Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2008, 22:07   #61
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Integratie heeft een bepaalde betekenis binnen een economische sociale kader en gaat niet verder naar een culturele, religieuze of ideologische betekenis.

Turken hebben geen belgische namen en dus geen teken van integratie ..
Turken gaan nog steeds naar de moskee en hun moskee op vrijdag vol met jongeren en dus geen teken van integratie ..
Turken hebben hun eigen maltijden dus geen teken van integratie ..

Je bedoelt assimilatie en niet integratie
Al die allochtonen met hun nationalistische zever, en dat terwijl ze HIER geboren zijn, en men hen toch absoluut als Belg moet beschouwen, volgens de politiek correcte dogma's ! Als ze dan toch zo een nauwe band met het land van herkomst hebben, waar ze zo fier op zijn, vraag ik me wel af waarom ze niet hun 2 jaar verplichte legerdienst ginder gaan doen ? Welk een groter eer als met de wapens in de hand het vaderland te dienen ?
Inplaats van hier wat te komen zwaaien met vlaggen, en dronken door de straten te lopen brullen...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 00:53   #62
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
Lees goed in de diverse informatie, o.a op Internet: bestaande kerken MOGEN gedoogd worden, onder strenge regels (maar verwoesten is niet strafbaar).
Willem, ik stel voor dat je de Kerk in Marrakech in brand gaat steken...
Volgens mij heb je een waterdichte verdediging op je rechtzaak.

Citaat:
Al die allochtonen met hun nationalistische zever
Ben jij die nationalistische zever ook zo beu?
Mij persoonlijk maakt het niet veel uit of die van allochtonen dan wel van autochtonen komt...

Same shit, different asshole!
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:08   #63
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
on topic.

ik erger mij ook wel aan dat nationalistisch gedweep met hun landen van 'herkomst' en dan nog voornamelijk door degenen die hier geboren zijn.
niet meteen een teken van integratie.
als hun hart nog in verweggistan ligt, dat ze dan maar ophoepelen naar ginder. kunnen ze ineens ook van de sociale voorzieningen van hun geliefde vaderland genieten ipv de onze.
Grappig vind ik dat ik dit soort commentaren nooit lees over achterkleinkinderen van Italianen die in grote delen van Limburg hetzelfde doen. Moeten die ook maar 'ophoepelen naar ginder' volgens u?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:11   #64
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

naar het schijnt waren de Spanjaarden de zondag ook vrij luidruchtig bezig in Brussel en in steden waar er veel Spanjaarden wonen.

maar die mogen dat zeker? het zijn geen moslims....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:37   #65
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Grappig vind ik dat ik dit soort commentaren nooit lees over achterkleinkinderen van Italianen die in grote delen van Limburg hetzelfde doen. Moeten die ook maar 'ophoepelen naar ginder' volgens u?
natuurlijk niet.

Enkel Nederlandse kinderen die het aandurven om met een nederlands vlaggetje op hun boekentas naar school te komen,
Of een Brit die de euvele moed had om een Britse vlag op de hoedenplank van zijn auto te leggen,
of erger nog... een vlaming die met de vlaamse leeuw durft te zwaaien.

Dié zouden ze allemaal "naar érgens " moeten deporteren nietwaar?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:44   #66
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk niet.

Enkel Nederlandse kinderen die het aandurven om met een nederlands vlaggetje op hun boekentas naar school te komen,
Of een Brit die de euvele moed had om een Britse vlag op de hoedenplank van zijn auto te leggen,
of erger nog... een vlaming die met de vlaamse leeuw durft te zwaaien.

