Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2021, 10:00   #141
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ook afgebeeld. Moord door jaloezie.
Het verhaal is er om onze gevallen natuur weer te geven na interactie van God, engelen en demonen. Het zijn verhaallijnen die iets weergeven en een diepere achterliggende moraal met zich meedragen. We worden door het begrijpen ervan en toepassen ervan betere mensen. Uiteraard met Jezus voorop als gids. Maar de Bijbel weerlegt iets dat speelt onder de mens en het agenda openbaart.

we leven nu en zijn bekend met onze aarde en wegen.
Waarin je dan een standpunt neemt is wat zal weerspiegelen in het hiernamaals.
Deze zondeval, de overgang tot de slang, heeft letterlijk tot de dood geleid.
Niet tot de dood, maar tot nieuw leven.
Citaat:
Wij gaan allemaal dood, maar we gaan ook nog eens op massa schaal dood waar maar een klein groepje gered wordt.
Dat is nog maar de vraag, we kunnen ook allemaal onder gaan, maar universeel is dat geen probleem, want overal in de kosmos zullen er ook andere planeten met leven zijn.
Citaat:
Niet alleen dat, vaak doen we onszelf onnodig vroeger dood, doen andere anderen dood, moeten we vlees eten om de vetverbranding door arbeid aan te vullen. dood, dood, dood.
Dood en leven behoren bij elkaar.
Zonder dood geen geboorte en wedergeboorte.
Ook geen ouder worden en het leven zou statisch zijn.
En de dood is helemaal niks en bestaat ook niet echt.
Alleen het leven bestaat en de dood is nooit bewezen.
Wel dat iemand niet meer bestaat, maar de dood is niks.
Het ene leven is alleen veranderd in ander leven.
Citaat:
Dat kwaad komt uit de mens omdat de mens aan de geest van de slang toegeeft en zich liet brainwashen door een ander verhaallijn. Dat van den duivel.
Het kwaad komt van God en God is uit de Logica, die God heeft geschapen, en tevens de logica van de eenheid van goed en kwaad, die bij elkaar horen zoals ook hoog en laag.
Alles is uit tegenstellingen opgebouwd.
Ook al in de schepping genoemd in licht en duisternis, het water en het land, hemel en aarde.
Ook te vinden in de Griekse filosofie en scheppingsverhaal.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 10:04   #142
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ja dat leidde tot een leven geëmancipeerd van God waar maar een handjevol mensen als wolven in schaapsklederen zich onder ons schapen begeven. Zij herhalen de leugen lang genoeg en de schapen volgen richting afgrond.

Ik zei eerder dat de baby onschuldig bloed is. Maar dat neem ik terug. De baby heeft geen onschuldig bloed, lees Genesis 6. Omdat de mens toegaf aan ongehoorzaamheid is er iets in onze leefwereld gedrongen wat de mens naar haar evenbeeld maakt. We zijn geschapen in Gods evenbeeld, maar zijn daarna gemixt met iets anders wat ons evenbeeld verstoorde. De kloof met God vergrootte.
Het bloed is niet meer heilig omdat er een mengeling ontstond. Deze dragons hebben eugenetica voor ogen met de mens. Hooggeplaatste nazi channelde ook met deze krachten en het gaat altijd opnieuw over de mens naar de volgende stap in zijn evolutie leiden. Een nieuwe aarde met een nieuw ras mensen.
Daar is een kracht achter die geestelijk inspeelt op de zondige natuur van een paar mensen. Daarom kan alleen Christus ons redden omdat Zijn Woord absoluut is. We zijn allen 1 in Christus; man, vrouw, kind, ongeboren kind, iedere nationaliteit. 1 lichaam.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 10:51   #143
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja dat leidde tot een leven geëmancipeerd van God waar maar een handjevol mensen als wolven in schaapsklederen zich onder ons schapen begeven. Zij herhalen de leugen lang genoeg en de schapen volgen richting afgrond.
Dat is dan met name Jezus zelf en zijn wolven, die zich christenen noemen en hun leugens eindeloos herhalen, zoals dat de mens in zonde is geboren en dat zijn kruis de zonde heeft weggenomen.
Maar de appel was wezenlijk goed en het kruis juist slecht.
De eerste bracht leven en de tweede de dood.
Het is dus precies andersom.
Citaat:
Ik zei eerder dat de baby onschuldig bloed is. Maar dat neem ik terug. De baby heeft geen onschuldig bloed, lees Genesis 6.
Dat mag je wel wat preciezer aangeven, ik ga niet het hele hoofdstuk lezen.
Citaat:
Omdat de mens toegaf aan ongehoorzaamheid is er iets in onze leefwereld gedrongen wat de mens naar haar evenbeeld maakt.
De ongehoorzaamheid was goed, want de mens behoort het onderscheid van goed en kwaad te weten.
Maar God was een zeer ouderwetse God en schaamde zich om gewoon eerlijke seksuele voorlichting te geven.
En in deze is de liefde het goede en de seksuele begeerte als het lagere als slecht beschouwd, wat echter onjuist is.
Het is gewoon de patriarchale dictatuur de vrouw te onderdrukken.
Maar Eva was daarvoor als Godin vereerd als de Moeder van alle leven.
De zonde was pas de moord van Kain.
Citaat:

We zijn geschapen in Gods evenbeeld, maar zijn daarna gemixt met iets anders wat ons evenbeeld verstoorde. De kloof met God vergrootte.
Dat andere is uit God zelf, die ook al het onderscheid van goed en kwaad kende.
Citaat:
Het bloed is niet meer heilig omdat er een mengeling ontstond.
Bloed is niet heilig, maar de geest des mensen in eenheid met God.
Dat leer je pas kennen in mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel.
Citaat:
Deze dragons hebben eugenetica voor ogen met de mens. Hooggeplaatste nazi channelde ook met deze krachten en het gaat altijd opnieuw over de mens naar de volgende stap in zijn evolutie leiden. Een nieuwe aarde met een nieuw ras mensen.
Zo is het: wij zullen zelf onze verdere evolutie ter hand moeten nemen.
Dit om wezens te scheppen die het heelal kunnen veroveren, dus langdurige reizen in het heelal kunnen doorstaan.
En Mein Kampf was slechts een onschuldig boek vergeleken met de verschrikkingen die er in de Bijbel staan en met de mogelijkheden van de moderne cultuur de hele wereld te vernietigen.
Citaat:
Daar is een kracht achter die geestelijk inspeelt op de zondige natuur van een paar mensen. Daarom kan alleen Christus ons redden omdat Zijn Woord absoluut is. We zijn allen 1 in Christus; man, vrouw, kind, ongeboren kind, iedere nationaliteit. 1 lichaam.
Alleen ik kan de wereld redden de waarheid te leren begrijpen omtrent Gods bestaan in het heelal als een oneindig aantal microwezens.
En die oude Jezus was een dwaas, een haatzaaier en een leugenaar, en niemand kan naar zijn totaal onzinnige prediking leven.
Ook jij niet.
Denk je van wel dat je een echte christen bent, dan zal je dat hier voor mij moeten bewijzen.
Heb je bijvoorbeeld al de helft van je bezit aan de armen gegeven?
Lucas 3:11
Of is het slechts bij wijze van spreken zoals het zwaard dat het woord is.
En moet je ook van die klederen anders interpreteren?
Zoals de zondeval en de erfzonde ook interpretaties zijn en nergens letterlijk staan geschreven.
Zo kun je met de bijbel alle kanten op.
Je kunt Jezus lezen met de roze bril en genesis met de zwarte bril, maar het kan ook andersom.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 12:13   #144
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

In Genesis 6 lezen we het mixen van mensenrassen. We zijn genetisch aangepast en zo is de zonde in ons bloed voor de geboorte, en daarom worden we in zonde geboren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 12:30   #145
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
In Genesis 6 lezen we het mixen van mensenrassen. We zijn genetisch aangepast en zo is de zonde in ons bloed voor de geboorte, en daarom worden we in zonde geboren.
Als we in zonde worden geboren dan heeft de Here dat zo gewenst he.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2021, 09:54   #146
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
In Genesis 6 lezen we het mixen van mensenrassen. We zijn genetisch aangepast en zo is de zonde in ons bloed voor de geboorte, en daarom worden we in zonde geboren.
Racisme dus.
Ik dacht dat de zonde al reeds met de appel binnen was gekomen.
En niet het bloed is zondig, maar als de mens slecht denkt en handelt.

