Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 december 2016, 09:33   #321
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
96% van bv syrische vluchtelingen is opgevangen door buurlanden. Die landen zijn pas echt vol , die kunnen niet iedereen opvangen. Dus dan volgt Europa.
Dan kan die overige 4% er nog wel bij.
Maar als we ze op dezelfde manier mogen opvangen is het hier inderdaad ook nog niet vol.
Of krijgen ze daar ook een inkomen en een woning?
Bobke is offline  
Oud 14 december 2016, 13:36   #322
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Alles is hier volgebouwd. Die landen die 96% opvangen hebben gigantische lege gebieden. Hoeveel inwoners leven er in Libanon per vierkante km?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 14 december 2016, 16:59   #323
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
96% van bv syrische vluchtelingen is opgevangen door buurlanden. Die landen zijn pas echt vol , die kunnen niet iedereen opvangen. Dus dan volgt Europa.
Nederland zat ook vol Belgen tijdens WO1. Ik kan me niet inbeelden dat de "rest" dan maar naar het Midden Oosten gevlucht is.

Het lijkt me opportuun dat Syrische vluchtelingen opgevangen worden in landen die niet ver uit de buurt liggen en waar de culturele verschillen nog enigszins overbrugbaar zijn. Het is onlogisch om syriers naar hier te importeren en toch wordt het ons door de strot geduwd als zou het onze morele plicht zijn. Dat we middelen ter beschikking stellen om hen op te vangen in de nabije gebieden, daar kan ik volledig inkomen. Maar dat we ze naar hier halen, waar opvang een veelvoud kost, dat is compleet irrationeel.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 14 december 2016, 17:34   #324
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nederland zat ook vol Belgen tijdens WO1. Ik kan me niet inbeelden dat de "rest" dan maar naar het Midden Oosten gevlucht is.

Het lijkt me opportuun dat Syrische vluchtelingen opgevangen worden in landen die niet ver uit de buurt liggen en waar de culturele verschillen nog enigszins overbrugbaar zijn. Het is onlogisch om syriers naar hier te importeren en toch wordt het ons door de strot geduwd als zou het onze morele plicht zijn. Dat we middelen ter beschikking stellen om hen op te vangen in de nabije gebieden, daar kan ik volledig inkomen. Maar dat we ze naar hier halen, waar opvang een veelvoud kost, dat is compleet irrationeel.
Ik stel mij ook niet voor dat die Belgen in Nederland een huis en inkomen kregen.
Bobke is offline  
Oud 14 december 2016, 17:34   #325
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nederland zat ook vol Belgen tijdens WO1. Ik kan me niet inbeelden dat de "rest" dan maar naar het Midden Oosten gevlucht is.

Het lijkt me opportuun dat Syrische vluchtelingen opgevangen worden in landen die niet ver uit de buurt liggen en waar de culturele verschillen nog enigszins overbrugbaar zijn. Het is onlogisch om syriers naar hier te importeren en toch wordt het ons door de strot geduwd als zou het onze morele plicht zijn. Dat we middelen ter beschikking stellen om hen op te vangen in de nabije gebieden, daar kan ik volledig inkomen. Maar dat we ze naar hier halen, waar opvang een veelvoud kost, dat is compleet irrationeel.
Ik stel mij ook niet voor dat die Belgen in Nederland een huis en inkomen kregen.
Bobke is offline  
Oud 14 december 2016, 17:43   #326
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Op welke manier verrijken onze verrijkers ons?
Die bende 'verrijkers' zullen mij nog altijd moeten bewijzen dat ze naar onze landen afgezakt zijn met een goede bedoeling.

Ik durf daar aan twijfelen in de zin van, veel goeds komt daar meestal niet van uit die hoek.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 17 december 2016, 02:09   #327
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

"Nederlander" vergreep zich aan tienjarige: http://news.met.police.uk/news/man-j...ng-girl-207032
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online  
Oud 17 december 2016, 08:54   #328
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
"Nederlander" vergreep zich aan tienjarige: http://news.met.police.uk/news/man-j...ng-girl-207032
Bio-Nederlander zou enoX zeggen.

edit: het is niet omdat zowat alle MO-muzel-illegalen 50% verkrachters zijn/waren dat ze dat allemaal zijn he. En kijk, ook wij zijn verkrachters. Laat hun begaan. Eens ze het beu zijn stoppen ze.

