Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 maart 2021, 07:43   #101
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Geen contact met de media? U leeft in complete afzondering? Geen familie of kennissen?
Wel, men kan ergens begrijpen dat als je naar de media kijkt, alle ouderlingen allang 3 keer gestorven zijn aan corona, he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 08:16   #102
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.271
Standaard

Je moet inderdaad geen viroloog zijn om aan statistiek TR doen. Statistische analyses in klinische trials wordt dan ook gedaan door wiskundigen, niet door artsen of virologen. Maar dat dringt precies niet door bij de bevolking. Die geloven echt dat statistiek het vakgebied van MVR is. Terwijl die gewoon wat uit zijn nek zit te lukken in een TV studio
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 3 maart 2021 om 08:17.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 08:26   #103
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Ik hoorde hem toevallig zeggen dat het grootste gevaar qua communicatie erin bestaat dat experten vakantie nemen of dat er 'verveling' optreedt waardoor men 'een nieuw blik van experten' opentrekt, maar dat niet elke expert in gelijke mate expert is en dat dat tot verwarring kan leiden. GEEN KRITISCHE VRAAG.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 maart 2021 om 08:26.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 08:29   #104
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zolang ze in hun vakgebied blijven.
Op het vlak van wiskunde en statistiek zijn noch ingenieurs noch virologen de echte experts - maar ingenieurs staan op dat vlak toch mijlenver voor op medici.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 09:10   #105
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Antivaccers krijgen dik ongelijk

De eerste resultaten van het vaccineren in WZC zijn verbluffend

Bron https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgdhp
Nu, ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb toch een paar vragen voor de propagandisten van het vaccin.

Tijdens de eerste piek waren het vooral WZC-bewoners die in de ziekenhuizen terecht kwamen.
Men werkte zelfs met vermoedelijke coronadoden in de WZC.

Vandaag zijn het meer en meer -55ers die in de ziekenhuizen belanden.

En ondanks het stijgende aantal besmettingen, daalt het aantal corona-overlijdens.

Tijdens de eerste piek spraak men over het coronavirus, vandaag spreekt men over de Britse, de Brassilaanse, de Zuid-Afrikaanse en zelfs de Italiaanse, Duitse en Spaanse variant.
Al eens aan gedacht dat het vaccin minder bepalend is in het aantal overlijdens, zieken en besmette, dan de mutatie van het virus.

En dan heb je nog een belangrijke factor.
Door de lockdowns zijn veel mensen lichamelijk en geestelijk verzwakt.
De lockdowns hebben de jongere bevolking uitgeput.
Hierdoor zijn zij dus makkelijker vatbaar voor ziektes.

Griepseizoen en corona-epidemie tegelijk onder een verzwakte bevolking?
En binnen de WZC zijn de zwakke en ziekelijke reeds verdwenen na de eerste piek.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 09:16   #106
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Geen contact met de media? U leeft in complete afzondering? Geen familie of kennissen?
Juist wel, dat is juist de oorzaak van het feit dat mensen tot andere vaststellingen komen, dan de afratel verhaaltjes van de TV-experten doen geloven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 10:22   #107
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Geen contact met de media? U leeft in complete afzondering? Geen familie of kennissen?
Nee nee geen familie of kenissen. Ik baseer me volledig op wat in de traditionele media verschijnt en de dramatische nieuwsfeiten. Kritisch denken is me ook compleet vreemd. Aldus leef ik al sinds een jaar in compleet isolement. Ik heb een dagelijkse video-call met mijn echtgenote maar ben bezorgd dat er misschien zelfs daar risicos zijn gezien we nog steeds in hetzelfde huis wonen. We hebben wel een aparte ingang van het huis en ik leef op de benedenverdieping en zij op de eerste verdieping. Maar ik ben niet 100% zeker of er toch onder de deurkier die niet volledig hermetisch afgesloten is toch nog corona binnen zou kunnen komen.

Vandaar dat ik erg verbaasd ben dat er hier beweerd wordt dat er uberhaupt nog 85 plussers in leven zijn.

Ik ga ervan uit dat dit fake news moet zijn van de anti-vaccers en covid idioten die beweren dat het allemaal zo erg niet is en de maatregelen niet in proportie zijn tot de onomstotelijk bewezen dramatische feiten.

Mensen vallen bij bosjes dood op straat! Zelfs mensen die jong en compleet gezond waren veranderen massaal van de ene dag op de andere in 'levende doden'.

