Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2004, 13:56   #21
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Ohh, ik doe in mijn broek van angst ... voor jouw idool de kinderverneuker.
Haha, ongelofelijk, zelfs de 'gematigde' moslim als Lincoln beschijt zichzelf van angst uit vrees voor de dag des oordeels.
D�*t bedoel ik nu net met de achterlijkheid van de moslim. Hun onvoorwaardelijk geloof in de vertelselkes van een kamelenboer die iets te veel onder een zonneslag heeft geleden. Dat onvoorwaardelijk geloof dat erin gestampt wordt aan de hand van de handigste der chantagemiddelen : angst. En de sukkel heeft het niet eens door. Of is hij werkelijk zo bang van de represailles van zijn geloofsgemeenschap als hij niet als een volgzaam schaap namekkert wat er onder zachte en harde dwang ingepompt werd. Linclon, voorwaar een gewild slachtoffer van de verderfelijkste vorm van hersenspoeling : de islamitische. Het erge is dat die jongen in een continent leeft waar de Verlichting gepasseerd is en waar hem de mogelijkheid geboden wordt zijn ratio te ontplooien en te gebruiken én vrij te denken, en aldus te ontsnappen aan de achterlijkheid van gans het islamitisch systeem. En hij weigert, de angsthaas ! Bang dat zijn 'vredelievende' broeders hem de keel oversnijden als hij niet volgzaam in de rij loopt?

Wat me telkens opvalt aan moslims is dat ze 't moeilijk hebben als ze geconfronteerd worden met de pedofiele aard van hun profeet. Dat noemen ze dan beledigen. Linclon moet dat schijnheilig boek en de hadiths maar eens wat minder selectief gaan lezen.
Tja, ze zouden voor de verandering even goed Dutroux als nieuwe profeet kunnen nemen : die luste ook jonge kindjes (hij kocht ze evenwel niet) en behandelde zijn vrouw(en) ook als huisdieren, en kwa waanzin is hij Mohammed's gelijke.

Als moslim ben ik heel fier op mijn eigen een trots op mijn godsdienst een geloof !! mijn profeet mijn leider een meester zuiver dan de water uit de hemel helder dan de licht van de zon , hij zal mij leiden naar de eeuwige hemelse paradijs !!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 13:59   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
U weet zelf niet wat respect is een dan nog les geven over respect , leer eerst je lessen goed vooral u de les komt voorlezen !!!
Jammer genoeg kan ik ook geen respect hebben voor een seniele pre-middeleeuwer die 9 jarige kinderen neukte...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:00   #23
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Die wet is BELACHELIJK. Het gaat om een STUK STOF. Menselief...
Het is juist door dat de voorstanders van die wet er (zelf) zoveel betekenis gaat geven, DAT GE DIE EXTREME MOSLIMS GELIJK GEEFT!!!
Hoe DOM moet ge niet zijn om da ni in te zien????

Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 augustus 2004 om 14:00.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:01   #24
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Als moslim ben ik heel fier op mijn eigen een trots op mijn godsdienst een geloof !! mijn profeet mijn leider een meester zuiver dan de water uit de hemel helder dan de licht van de zon , hij zal mij leiden naar de eeuwige hemelse paradijs !!
Precies al een vergevorderde staat van brainwashing?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:03   #25
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Die wet is BELACHELIJK. Het gaat om een STUK STOF. Menselief...
Het is juist door dat de voorstanders van die wet er (zelf) zoveel betekenis gaat geven, DAT GE DIE EXTREME MOSLIMS GELIJK GEEFT!!!
Hoe DOM moet ge niet zijn om da ni in te zien????
Verbieden die handel, no mercy; gij hoeft nie met zo nen doek rond te lopen zeker, wel makkelijk dan
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:04   #26
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Niemand hoeft dat. Niemand zou da mogen opdringen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:06   #27
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Niemand hoeft dat. Niemand zou da mogen opdringen.
Pff ge weet ook wel beter als ik, trouwens volgende week heb ik een leuke link naar iets wat die hoofddoeken en al die brol aanklaagt, lees maar het stukje 'submissions' wat ik gepost heb, dan zullen er veel ogen opengaan, gegarandeerd!
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:09   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Raak.
Maar er valt ook wat te vertellen over Jezus...
Was zijn moeder een hoer?
Tuurlijk ! Die Jozef moet ne goedgelovige kloot geweest zijn om te geloven dat den Jezus van den heilige geest was...

