Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2024, 15:17   #1481
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat zijn geen regeringspartijen ...
Welke partijen zijn eigenlijk pro nieuwe kernreactoren?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2024, 15:45   #1482
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Welke partijen zijn eigenlijk pro nieuwe kernreactoren?
Allemaal, als ze maar genoeg steekpenningen krijgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2024, 20:02   #1483
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Waarom de supergroei in kernenergie alsnog een wensdroom blijft????

Er zullen zeker voorstanders zijn maar ook evenveel tegenstanders?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2024, 20:04   #1484
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Allemaal, als ze maar genoeg steekpenningen krijgen.
Die komen niet alleen daar voor die steekpenningen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 05:48   #1485
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die komen niet alleen daar voor die steekpenningen.
Natuurlijk niet. Die komen daar ook voor de baksjiesh, enveloppekes, onkostenvergoedingen en gekonkelfoes.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 09:31   #1486
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Die komen daar ook voor de baksjiesh, enveloppekes, onkostenvergoedingen en gekonkelfoes.
Inderdaad

p.s.

Het openhouden anders bekeken en gezien als, sluiten maar die handel???

5 redenen waarom al onze kernreactoren in 2025 onvermijdelijk dichtgaan

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2024 om 09:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 12:41   #1487
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Van die 5 "redenen" zijn er 2 politiek en 2 paniek.

De enige echte technische reden, die is ook het gevolg van politiek. Namelijk , besluiteloosheid.

En uw atoombommetje, helaas, onze kernreactoren zijn een bussel doorweekt hout in vergelijking met een dynamietstaaf.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2024, 13:14   #1488
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Inderdaad

p.s.

Het openhouden anders bekeken en gezien als, sluiten maar die handel???
Ik onthoud. De laatste en zeker niet de minst belangrijke reden is dat het openhouden van de kerncentrales heel het subsidiegedoe rond gascentrales in gevaar brengt.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2024, 19:55   #1489
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ik onthoud. De laatste en zeker niet de minst belangrijke reden is dat het openhouden van de kerncentrales heel het subsidiegedoe rond gascentrales in gevaar brengt.
Zijn gascentrales beter dan de atoomcentrales?

Laat dit een algemene vraagstelling zijn want ik heb er geen idee van.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2024 om 19:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2024, 21:28   #1490
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zijn gascentrales beter dan de atoomcentrales?

Laat dit een algemene vraagstelling zijn want ik heb er geen idee van.
Wat is dat weer voor een artikel.

Een aardgas centrale gebruikt aardgas als brandstof. Is de "brander" nu een groot uitgevoerde "sproeier" die aardgas met lucht mengt, en door die vlam water tot stoom maakt, of met een gasturbine iets beter rendement kan halen, met de kost van complexiteit, dat is lood om oud ijzer.
De betrouwbaarheid is gedicteerd door de kost van de installatie. Wie ligt er nu wakker van als een STEG centrale een stoomlekje heeft...

En dat is het verschil met een kerncentrale. Uiteindelijk is het niet nucleaire deel hetzelfde. Maar omdat de stoom gemaakt wordt met een kernreactor, is alles met veel striktere normen uitgevoerd, en dus betrouwbaarder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 maart 2024 om 21:33.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2024, 23:26   #1491
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zijn gascentrales beter dan de atoomcentrales?

Laat dit een algemene vraagstelling zijn want ik heb er geen idee van.
De reden is reeds aangehaald door Maddox hierboven. In een gascentrale kan men zich het nu eenmaal permitteren om wat meer op zijn centen te letten, wat soms nefast is voor de betrouwbaarheid.
Een klein voordeel van een kerncentrale op dit vlak, is ook dat de beveiligingen van het nucleaire systeem in principe drievoudig zijn uitgerust (dit om testen te kunnen uitvoeren) waarvan er dan twee moeten aanspreken vooraleer het uitschakelsignaal doorkomt. Maw één foutieve meting geeft in principe geen uitschakeling.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2024, 07:50   #1492
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Wel, ik zou heel graag zien dat de Europese Commissie in deze kwestie tussenkomt en het vervangen van CO2-vrije kerncentrales door CO2 spuwende gascentrales zou verbieden. Het is typisch voor Groen & Co dat hun haat tegen kernergie dusdanig groot is dat ze nog liever zien dat het milieu en het klimaat door overdadige CO2 productie naar de verdoemenis gaat dan hun heilige kernuitstap af te zweren.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 09:57   #1493
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.661
Standaard