De VRT zal ondertussen het land naar het licht aan het einde van de tunnel leiden...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 december 2016 om 08:59.
zonbron is offline  
Oud 17 december 2016, 18:58   #329
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nederland zat ook vol Belgen tijdens WO1. Ik kan me niet inbeelden dat de "rest" dan maar naar het Midden Oosten gevlucht is.
Dat was ook nergens voor nodig.

Citaat:
Het lijkt me opportuun dat Syrische vluchtelingen opgevangen worden in landen die niet ver uit de buurt liggen en waar de culturele verschillen nog enigszins overbrugbaar zijn. Het is onlogisch om syriers naar hier te importeren en toch wordt het ons door de strot geduwd als zou het onze morele plicht zijn. Dat we middelen ter beschikking stellen om hen op te vangen in de nabije gebieden, daar kan ik volledig inkomen. Maar dat we ze naar hier halen, waar opvang een veelvoud kost, dat is compleet irrationeel.
We halen niemand naar hier, ze komen zelf naar hier
Het grootste deel wordt in de regio opgevangen

Turkey 1.938.999 33,16% sep.-15
Jordan 1.400.000 23,94% September 2015 estimated, 629,245 registered
Lebanon 1.172.753 20,05% sep.-15
Iraq 250408 4,28% aug-15
United Arab Emirates 250000 4,28% aug-15
Egypt 132375 2,26% aug-15
Kuwait 120000 2,05% September 2015 estimated
Saudi Arabia 100000 1,71% September 2015 estimated, conflicting views

In sommige van deze landen is bijna de halve bevolking vluchteling.
Wanneer opvang daar om wat voor reden dan ook niet mogelijk is gaan ze door naar Europa. Natuurlijk vluchten sommigen ook direct naar Europa.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 17 december 2016, 19:06   #330
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat was ook nergens voor nodig.



We halen niemand naar hier, ze komen zelf naar hier
Het grootste deel wordt in de regio opgevangen

Turkey 1.938.999 33,16% sep.-15
Jordan 1.400.000 23,94% September 2015 estimated, 629,245 registered
Lebanon 1.172.753 20,05% sep.-15
Iraq 250408 4,28% aug-15
United Arab Emirates 250000 4,28% aug-15
Egypt 132375 2,26% aug-15
Kuwait 120000 2,05% September 2015 estimated
Saudi Arabia 100000 1,71% September 2015 estimated, conflicting views

In sommige van deze landen is bijna de halve bevolking vluchteling.
Wanneer opvang daar om wat voor reden dan ook niet mogelijk is gaan ze door naar Europa. Natuurlijk vluchten sommigen ook direct naar Europa.
Heb je ook een bron van je cijfers ?
Want deze week had je het nog over miljoenen die opgevangen werden door SA, nu zijn het er 100.000 ??
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 17 december 2016, 19:16   #331
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ok, fair enough. Als ’t goed is mag het ook gezegd worden.
Echter, bij nader inzien lijkt het gras toch niet zo islamitisch-groen te zijn, als hetgeen blijkbaar aan ons wordt voorgehouden.
Niet dat ik hoog oploop met Wiki als bron, maar het artikel bevat voldoende links om alles nog eens na te gaan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrians_in_Saudi_Arabia

“Syrians in Saudi Arabia include migrants from Syria to Saudi Arabia and their descendants. The number of Syrians in Saudi Arabia (referred to as "Arab brothers and sisters in distress") is estimated to be at around 500,000[1] people in August 2015 and consists mainly of temporary foreign workers.”

Maw, alleen de Syriers die reeds werkzaam waren in SA, mochten hun familie laten overkomen en daar blijven resideren tot de oorlog voorbij is, de rest mocht niet binnen.
Lijkt me toch van een iets ‘selectievere’ aanpak te zijn, dan de onvoorwaardelijke vluchtelingenopname die de EU ons in de strot duwt, met alle sociale gevolgen vandien.
van dat onvoorwaardelijke klopt niets, er worden immers aanvragen afgewezen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 17 december 2016, 19:23   #332
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Heb je ook een bron van je cijfers ?
Want deze week had je het nog over miljoenen die opgevangen werden door SA, nu zijn het er 100.000 ??
Ik gaf de bron waarin staat
Citaat:
the UNHCR regional representative to the Gulf region, there were 500,000 Syrian refugees in Saudi Arabia at the time of his statement. The government itself of Saudi Arabia has stated that it has, over the past five years since the start of the conflict hosted 2.5 million refugees.
Over het aantal zijn de meningen dus nog verdeeld.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 17 december 2016, 19:50   #333
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die bende 'verrijkers' zullen mij nog altijd moeten bewijzen dat ze naar onze landen afgezakt zijn met een goede bedoeling.
Met welke kwade bedoeling komen ze hierheen dan volgens u ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 17 december 2016, 21:18   #334
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik gaf de bron waarin staat

Over het aantal zijn de meningen dus nog verdeeld.
Het kunnen er dus even goed 0 zijn.
De foutmarge bedraagt immers blijkbaar 2 miljoen.

