Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2021, 17:00   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard Giro en corona

Ik keek vandaag wat naar de Giro. Start was in centrum Turijn. Mensen stonden daar op sommige plaatsten tot 3 rijen dik langs het parcours. Van afstand houden was niks van te merken

Ik herinner me dat daar nog geen jaar geleden de lijken tot op het voetpad zouden hebben gelegen ?? Zijn die daar ondertussen al allemaal immuun of allemaal gevaccineerd ?

Ik begrijp er allemaal niks meer van.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2021 om 17:01.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2021, 17:10   #2
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik keek vandaag wat naar de Giro. Start was in centrum Turijn. Mensen stonden daar op sommige plaatsten tot 3 rijen dik langs het parcours. Van afstand houden was niks van te merken

Ik herinner me dat daar nog geen jaar geleden de lijken tot op het voetpad zouden hebben gelegen ?? Zijn die daar ondertussen al allemaal immuun of allemaal gevaccineerd ?

Ik begrijp er allemaal niks meer van
.
Geen nood Fred, dat is hetzelfde gebleven sinds het begin

Er hebben nergens lijken op het voetpad gelegen, maar mocht dat het geval geweest zijn, dan zou dat inderdaad betekenen dat het daar voorbij is he. Hoe meer lijken er ergens geweest zijn, hoe minder corona er nu is he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2021, 17:13   #3
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Geen nood Fred, dat is hetzelfde gebleven sinds het begin

Er hebben nergens lijken op het voetpad gelegen, maar mocht dat het geval geweest zijn, dan zou dat inderdaad betekenen dat het daar voorbij is he. Hoe meer lijken er ergens geweest zijn, hoe minder corona er nu is he.
Ja maar die lijken lagen op zeker moment toch op de gangen van het ziekenhuis en de legertrucks konden niet volgen met ze op te halen en te stapelen

Straf en kijk nu

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  plexi.png
Bekeken: 22
Grootte:  604,8 KB
ID: 114297

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2021 om 17:15.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2021, 17:18   #4
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Ze dragen een mondmasker. Sommige mensen geloven daar echt in.

Voor de rest is het alleen maar positief, elkaar besmetten.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2021, 17:18   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja maar die lijken lagen op zeker moment toch op de gangen van het ziekenhuis en de legertrucks konden niet volgen met ze op te halen en te stapelen
Juist, maar dat was nog altijd maar een heel klein beetje lijken. Want inderdaad, zie nu: het gros van het volk lijkt niet tot die lijken te behoren he. Kijk eens Fred: er zijn er daar veel die het overleefd hebben. Een meerderheid is niet dood gegaan ! Dus was dat maar een kleine minderheid die toen dood is gegaan, maar ja, dat komt omdat ziekenhuizen zich maar bezig houden met een HEEL HEEL klein stukje van de bevolking he.

En legertrucks, ja, maar daar kan ook niet zo veel volk in. Dus nog eens: er zijn nog genoeg mensen overgebleven in Noord Italie, om daar nog opeengepakt te staan. En dat terwijl wij dachten dat dat ondertussen een onbewoonde streek was geworden, waar hier en daar, om de 20 km, nog een overlevende doorheen zombie land aan het waden was, op zoek naar een andere overlevende.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2021, 17:23   #6
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Juist, maar dat was nog altijd maar een heel klein beetje lijken. Want inderdaad, zie nu: het gros van het volk lijkt niet tot die lijken te behoren he. Kijk eens Fred: er zijn er daar veel die het overleefd hebben. Een meerderheid is niet dood gegaan ! Dus was dat maar een kleine minderheid die toen dood is gegaan, maar ja, dat komt omdat ziekenhuizen zich maar bezig houden met een HEEL HEEL klein stukje van de bevolking he.

En legertrucks, ja, maar daar kan ook niet zo veel volk in. Dus nog eens: er zijn nog genoeg mensen overgebleven in Noord Italie, om daar nog opeengepakt te staan. En dat terwijl wij dachten dat dat ondertussen een onbewoonde streek was geworden, waar hier en daar, om de 20 km, nog een overlevende doorheen zombie land aan het waden was, op zoek naar een andere overlevende.
Hier ik heb er een foto van Giovanni alleen op de wereld met Camillo zijn hond

Naam: 56b24de83cb51832eaa19e8ab0f669f4.jpg
Bekeken: 92
Grootte: 25,3 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2021 om 17:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be