Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2022, 22:27   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De gemiddelde Amerikaanse ‘neger’familie is vergeleken met de gemiddelde ‘witte’ familie zowat 100 jaar langer inwoner van de US.

Dat zijn gewoon oer-Amerikanen met dezelfde zeden en gewoonten.
Oké.

Dan kan de mythe van
"De BlAnKeN HeBbEn dE ZwArTeN UiT AfRiKa GeHaAlD oM AlS sLaAf Te GeBrUiKeN eN Nu MoEt BaD WhItE MaN RePaRaTiONs BeTaLeN"
op de mesthoop.

Voila, da's dan ook weer uitgeklaard.

Nog steeds weerleg je daarmee niet dat Liberia opgericht werd voor bevrijde slaven.

En al zeker niet dat ik zou geopperd hebben dat ze gedeporteerd "moeten" worden.

Enkel dat er 'n land speciaal voor hen is als ze 't blanke racisme zo vreselijk vinden.

Laatst gewijzigd door SDX : 15 april 2022 om 22:30.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2022, 22:35   #62
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.499
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oké.

Dan kan de mythe van
"De BlAnKeN HeBbEn dE ZwArTeN UiT AfRiKa GeHaAlD oM AlS sLaAf Te GeBrUiKeN eN Nu MoEt BaD WhItE MaN RePaRaTiONs BeTaLeN"
op de mesthoop.

Voila, da's dan ook weer uitgeklaard.

Nog steeds weerleg je daarmee niet dat Liberia opgericht werd voor bevrijde slaven.

En al zeker niet dat ik zou geopperd hebben dat ze gedeporteerd "moeten" worden.

Enkel dat er 'n land speciaal voor hen is als ze 't blanke racisme zo vreselijk vinden.
Heb ik dat ooit beweerd?

Ik zeg gewoon dat de zwarte Amerikanen (USA) even Amerikaans zijn dan de blanke Amerikanen.
Dat is gewoon één pot nat.

Edit: moest je het niet weten, dit is waar de gemiddelde Amerikaan van wakker ligt

__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 april 2022 om 22:45.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 17:30   #63
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.085
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo vreemd klinkt dat niet hoor.
Liberia werd daar speciaal voor opgericht.

Blijkt toch zeker niet dat ze liever in die racistische VS willen blijven waar zulke enorme maatschappelijke problemen zijn, racisme welig tiert en ze bij elke verkeerde oogbeweging afgeknald worden door racistische agenten die beter ontwapend zouden worden, 'n betere opleiding moeten krijgen & met bloemen moeten strooien als hun eigen leven in gevaar is.
Citaat:
Citaat:
Vier agenten gedood bij schietpartij aan woning in Amerikaanse stad Charlotte, drie collega-agenten gewond


Bij een schietpartij aan een huis in de Amerikaanse stad Charlotte, in de staat North Carolina, zijn maandag lokale tijd drie federale agenten omgekomen, net als de verdachte schutter.
Een vierde agent van het lokale politiekorps bezweek later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Drie andere lokale agenten raakten gewond. In totaal werden acht agenten onder vuur genomen.
https://forum.politics.be/newreply.p...eply&p=9943050

Over dit "incident" werd er in onze media maar terloops geïnformeerd.
Vreemd want anders wordt er bij schietpartijen waar ook de politie bij betrokken is, altijd de nodige heisa gemaakt.

Ach ja ! Er is nog een detail waarover niets gezegd wordt.
De vier agenten waren blank, en de dader een zwarte.
Dat is natuurlijk het verschil van de differentie.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 2 mei 2024 om 17:31.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 19:25   #64
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.940
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En dan moet je weten dat nog geen 10% van die voorvallen bij ons het nieuws haalt.

Onlangs was er nog zo’n proces over agenten die onaangekondig de deur intrappen en naar binnen stormden met wapens in de aanslag. De bewoner pakte in paniek een wapen (ja dat mag daar) en werd neergeschoten.
Achteraf bleek dat de agenten de verkeerde woning binnengevallen waren. De agenten werden vrijgesproken.
Ge hebt het over yanniek verdyck.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 23:06   #65
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.085
Standaard

Ik wil enkel aangeven dat die "maatschappelijke verontwaardiging" die telkens hoog gespeeld wordt als het bepaalde actiegroepen in hun kraam past en die bovendien centraal gestuurd wordt.

Is de heisa niet nuttig, dan blijft het verdacht stil in de media.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be