Ik denk dat we nog veel strengere maatregelen moeten nemen, best zou zijn om alle contact met anderen te verbieden, en ook binnen een gezin contact tot een absoluut minimum te houden en het dragen van bio-hazard suits - ook binnenshuis - te verplichten. Het is duidelijk dat we bijlange niet ver genoeg gaan in de maatregelen en dat als we niet drastischer optreden de mensheid simpelweg UITGEROEID gaat worden.
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 3 maart 2021 om 10:25.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 11:03   #108
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Nee nee geen familie of kenissen. Ik baseer me volledig op wat in de traditionele media verschijnt en de dramatische nieuwsfeiten. Kritisch denken is me ook compleet vreemd. Aldus leef ik al sinds een jaar in compleet isolement. Ik heb een dagelijkse video-call met mijn echtgenote maar ben bezorgd dat er misschien zelfs daar risicos zijn gezien we nog steeds in hetzelfde huis wonen. We hebben wel een aparte ingang van het huis en ik leef op de benedenverdieping en zij op de eerste verdieping. Maar ik ben niet 100% zeker of er toch onder de deurkier die niet volledig hermetisch afgesloten is toch nog corona binnen zou kunnen komen.

Vandaar dat ik erg verbaasd ben dat er hier beweerd wordt dat er uberhaupt nog 85 plussers in leven zijn.

Ik ga ervan uit dat dit fake news moet zijn van de anti-vaccers en covid idioten die beweren dat het allemaal zo erg niet is en de maatregelen niet in proportie zijn tot de onomstotelijk bewezen dramatische feiten.

Mensen vallen bij bosjes dood op straat! Zelfs mensen die jong en compleet gezond waren veranderen massaal van de ene dag op de andere in 'levende doden'.

Ik denk dat we nog veel strengere maatregelen moeten nemen, best zou zijn om alle contact met anderen te verbieden, en ook binnen een gezin contact tot een absoluut minimum te houden en het dragen van bio-hazard suits - ook binnenshuis - te verplichten. Het is duidelijk dat we bijlange niet ver genoeg gaan in de maatregelen en dat als we niet drastischer optreden de mensheid simpelweg UITGEROEID gaat worden.
volkomen mee eens
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 11:08   #109
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Nee nee geen familie of kenissen. Ik baseer me volledig op wat in de traditionele media verschijnt en de dramatische nieuwsfeiten. Kritisch denken is me ook compleet vreemd. Aldus leef ik al sinds een jaar in compleet isolement. Ik heb een dagelijkse video-call met mijn echtgenote maar ben bezorgd dat er misschien zelfs daar risicos zijn gezien we nog steeds in hetzelfde huis wonen. We hebben wel een aparte ingang van het huis en ik leef op de benedenverdieping en zij op de eerste verdieping. Maar ik ben niet 100% zeker of er toch onder de deurkier die niet volledig hermetisch afgesloten is toch nog corona binnen zou kunnen komen.

Vandaar dat ik erg verbaasd ben dat er hier beweerd wordt dat er uberhaupt nog 85 plussers in leven zijn.

Ik ga ervan uit dat dit fake news moet zijn van de anti-vaccers en covid idioten die beweren dat het allemaal zo erg niet is en de maatregelen niet in proportie zijn tot de onomstotelijk bewezen dramatische feiten.

Mensen vallen bij bosjes dood op straat! Zelfs mensen die jong en compleet gezond waren veranderen massaal van de ene dag op de andere in 'levende doden'.

Ik denk dat we nog veel strengere maatregelen moeten nemen, best zou zijn om alle contact met anderen te verbieden, en ook binnen een gezin contact tot een absoluut minimum te houden en het dragen van bio-hazard suits - ook binnenshuis - te verplichten. Het is duidelijk dat we bijlange niet ver genoeg gaan in de maatregelen en dat als we niet drastischer optreden de mensheid simpelweg UITGEROEID gaat worden.
Zalig
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 11:15   #110
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu, ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb toch een paar vragen voor de propagandisten van het vaccin.

Tijdens de eerste piek waren het vooral WZC-bewoners die in de ziekenhuizen terecht kwamen.
Men werkte zelfs met vermoedelijke coronadoden in de WZC.

Vandaag zijn het meer en meer -55ers die in de ziekenhuizen belanden.

En ondanks het stijgende aantal besmettingen, daalt het aantal corona-overlijdens.

Tijdens de eerste piek spraak men over het coronavirus, vandaag spreekt men over de Britse, de Brassilaanse, de Zuid-Afrikaanse en zelfs de Italiaanse, Duitse en Spaanse variant.
Al eens aan gedacht dat het vaccin minder bepalend is in het aantal overlijdens, zieken en besmette, dan de mutatie van het virus.

