Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2012, 10:54   #21
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
2

Ik denk dat iedereen eens een boek zou moeten lezen over de misdaden, massamoorden en gruwelen van het katholicisme.
Identiek dezelfde gruwelen als onder het communisme, islam, nazisme en andere totalitaire ideologiën.
Er is al een tijdje een reeks bezig op Canvas dacht ik die handelt over de periode van de Borgia's en het pausdom. Interessant voor wie er nog niets van afwist...
Nogal hypocriet van sommigen om steeds over het christendom enz te beginnen om de islam in een mooier daglicht te krijgen! Het christendom speelt geen rol meer van betekenis, de islam denkt dat ze de rest van de wereld nog moet veroveren! Er zou eens een katholieke priester of zo aan mijn deur zijn verhaaltje moeten komen aframmelen: die zou nogal wat te horen krijgen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 10:59   #22
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er is al een tijdje een reeks bezig op Canvas dacht ik die handelt over de periode van de Borgia's en het pausdom. Interessant voor wie er nog niets van afwist...
Nogal hypocriet van sommigen om steeds over het christendom enz te beginnen om de islam in een mooier daglicht te krijgen! Het christendom speelt geen rol meer van betekenis, de islam denkt dat ze de rest van de wereld nog moet veroveren! Er zou eens een katholieke priester of zo aan mijn deur zijn verhaaltje moeten komen aframmelen: die zou nogal wat te horen krijgen!
Inderdaad.

Mijn punt is dat de gruwelen van een islamstaat nu net te lezen zijn in onze eigen middeleeuwen.
Hoeveel bloed en tranen heeft het niet gekost om tot de huidige situatie te evolueren.
Gaan we dat, willens nillens, bij de Islam nog eens dunnetjes overdoen omdat er sommige eigen machtsgroepen (sossen, groenen en andere tjeven) baat bij hebben?

I don't think so!
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 11:16   #23
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Inderdaad.

Mijn punt is dat de gruwelen van een islamstaat nu net te lezen zijn in onze eigen middeleeuwen.
Helaas is de RKK nog altijd die middeleeuwen aan het promoten in Afrika en Zuid-Amerika. De religieuze onderdrukking van armen gaat verder, maar heeft zich enkel verplaatst, net zoals de Islam zich probeert te verplaatsen.

Citaat:
Hoeveel bloed en tranen heeft het niet gekost om tot de huidige situatie te evolueren.
Gaan we dat, willens nillens, bij de Islam nog eens dunnetjes overdoen omdat er sommige eigen machtsgroepen (sossen, groenen en andere tjeven) baat bij hebben?
Ik denk dat geen enkele partij een dominionistisch wereldbeeld nastreeft, zelfs niet zij die de islam misbruiken voor links of rechts gewin. Maar ik zal zeker niet extreem-rechts stemmen om extreem-rechts te counteren, dat lijkt me nogal contra-productief. Dat is een beetje gelijk LSP stemmen omdat België te links geworden is lol.

Laatst gewijzigd door Effect : 28 augustus 2012 om 11:17.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 11:28   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
met alle respect, maar - zelfs al was hun bedoeling om zieltjes te winnen - me dunkt dat de katholieke kerk toch wel voor scholen, klinieken en opvangcentra heeft gezorgd.

Men kan natuurlijk ook de Saudische madrassa's die ze hier hebben neergeplant ook op die manier bezien, maar ik vrees dat dan eerst de wetten zullen moeten worden aangepast?

