze een zeker bedrag via een organisatie stortten voor een bepaald persoon in nood te helpen en deze persoon maar de helft van dat bedrag scheen ontvangen te hebben via de organisatie.
Daarom zeg ik: als je mensen iets wil geven en je wil dat alles bij hen terecht komt: geef het hen rechtstreeks.

Citaat:
Als je niets doet, dan kan je ook niets mis doen. Natuurlijk loopt het soms fout. Dat is echter zelden met voorbedachte rade. Het werk op het terrein is nu eenmaal niet simpel. Mensen die denken dat het dat wel is, maken zichzelf wat wijs en hebben dringend nood aan een reality check.
Ik zeg nergens dat alles met kwaad opzet gebeurd. Het probleem is echter dat er inderdaad derde partijen in het spel kunnen zitten, die de beste bedoelingen kunnen saboteren. Probleem is dat we de problemen nooit gaan oplossen, zolang krijgsheren en andere herrieschoppers aan de macht het blijven boycotten voor iedereen.

Citaat:
Een kritische kijk is goed en nodig. Alleen jammer dat bedrijven zelden even kritisch worden bekeken. Nochtans zijn die hun doelen veel minder nobel.
Hier ben ik het 100 % mee eens. Een bedrijf dat ruime winsten maakt, dankt nog mensen af, voor nog meer te kunnen verdienen.

Citaat:
Ik weet niet wat de "manager" van UNICEF of Amnesty International verdient (ik betwijfel trouwens of het hoofd van die organisaties die titel wel draagt), maar eerlijk gezegd betwijfel ik ten sterkste of ze miljoenen verdienen. Ik ben nogal vertrouwd met de NGO-sector en die drijft grotendeels op vrijwilligers. Een groot deel van dat vrijwilligerswerk wordt trouwens gedaan door mensen die zich daarnaast ook professioneel voor die NGO's inzetten. En hun loon is vergeleken met de privésector bijzonder bescheiden. Je moet natuurlijk van iets leven. En er is geen enkele reden om werken in die sector als onkies te zien. Integendeel.
Ik zeg nergens dat deze mensen iets verkeerd doen. Zoals ik al zei: vele van die mensen investeren stukken van hun loon terug in de organisatie. Maar ik geloof wel dat het in de NGO sector ook zo zal zijn als ik de privé: wie het hoogst aan ladder staat, zal het meest verdienen, maar heeft ook het meest verantwoordelijkheid. Bepaalde topfiguren in het bedrijfsleven eigenen zich volgens mij eerder meer toe dan ze verdienen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2007, 19:28   #184
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je degout is blijkbaar wat geweken. Welcome back.

...
Bedankt voor het antwoord.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2007, 20:16   #185
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht

Dus blijkbaar hebben we het aan de Vlamingen te danken dat we nog spreken over een koninkrijk België..
Voor zover ik het begrijp, was de vraag NIET of men nog een koning wou, maar of DIE koning, Leopold III moest blijven.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:04   #186
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Voor zover ik het begrijp, was de vraag NIET of men nog een koning wou, maar of DIE koning, Leopold III moest blijven.
mocht blijven..

Dat van dat 'koninkrijk' is inderdaad wel hypothetisch, maar als die zou zijn afgezet, was er wel een koning onttroond door het volk en lijkt het niet voor de hand dat diens broer/zus of zoon/dochter zomaar even de troon over zou mogen nemen.
Ik geef toe dit ietwat hypothetisch is gesteld. Neemt niet weg dat het resultaat wel erg opmerkelijk is. Nietwaar?
__________________

Laatst gewijzigd door Starkan : 7 augustus 2007 om 00:05.
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:16   #187
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Dus blijkbaar hebben we het aan de Vlamingen te danken dat we nog spreken over een koninkrijk België.
Of anders gezegd: we hebben het aan de Belgische eenheid te danken dat Wallonië vandaag geen republiek is. 't Is maar hoe je het formuleert, nietwaar?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:18   #188
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik wou het niet hebben over 'die profiteurs' maar over het meerbanenplan.
Zie bijv. http://www.socialeeconomie.be/defaul...AFABAB&lang=NL

