Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
|
Discussietools |
3 maart 2007, 17:38 | #1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
"De standaard geeft gratis koran boek"
vanaf 5 maart kun je bij de gazetwinkel gratis koran boek verkrijgen:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lincoln : 3 maart 2007 om 17:39. |
||
3 maart 2007, 17:39 | #2 |
Banneling
|
Mooi toch...kan eindelijk het grote publiek kennismaken met deze absoluut prachtige ideologie.
|
3 maart 2007, 17:40 | #3 | |
|
Citaat:
*verbetering !
Laatst gewijzigd door Lincoln : 3 maart 2007 om 17:42. |
|
3 maart 2007, 17:43 | #4 |
Banneling
|
Tevens lijkt het mij ook zeer toevallig dat er momenteel een zeer mooi discussie programma loopt op canvas of één over moslima's...en nu dit boekje vrij op de markt.
De media lijkt er ons mooi warm voor te maken. Prachtige evolutie...echt waar. |
3 maart 2007, 17:51 | #5 |
|
Jawel, de media knijd de mensen daarna in de oven en voila , een mooie porseleinen vaas waarop geschreven staat; "Moslim freedom, Now!!!"...
3 maart 2007, 17:53 | #6 |
Banneling
|
|
3 maart 2007, 17:54 | #7 | |
|
Citaat:
Dat is een les voor iedereen uit het verleden !
3 maart 2007, 17:55 | #8 |
Banneling
|
|
3 maart 2007, 17:57 | #9 |
|
Nou ja, dat blijft een slechte idee ,laten we dit keer een lekkere warme kippen soep voorbereiden met barbecue een fritten met mayonaise !
3 maart 2007, 18:00 | #10 |
Banneling
|
|
3 maart 2007, 18:02 | #11 |
|
Ieder krijgt op zijn bord wat hij maar verlangt !
3 maart 2007, 18:06 | #12 |
Banneling
|
Liever niet...laten we van belgie NU een moslimstaat maken.
Ik ga mij bekeren zodat ik ook het recht krijg om op een coole manier te slachten, ongelovigen hun kop af te hakken, overspelige vrouwen dood te smijten met steentjes en mijn eigen vrouw op tijd en stond wat klop te geven als ze weer eens niet wil luisteren. Dus ik stem op de invoering van de sharia en wel nu meteen. |
3 maart 2007, 18:15 | #13 |
Banneling
|
|
3 maart 2007, 18:22 | #14 | |
|
Citaat:
In de koran staat;"wa laa taktoumo shahadata li llah wa man yaktoumho fahouwa aathimoun qalboh",vert; verstop geen getuigenis voor allah, wie het verstop dan is hij slechtzielig !
3 maart 2007, 18:45 | #15 |
Gouverneur
|
Ik heb me laten wijsmaken dat de Standaard op ieder exemplaar een sticker heeft laten aanbrengen met de volgende tekst: "Het lezen van dit boek kan Uw geestelijke gezondheid ernstige schade toebrengen".
3 maart 2007, 21:41 | #16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
En wanneer de Bijbel?
3 maart 2007, 22:28 | #17 |
|
"gratis een Nederlandstalige koran cadeau. Omdat kennis van de ander de enige weg naar vriendschap is."
Wel grappig, net het omgekeerde is het geval. Het zal de mensen juist de ogen openen. Plots zal men te weten komen waar al die 'integratie' en andere problemen (wereldwijd) toch vandaan komen. Lees de koran maar beste mensen ! Daarbij is het wel een juiste vertaling ? "De leer (zuivere islam) zegt dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen. Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig. De leer zien jonge moslims ook als rechtvaardiging om de hoofddoek te verplichten aan vrouwen, en wie hiervan afwijkt, moslim of niet, te beschouwen als hoeren en dienovereenkomstig te behandelen. Marij Uijt den Bogaard Men kan niet ernstig volhouden dat de Koran tot verdraagzaamheid oproept. Ik vind dat een pijnlijke vaststelling, om dat ik me de talrijke moslims voor de geest haal die een geïdealizeerd beeld van Mohammed en de Koran hebben, en die uit hun eigen verdraagzame ingesteldheid afleiden dat de islam "bijgevolg" een verdraagzame doktrine moet zijn. Voor hen is de kennismaking met de werkelijke inhoud van Mohammeds boodschap een pijnlijk ontwaken. Koenraad Elst
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie. http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 maart 2007 om 22:31. |
3 maart 2007, 22:32 | #18 |
|
Ga ik zeker halen, bedankt voor de tip lincoln.
Wanneer gaan we trouwens eens thee drinken? |
3 maart 2007, 22:37 | #19 |
|
Aangezien het bijna verkiezingen zijn gaat de vrt op 4 maart ook nog een poging ondernemen om de 'autochtonen' in de islam te integreren.
canvas.be - Moslima's De Islam voor Ongelovigen
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie. http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 |
3 maart 2007, 22:40 | #20 |
|
Heb je de koran nog niet gelezen steven ? Je had die toch al lang in huis moeten hebben. Zulk een islamapologeet zoals jij.
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie. http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 maart 2007 om 22:40. |