en in hoeverre hebben de katholieke kolonisten het sociale systeem van de gekoloniseerde landen leeggezogen denk je?
Dat ga ik zeker niet ontkennen. En op dat terrein werd veel goed werk verricht. Maar kijk, hetzelfde gebeurt ook met fanatieke Islamitische groepen zoals Hezbollah in Zuid-Libanon.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 12:29   #25
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat ga ik zeker niet ontkennen. En op dat terrein werd veel goed werk verricht. Maar kijk, hetzelfde gebeurt ook met fanatieke Islamitische groepen zoals Hezbollah in Zuid-Libanon.
Hezbollah is dan ook sinds enkele democratische ontwikkelingen voornamelijk een Sjiitische massabeweging geworden, met politieke partij en bondgenootschappen met christelijke partijen. Ze willen zelfs geen Islamitische staat meer tenzij democratisch gekozen. Het enige echt radicale element dat overblijft is hun verzet tegen Israel en zionisme, wat ook vaak uitloopt in regelrecht antisemitisme.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 12:31   #26
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Hezbollah is dan ook sinds enkele democratische ontwikkelingen voornamelijk een Sjiitische massabeweging geworden, met politieke partij en bondgenootschappen met christelijke partijen. Ze willen zelfs geen Islamitische staat meer tenzij democratisch gekozen. Het enige echt radicale element dat overblijft is hun verzet tegen Israel en zionisme, wat ook vaak uitloopt in regelrecht antisemitisme.
Anti-zionisme loopt sowieso vaak uit in regelrecht antisemitisme.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 12:34   #27
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Anti-zionisme loopt sowieso vaak uit in regelrecht antisemitisme.
En zionisme ook in anti-arabisme.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 12:36   #28
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
En zionisme ook in anti-arabisme.
Sterker nog, zionisme is onderhand anti-arabisme geworden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 12:43   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Waarom is er in Belgie zoveel antipathie jegens de Islam?
Dat is niet enkel in België!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 13:40   #30
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Maar ik zal zeker niet extreem-rechts stemmen om extreem-rechts te counteren, dat lijkt me nogal contra-productief. Dat is een beetje gelijk LSP stemmen omdat België te links geworden is lol.
Neen hoor...u heeft de islam niet nodig om ronduit discriminerende, racistische en anti democratische standpunten in te nemen en te steunen....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 14:30   #31
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Neen hoor...u heeft de islam niet nodig om ronduit discriminerende, racistische en anti democratische standpunten in te nemen en te steunen....
Geen idee waarover u het hebt. Ik ben bovenal democraat, zie ras niet als een geldig argument en discrimineer geen enkele groep. Het VB mag met racistisch programma van mij vrij deelnemen aan democratische verkiezingen. Het is echter het recht van de democratische meerderheid om geen interesse te hebben in een racistisch ondemocratisch programma.

Het is ondemocratisch om de minderheid te laten beslissen. De stelling dat het Cordon ondemocratisch zou zijn, is paradoxaal genoeg even ondemocratisch als pakweg een alarmbelprocedure.

Maar ik daag u uit, welke van mijn standpunten zijn ondemocratisch, welke zijn racistisch en welke zijn discriminerend?

Laatst gewijzigd door Effect : 28 augustus 2012 om 14:30.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 15:06   #32
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Geen idee waarover u het hebt. Ik ben bovenal democraat, zie ras niet als een geldig argument en discrimineer geen enkele groep. Het VB mag met racistisch programma van mij vrij deelnemen aan democratische verkiezingen. Het is echter het recht van de democratische meerderheid om geen interesse te hebben in een racistisch ondemocratisch programma.
Bul shit.
U bent helemaal geen democraat.
U bent het archetype van het kleine ventje met een klein pietje die zich achter de brede rug van de grote bullies verstopt om in hun naam de geviseerde minderheid te pesten.
Gezien uw steeds terugkomende holle racismegezeik wil het niet echt lukken heb ik de indruk...