Nee serieus nu, Jezus zou werkelijk een afstammeling geweest zijn van Koning David, de reden dat hij moest sterven zou ook pure politiek geweest zijn, (van de romeinen en onder 1 hoedje spelende schriftgeleerden) Hij zou overigens niet echt gekruisigd zijn, iemand anders zou zijn plaats hebben ingenomen, (vandaar de verijzenis, (ge gelooft toch nie echt dat nen dooien terug gaat lopen, ... )

Hij zou bovendien getrouwd geweest zijn met Maria Magdalena en een zoon gehad hebben.

Er bestaan wetenschappelijk werken over dit onderwerp en eentje daarvan baseert zich zelf op teruggevonden boekrollen (dode zee rollen...)

Volgens joodse schiftgeleerden, de allerhoogste rabbi's die bepaalde speciale rollen te lezen krijgen van de Thalmoed zou hierin zelf geschreven staan dat God eigenlijk niet bestaat,...

Waarom dan geloof, : Simpel, ge moet dat in zijn tijdsbeeld zien, vroeger was men als mens maar van 1 ding bang, God ! De hel, de verdoemenis en al wat dat daar mee samenhing.

Angst was nodig om hen onder de knoet te houden, vandaar god, ...

Dat is overigens de enige functie van een geloof, hou de mensen dom...

Stel je voor dat jij Allah, God of Jahwe bent, zou jij dan toelaten wat de vertegenwoordigers van je geloof uitvreten in Irak, Soedan, enz...

Ik zou ze nogal een banbliksem door hun ballen jagen zulle, ! (zou mij overigens elke dag goe amuseren met wonderen doen, ... )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:14   #29
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Wat is democratie toch mooi en leerrijk. Dat iedereen zo zijn zegje mag en kan doen......Boeiend !

Die wet is absurd. Die terroristen zijn afschuwelijk. Die journalisten zijn te beklagen.
Al bij al vind ik die terroristen nog dommer dan dom want ze gijzelen niet enkel die journalisten maar ook het voltallige Iraakse volk en spelen zo in de kaart van moslimhaters. Of misschien spelen al die fundamentalisten gewoon met de voeten en het leven van de gewone mensen.
De wet is absurd maar toegeven aan dergelijke chantage kan moeilijk.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:17   #30
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Vervelende klootmoslims! Wat voor een k**streek is dit? Gaan ze zich nu ook bemoeien met de binnenlandse politiek van een europees land? Als de Fransen toegeven, dan zal de pret pas beginnen...
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:20   #31
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Precies al een vergevorderde staat van brainwashing?
Ik denk eerder dat het een ver gevorderde staat van breinontbinding is.
Hoe kan je als normaal mens zo'n rotzooi geloven.
En dan die rethoriek : 'zuiver als water'. Tjongens toch, dat die neaderthalers van Talibans zo'n taaltje nog spreken, da's nog begrijpelijk.
Maar dat iemand als Lincoln zich beschijt van de schrik om 'de dag des oordeels.'
De jongen is er niet gerust op dat hij zijn 60 maagden niet krijgt.
Lincoln toch, en wat als je mama, je zusjes, je nichtjes en je tantes tussen die 60 maagden zitten? 8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:23   #32
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Dit is een schitterende wet
Het is een stompzinnige, achterlijke en arbitraire wet. Wedden dat al die meiskes morgen gewoon toch met hun hoofddoek naar school komen. En wat ga je dan doen?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:23   #33
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Die wet is BELACHELIJK. Het gaat om een STUK STOF. Menselief...
Het is juist door dat de voorstanders van die wet er (zelf) zoveel betekenis gaat geven, DAT GE DIE EXTREME MOSLIMS GELIJK GEEFT!!!
Hoe DOM moet ge niet zijn om da ni in te zien????
Een stuk stof? Het is een vorm van vrouwendiscriminatie!
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:27   #34
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Daarvoor word het gebruikt, maar waarom moete vrouwen die dat echt willen daar voor opdraaien?