En dan heb je nog een belangrijke factor.
Door de lockdowns zijn veel mensen lichamelijk en geestelijk verzwakt.
De lockdowns hebben de jongere bevolking uitgeput.
Hierdoor zijn zij dus makkelijker vatbaar voor ziektes.

Griepseizoen en corona-epidemie tegelijk onder een verzwakte bevolking?
En binnen de WZC zijn de zwakke en ziekelijke reeds verdwenen na de eerste piek.
ff rechtzetten ,meer besmettingen, maar ook veel meer testen

En eerlijk ,jongeren verzwakt ,maar erg veel corona feestje op onverantwoordelijke manier

Nog 1 dingetje ,het verblijf van mensen in WZC ligt op 2 jaar

Ook bepaalde culturen werken niet echt mee ,bv mensen van marrokaanse afkomst heb ik in het WZC niet gezien, heb er wel 20 jaar gewerkt
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 maart 2021 om 11:17.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 11:18   #111
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
ff rechtzetten ,meer besmettingen, maar ook veel meer testen

En eerlijk ,jongeren verzwakt ,maar erg veel corona feestje op onverantwoordelijke manier

Nog 1 dingetje ,het verblijf van mensen in WZC ligt op 2 jaar

Ook bepaalde culturen werken niet echt mee ,bv mensen van marrokaanse afkomst heb ik in het WZC niet gezien, heb er wel 20 jaar gewerkt
Neen moslims zorgen voor hun ouderen. Hier duwen ze hun ouders in wzc en zagen ze dat ze een deel van hun loon moeten afgeven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 12:05   #112
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Als je een vaccin neemt om ervoor te zorgen dat je niet ernstig ziek wordt van het virus en als meer dan 3/4 van de doden 75+ zijn, vanwaar dan de roep om zoveel mogelijk mensen te vaccineren ? Vanwaar dan zorgpersoneel willen verplichten tot vaccinatie ? Kan men zich dan niet gewoon richten op de 75+ groep ?

Ok, bepaalde ziektes veroorzaakt door virussen heeft men blijkbaar met vaccins uitgeroeid ( dat beweert men toch ),
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 12:35   #113
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Ok, bepaalde ziektes veroorzaakt door virussen heeft men blijkbaar met vaccins uitgeroeid ( dat beweert men toch ),
Enkelvoud, ziekte (toch als we het over menselijke ziektes hebben). Pokken. Wikipedia schrijft daarover:
Citaat:
Dit was alleen mogelijk doordat:

er een effectief vaccin bestaat;
er geen symptoomloze dragers van de ziekte zijn en
er geen dierlijk reservoir bestaat van de ziekteverwekker.
Zelfs met die voorwaarden duurde het decennia.
Voor corona is b) en c) niet waar, en is a) nog af te wachten.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 12:45   #114
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Enkelvoud, ziekte (toch als we het over menselijke ziektes hebben). Pokken. Wikipedia schrijft daarover:

Zelfs met die voorwaarden duurde het decennia.
Voor corona is b) en c) niet waar, en is a) nog af te wachten.
Het vaccin tegen Pokken is geen echt vaccin, ze besmette gewoon iedereen met de niet dodelijke koeiepokken. Super makkelijk en effectief. Wat we nu hebben is iets heel anders.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 12:50   #115
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Als je een vaccin neemt om ervoor te zorgen dat je niet ernstig ziek wordt van het virus en als meer dan 3/4 van de doden 75+ zijn, vanwaar dan de roep om zoveel mogelijk mensen te vaccineren ? Vanwaar dan zorgpersoneel willen verplichten tot vaccinatie ? Kan men zich dan niet gewoon richten op de 75+ groep ?
Inderdaad. Natuurlijk is het wel zo dat daaronder ook nog doden vallen, maar je hebt gelijk dat men prioritair gewoon deze nog half experimentele vaccins zou moeten voorbehouden voor de grootste risico groepen, omdat we eerst moeten leren hoe dit vaccin zich op langere termijn gedraagt. (nee ik heb het niet over "bijwerkingen" maar over hoe de immuniteit die het opwekt, zich gedraagt in de tijd, en hoe het reageert ten aanzien van nieuwe varianten van het virus en zo)

Citaat:
Ok, bepaalde ziektes veroorzaakt door virussen heeft men blijkbaar met vaccins uitgeroeid ( dat beweert men toch ),
Ja, dat is mogelijk, maar dat duurt (tientallen) jaren, en daarvoor moeten we eerst veel meer over dit virus, die vaccins, en hun interactie leren. Ik denk dat onze kwakzalvers nu weeral vertrokken zijn op een waanidee, namelijk dat als iedereen gevaccineerd is, corona zal verdwijnen. Dat is een naief idee.