Dié zouden ze allemaal "naar érgens " moeten deporteren nietwaar?
Waar heeft u het over?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:46   #67
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Ik betaalde gewoon mijn bekeuring omdat ik eens getuterd had op een schoon dingske. Onwettig gebruik maken van een veiligheidssignaal zei de man.
volgende keer een poging doen:

ikke toerk minjier! ies koeltoer! toet toet toet toerk! moeltie koeltoer iekke nieks betale: ies koeltoer
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:47   #68
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Waar heeft u het over?
beter het nieuws volgen hé makker!

ik heb het over verschillende faits divers uit verschillende van de ons omringende landen waarbij het de aboriginals VERBOTEN wordt om hun eigen nationale vlag te gebruiken omdat dit storend is voor de bezetters.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:48   #69
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
naar het schijnt waren de Spanjaarden de zondag ook vrij luidruchtig bezig in Brussel en in steden waar er veel Spanjaarden wonen.

maar die mogen dat zeker? het zijn geen moslims....
Naar het schijnt is een zekerheid zeker?

Maar om een antwoord te geven: die Spanjaarden staan eens één ( 1 ) dag van het jaar positief in de kijker terwijl the others 365 dagen per jaar negatief in de kijker lopen. Dat is het verschil.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:50   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Naar het schijnt is een zekerheid zeker?

Maar om een antwoord te geven: die Spanjaarden staan eens één ( 1 ) dag van het jaar positief in de kijker terwijl the others 365 dagen per jaar negatief in de kijker lopen. Dat is het verschil.
wie zijn "the others"?

dus als de Spanjaarden al toeterend door je gemeente rijden, is dat positief, doen de Turken hetzelfde, is dat negatief???
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 08:51   #71
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
beter het nieuws volgen hé makker!

ik heb het over verschillende faits divers uit verschillende van de ons omringende landen waarbij het de aboriginals VERBOTEN wordt om hun eigen nationale vlag te gebruiken omdat dit storend is voor de bezetters.
Blij dat u goed weet waar u het over heeft.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 16:43   #72
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Al die allochtonen met hun nationalistische zever, en dat terwijl ze HIER geboren zijn, en men hen toch absoluut als Belg moet beschouwen, volgens de politiek correcte dogma's ! Als ze dan toch zo een nauwe band met het land van herkomst hebben, waar ze zo fier op zijn, vraag ik me wel af waarom ze niet hun 2 jaar verplichte legerdienst ginder gaan doen ? Welk een groter eer als met de wapens in de hand het vaderland te dienen ?
Inplaats van hier wat te komen zwaaien met vlaggen, en dronken door de straten te lopen brullen...

Die legerdienst (van een zwaarder kaliber als bij ABL indertijd) is exact wat x-aantal jonge Turkse mannen van alhier MOETEN doen als ze tenminste hun Turkse nationaliteit willen behouden.


Voor zover mij bekend gebeurt dat dan ook
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 17:01   #73
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
on topic.

ik erger mij ook wel aan dat nationalistisch gedweep met hun landen van 'herkomst' en dan nog voornamelijk door degenen die hier geboren zijn.
niet meteen een teken van integratie.
als hun hart nog in verweggistan ligt, dat ze dan maar ophoepelen naar ginder. kunnen ze ineens ook van de sociale voorzieningen van hun geliefde vaderland genieten ipv de onze.
Geldt dat ook voor Limburgers ?
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 15:55   #74
proost
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 maart 2007
Locatie: Antwerpen Noord
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Vive la République de Turquie

Lange leven Erdogan
? jij bent goed ziek kerel! Erdogan is jouw seculier Turkije kapot aant maken besef je dat eigenlijk wel ? En waar is Ataturk ? Die heeft de basis gelegd van een modern en seculier Turkije, maak een keuze aub Rep.Turkije of Erdogan maar niet alle 2!
proost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 18:28   #75
proost
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 maart 2007
Locatie: Antwerpen Noord
Berichten: 78
Standaard

nevermind beetje fout, had niet goed gevolgd in de discussie
__________________
If you're going to be thinking anything, you might as well think big. Donald Trump

Laatst gewijzigd door proost : 7 augustus 2008 om 18:31.
proost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 18:47   #76
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Zeg jij "fuck!! die turken hebben een betere cultuur" of zeg jij "verdomme! zij zijn moslims en geloven en toch amuseren ze zich!!" of wat zeg jij precies??

Ik zeg "Fuck! Weer zo'n Turk die gaat trouwen en voortkweken."
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be