Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 november 2022, 14:54   #401
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
U bent de aanslagen van de moslims reeds vergeten? Of hoe die onze vrouwen op straat als hoeren uitschelden omwille van hun klederdracht? Of hoe die met homo's omgaan (gay-bashing)?

Ja, de katholieken doen dat tegenwoordig niet meer. Maar dat is ook de reden dat dat clubje aan het uitsterven is he.
Dus de katholieken sterven uit omdat ze niet meer aan gaybashing doen!?

Laten we gewoon terug on topic komen of ik laat me gaan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 14:58   #402
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
nochthans staan religieuzen te springen om hun normen/waanideeën/angstpsychosen aan anderen op te dringen
Nooit iets van gezien... andersom constant. TV en hofnarren zijn in het westen tot god verworven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2022 om 14:58.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 15:01   #403
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is juist wat ik zeg. Dan is de "andere kant" zijn "levensmissie" aan 't vervullen he.

Ik zou zeggen: in plaats van te stellen "elk leven is waardevol" zou men beter zeggen "elke moord is waardevol".
Dus hebben wij het recht onze toekomstige burgers te beschermen tegen degene die hen vermoorden.
Your body, my choice.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 15:14   #404
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nooit iets van gezien... andersom constant. TV en hofnarren zijn in het westen tot god verworven.
man, de laatste paginas gingen over uw normen/angstpsychoses/waanideeen wat betreft abortus. Tis niet omdat gij vindt dat het leven begint bij conceptie, en daarom abortus wil verbieden voor iedereen, dat iemand anders daar hetzelfde over moet denken
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 15:27   #405
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
man, de laatste paginas gingen over uw normen/angstpsychoses/waanideeen wat betreft abortus. Tis niet omdat gij vindt dat het leven begint bij conceptie, en daarom abortus wil verbieden voor iedereen, dat iemand anders daar hetzelfde over moet denken
Waar dring ik iemand die mening op?
Doe eens even consequent en wijs het binnen alle context eens aan.
Anders bla bla bla
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 15:38   #406
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Mag het nog over covid annex vaccins gaan a.u.b. ?
Waar blijven de nasale vaccins of is geld verdienen belangrijker dan veiligere en efficiëntere vaccins te voorzien?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:04   #407
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat streven religieuzen na behalve dat ge ze met rust laat en uw normen/waanideeën/angstpsychoses edm niet opdringt voor normaal?

...
Van zodra 'de religieuzen' mij en de mijnen met rust laten en hun normen/waanideeën/angstpsychoses edm voor zich houden, zal ik ze zelf ook met rust laten.

Voorlopig echter is het tussen mij en 'de religieuzen' nog altijd dikken ambras, en daar heeft die bende bemoeizuchtige pezewevers helemaal alleen zélf voor gezorgd.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:05   #408
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Van zodra 'de religieuzen' mij en de mijnen met rust laten en hun normen/waanideeën/angstpsychoses edm voor zich houden, zal ik ze zelf ook met rust laten.

Voorlopig echter is het tussen mij en 'de religieuzen' nog altijd dikken ambras, en daar heeft die bende bemoeizuchtige pezewevers helemaal alleen zélf voor gezorgd.
Hoe doen ze dat?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:16   #409
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe doen ze dat?
Ze deden het toen ze mijn ouders mij lieten dopen.

Ze deden het toen ik mijn 'éérste communie' moest doen.

Ze deden het toen ze me 'te biecht' stuurden, om 'zonden' te bekennen.

Ze deden het toen ze vriendjes en vriendinnetjes begonnen te bepotelen.

Ze deden het toen ik mijn 'plechtige communie' moest doen.

Ze deden het toen ik het in mijn lessen over 'vrije meningsuiting' en 'cartoons' wou hebben.

Ze doen het als ze mijn vriendinnen 'moordenaressen' noemen.

Ze doen het als ze mijn vrienden en vriendinnen 'behekst', 'decadent', 'gedegenereerd', 'pervers', 'satanistisch', 'verdorven', 'zondig', ... noemen, en wat weet ik nog allemaal voor gevaarlijke nonsens uitkramen.

Ze doen het als ze bomaanslagen plegen.

ENZOVOORT.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 10 november 2022 om 17:19.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:22   #410
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ze deden het toen ze mijn ouders mij lieten dopen.

Ze deden het toen ik mijn 'éérste communie' moest doen.

Ze deden het toen ze me 'te biecht' stuurden, om 'zonden' te bekennen.

Ze deden het toen ze vriendjes en vriendinnetjes begonnen te bepotelen.

Ze deden het toen ik mijn 'plechtige communie' moest doen.

Ze deden het toen ik het in mijn lessen over 'vrije meningsuiting' en 'cartoons' wou hebben.