We zouden inderdaad, mocht blijken dat corona een blijvend en ZWAAR probleem BLIJFT, een strategie kunnen ontwikkelen om via vaccinatie, gedurende vele jaren, trachten die ziektekiem uit te roeien, maar we zijn daar voorlopig niet aan toe. Voorlopig moeten we gewoon zo veel mogelijk de zwaar zieken en doden vermijden zonder het virus aan te sporen zo snel mogelijk te evolueren.

Om zo een campagne deftig kunnen te doen moeten we trouwens VEEL SNELLER kunnen vaccineren. Een beetje zoals Israel, maar dan op heel ruime schaal, wereldwijd. Als we te traag gaan, dan maken we een incubator.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2021 om 12:53.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 09:21   #116
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

SUPER ACTUEEL! Voormalige naaste topmedewerker van de Bill en Melinda Gates Foundation, topvaccinoloog van GAVI en andere grote vaccininstituten in onder meer Duitsland en Nederland, Geert vanden Bossche, waarschuwt voor de gevolgen van massavaccinaties tijdens de pandemie. Hij deed dat tijdens de Vaccinatietop in Ohia van 1-3 maart.
Ik maak me geen zorgen over de rampzalige impact die dit zou hebben op ons menselijk ‘ras’. Niet alleen mensen verliezen door vaccinatie gemedieerde bescherming, maar ook hun kostbare, variant-niet-specifieke (!), aangeboren immuniteit zal verdwenen zijn (dit komt omdat vaccin-antilichamen de natuurlijke antilichamen overtreffen voor binding aan Covid-19, zelfs als hun affiniteit voor de virale variant relatief laag is).
Ik heb alle verantwoordelijke gezondheids- en regelgevende autoriteiten gewaarschuwd, inclusief de WHO, CDC, FDA enz. En heb dat gedaan gevraagd om mijn bezorgdheid in overweging te nemen en onmiddellijk de discussie over het rampzalige te openen gevolgen die elke verdere immuunontsnapping van Covid-19 zou hebben.

Ik weet natuurlijk dat de huidige massale vaccinatiecampagnes krachtige en wereldwijde steun genieten een veelvoud aan verschillende partijen / stakeholders. Tenzij ik ongelijk heb, kan dit echter geen excuus om te negeren dat de mensheid momenteel een vrij onschadelijk virus in een oncontroleerbaar monster. Ik ben nog nooit zo serieus geweest over een verklaring die ik heb afgelegd.

Lees de hele PDF hier: Geert vanden Bossche

Daarvoor deed hij al een uitgebreide oproep aan de WHO om per direct de hele vaccinatie campagne tegen Covid-19 te stoppen omdat het desatreus uit zou pakken: Geert vanden Bossche II


Zeker waard alles te lezen, links in artikel te vinden: https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...enselijke-ras/

We told you so: https://m.youtube.com/watch?v=FitwNWNcLxo
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 maart 2021 om 09:24. Reden: <i>
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:41   #117
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

De aangeboren immuniteit zal verdwenen zijn...en dat betekent dat dan zelfs een gewone snotvalling al dodelijk wordt.
Eerder hebben artsen, immunologen en wetenschappers al gewaarschuwd voor immuunziektes en aantasting van het menselijke afweersysteem door deze massavaccinaties.
De genocide op de mensheid werd weldoordacht uitgekiend.
Antivaxxers krijgen dus dik gelijk.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 4 maart 2021 om 12:42.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:46   #118
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Pff, het zijn wappies zoals jullie die weeral dienen om gegronde kritiek met mafkezerij te associeren he.

Een vaccinatie belet helemaal het aangeboren immuunsysteem niet van te werken, het heeft het zelfs nodig om in gang te schieten. Een vaccinatie zorgt trouwens ook in principe voor een "refresh" van al uw geheugencellen voor andere ziektes.

Het probleem met *deze* vaccinatie is eerder dat covid een immuunziekte is, meer dan een infectie ziekte, enerzijds, en anderzijds dat als men teveel identieke immuniteit heeft het heel gemakkelijk is om resistente varianten aan te kweken.

Mocht ik 10 seconden geloven dat die vaccins voor een genocide konden zorgen, dan zou ik op alle daken staan schreeuwen dat men ze moet nemen he Maar dat zou veel te mooi zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2021 om 12:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:52   #119
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Pff, het zijn wappies zoals jullie die weeral dienen om gegronde kritiek met mafkezerij te associeren he.