De waarheid in deze is dat de natuurlijke mens nog zondig is, dit omdat hij de geest van het denken en begrijpen nog niet kent.
Dit wordt geopenbaard in de filosofie van Hegel en in mijn atoomtheorie.
Pas daarin is de mens de zonde wezenlijk te boven, begrijpende dat de zonde (die er overigens altijd zal zijn) het goede dient.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2021, 10:46   #147
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard




De joden hebben de verschrikkelijke Duivel Jezus voortgebracht, erger dan zijn Vader.

Jezus de haatprediker.

Mattheus 3:12 Wiens wan in Zijn hand is, en Hij zal Zijn dorsvloer doorzuiveren, en Zijn tarwe in Zijn schuur samenbrengen, en zal het kaf met onuitblusselijk vuur verbranden.
Dit was dan een voorproefje van Johannes de Doper, ook al zo'n aardige jongen.

Mattheus 5:22
Doch Ik zeg u: Zo wie te onrecht op zijn broeder toornig is, die zal strafbaar zijn door het gericht; en wie tot zijn broeder zegt: Raka! die zal strafbaar zijn door den groten raad; maar wie zegt: Gij dwaas! die zal strafbaar zijn door het helse vuur.

Mattheus 13:42 en 50
En zullen dezelve in den vurigen oven werpen; daar zal wening zijn en knersing der tanden.

Mattheus 18:8
8 Indien dan uw hand of uw voet u ergert, houwt ze af en werpt ze van u. Het is u beter, tot het leven in te gaan, kreupel of verminkt zijnde, dan twee handen of twee voeten hebbende, in het eeuwige vuur geworpen te worden.
9 En indien uw oog u ergert, trekt het uit, en werpt het van u. Het is u beter, maar een oog hebbende, tot het leven in te gaan, dan twee ogen hebbende, in het helse vuur geworpen te worden.

Mattheus 18:34
En zijn heer, vertoornd zijnde, leverde hem den pijnigers over, totdat hij zou betaald hebben al wat hij hem schuldig was.

Mattheus 23:33
33 Gij slangen, gij adderengebroedsels! hoe zoudt gij de helse verdoemenis ontvlieden?

Mattheus 25:41 Dan zal Hij zeggen ook tot degenen, die ter linker hand zijn: Gaat weg van Mij, gij vervloekten, in het eeuwige vuur, hetwelk den duivel en zijn engelen bereid is.
Oftewel: Jezus zelf doet het branden.

Mattheus 25:46 En dezen zullen gaan in de eeuwige pijn; maar de rechtvaardigen in het eeuwige leven.

Openbaring 20:10 En de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in den poel des vuurs en sulfers, alwaar het beest en de valse profeet zijn; en zij zullen gepijnigd worden dag en nacht in alle eeuwigheid.

Openbaring 20:13/15 En de zee gaf de doden, die in haar waren; en de dood en de hel gaven de doden, die in hen waren; en zij werden geoordeeld, een iegelijk naar hun werken.
14 En de dood en de hel werden geworpen in den poel des vuurs; dit is de tweede dood.
15 En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2021, 18:34   #148
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Racisme dus.
Ik dacht dat de zonde al reeds met de appel binnen was gekomen.
En niet het bloed is zondig, maar als de mens slecht denkt en handelt.