Citaat:
Het is ondemocratisch om de minderheid te laten beslissen. De stelling dat het Cordon ondemocratisch zou zijn, is paradoxaal genoeg even ondemocratisch als pakweg een alarmbelprocedure.

nog dikkere bull shit
Het cordon heeft niets maar dan ook niets met meerderheid - minderheid te maken...
Ik merk dat u in arren moede een eigen definitie van "cordon sanitair" heeft in elkaar gebokst.....dit wil zeggen dat u uit eerlijke schaamte de definitie van de cordonanten zelf (ie de definitie die ze met zijn allen hebben ondertekend) niet durft onder ogen te zien...dit wil ook zeggen dat er nog hoop is voor u.....dit wil ook zeggen dat u waarschijnlijk geen enkel idee heeft van hoe laf u hier eigenlijk uitkomt.....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 05:01   #33
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
In feite zit hem het probleem in de term "vrijheid van Godsdienst".
Ik heb al eens een post gedaan in dat verband...

Citaat:
In feite zou dat moeten zijn; "vrijheid van Godsdienst inzoverre die Godsdienst zich gedraagt naar geldende wetten, en deze niet probeert te wijzigen".
Dat is een beetje naif vind ik, ik zou graag hebben dat ge gelijk had, maar het is niet zo, spijtig genoeg. De wet is ook soms fout hé. En als de burger moet dat kunnen aanvechten, ook de religiotische burger.

Citaat:
Naar mijn mening is het overigens DRINGEND tijd dat de wetgevende macht eens dat op papier zet mbt guidelines waaraan een Godsdienst zich dient te houden. Zo denk ik bvb aan:
Ik zou beginnen door ze te belasten, opdat ze aan de maatschappij bijdragen...

Citaat:
- Een Godsdienst moet ten allen tijde de scheiding van kerk en staat respecteren. Een godsdienst die een ander strafrecht propageert, zal niet worden geduld.
Dat lost niets op - zowel het KK als de Imam om de hoek zal akkoord zijn - tot ze hun wil kunnen opdringen.

Citaat:
- In naam van de Godsdienst mogen geen lichamelijke verminkingen worden toegebracht.
En geestelijke verminkingen zoals de paedopriesters gemaakt hebben, mag dat dan wel?

Citaat:
- Een Godsdienst mag enkel leden werven die volwassen (+18) zijn.
edm.
Dus gij gaat ouders die bvb hun kind dopen criminaliseren of wadde? En zelfs als ge families een uitzondering geeft, waar trekt ge de grens tussen 'informatie' verspreiden (vrijheid van meningsuiting) en 'werven'? Dat is gewoon een eindeloze moeras...

Citaat:
Helaas zijn we nog zo ver niet, en hopelijk geraken we ooit zo ver. Net nu we eindelijk een beetje van onder het Katholieke juk vandaan geraken is er een grote influx van Islam.
Begrijp me niet verkeerd - ik symapthiseer met uw doelen, ik geloof gewoon niet in uwvoorstellen - omdat ik zeker ben dat ze niet haalbaar zijn. Blijf denken, misschien vindt ge wel iets. Ik beweer ook niet dat ik echte oplossingen heb voor dit probleem. Maar de religioten zijn wel een probleem - vandaag nog heeft de KK de zoveelste paedo onder haar vleugels genomen - en dat aankarten is de eerste stap. Als we genoeg praten en debateren kunnen we wellicht een tweede stap bedenken.

Citaat:
Persoonlijk was ik enorm gedegouteerd toen ik onlangs las dat besnijdenissen worden uitgevoerd met gemeenschapsgeld.
Dat vind ik een non-issue. Besnijdenissen verlagen de kans op bvb AIDS. Ik vind dat dat op het zelfde niveau is als kwaad worden omdat een meisje van zes oorbellen draagt, en de bijbehorende piercing krijgt.

Citaat:
En natuurlijk op kinderen, die nog niet het intellect hebben om over zo'n dingen te beslissen.
Ik ben niet besneden - maar ik blijf erbij dat dit een non-issue is. Ik heb liever dat de ouders beslissen dan de staat. Ouders denken (meestal) aan hun kinderen. De staat is een organisme die enkel aan zichzelf denkt.