Het is een heel omvattend plan waar ik ook niet alles van weet, maar ik mag wel parttime toekijken op de praktische uitwerking van een deel ervan, de MBP-screenings (mijn collega waarmee ik een bureau deel doet dit namelijk). Dit bestaat uit een screening waarbij langdurig werklozen opgeroepen worden om deel te nemen aan een onderzoek waarbij nagegaan wordt in welke mate de persoon arbeidsgeschikt is. Na dit onderzoek wordt een advies gegeven aan de VDAB.
Voor sommige mensen is dit natuurlijk erg vervelend, maar geloof het of geloof het niet: sommigen zijn erg BLIJ dat er eens iets gebeurt omdat ze graag zouden werken maar gewoon hun weg niet vinden.

Het MBP kost erg veel, en alleen al voor die MBP screenings is het duidelijk dat het budget te beperkt is. Zou dit het type spoor zijn waar je verder in zou gaan? Waar je méér in zou investeren? Er bestaan immers ook goedkopere methoden. Zonder boe of ba de uitkering stopzetten, bijvoorbeeld, en dan zien we er gaat werken en wie niet.
Het MBP lijkt me heel wat goede en slechte dingen te combineren. Het omvat positieve discriminatie wat ik absoluut niet kan hebben omdat het ook discriminatie is. Er wordt zondermeer veel geld geinvesteerd in het aan het werk houden van oudere mensen terwijl die (er zijn uitzonderingen) dan al veel kosten. Een afbouwplan waarin oudere mensen minder gaan werken (ze zullen daar erg blij mee zijn) en beetje bij beetje minder gaan verdienen ook (meestal hebben die hun huisje al afbetaald) zou wenselijk zijn. Tegelijk zitten we met de jeugd die ervaring mist en die in dat plan ook wat geld krijgt als is het me niet meteen duidelijk voor wat. De privésector kent al lang de praktijk van het peterschap. Je laat een ervaren rot uitbollen voor de echte pensioenleeftijd maar je laat die persoon intussen wel een jonge man of vrouw opleiden. dat kan gedeeld zijn over verscheidene personen. Opleiding is het codewoord. Het gezaag van jongeren die zich onderscheiden in brossen en daar fier op zijn en later klagen dat ze geen job kunnen krijgen lijkt me minder relevant. Het kan opgevangen worden maar opleiding in het bedrijf lijkt me relevant. Ook al moet je daarvoor wat weekjes haast onbetaalde stage lopen.

Enne, ik zal ook de eerste zijn om bedrijven aan te sporen om meer te investeren in opleiding. Vandaag de dag kom je enkel nog in een bedrijf als je 15 jaar lang de job deed die je moet gaan doen en tegelijk net van de unief bent want dan moeten ze je minder betalen. Zoek ff uit waarom men de jobs niet gevuld krijgt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:20   #189
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Voor sommige mensen is dit natuurlijk erg vervelend, maar geloof het of geloof het niet: sommigen zijn erg BLIJ dat er eens iets gebeurt omdat ze graag zouden werken maar gewoon hun weg niet vinden.
Ik hoop voor hen dat het goed uitdraait. Wat hen betreft, go go go zou ik zeggen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:25   #190
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Of anders gezegd: we hebben het aan de Belgische eenheid te danken dat Wallonië vandaag geen republiek is. 't Is maar hoe je het formuleert, nietwaar?
Het betrof hier een koningskwestie geen seperatisme kwestie.. Ben het dus niet met je eens.
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:29   #191
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Jazeker, ge zijt van '76. Legerdienst net gemist? Vind je dat je iets gemist hebt?
De legerdienst zoals die is, met boefers die je afblaffen en al dat collectieve gedoe en zo? Nee. Ik voel niet dat ik iets gemist heb. Maar mocht je me nu vertellen dat iedereen drie maandjes legerdienst moet doen waarin je leert omgaan met wapens en wat taktieken leert en wat oefeningen om jezelf gezond te houden en zo zonder dat je van wat beroepsmiliciens die minder verdienen dan jij gaat doen, eens je daar weg bent een hoop geraas naar je kop krijgt en ehm... participeert in een landsbelangrijke taak van een wc te kuisen met een tandenborstel, dan zou ik zeggen dat dat wel nuttig zou zijn. Ik hou van een rustig Europa zonder oorlog, maar je kan je kiddies nooit genoeg voorbereiden op wat komen kan. Dusseh... paar maandjes maar zonder die grote bek van een sergeantje.