De waarheid in deze is dat de natuurlijke mens nog zondig is, dit omdat hij de geest van het denken en begrijpen nog niet kent.
Dit wordt geopenbaard in de filosofie van Hegel en in mijn atoomtheorie.
Pas daarin is de mens de zonde wezenlijk te boven, begrijpende dat de zonde (die er overigens altijd zal zijn) het goede dient.
https://m.youtube.com/watch?v=SpvaEHxTbeQ&t=310s
Uw donderpreek.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 09:45   #149
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben geen God van de donder, maar van het denken en begrijpen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 11:09   #150
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik ben geen God van de donder, maar van het denken en begrijpen.
Heb je gekeken?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 12:00   #151
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Heb je gekeken?
Een heel klein stukje, ik versta niet zo goed Engels en als hij iets bijzonders heeft gezegd, dan moet je het mij maar vertellen.

Maar heb je mijn nieuwe Bijbel al gelezen? Of is het eenrichtingsverkeer?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 13:44   #152
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Een heel klein stukje, ik versta niet zo goed Engels en als hij iets bijzonders heeft gezegd, dan moet je het mij maar vertellen.

Maar heb je mijn nieuwe Bijbel al gelezen? Of is het eenrichtingsverkeer?
Het komt erop neer dat wij christenen nooit zullen buigen voor een staat die voor de satan buigt. Dat homoseksualiteit en genderrelativisme een doodzonde is.

Waar is je ideologie te lezen?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 20:07   #153
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het komt erop neer dat wij christenen nooit zullen buigen voor een staat die voor de satan buigt. Dat homoseksualiteit en genderrelativisme een doodzonde is.
Gewoon achterlijk.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2021, 09:59   #154
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het komt erop neer dat wij christenen nooit zullen buigen voor een staat die voor de satan buigt. Dat homoseksualiteit en genderrelativisme een doodzonde is.

Waar is je ideologie te lezen?
Link staat onderin.

Maar hier een kort overzicht.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen superintelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Een heelal dat veel beter is, waar je veel meer mee kan verklaren, en wat ook zoveel logischer is en waarmee je het bestaan van God kan verklaren.
Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2021, 19:17   #155
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Link staat onderin.

Maar hier een kort overzicht.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen superintelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Een heelal dat veel beter is, waar je veel meer mee kan verklaren, en wat ook zoveel logischer is en waarmee je het bestaan van God kan verklaren.
Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
Het is iets apart en uniek ja. Maar het leert ons niets over onze zondige natuur en hoe we die kunnen omzeilen. Hoe we met elkaar moeten omgaan of hoe we tot Hem kunnen komen. Het is geen levensdoctrine om je leven weer op de rails te krijgen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2021, 19:53   #156
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is iets apart en uniek ja. Maar het leert ons niets over onze zondige natuur en hoe we die kunnen omzeilen. Hoe we met elkaar moeten omgaan of hoe we tot Hem kunnen komen. Het is geen levensdoctrine om je leven weer op de rails te krijgen.
Begin daar zelf dan maar eens aan.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2021, 23:34   #157
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Merkwaardig hoe "onbezielde" dolfijnen - of dieren in het algemeen - tot mededogen in staat zijn hoewel ze god noch gebod kennen.
Door het vermogen tot telepathie of helderziendheid blijken sommigen zelfs te zijn ingewijd in ketterijen zoals occultisme.

Brrrr!
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 9 januari 2021 om 23:37.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2021, 02:29   #158
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Merkwaardig hoe "onbezielde" dolfijnen - of dieren in het algemeen - tot mededogen in staat zijn hoewel ze god noch gebod kennen.
Door het vermogen tot telepathie of helderziendheid blijken sommigen zelfs te zijn ingewijd in ketterijen zoals occultisme.

Brrrr!
Zijn het ook pedofielen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2021, 02:32   #159
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Gewoon achterlijk.
Dat je daar zelfs maar mee in discussie wil gaan ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2021, 08:01   #160
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dat je daar zelfs maar mee in discussie wil gaan ...


P.S.: bij de kwieten zijn 't crocks.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 januari 2021 om 08:02.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be