Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 maart 2016, 09:48   #61
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Een vertrekhal van een luchthaven, wat doen mensen daar? Vertrekken op reis. En wat hebben die dan bij? Bagage! Koffers! Rugzakken! Tassen! En waar kan je explosieven makkelijker in verbergen dan in...?
Ik heb onder verhoogd niveau eens de trein genomen. Ik ben nooit zo paranoia geweest in mijn leven. Van Antwerpen naar Gent, amai... Ik zag overal verdachte bagage.
Honden zijn getrained om het kleinste zakske wiet eruit te halen, maar de bommen geraken door ofwat?
We need a responsible approach towards the future!
Peche is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:49   #62
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Er is een verschil tussen zeggen en denken.
Je zou zelfs kunnen stellen dat FDW denkt wat Jambon zei, anders hadden ze daar bij het VB al wat aan gedaan.

Ah, wacht, het cordon zeker?
Ze hadden met gekruiste vingers op hun rug en met een wink-wink naar eigen kiezers, kunnen verklaren dat de Islam het beste was dat ons kon overkomen.
Wat hadden ze dan niet kunnen DOEN?
Maar de patsers uithangen gaat hen beter af.

Laat uw spierballetjes eens zien.
Luister jongen, volgens Jambon is er niets mis met de islam en de N-VA houdt het cordon mede in stand.
Ze zijn niet beter dan de rest.
Pericles is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:49   #63
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wel, ik hoop dat ze wakker geschoten zijn.
Er is een serieus netwerk dat van buitenaf geradicaliseerde jongeren bewapent met explosieven en AK's.
We moeten grensposten voorzien en helaas, Schengen zal verleden tijd zijn.
Europe is in a state of 911.
Als ze in gans Europa na de aanslagen in Parijs nog niet wakker geschoten zijn wat zouden ze nu dan wakker schieten. Enkel een revolutie of vernietigende oorlog kan nu verandering brengen.
Hypochonder is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:50   #64
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Luister jongen, volgens Jambon is er niets mis met de islam en de N-VA houdt het cordon mede in stand.
Ze zijn niet beter dan de rest.
Ja want onder een VB minister hadden deze aanslagen zeker niet plaatsgevonden...


Ga maar snel elders de politiek opportunist uithangen.
Hypochonder is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:51   #65
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Als ze in gans Europa na de aanslagen in Parijs nog niet wakker geschoten zijn wat zouden ze nu dan wakker schieten. Enkel een revolutie of vernietigende oorlog kan nu verandering brengen.
We dienen toch onze ordehandhaving uit te breiden en sterk vast te houden aan onze democratische Europese roots.
Let's not get carried away, shall we.
Peche is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:51   #66
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

derde bomtuig gevonden
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:52   #67
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ja want onder een VB minister hadden deze aanslagen zeker niet plaatsgevonden...


Ga maar snel elders de politiek opportunist uithangen.
Zo is het !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:53   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zou die stinkende worm van een Jambon nu nog durven zeggen dat er niets mis is met de islam?
Wel, mocht iedere aanhanger van de islam meegedaan hebben aan de reeks aanslagen van vandaag, dan was het wel iets spectaculairder geweest.

Gelieve te stoppen met non-argumenten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:53   #69
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ja want onder een VB minister hadden deze aanslagen zeker niet plaatsgevonden...


Ga maar snel elders de politiek opportunist uithangen.
??? zij zouden er tenminste geen politieke verantwoordelijkheid voor dragen. Sommige dingen gebeuren, maar dit beleid van de laatste 50 jaar faciliteert terreur !
HOUZEE ! is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:53   #70
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