En vind ge dat hanekams, spikes en gekleurd haar ook verboden moeten worden?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:33   #35
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Zijn hanekams, spikes en gekleurd haar, een vorm van discriminatie?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:38   #36
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Zijn hanekams, spikes en gekleurd haar, een vorm van discriminatie?
Waarom is een hoofddoek een vorm van discriminatie?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:44   #37
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Het is een stompzinnige, achterlijke en arbitraire wet. Wedden dat al die meiskes morgen gewoon toch met hun hoofddoek naar school komen. En wat ga je dan doen?
Wat stompzinning en vooral achterlijk is, is dat moslims hun dochters en vrouwen verplichten zich met vodden te overladen om hun zedelijkheid te beschermen. Dit omdat de moslim angstig is dat hij zijn sexuele driften niet onder controle kan houden van zodra er vrouwen in de buurt zijn. De moslim staat waarlijk doodsangsten uit wat zelfcontrole betreft. Liever dan zichzelf te beheersen , legt hij dus de schuld van mogelijk sexueel gedrag bij de vrouw die dan maar gemakshalve haar vrouwelijkheid onder een berg vodden moet verbergen.
De kopvod wordt handig door de moslim misbruikt om vrouw en dochters als huisdieren te behandelen aan de hand van het chantagemiddel bij uitstek : religie.
Wie de kopvod afdoet wordt met schuld en verwijten overladen en door de 'vredelievende' moslims gepest (in sommige regio's : gedood). De kopvod dient om het eigenaarschap van de moslim over de moslima te benadrukken.
In een moderne, westerse maatschappij kan zo'n achterlijke redenering niet geduld worden.

En wat uw vraag betreft : nee, ze zullen moeten plooien. En natuurlijk zullen er moslima's protesteren : uiteraard diegenen die het meest gehersenspoeld zijn en niet in staat zijn zelfstandig te denken. En vooral diegenen die thuis afgedreigd worden door hun vader, broers, ooms en de imams uit hun gemeenschap.

Soms hoor je het fabeltje dat moslima's de kopvod aanwillen om hun identiteit te benadrukken. Een meer belachelijke drogreden bestaat er niet.
Identiteit is een individueel gegeven. Hoe kan je je identiteit benadrukken als je je als een troep gekloonde pinguins gaat vermommen ? Belachelijk toch.

De moslima's die uit protest thuis zullen blijven, zullen enkel zichzelf kloten. Ze zullen geïsoleerd geraken in een Westerse maatschappij die dergelijke islamitische achterlijkheden niet tolereert. Ze zullen professioneel niet aan de bak komen : kent u trouwens gekopvodde exemplaren die in onze contreien professioneel succes hebben. Nee, zelfs de multikullies nemen dat soort niet aan.
Niet dat dat al de bedoeling is. De gekopvodde moslima's dienen in de eerste plaats als (ver)koopwaar. Het is het soort dat uitverkocht wordt aan conservatieve moslims uit hun thuislanden, want de évolués hier komen niet aan de bak : té verwesterd. Het zal via deze kopvodmaddamen zijn dat men zal proberen moslims te importeren via gearrangeerde huwelijken.
Behalve het verbod op de hoofddoeken, dient er ook dringend werk gemaakt te worden op wetgeving die gearrangeerde huwelijken verbiedt en bestraft.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 14:58   #38
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Lincoln toch, en wat als je mama, je zusjes, je nichtjes en je tantes tussen die 60 maagden zitten? 8)
misschien mijn ex-lief wel
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 15:01   #39
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
misschien mijn ex-lief wel
Partouzes op z'n moslims
En d
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 15:03   #40
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Partouzes op z'n moslims
En d
even het zinntje afmaken

En dan blijven die zeikerds maar leuteren over zedelijkheid ...8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be