Citaat:
54% van de Belgen denkt dat kerncentrales veel of te veel CO2 uitstoten. Amper 16% beseft dat kerncentrales geen CO2 uitstoten en 19% denkt dat ze zeer beperkt uitstoten. Bron
Wat wil je met een Afrikaniste als minister van energie die niet weet dat de LNG uit de VS uit schaliegas afkomstig is of die verklaart dat er bij de tsunami in Japan 20.000 doden vielen door de kernramp. Vanderstraeten werkt niet voor ons maar voor Afrika (en in haar vorige job onrechtstreeks voor het Russische Gazprom). Daarenboven heeft ze van de fysica betreffende energie totaal geen kaas gegeten want ze gebruikt voortdurend verkeerde termen en eenheden. Hoe zo iemand minister van energie kan zijn is een regelrechte schande.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 14:42   #1494
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wat wil je met een Afrikaniste als minister van energie die niet weet dat de LNG uit de VS uit schaliegas afkomstig is of die verklaart dat er bij de tsunami in Japan 20.000 doden vielen door de kernramp. Vanderstraeten werkt niet voor ons maar voor Afrika (en in haar vorige job onrechtstreeks voor het Russische Gazprom). Daarenboven heeft ze van de fysica betreffende energie totaal geen kaas gegeten want ze gebruikt voortdurend verkeerde termen en eenheden. Hoe zo iemand minister van energie kan zijn is een regelrechte schande.
Van wie is deze quote en rare tekst?
Citaat:
54% van de Belgen denkt dat kerncentrales veel of te veel CO2 uitstoten. Amper 16% beseft dat kerncentrales geen CO2 uitstoten en 19% denkt dat ze zeer beperkt uitstoten. Bron
En uit die engelstalige bron kan ik die Belgische cijfers nergens vinden.

Met andere woorden ik geloof er niets van.

Een Belgische opiniepeiling van 2021 geeft heel andere percentages, ook andere peilingen:
Citaat:
https://www.nucleairforum.be/publica...e-en-nucleaire

Opiniepeiling: Belg genuanceerd maar positief tegenover kernenergie en nucleaire technologie

15 juni 2021

De Belg heeft een kritische, genuanceerde maar overwegend positieve houding tegenover nucleaire technologie in het algemeen, en kernenergie in het bijzonder. Dat blijkt uit de 18-maandelijkse barometer die het onafhankelijk onderzoeksbureau Kantar TNS organiseerde, in opdracht van het Nucleair Forum. De belangrijkste conclusies op een rijtje:

73% van de Belgen is voorstander van een elektriciteitsmix gebaseerd op een combinatie van hernieuwbare energie en kernenergie

13% van de Belgische bevolking vindt het een goed idee om kerncentrales te sluiten en te vervangen door gascentrales.

43% van de Belgen wil ook na 2025 kernenergie behouden, tegenover 39% die zou willen dat de kerncentrales ten laatste in 2025 zouden sluiten.

1 op 10 Belgen wil op termijn méér kernenergie dan vandaag de dag bestaat

1 op 2 Belgen vindt dat er in ons land nieuwe types kerncentrales mogen worden gebouwd

De onwetendheid over kernenergie en de Belgische energiepolitiek blijft groot.

1 op 3 Belgen weet dat de kerncentrales in ons land voornamelijk zullen worden vervangen door gascentrales, met een veel hogere CO2-uitstoot

4 op 10 Belgen weet niet dat de pluim die uit een kerncentrale komt, waterdamp is (bij jongeren is de onwetendheid daarover nog groter, met 6 op 10 jongeren die niet weten dat de pluim uit een kerncentrale waterdamp is)

Methodologie

Het Nucleair Forum heeft, als federatie en spreekbuis voor de nucleaire sector in België, onder andere als missie om de Belgische bevolking op regelmatige tijdstippen te bevragen over kernenergie.

Het Forum staat met zijn opiniepeiling over kernenergie niet alleen. Uit een rondvraag in januari 2021 bij ruim 3000 Belgen, uitgevoerd door IPSOS in opdracht van RTL, bleek nog dat 2 keer zo veel Belgen liever kernenergie in ons land zouden behouden na 2025, dan dat er mensen zijn die de centrales liever dicht willen. Ook de recente peiling in opdracht van VRT en De Standaard, die deel uitmaakt van het grotere onderzoek “De Stemming”, bevatte een stelling rond kernenergie (slide 29), waaruit bleek dat 66% van de Vlamingen de kerncentrales ook na 2025 willen openhouden.

Het is al de tiende keer dat het Nucleair Forum deze opiniepeiling organiseert. Een representatieve steekproef van 1000 respondenten uit de Belgische bevolking (16 jaar of ouder) werden begin dit jaar ondervraagd. Voor het eerst gebeurde de publieksbevraging (die tot vorig jaar telefonisch gebeurde) volledig online.

Algemeen geldt dat de Belgische bevolking een kritisch maar genuanceerd, en overwegend positief beeld heeft tegenover nucleaire technologie en kernenergie. Dat blijkt ook uit de resultaten.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 24 maart 2024 om 14:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 15:27   #1495
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Van die 5 "redenen" zijn er 2 politiek en 2 paniek.

De enige echte technische reden, die is ook het gevolg van politiek. Namelijk , besluiteloosheid.

