Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 december 2011, 17:33   #61
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard





Koningin Beatrix sprak in haar Kerstboodschap over 'overdaad.'
Wie zou ze toch bedoelen?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 22:19   #62
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Jij, me dunkt. Met je overdaad aan foto's en onnuttige posten vol gezever...
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:05   #63
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Iñaki Urdangar�*n.

http://nos.nl/artikel/326126-schoonz...g-gedaagd.html

Citaat:
Foto's in Weekend
Prins Willem-Alexander en prinses Máxima zijn goed bevriend met prinses Christina en Iñaki Urdangar�*n. De twee gezinnen brachten vaker vakanties met elkaar door. In 2008 brachten ze gezamenlijk een bezoek aan de dierentuin van Barcelona. Het weekblad Weekend publiceerde van dat uitstapje foto's, met toestemming van de RVD, die in dit geval een uitzondering maakte op de mediacode. De mediacode stelt dat er geen opnames van privémomenten van het gezin van de kroonprins mogen worden gepubliceerd.
Meer duidelijkheid waarom Beatrix sprak over 'begeerte' tijdens haar Kersttoespraak.



Prins Bernard, ook bekend vanwege de 'Lockheed affaire.'

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 januari 2012 om 11:09.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 11:41   #64
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Iñaki Urdangar�*n.

http://nos.nl/artikel/326126-schoonz...g-gedaagd.html



Meer duidelijkheid waarom Beatrix sprak over 'begeerte' tijdens haar Kersttoespraak.



Prins Bernard, ook bekend vanwege de 'Lockheed affaire.'
In Nederland heeft men het vaak openlijk over 'eerlijke blauwe ogen.' Een nationaal sprookje natuurlijk, net als Sinterklaas. Terwijl Nederland wellicht één van de meest corrupte landen ter wereld is. Wellicht baseren de instanties die zulke lijsten opstellen op wat landen zelf aan cijfermateriaal aandragen, waardoor Nederland kan verzwijgen dat er elders in de wereld rechtszaken lopen tegen Nederlandse fraudeurs.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 12:57   #65
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
De kleur staat Maxima niet zo.

Men grijpt alles aan om haat tegen zwarte en bruine en moslim burgers aan te wakkeren. En de media doet braaf mee dat allemaal in grote letters weer te geven.

Eerder stelde ik, en ik geeft steeds simpele voorbeelden door iedereen verifieerbaar, dat men op elke straathoek in Nederland verhandelde vrouwen legaal mag verkrachten, ze worden gedwongen tot prostitutie. Maar toch houdt men in Nederland vol dat de gelijkheid tussen man en vrouw centraal staat in Nederland. Dus is men tegen het dragen van een hoofddoek of burqa. Dit is de schaamteloze hypocrisie waartegen ik schrijf.



Prostitutie in vrouwvriendelijk Nederland

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 januari 2012 om 12:59.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 16:08   #66
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.watleesjij.nu/boek/579908...de-verlichting

Citaat:
Huize de Verlichting

Auteur(s): E.S.R. Codfried
Ondertitel: avondvullende republikeinse satire over de troonopvolging voor drie spelers
NUR: Toneel-, theater- en filmteksten, ook scenario

ISBN: 9789080806788
Gebonden

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 januari 2012 om 16:11.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 16:17   #67
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.mediacourant.nl/?p=120758



Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 14:40   #69
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Hebben wij een nieuwe Mata Hari?



Hebben wij in Prinses Mabel Wisse Smit een nieuwe Mata Hari gevonden?

Onze gebeden gaan natuurlijk uit naar Prinses Mabel die nu vanwege haar man die in coma ligt een persoonlijke crisis doormaakt. Daarom zijn wij ook verheugd te melden dat waar men haar verdacht van het omgaan met foute mannen, onze Mabel als lid van de BVD, als een ware Mata Hari streed voor god, koningshuis en vaderland. En daarom was Hare Majesteit Beatrix zo verguld van haar als schoondochter. In heel Nederland zijn er weinigen die de ware plichtsbetrachting begrijpen, zoals onze geliefde vorstin die toont. Eerder begreep ik weinig van de ophef over Mabel Wisse Smit, want ik las nergens dat ze mensen had vermoord, kinderen had verkracht of een partner was in bestialiteit. Mijn gevoel was: wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Wij waren allemaal eens jong en maken allemaal fouten en slapen een keer met een verkeerde man (of vrouw). En een witte, christenvrouw die haar lelie blanke dijen, opent en met een man slaapt die Mohammed heet, verdient gewoon al onze compassie. Kijk wat met Lady Diana is gebeurd die het met Pakistaanse en Egyptische mannen deed, niet om redenen van staat, maar om haar ex-man en schoonfamilie te jennen. Vanwege de ophef en daar ze ons brandschoon koningshuis betrad had ik haar wel onder maffia-prinses in mijn kaartenbak geplaatst. Dus ten onrechte. Gelukkig, nu weten wij dat dat Mabel in dienst van de staat was en dus geen lichtzinnigheid bedreef. Dus veel sterkte lieve Mabel.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 april 2012 om 14:41.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 16:47   #70
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht




Koningin Beatrix sprak in haar Kerstboodschap over 'overdaad.'
Wie zou ze toch bedoelen?
Een zeer terechte vraag!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 april 2012 om 16:47.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 16:56   #71
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een zeer terechte vraag!
Ik kon portretten van Beatrix waarop zij met haar juwelen behangen is niet terugvinden op het web.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 17:33   #72
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Willem's biseksualiteit

Citaat:
Willem's biseksualiteit
Tijdens hun huwelijk werden er 5 kinderen geboren:

• Willem (later kining Willem III) 19 februari 1817 in Brussel geboren.
• Alexander (2 augustus 1818)
• Hendrik (13 juni 1820)
• Casimir (21 mei 1822, een zwak kindje dat na vier maanden in Brussel overleed).
• Sophia, (8 april 1824)

Toch bleken er ondanks Willem's vruchtbare toenaderingen naar zijn vrouw toe problemen op te doemen die alleszins te maken hadden met Willem's geheime seksuele leven: reeds in 1819 toont de toenmalige minister van justitie bezorgdheid omdat de prins werd 'afgeperst' zoals blijkt uit het in 2007 geopende Koninklijk Huisarchief, vanwege zijn 'onnatuurlijke lusten. Deze lusten hadden te maken met Willem's affectie voor knappe jonge mannen: 'strekkende tot kennisgeving, dat de schrijver bij toeval ontdekt hadt, dat een of meer personen van voornemen waren, om aan de natie openbaar te maken zekere schandelijke en onnatuurlijke lusten van ZKH waarvan zij de bewijzen hadden...' Ook een zekere Eillert Meeter (1818 -1862) een republikeins en revolutionair gezind journalist schreef in 1857 in zijn memoires over Willem's voorliefde voor knappe jonge mannen. Willem, toen koning (van 1840-1849) ging bij voorkeur alleen wandelen op het Nachtegaalpad achter zijn paleis en had zich omringd met dienaren die hij niet kon ontslaan vanwege wat Meeter de "afschuwelijke motieven" noemde waarvoor hij hen had aangenomen. Meeter werd meer dan een eeuw voor leugenaar uitgemaakt maar in 2007 bleek uit documenten in het Koninklijk Huisarchief dat hij de waarheid had geschreven.

Meeter werd meer dan een eeuw voor leugenaar uitgemaakt maar in 2007 bleek uit documenten in het Koninklijk Huisarchief dat hij de waarheid had geschreven.

http://www.tigritours.nl/wp-content/...04/coronie.jpg
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 16:27   #73
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Ik vind dergelijke karaktermoord onaanvaardbaar. En ik vind het erg jammer dat jij deze nog verder gaat verspreiden Egmond.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 17:34   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Ik vind dergelijke karaktermoord onaanvaardbaar. En ik vind het erg jammer dat jij deze nog verder gaat verspreiden Egmond.
Wat is hier precies onaanvaardbaar aan?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 12:25   #75
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Ik vind dergelijke karaktermoord onaanvaardbaar. En ik vind het erg jammer dat jij deze nog verder gaat verspreiden Egmond.
Lieverd, dit hebben de Ghollanders zelf gemaakt en op tv getoond, vanwege de discussie of de koningin er wel goed aan deed om een hoofddoek te dragen bij bezoeken aan moskeeën. Dit is zoals mensen elders gekleed gaan en iedereen kan zien dat het om fotomontages gaat. ik heb er geen problemen mee.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 17:16   #76
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, dit hebben de Ghollanders zelf gemaakt en op tv getoond, vanwege de discussie of de koningin er wel goed aan deed om een hoofddoek te dragen bij bezoeken aan moskeeën. Dit is zoals mensen elders gekleed gaan en iedereen kan zien dat het om fotomontages gaat. ik heb er geen problemen mee.
Egmond,
indien H.M.Koningin Beatrix en of de Kroonprins effectief zo rondliepen -wat zij natuurlijk nooit zouden doen, Zij zijn beschaafd- dan had ik er geen probleem mee. Maar nu heeft men trucage gedaan: deze foto's zijn nep; hun hoofden werden op afschuwelijke, lelijke cellulitis-lichamen geplaatst. En dat stoot mij tegen de borst. Wat de boodschap er achter ook mag zijn. Breng de boodschap op een andere manier bij.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 17:18   #77
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat is hier precies onaanvaardbaar aan?
Het feit dat men Hen karaktervermoord heeft: Hun Hoofden werden op lelijke vreemde cellulitis-lichamen geplaatst. Ook zouden Zij het nooit in Hun Hoofd halen er zo bij rond te lopen.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 09:29   #78
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Zowel moeder en zoon zijn weldoorvoede personen. Jammer dat Maxima gevrijwaard is gebleven van dit eer betoon, want ze is een mooie vrouw met een minimum aan cellulitis. Overigens geloof ik dat trouwen met Maxima het beste is wat W-A ooit heeft gedaan, en wellicht zijn enige goede daad zal blijken te zijn.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 06:29   #79
markgill
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 mei 2012
Berichten: 1
Standaard reply

Really interesting topics, thanks for posting.
__________________
orthopaedic | lower back pain
markgill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:24   #80
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Markgill registreerde als forumlid om op mijn draad te reageren. Jammer genoeg met de soort van nietszeggende reactie die ik verafschuw.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be