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 17 december 2016 om 21:20.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 17 december 2016, 21:26   #335
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-schopte.dhtml

Citaat:
In Berlijn heeft de politie een man opgepakt in de zaak rond zinloos geweld in een metrostation. Op 27 oktober werd daar een vrouw zonder aanleiding hard van een trap geduwd. Het zou gaan om de dader, de 27-jarige Svetoslav Stoikov.
...
De nieuwe verdachte is een 27-jarige man uit Bulgarije die na de middag werd ingerekend aan een busstation in de wijk Charlottenburg.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online  
Oud 18 december 2016, 09:45   #336
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Elk incident in de +/- 30 landen van Europa waar een moslim bij betrokken is plotseling gaan onderstrepen , om zogenaamd aan te tonen hoe evil ze zijn. Normaal gesproken heeft een dergelijk incident geen enkele nieuwswaarde.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 19 december 2016, 02:02   #337
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja joh gek dat jonge blanke meiden dolgelukkig zijn met al die grootgeschapen arabische verkrachters, Rare wereld is dit zeg.

zelfhaat van blanken is biologisch gezien niet gezond en een echte psychische ziekte, erger dan homofilie en pedofilie.

zelfhatende blanken moeten geen stemrecht krijgen meer in hele EU want ze zijn gewoon zieke psychiatrische patienten net zoals mij en wieroe.

ik ben zelf gek en zelfhater en weet dat zelfhaat gewoon een ernstige psychische stoornis is en zwaar suicidaal. Voor mij is het te laat en ik zal sterven of zelfmoord of euthanasie. Is beter dan verder lijden.

------zie dit blanke linkse hoeren meiden verwelkomen met luid miaauwende, krasse, natte poes alle moslim mannen met grote lullen


HaSSprediger commented on College Professor: All White people must commit mass suicide as final reparations.

in response to Konstantin:

@Tom Hofmann You are free to go, you start. Now be a good boy and go kill your self, go on now.


Konstantin,
watsch this picture from a German ICE Railroad-Station.
Do you see how the young girls are happy to host our invaders ?
https://killerbeesagt.files.wordpres...pg?w=668&h=316

only you are such a creepy racist.
This Girls are very happy. Maybe, they was watchich Y0UP0RN before and saw that the Arabs and Bimbos have 30cm dicks




https://killerbeesagt.files.wordpres...pg?w=668&h=316
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 19 december 2016, 02:25   #338
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Is die 12-jarige spijkerbommenmakende verrijker al de revue gepasseerd?
Isis directs 12-year-old boy to attempt bombing of German Christmas market
Citaat:
A 12-year-old boy has attempted to bomb a Christmas market and town hall in Germany under the possible direction of Isis.

Officials say the child tried to launch the first attack in Ludwigshafen on 26 November, leaving a rucksack containing a homemade nail bomb at the town’s popular festive market.
De zelf ineen gefrutselde bom ging niet af, dus probeerde hij 't nog maar eens.
Citaat:
But it did not explode and days later, he allegedly made a second attempt by planting a device in a bush by the town hall and shopping centre.
A passer-by called police about the suspicious bag on 5 December and detectives found what appeared to be an improvised explosive device.
SDX is offline  
Oud 20 december 2016, 14:19   #339
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat betreft Syrische vluchtelingen : De overgrote meerderheid wordt daar in de buurlanden opgevangen , slechts een klein deel door Europa.
Europa vangt echter honderdduizenden economische vluchtelingen op uit Noord- en Centraal-Afrika, uit Pakistan, Afghanistan, Bangladesh, enz. Wat hebben die met die Syrische oorlog te zien en waarom moeten die opgevangen worden als "Syrische" oorlogsvluchteling? Waarom wordt Europa een schuldgevoel aangepraat over Syrië terwijl het gros van die zogenaamde "vluchtelingen" Syrië nog nooit van dichtbij hebben gezien?

Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 20 december 2016 om 14:27.
The Bold Revenger is offline  
Oud 20 december 2016, 22:10   #340
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ze verrijken ons door mensen in een rolstoel te mishandelen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be