Citaat:
Het is de eerste maal dat ik ooit overwogen heb om klacht in te dienen tegen de staat. Want ik wil niet dat mijn belastingen daarvoor dienen. Maar ja, wat zou mijn klacht baten?
Ik vind het ook schandalig dat ik moet betalen voor andermans gezever. Dat ze daar zelf voor betalen hé. Willen ze niet - tja pech voor hun nonsens zeker. Godsdienst is een plaag op onze maatschappij - waarom zouden we dat subsidieren????

Citaat:
Mvg,

J.
MVG terug...

Salvadorii
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 05:20   #34
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is niet enkel in België!
Dat is waar.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 05:26   #35
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik ga hier volledig mee akkoord.


In feite is dit reeds zo, maar zoals we weten verschuift de islamitische ideologie elke vorm van westerse regeling, langzaam, zeer langzaam. En als het te langzaam gaat dan probeert men de wetten te veranderen. Met dank aan onze linkse bovenonsgestelden die dit met alle macht helpen te bestendigen.
Sorry maar dat is niet zo.

Een imam of priester die haat predikt jegens bvb homos of ketters zal in dit misbaksel van een onland NOOIT of NOOIT vervolgd worden. Zelfs niet als hij rasechte Vlaming is...
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 29 augustus 2012 om 05:26.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 05:32   #36
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Bang dat ze concurrentie vormen voor jouw nonsens, Salvadorii?
Neen.

Het feit dat ik beter ben dan twee religies die ongeveer de helft van de mensheid in hun ban houden dat is wel triestig.

Wat ik wel vrees is dat ze net zoals ALTIJD hun wil en hun nonsens zullen opleggen aan u en mij zodra ze de kans krijgen. Zo werken religioten.

Nu, ik bekamp uw gezever maar ik dwing u tot niets. Dat is wat anders dan wat er in Saoedi of Iran of West-Europa vijftig/honderd jaar geleden. Uw antipathie tov mijn persoon kan dat niet verdoezelen.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 05:43   #37
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Waarom er bij mij antipathie is jegens de islam. Heel simpel. Van mij mag elk de godsdienst bedrijven die hij wil. Alleen, religie is ondergeschikt aan onze Belgische wetten maw religie mag niet ingeroepen worden om wetten niet na te leven hetgeen bij de islam schering en inslag is, vb het slachtfeest houdt geen rekening met de geldende belgische wetten omtrent slachten van dieren.

Ge begrijpt dus niet wat religies zijn hé. Trop naif. Gelovigen - toch diegenen die echt geloven - zullen altijd hun God/Goden verkiezen boven de wetten van de mens. Goed er zijn stukjes in de bijbel en koran die het tegendeel aanraden/opleggen. En toch luistert men niet.


Citaat:
Hetgeen mij nog meer doet afkeren van de islam is het feit dat veel van hun volgelingen openlijk zeggen dat het hun bedoeling is ons te bekeren en te onderwerpen.
Dat geldt evenzeer voor de meeste Christelijke (sic) sektes hé. Of hebt ge liever dat ze u stiekem na uw dood bekeren a la de Morons, sorry, Mormonen?



Citaat:
Ik verdraag geen enkele godsdienst die als doel heeft mij te bekeren, te onderwerpen en mij te bedreigen als ik niet op hun onderwerping in ga. Dit is kort gezegd waarom islam door mij als (levens)bedreigend wordt aanzien.
Ge hebt gelijk. Maar verdraag ook geen godsdienst die uw nooit zou toelaten, die dsicrimineert tegen diegenen die niet uit de juiste foef vallen - 't Hindoeisme en het Jodendom bvb. Die zijn net zo arrogant hoor.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 06:12   #38
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Het grote misverstand:
De Islam is geen religie.
De Islam is een politieke en juridische ideologie.
Half juist. Elke religie heeft haar politieke en juridische ideologie. Of zijt ge achterhoeden gevecht van CVP/CD1V tegen abortus/euthansie ed vergeten?