waar zit Moureaux nu? Stuk sossenstront!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:54   #71
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Luister jongen, volgens Jambon is er niets mis met de islam en de N-VA houdt het cordon mede in stand.
Ze zijn niet beter dan de rest.
Jambon moet op de tenen lopen omdat het VB met haar vuile bek het probleem jarenlang onbespreekbaar heeft gemaakt.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:55   #72
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Laten we toch geen vingers aanwijzen! De dader is het radicalisme en de netwerken die hen bewapenen.
Als we nu andere mensen verantwoordelijk gaan achten verliezen we alleen maar tijd.
Actie actie actie!
Voorkomen!
Peche is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:55   #73
mettewie
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wel, ik hoop dat ze wakker geschoten zijn.
Er is een serieus netwerk dat van buitenaf geradicaliseerde jongeren bewapent met explosieven en AK's.
We moeten grensposten voorzien en helaas, Schengen zal verleden tijd zijn.
Europe is in a state of 911.
Voorlopig stelt deze regering geen enkele daad, wat aangeeft dat men bij de dag leeft en geen enkel plan heeft.
Code 4 invoeren betekent dat blanke Belgen die hun ongenoegen willen tonen opgepakt kunnen worden.
mettewie is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #74
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik heb onder verhoogd niveau eens de trein genomen. Ik ben nooit zo paranoia geweest in mijn leven. Van Antwerpen naar Gent, amai... Ik zag overal verdachte bagage.
Honden zijn getrained om het kleinste zakske wiet eruit te halen, maar de bommen geraken door ofwat?
We need a responsible approach towards the future!
Al ooit eens in die vertrekhal geweest? Op een weekdagmorgen zo rond de klok van 8?
Ik denk dat je dan een batterij van enkele honderden speurhonden zou nodig hebben om alle bagage te besnuffelen. Met bovendien enkele kilometers file tot gevolg...

Ondoenbaar...
Bartjeuh is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #75
Nems
Burger
 
Nems's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2014
Berichten: 116
Standaard

Er komen nu ook meldingen binnen van een aanslag in metrostation in Kunst-Wet.
Nems is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #76
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wij staan op niveau 3 en ze kunnen nog doodweg bommen planten.
Dat zoiets kan gebeuren als er geen bedreiging heerst, tot daar aan toe. Maar iedereen staat paraat, zelfs het leger en nog planten ze bommen!
Wake up!
Het is pertang - volgens jouw theorie dan - poepsimpel om elke reiziger die toekomt in Zaventem luchthaven, met een rugzak of met een valies, terug te sturen ... ???? Want er zou een explosief in kunnen zitten ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #77
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Over recuperatie gesproken...

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sp...telingen.dhtml
Thuleander is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #78
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ja want onder een VB minister hadden deze aanslagen zeker niet plaatsgevonden...


Ga maar snel elders de politiek opportunist uithangen.
Onder het VB hadden we hier geen 750.000 moslims.
In een land met geen of weinig moslims heb je dat soort aanslagen niet.
Men zal er toch eens ernstig moeten over nadenken om zoals in Angola alle moskees af te breken en de nest te verbieden.
Dat is mijn gedacht.
Zeiken en zagen over de moslims hier op dit forum maar ondertussen stemmen op partijen die er toch niet aan doen , meer nog, die vinden dat er niets mis is met de islam en we er zelfs respect moeten voor hebben , heeft zeker geen zin.
Pericles is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:56   #79
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We dienen toch onze ordehandhaving uit te breiden en sterk vast te houden aan onze democratische Europese roots.
Let's not get carried away, shall we.
... en verder dweilen met de kraan open.

Welke politieke richting verklaarde gisteren nog tijdens de gemeenteraad in Antwerpen dat niet alleen de rotte appels uit de mand moeten verwijderd worden , maar ook de sfeer die rond de mand hing , die ervoor zorgt dat de appels aan't rotten gaan. (Was zijn naam niet Voorhamme?)
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 22 maart 2016, 09:57   #80
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
waar zit Moureaux nu? Stuk sossenstront!
Ik wil zeker niet oproepen tot geweld maar als Moureaux en co op een dag aan een paal hangen te bengelen zal ik er geen traan voor laten.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 22 maart 2016 om 10:10.
Libro is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be