In belgique is de training sowieso bedroevend. Oudere kennissen dan ik herinneren zich vooral dat het jaareinde naderde en dat de kogels op moesten want anders zou het budget worden teruggedraaid... dus al die soldaatjes kregen het bevel om ze allemaal door hun machinegeweer te draaien. Ze mochten enkel stoppen als het machinegeweer te heet werd.

wel eh... goede bezigheid....
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 augustus 2007 om 00:59.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:33   #192
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Jazeker, ik ga ook lastig doen. Je hebt slechts één deel van mijn bericht beantwoord. Bedankt voor het kernachtige antwoord. Meer moest dat niet zijn, hé. Maar ik ben toch niet helemaal content.

Dank bij voorbaat,

djimi
Dag djimi,

Ik ga het niet meteen opzoeken dus kan je me het deel van je vraag dat ik toevallig heb laten liggen herhalen? Ik hoop er snel een antwoord op te kunnen geven. Het is alleszinds niet bewust gebeurd. Ik was wss te gefascineerd door je basisstelling. Shoot.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 00:35   #193
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
"Wallonië" is de grootste klant van Vlaanderen.
"Wallonië" is onze natuurlijke ruimtereserve : weldra zijn er geen industriegronden, geen bouwgronden, geen recreatiegronden, geen natuurgebieden die naam waardig over in Vlaanderen.
"Wallonië" exporteerd goede wetenschapslui, politiekers ed. naar Vlaanderen (denk aan formateur Leterme - indien Vlaanderen een tiental jaren geleden onafhankelijk geweest ware, had die man de Waalse nationaliteit gehad en dus nooit minister-president van Vlaanderen kunnen worden).
"Wallonië" is het thuis van vele Vlaamse voorvaderen, die er gingen wonen en werken ipv naar de USA te emigreren.

Kortom : het is ons eigen binnenland, waarvan de meerderheid Nedrlands
kan spreken - er huist de grootste anderstalige gemeenschap in een in hoofdzaak Nederlandstalig land.. Het is een erfgoed waar we zuinig op moeten zijn.

Dank zij ons Vlamingen kunnen de Walen nog genieten van een koningshuis,
dat hadden we ze laten doen reeds lang zou afgeschaft en in ballingschap gegaan zijn !
En wat wil je nu zeggen?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:05   #194
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Jazeker, hoe ver gaat je afkeer/haat/angst voor spinnen?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:11   #195
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Jazeker, hoe ver gaat je afkeer/haat/angst voor spinnen?


Die bus heb ik steeds staan... elke huisspin a la





Mag een badje van die spray verwachten.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 augustus 2007 om 01:12.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:12   #196
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Weet jouw kat daar geen raad mee?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:12   #197
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht


Die bus heb ik steeds staan... elke huisspin a la





Mag een badje van die spray verwachten.
Een beetje spinnenfobie?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:12   #198
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Weet jouw kat daar geen raad mee?
Die kat woont nu bij mijn zus
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:14   #199
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Een beetje spinnenfobie?
Ja. Ik haat spinnen en zeker die grote. Dat heb ik al genoeg gezegd in K&K
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 01:15   #200
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Die kat woont nu bij mijn zus
Een forumkat zonder kat, dat is als "koetjes en kalfjes" zonder forumkalf.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be