Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 20:00   #41
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En daar hebben we het inmiddels gekende kleuterniveau van Dorus weer met de obligate pipi- en kakamopjes...
Makaka-mopjes
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:05   #42
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Hahaha van af nu schijt ik altijd naar het oosten.
Hela,mijne hof wijst naar het oosten en daar blijfde gij uit he!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:08   #43
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
1000 posts,ik kom bij de grote mensen
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:21   #44
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dank u bobke,hoe da gij dat hier al zo lang uitzingt daar doen ik mijnen hoed voor af
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:35   #45
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Dank u bobke,hoe da gij dat hier al zo lang uitzingt daar doen ik mijnen hoed voor af
Wel dag per dag en af en toe eens goed lachen.
Er zitten hier genoeg grapjassen zonder dat ze er zich zelf van bewust zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:43   #46
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wel dag per dag en af en toe eens goed lachen.
Er zitten hier genoeg grapjassen zonder dat ze er zich zelf van bewust zijn.
Da zal wel,en ze zitten in alle partijen.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 10:43   #47
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
En zeggen dat er ook dit jaar weer duizenden, dikke vette maghrebijnse wijven met hun irritante bleiters naar hun thuisland zijn vertrokken om er 2 maanden op onze kosten te vegeteren. Die twee maanden hebben hun mannen bekomen, door ziekteverlof aan te vragen bij een maghrebijnse dokter in de grote koekenstad, die daartoe voorgedrukte ziektebriefjes heeft!!!!!!

Echt waar! Bewijs ligt hier voor mij.


Vette, dikke Profiteurs!
uit onderzoek blijkt dat ziekteverzuim bij allochtone werknemers 4 maal lager ligt dan bij de doorsnee Belg.

Dergelijke topics leiden tot niks. Alleen maar het beldeigen van elkaar. Daar is dit forum niet voor in het leven geroepen. Ik denk dat velen nog eens de regels dienen te lezen.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 10:46   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.528
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De allochtonen die werken zijn dan ook gemotiveerd om dat te doen.
Maar helaas zijn het er niet al te veel.

En welke statistieken bewijzen het een of het ander?
Als het van overheidswege verstrekte informatie is, dan vertrouw ik het zowiezo niet meer. Dat stel dikkoppen in Brussel heeft ons al te veel blaasjes wijsgemaakt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 10:49   #49
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Het ging om een onderzoek van de Gentse universiteit.

En weer komt de opmerking: ja als ze werken dan zijn ze gemotiveerd maar die zijn maar heel beperkt aanwezig. Tja, als de werkgever tijdens de rekrutering discrimineert wordt het moeilijk om werk te vinden he. En als je dan als allochtoon werk vindt dan zeggen de vb"ers: ze nemen ons werk af. Ze kunnen nooit goed doen he, die allochtonen.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:00   #50
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
Het ging om een onderzoek van de Gentse universiteit.

En weer komt de opmerking: ja als ze werken dan zijn ze gemotiveerd maar die zijn maar heel beperkt aanwezig. Tja, als de werkgever tijdens de rekrutering discrimineert wordt het moeilijk om werk te vinden he. En als je dan als allochtoon werk vindt dan zeggen de vb"ers: ze nemen ons werk af. Ze kunnen nooit goed doen he, die allochtonen.
Domme werkgever die mensen die beter presteren weigert.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:03   #51
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

kan je niet lezen of zo? Uit onderzoek blijkt dat ze rendabeler zijn dan de doorsnee Belg. Gebruik ik mss te moeilijke woorden voor je?

Ik stel aan de moderator voor deze topic te sluiten aangezien de topic op zich geen reden tot bestaan heeft in dit forum.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:09   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.528
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Uit jouw woordenuit een ander topic, Denkende mens zijn ze over het algemeen laag opgeleid.

En die mensen hebben momenteel een kleinere kans om aan de bak te komen.Evenals de zeer hoog geschoolden in de verkeerde richtingen.

En wat is rendabel voor de werkgever? Iemand die zelfs serieus ziek de hele boel komt besmetten, of iemand die effectief thuis blijft als het verantwoord is.
Ik werk in de voedingsindustrie, en ikzelf vind het geen goed plan om met bijvoorbeeld diaree te gaan werken, laat staan een aanstormende griep.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:17   #53
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Uit het onderzoek vande gentse universiteit blijkt dat, indien de wergever moet kiezen tussen een Marokkaanse en Belgische kandidaat (met dezelfde opleiding en competenties) de belg tot driemaal meer kans maakt om de job in de wacht te slepen.