En uw atoombommetje, helaas, onze kernreactoren zijn een bussel doorweekt hout in vergelijking met een dynamietstaaf.
Overigens om “weapon-grade” uranium (vatbaar voor de beruchte kettingreactie) te verkrijgen moet het uranium nog meer gecentrifugeerd zijn dan voor gebruik in reactoren dacht ik.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 18:16   #1496
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Van wie is deze quote en rare tekst?


En uit die engelstalige bron kan ik die Belgische cijfers nergens vinden.

Met andere woorden ik geloof er niets van.

Een Belgische opiniepeiling van 2021 geeft heel andere percentages, ook andere peilingen:
Nu ja, als 6 op 10 jongeren niet weten dat de rookpluim uit de koeltorens zuivere waterdamp is, vind ik dit toch niet a priori in tegenspraak met dat 54% van de Belgen denkt dat kerncentrales veel of te veel co2 uitstoten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 18:39   #1497
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Overigens om “weapon-grade” uranium (vatbaar voor de beruchte kettingreactie) te verkrijgen moet het uranium nog meer gecentrifugeerd zijn dan voor gebruik in reactoren dacht ik.
Nogal ja, daarom dat men liever plutonium kweekt in gewone kernreactoren, dat is veel gemakkelijker te filteren tot wapen-graad materiaal.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 maart 2024 om 18:40.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2024, 19:48   #1498
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nu ja, als 6 op 10 jongeren niet weten dat de rookpluim uit de koeltorens zuivere waterdamp is, vind ik dit toch niet a priori in tegenspraak met dat 54% van de Belgen denkt dat kerncentrales veel of te veel co2 uitstoten.
Dat puntje klopt natuurlijk. Ik vraag me af wat die nog leren op school, of geleerd hebben, of welke interesses. Of überhaupt nog een deftige krant lezen...

Ook 6 op 10 Belgen die dat wel wisten in 2021 vind ik veel te weinig. Ik hoop dat 3 jaar later de doorsnee Belg meer weet...

Citaat:
De onwetendheid over kernenergie en de Belgische energiepolitiek blijft groot

Kernenergie, en meer algemeen de energiemarkt, blijft een domein van experts. Uit de opiniepeiling blijkt dat de Belg zijn kennis ondermaats is wat betreft de Belgische energiepolitiek:

- 1 op 3 Belgen weet dat de kerncentrales in ons land voornamelijk zullen worden vervangen door gascentrales, met een veel hogere CO2-uitstoot.

- 6 op de 10 Belgen weten dat er enkel waterdamp uit de koeltoren van een kerncentrale komt. Zij die meer gekant zijn tegen kernenergie, zijn daarvan significant minder op de hoogte.

Onbekend maakt onbemind. Er is een duidelijke correlatie tussen kennis over de technologie enerzijds, en de affiniteit ermee. Wie hoger opgeleid is, heeft een betere kennis over de potentiële negatieve gevolgen van een kernuitstap en heeft ook een meer positieve attitude tegenover kernenergie.

Er zijn belangrijke verschillen vast te stellen tussen jong en oud, mannen en vrouwen, Nederlandstaligen en Franstaligen, hoogopgeleiden en laagopgeleiden. De kennis van/attitude tegenover kernenergie is groter/positiever bij:

mannen
Nederlandstaligen/Vlamingen
ouderen (55+)
hoger opgeleiden
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 24 maart 2024 om 20:04.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 08:29   #1499
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.661
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Van wie is deze quote en rare tekst?


En uit die engelstalige bron kan ik die Belgische cijfers nergens vinden.

Met andere woorden ik geloof er niets van.

Een Belgische opiniepeiling van 2021 geeft heel andere percentages, ook andere peilingen:
Onderaan op de Datatable-link klikken dan download je een rekenblad waar de cijfers in staan.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Schermafdruk van 2024-03-25 08-32-48.png‎
Bekeken: 5
Grootte:  239,0 KB
ID: 119409  

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 25 maart 2024 om 08:33.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2024, 15:40   #1500
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Onderaan op de Datatable-link klikken dan download je een rekenblad waar de cijfers in staan.
Oké.

Die 54 % is dus die 27% (rij: a fair amount CO2) en 27 % (rij: a great deal CO2) tesamengeteld. En die 54% staat in de onderste rij als Net: have an impact.

Het gemiddelde van die 14 landen bij die waarde "nucleaire energie heeft netto impact" is echter 53%. Dus Be is gemiddeld 1% dommer/onwetender.

De Japanners zijn de verstandigste met 28%, dan de Russen met 31%. Beide landen hebben ook kernenergie, die zouden het beter moeten weten.
Bij windenergie en zonne-energie zijn Japan en Rusland ook de best wetende twee.

Maar ik zie wel dat Frankrijk - kernenergieland bij uitstek - voor die 2 rijen tesamen 57%: Net: have an impact - telt, of onwetender dan Belgenland, lol.
Die steekproef was bij +1000 respondenten, oke
Terwijl bij Ipsos het meer dan 3000 waren.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 25 maart 2024 om 16:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be