Citaat:
De vaststelling:
De Islam is voor 99,9% identiek aan het nazisme
Elke religie is zo. Feiten zijn van geen tel; de 'ketters' en ongelovigen ook niet. Enkel het geloof in een bepaalde abstracte en absurde dogma telt.

Evolutie? De religioten van de Islam moeten niet onderdoen voor de 'Christelijke' [sic] religioten van bvb de VS of de Filipijnen hoor. Dichter bij huis de SGP is ook een uber-achterlijke partij.

Citaat:
Dagelijks worden we herinnerd aan de schandalige verschrikkingen van het nazisme én dagelijks worden we geconfronteerd met dezelfde verschrikkingen van de islam
De Islam en elke andere religie. 'Wij hebben gelijk - en jullie moeten buigen voor [onze] (nep)God!!!!...

Zodra de religioten hun wil kunnen opleggen, doen ze het. Wie vrijheid wilt, wie zelf wilt kunnen beslissen over zijn eigen leven - awel die moet ALLE religies bekampen...
Citaat:
De vraag:
Waarom is er in België en in de rest van de wereld zoveel afkeer voor deze ideologie?
Omdat het een fundamentele eigenschap van een vrijdenkende mens is dat hij/zij niet graag gedicteerd wordt wat ze mogen doen of laten, zeker als het anderen hun rechten niet aantast - zoals bvb seksen, euthanasie, voorbehoedsmiddelen, holebitra zijn, of honderd en één andere dingen.

Citaat:
Omdat de islam nu net dat vertegenwoordigt wat de gemiddelde westerling verafschuwt.
De KK doet dat evenzeer hoor. Goed zij zijn een ietsje pietsje beter omdat ze evolutie ed erkennen of ten minste niet betwisten. Maar dat is een erg magere troost...
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 06:30   #39
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom in België?
Dit subforum gaat over Belgie - binnenland. Daarom. Ik beweer niet dat het elders anders is.

Nu binnenland zou beter enkel over Vlaanderen gaan dat is waar. Maar ik heb hier niks te zeggen hé. (Gij ook niet trouwens).

Citaat:
Ik zit nog altijd zonder antwoord op de vraag: noem één niet-moslimland waar de islam met open armen ontvangen wordt en doorgaat als een verrijking voor hun maatschappij!
Noem mij één niet Christelijke land waar het Christendom met open armen ontvangen wordt... Er zijn er geen - niet in uw voorbeeld, niet in de mijnen. Want onnozele gezever wordt pas aanvaard als men de kans krijgt mensen te indoctrineren - liefst vanaf een jonge leeftijd.

Citaat:
Ik zet deze morgen eventjes mijn radio op...en waarover hadden ze het?
In Mali is er nu een overgangsregering of zoiets
Belgen moeten niet zeuren over 'overgangsregeringen', lijkt me...

Citaat:
De moslims proberen daar weer meer en meer de plak te zwaaien.
Mali is dan ook 95%+ moslim, en dan echt moslim hé - het is niet zoals Belgie die 'deorethisch' sorry 'theoritisch' Katholiek is hé. Moeten de hindoes er de plak zwaaien?


Citaat:
In het Noorden van het land hebben de radiozenders verbod gekregen om nog verder muziek uit te zenden, ze moeten zich beperken tot verzen uit de koran....
Jochie ge moet geen complexe zaak uit een willekeurig land naar uw hand te zetten. Zijde gij ooit in Mali geweest? Awel ik wel, en dan meer dan ene keer.... In 't vervolg spuwt ge beter op Iran of Saoedi[/quote]
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 06:31   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Neen hoor...u heeft de islam niet nodig om ronduit discriminerende, racistische en anti democratische standpunten in te nemen en te steunen....
De republikeinen in de VS en de PS bij ons bewijzen dat goed genoeg.
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 29 augustus 2012 om 06:32.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be