En wat zit je nu te kankeren over "als ze te ziek zijn blijven ze dan maar beter thuis". Tja das weer zo een duidelijk teken dat ze nooit geod kunenn doen. Als ze ziek zijn en ze blijven thuis dan zegt men dat ze profiteren en als ze ziek komen werken dan komen ze iedereen ziek maken. Wat ben je toch een mooi mens. Werkelijk oprecht en eerlijk. Mooi zo!
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:18   #54
pistoléke
Burgemeester
 
pistoléke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2003
Locatie: Antwerpen,Merksem
Berichten: 593
Standaard

oooooh zo makkelijk,waarom zwaarlijvigheid er bij te trekken,dit heeft niets te maken met nationaliteit,geloof of wat dan ook,je hebt zwaarlijvige mensen door dat ze te veel of op een verkeerde manier eten,of zwaarlijven door het drinken idd,of zwaarlijvig zijn omdat ze njah zwaarlijvig zijn,zoals ik,diegene die deze topic heeft gemaakt staat er dus niet bij stil dat hij door deze topic en hetgene dat hij zegt sommige mensen kwetst(mij niet)domme mensen zijn ze diegene die een mens uitlachen of de spot mee drijven omdat deze een zogezegd gebrek heeft,vroeger had ik daar complexen over,nu niet meer men moet mij maar aanvaarden zoals ik ben...
En eurh ik ben gellukig hoor,ik ben getrouwd met een mooi vrouwtje ik heb 2 schatten van kinderen,en heb al hetgeen mijn hartje begeerd...
__________________
"Olé Pistolé"
pistoléke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:21   #55
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
kan je niet lezen of zo? Uit onderzoek blijkt dat ze rendabeler zijn dan de doorsnee Belg. Gebruik ik mss te moeilijke woorden voor je?

Ik stel aan de moderator voor deze topic te sluiten aangezien de topic op zich geen reden tot bestaan heeft in dit forum.
Blijkbaar is begrijpend lezen niet uw sterkste kant. 8)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Domme werkgever die mensen die beter presteren weigert.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:25   #56
pistoléke
Burgemeester
 
pistoléke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2003
Locatie: Antwerpen,Merksem
Berichten: 593
Standaard

ik sluit me aan bij deze bij denkende mens om deze topic te sluiten,de manier hoe deze is opgestart alleen al...
__________________
"Olé Pistolé"
pistoléke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:26   #57
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

hoe kan een werkgever weten welke toekomstiege werknemer het beste presteert. Ddat kan hij tijdens de rekrutering toch nog niet weten? !
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:27   #58
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.528
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Denkende mens, ik maak geen verschil tussen wit ,geel,bruin, of groen, welke religie dan ook.
Ik maak wel de opmerking dat een zieke mens beter thuis kan blijven, indien het nodig is.

En waarom heeft een "Marrokaan" nu minder kansen om aan werk te geraken?
De eerste generatie import had zo goed als allemaal werk, en het waren harde werkers. Dus daar gaat het blijkbaar niet om.

Oftewel, wat was er eerst, het racisme of de misdragingen?Kip en Ei vraag weerom.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:36   #59
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

het heeft helemaal niks te makenmet kippen en eieren. De eerste golf migranten was heel criminaliteitsarm en ze hadden idd allemaal werk (anders kwam je er niet in!) Maar de overheid dacht bj zichzelf: niet teveel geld in die groep stoppen. gewoon leegmelken en das alles." Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat die mensen hier hun kinderen begonnen op te voeden. Wat had je gedacht? dat ze hier tien jaar zouden werken zonder aan een gezinnetje te denken. Maar die kinderen groeiden op met ouders die niks van deze maatschappij kenden. De tweede generatie kreeg steeds meer en meer af te rekenen met het gevoel dat ze tussen twee vuren zaten: de werld van hun ouders en de wereld waarin ze opgroeiden. De overheid trok zich nog niks aan van het feit dat de ghetto's steeds grorer en armer werden. Dat de scholen en hun niveau steeds sterker daalden.? en toen werden de problemen steeds groeter. Het probleem is dus wel wat complexer dan dat mensen zoals jij dat graag willen voorstellen.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:41   #60
pistoléke
Burgemeester
 
pistoléke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2003
Locatie: Antwerpen,Merksem
Berichten: 593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Denkende mens, ik maak geen verschil tussen wit ,geel,bruin, of groen, welke religie dan ook.
Ik maak wel de opmerking dat een zieke mens beter thuis kan blijven, indien het nodig is.

En waarom heeft een "Marrokaan" nu minder kansen om aan werk te geraken?
De eerste generatie import had zo goed als allemaal werk, en het waren harde werkers. Dus daar gaat het blijkbaar niet om.

Oftewel, wat was er eerst, het racisme of de misdragingen?Kip en Ei vraag weerom.
zou je een mens die zwaarlijvig is aannemen? verder zou ik graag hebben dat deze topic afgesloten word door de admin...start een andere op met als tittel solicitatie generaties lang ofzo want zoals deze topic is opgestart vind ik niet kunnen...
__________________
"Olé Pistolé"

Laatst gewijzigd door pistoléke : 4 oktober 2004 om 11:42.
pistoléke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be