Een vaccinatie belet helemaal het aangeboren immuunsysteem niet van te werken, het heeft het zelfs nodig om in gang te schieten. Een vaccinatie zorgt trouwens ook in principe voor een "refresh" van al uw geheugencellen voor andere ziektes.

Het probleem met *deze* vaccinatie is eerder dat covid een immuunziekte is, meer dan een infectie ziekte, enerzijds, en anderzijds dat als men teveel identieke immuniteit heeft het heel gemakkelijk is om resistente varianten aan te kweken.

Mocht ik 10 seconden geloven dat die vaccins voor een genocide konden zorgen, dan zou ik op alle daken staan schreeuwen dat men ze moet nemen he Maar dat zou veel te mooi zijn.
Het zijn eerder mensen als u die de olifant in de kamer negeren.
Dit is geen vaccin. Ze spuiten ons niet in met een verzwakt of inactief virus. Ze spuiten ons in met een aangepast virus dat zich deels repliceert en in dat proces met allerlei nanotech bindt.
Het komt van een frauduleus bedrijf verkocht door Babylonische lobbysletten. Hoe liep het af met het vaccin van de Mexicaanse griep? Hoeveel rijker werden de mensen die dat vaccin aanbeveelden?

Dat ge die complotten niet wilt geloven is begrijpbaar. Maar waarom zou ik “de feiten” geloven als de feiten gefabriceerd worden en ze gespecialiseerd zijn in bewijslast tegen hen onder de mat te vagen. Of gelooft ge nu echt dat die doden niet aan het covid vaccin te wijten zijn omdat ze geen verband vinden?

Wie gelooft deze bende politici en hun posterboys op tv nog? Ik niet.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:02   #120
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dit is geen vaccin. Ze spuiten ons niet in met een verzwakt of inactief virus. Ze spuiten ons in met een aangepast virus dat zich deels repliceert en in dat proces met allerlei nanotech bindt.
Nee, een vaccin is een product dat een immuunreactie veroorzaakt, zodat men nadien, als men geconfronteerd wordt met de echte ziektedrager, een SECUNDAIRE immuunreactie krijgt, en dat de primaire reeds door het vaccin werd veroorzaakt.

De specifieke technologie die aangewend wordt om die immuunreactie te veroorzaken, kan open zijn. Er zijn verschillende technieken, en men maakt daar vorderingen in.

De allereerste, die aan vaccins hun naam gegeven heeft, was U gewoon vierkant BESMETTEN met een ziekte die minder nefast was en die KRUIS immuniteit gaf. Met andere woorden: U ziek maken, maar met een andere ziekte.

Nadien is men gegaan naar het toekennen van oftewel "verzwakte" ziektekiemen, ttz, ziektekiemen die men had laten evolueren om een ANDERE diersoort dan de mens te infecteren, en bij de mens dus niet echt goed infecteerde, maar ook weer kruisimmuniteit veroorzaakte voor de verwante gevaarlijke ziekte.

Daar vond men dus een *nieuwe ziekte uit* maar een die niet goed propageerde. Het "levend griep vaccin" is zo een vaccin.

De andere mogelijkheid was om U een "dode" ziektekiem (voor een virus wil dat zeggen, een beschadigd virus) in te spuiten, bijvoorbeeld door de originele ziektekiem te verhitten of zo, zodat die in stukken valt. De stukken worden dan verondersteld een immuunreactie te geven, maar dat lukt minder goed.

Maar nu we veel beter weten hoe cellen werken, kunnen we direct gaan ingrijpen en dezelfde mechanismen gebruiken die de ziektekiem gebruikt, om een immuunreactie te veroorzaken.

Citaat:
Het komt van een frauduleus bedrijf verkocht door Babylonische lobbysletten. Hoe liep het af met het vaccin van de Mexicaanse griep? Hoeveel rijker werden de mensen die dat vaccin aanbeveelden?
Het mogelijk corrupte van bedrijven heeft niks te maken met de technologie die goed kan functioneren he.

Citaat:
Dat ge die complotten niet wilt geloven is begrijpbaar. Maar waarom zou ik “de feiten” geloven als de feiten gefabriceerd worden en ze gespecialiseerd zijn in bewijslast tegen hen onder de mat te vagen. Of gelooft ge nu echt dat die doden niet aan het covid vaccin te wijten zijn omdat ze geen verband vinden?
Er zijn weinig doden he. Er zijn bijzonder weinig doden.

En het is ook normaal dat er doden zijn. . Ten eerste omdat mensen ook zonder vaccin sterven. Maar ten tweede, of het vaccin nu doden veroorzaakt of niet, is geen probleem: het moet gewoon MINDER doden veroorzaken dan covid.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be