Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar

 
 
Discussietools
Oud 19 maart 2004, 16:09   #1
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Welke punten blijven er eigenllijk nog over van het 70-puntenplan?

Er zou toch in gesnoeid zijn.
Is snoeien voldoende of heeft het al lang wortel geschoten?
Het Skill Effect is offline  
Oud 21 maart 2004, 10:54   #2
Gerolf Annemans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 42
Standaard

Beste,

Het zeventigpuntenplan is nooit een programma-onderdeel van het Vlaams Blok geweest. Het was een PLAN en wilde het debat aanzwengelen m.b.t. de mogelijke begeleide terugkeer van vreemdelingen. Ondertussen is het zeventigpuntenplan niet meer actueel, omdat het niet kan worden samengelezen met onze actuele standpunten, vervat in de brochure: 'Vreemdelingen: aanpassen of terugkeren.' Het Vlaams Blok is een politieke partij en moet prioriteiten stellen. Inzake de vreemdelingenproblematiek is dat het vrijwaren van de politieke rechten van staatsburgers, het afdwingen van een totale, waterdichte immigratiestop en een effectief repatriëringsbeleid voor illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers.

Gerolf
Gerolf Annemans is offline  
Oud 21 maart 2004, 10:59   #3
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Inzake de vreemdelingenproblematiek is dat het vrijwaren van de politieke rechten van staatsburgers,
Maak van iedereen die het wenst snel een Belgisch staatsburger met dezelfde rechten en dezelfde plichten.
Waarom zou een toevallige geboorte alhier een criterium moeten vormen?
De wereld is heel wat verkleind tegenover vorig milennium. Staatsburgerschap zou even makkelijk inwisselbaar moeten zijn bij verandering van verblijfplaats als een voetbalshirt bij een transfert.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 21 maart 2004, 20:13   #4
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde
 
Jasper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Beste,

Het zeventigpuntenplan is nooit een programma-onderdeel van het Vlaams Blok geweest. Het was een PLAN en wilde het debat aanzwengelen m.b.t. de mogelijke begeleide terugkeer van vreemdelingen. Ondertussen is het zeventigpuntenplan niet meer actueel, omdat het niet kan worden samengelezen met onze actuele standpunten, vervat in de brochure: 'Vreemdelingen: aanpassen of terugkeren.' Het Vlaams Blok is een politieke partij en moet prioriteiten stellen. Inzake de vreemdelingenproblematiek is dat het vrijwaren van de politieke rechten van staatsburgers, het afdwingen van een totale, waterdichte immigratiestop en een effectief repatriëringsbeleid voor illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers.

Gerolf
Ik lees dit nu pas, maar is dit antwoord geen advocatentruukje?

U zegt dat het 70-punten-plan geen programma-punt van het Vlaams Blok was, maar het was wel een geschrift uitgegeven door het Vlaams Blok. Ik neem aan dat het VB achter zijn eigen geschriften staat, en het dus toch mee in de partij-ideologie was opgenomen.

De concrete vraag:

-Staat het Vlaams Blok NU, VANDAAG nog steeds achter dit 70-punten-plan?
(U zegt : "het is niet meer actueel", maar ik wens een concreet antwoord)

Samen met deze vraag kan u mijn andere, niet beantwoorde, vraag misschien aanpakken:

"Hoe ziet het Vlaams Blok de integratie van immigranten?"
Jasper is offline  
Oud 21 maart 2004, 20:31   #5
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Beste,

Het zeventigpuntenplan is nooit een programma-onderdeel van het Vlaams Blok geweest. Het was een PLAN en wilde het debat aanzwengelen m.b.t. de mogelijke begeleide terugkeer van vreemdelingen. Ondertussen is het zeventigpuntenplan niet meer actueel, omdat het niet kan worden samengelezen met onze actuele standpunten, vervat in de brochure: 'Vreemdelingen: aanpassen of terugkeren.' Het Vlaams Blok is een politieke partij en moet prioriteiten stellen. Inzake de vreemdelingenproblematiek is dat het vrijwaren van de politieke rechten van staatsburgers, het afdwingen van een totale, waterdichte immigratiestop en een effectief repatriëringsbeleid voor illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers.

Gerolf
Ik lees dit nu pas, maar is dit antwoord geen advocatentruukje?

U zegt dat het 70-punten-plan geen programma-punt van het Vlaams Blok was, maar het was wel een geschrift uitgegeven door het Vlaams Blok. Ik neem aan dat het VB achter zijn eigen geschriften staat, en het dus toch mee in de partij-ideologie was opgenomen.

De concrete vraag:

-Staat het Vlaams Blok NU, VANDAAG nog steeds achter dit 70-punten-plan?
(U zegt : "het is niet meer actueel", maar ik wens een concreet antwoord)

Samen met deze vraag kan u mijn andere, niet beantwoorde, vraag misschien aanpakken:

"Hoe ziet het Vlaams Blok de integratie van immigranten?"
laten we er geen doekjes om winden: ik denk dat de meeste Blokkers (op FDW uitgezonderd) wel beseffen dat het 70-puntenplan een brug te ver was. Het excuus dat ze echter geven: "het is neit meer actueel" is niets meer dan een bloedend doekje. Het is juist nu de dag vandaag dat de vreemdelingenproblematiek zo groot is en dat de integratie mislukter is dan ooit.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be