Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 december 2018, 12:00   #221
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Nu gaat U wel erg ver, dat heb ik allemaal niet gezegd.
Ik heb graag een mooie (Surinaams,Marrokaans,Zweeds ... maakt niet uit) vrouw, dat is toch heel normaal?
Ik ben trouwens voor een demografisch gezond samengestelde samenleving, nu komen er vooral Afrikaanse en Arabische mannen binnen, dat is zeker niet goed.

Eigen volk eerst heeft daar niets mee te maken.

Iedereen is hier welkom, als toerist, als verloofde/man/vrouw van een Belg, om krapte op de arbeidsmarkt op te lossen bvb. Voor een definitief verblijf en zeker om eeuwig recht te hebben op SZ, daar moeten striktere regels voor zijn.

Eigen volk eerst heeft daar niets mee te maken.


Misschien moet U is een lezing bijwonen of een debat waar iemand van het VB aanwezig is, dat valt best mee.
U zal daar trouwens mensen vinden van ander nationaliteiten en zelfs ander kleuren.
Ook in de recente betoging in Brussel liepen Franstaligen en zelf "niet-blanken" mee, die werden heus niet gelyncht.
En ja in de zaal hangen er ook mensen van mijn eigen volk rond waar je vraagtekens bij kan plaatsen.
Niet iedereen van het eigen volk is een vriend.

Het Vlaams Belang is echt niet racistisch. Waar zou ik me dan voor moeten schamen als ik overweeg om hen mijn stem te geven.



U leest wat U wil lezen, of U zegt wat ik niet zeg uit onmacht.

Simpele oplossingen zijn vaak de beste oplossingen.
En het probleem is niet complex.

1 woord.

Japan

QED

Fred, haal is diep adem bekijk mijn antwoord is vanop een nuchtere afstand en vertel mij is wat het probleem is.
Ik ? Ik zie daar geen probleem in. Ik durf zelf stellen dat ik het op vele punten eens ben.
Echter is dat wat zowat iedereen nastreeft....Iedereen vind dat wel raar dat het meestal sterke jonge mannen zijn die zich aanbieden als vluchteling. Denk je niet dat ik dat ook merk ? Vrouwen en kinderen eerst is blijkbaar niet aan de orde voor die mannen.
En ja iedereen is wel voorstander van leuke mooie slimme beleefde en interessante migranten......En als die nog wat welstellend zijn is het nog toffer.
Je ziet ik ben het op vele vlakken met je eens. En ik ken heel weinig mensen zelfs uiterst linkse die het hier oneens mee zouden zijn. Die zijn ook niet voor zogenaamde open grenzen.

En ja Japan is er tot nu toe grotendeels in geslaagd zijn migratiebeleid onder controle te houden. Geografisch gezien hebben ze het dan ook een heel stuk makkelijker dan pakweg Europa of de VS. Ook worden ze niet omringd door landen die geteisterd worden door oorlogen of bittere armoede.

Echter rijzen er stilaan de problemen met de vergrijzing.

Rechtse regering Japan: zonder migranten redden we het niet

https://kanaalz.knack.be/nieuws/japa...l-1388283.html
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2018, 06:56   #222
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
En als 50.1% van de Belgen hem een Belg vindt? Dan zijn het geen "echte" Belgen meer tegenwoordig?
Dat wil zeggen dat een groot deel van de Belgen hem geen Belg vindt. Nee, dan is het geen Belg. Een Belg, die herkent 80% of 90% zou ik denken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2018, 13:03   #223
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Echter rijzen er stilaan de problemen met de vergrijzing.

Rechtse regering Japan: zonder migranten redden we het niet

https://kanaalz.knack.be/nieuws/japa...l-1388283.html
Perfect.

Maar waarom gebruikt U het woord echter?

Er is toch geen conflict met wat ik hierboven verkondig, integendeel. Dat past er perfect in.
Ze zeggen in Japan trouwens niet zonder vluchtelingen redden we het niet!

Het artikel waar U naar verwijst geeft geen enkel detail over de inhoud van het wetsontwerp.

Japan kennende, zullen er strikte voorwaarden zijn voor die migratie.
De creme de la creme mag binnen op voorwaarde dat ze het land verlaten bij het einde van hun arbeidsovereenkomst.
Wie wordt afgewezen mag zijn "rechten" opeisen in het klein kasteeltje.

De vergrijzing is ook hier zwaar overroepen.
Veel jobs zullen weggeautomatiseerd worden, niet alleen laaggeschoold werk maar ook veel ambtenarij en andere hogeropgeleiden

Het is trouwens egoistisch en idioot om het tekort aan hogeropgeleiden te willen invullen door massamigratie.
Wie gaat in Afrika dan zorgen voor de welvaart en het welzijn?!

Daarom moeten we zelfs de naoorlogse vluchtelingen verdragen aanpassen, wegens niet haalbaar en niet aangepast aan deze sociale media-, technologische- en jihadistische tijd.
Dit is taboe voor elke linkse partij (inclusief CDeV en OVLD) behalve het VB.
Redenen dus om ook is naar rechts te kijken NVA en nationalistisch links VB.

Laatst gewijzigd door Odol : 29 december 2018 om 13:09.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2018, 13:12   #224
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik vraag me ook af waarom die V er in staat. De D kan staan voor Deur dus Open Deur zou een mooie update kunnen zijn.
Open V (vlaams) L (liberaal) D (democratisch) ???
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2018, 15:12   #225
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Tussen het N-VA en het Vlaams belang staat een Chinese muur volgen Bart Dewever. Hij is duidelijk weer op zoek naar de Vlaams Belang kiezer in de hoop deze nogmaals te kunnen strikken.

We weten echter intussen dat stemmen voor het N-VA, voor de Vlaamse zaak, geen soelaas brengt, dat is duidelijk gebleken tijdens de voorbije regeerperiode.

Steeds doet de N-VA niet anders dan de Vlaamse kiezer trachten op het verkeerde been te zetten. Herhaaldelijk hebben ze in het verleden geuit dat ze niet achter het cordon staan maar wanneer ze naar de verkiezingen toe gaan is daar niets meer van te merken, in tegendeel. De idee dat alleen de N-VA de Vlaming wat te bieden heeft, omwille van dat cordon, kan nu wel met zekerheid de prullenmand in. Zolang de Vlaming N-VA stemt zal hij gekl--t zijn en blijven zitten onder het juk van links, zoveel is zeker.

Stemmen vóór de democratie kan alleen maar door te stemmen voor het Vlaams Belang. Een stem voor het Vlaams Belang is een stem TEGEN het cordon, de enige manier waarmee de kiezer te kennen geeft van NIET akkoord te zijn met dergelijke ondemocratische maatregel.

https://www.hln.be/de-krant/bart-de-...muur~a9d5ab5d/
Dus uw conclusie is :
Het BLOK/BELANG heeft N-VA in de tang ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be