Ze doen het als ze mijn vriendinnen 'moordenaressen' noemen.

Ze doen het als ze mijn vrienden en vriendinnen 'behekst', 'decadent', 'gedegenereerd', 'pervers', 'satanistisch', 'verdorven', 'zondig', ... noemen, en wat weet ik nog allemaal voor gevaarlijke nonsens uitkramen.

Ze doen het als ze bomaanslagen plegen.

ENZOVOORT.
Oei ben je over uw familie bezig? Dat komt raar over, maar ze bedoelen het goed en doen het uit liefde voor jou.

Hier ben ik antivax, wappie, transfoob, homofoob: maar de tijd zal hen wel leren dat ik hen niets opdrong maar vormde en bijschaafde tegen de boze werken van die minions van den duivel (aka politici) die ongevraagd beleid afdwongen, en massaschade pleegden door genderdysforie te conditioneren en experimentele eugenetica als vaccins te verkopen dmv sociaal darwinisme nazistyle.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ze deden het toen ze vriendjes en vriendinnetjes begonnen te bepotelen.
Is not religion dus telt niet als geloof opdringen he
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2022 om 17:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:48   #411
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Oei ben je over uw familie bezig? Dat komt raar over, maar ze bedoelen het goed en doen het uit liefde voor jou.

Hier ben ik antivax, wappie, transfoob, homofoob: maar de tijd zal hen wel leren dat ik hen niets opdrong maar vormde en bijschaafde tegen de boze werken van die minions van den duivel (aka politici) die ongevraagd beleid afdwongen, en massaschade pleegden door genderdysforie te conditioneren en experimentele eugenetica als vaccins te verkopen dmv sociaal darwinisme nazistyle.



Is not religion dus telt niet als geloof opdringen he

Dit is echt jaw dropping...


djimi, ze doen het 'uit liefde voor jou'
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:53   #412
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nooit iets van gezien... andersom constant. TV en hofnarren zijn in het westen tot god verworven.
Blind voor de geschiedenis..?
De tijd (ter voorbeeld) niet meegemaakt dat de pastoor in huis kwam preken en de mensen kwam duidelijk maken wat mocht en wat niet..?

Trachten ontkennen dat godsdiensten hun wil niet zouden opgelegd hebben.. en dit nog steeds doen.. djeezes fucking christ.. hoeveel oogkleppen kunt ge dragen..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 10 november 2022 om 17:54.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 17:56   #413
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Blind voor de geschiedenis..?
De tijd (ter voorbeeld) niet meegemaakt dat de pastoor in huis kwam preken en de mensen kwam duidelijk maken wat mocht en wat niet..?

Trachten ontkennen dat godsdiensten hun wil niet zouden opgelegd hebben.. en dit nog steeds doen.. djeezes fucking christ.. hoeveel oogkleppen kunt ge dragen..?
Jamaar, het gaat over nu he. Nu dringen mensen hun mening op een ongeboren kind op en verhogen naarmate tijd vordert steeds de termijnen. Omdat politici met een eugnetisch agenda hen daartoe aanzetten. Zelf zijn ze geen vragende partij, the narrative sloop in hun kop.

Wat je beter in perspectief ziet, is dat mensen in naam van geloof zaken deden/doen zoals ze ook zaken in naam van democratie doen.
Alleen is de Wet van de Bijbel niet synchroon met de daden uit de geschiedenis en de rituele kindermoorden wél synchroon met de wet van de democratie.

Mijn democratisch recht is zo hard te teuten als ik wil en daar de gevolgen van te dragen als iemand daar wat aan wilt doen. Maar abortus (van een gezond ongeboren kind zonder complicaties) is moord en kan nooit een mensenrecht zijn omdat je een ander mens doodt. Wie heeft hier oogkleppen op en ramt mantra’s op die geen aarding met de context alhier hebben?

Vergeet trouwens niet dat ik die zaken uit de geschiedenis verfoei en niet van de God uit mijn Bijbel komen. Wat velen wel doen is genadeloos over het lot van een ongeboren burger gaan en in hun welles nietes spelletjes tot absurde termijnen willen komen. Het zelfs een mensenrecht willen verklaren, hoe ver van het padje zijn we dan?!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2022 om 18:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 21:08   #414
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ze deden het toen ze mijn ouders mij lieten dopen.

Ze deden het toen ik mijn 'éérste communie' moest doen.

Ze deden het toen ze me 'te biecht' stuurden, om 'zonden' te bekennen.

Ze deden het toen ze vriendjes en vriendinnetjes begonnen te bepotelen.

Ze deden het toen ik mijn 'plechtige communie' moest doen.

Ze deden het toen ik het in mijn lessen over 'vrije meningsuiting' en 'cartoons' wou hebben.

Ze doen het als ze mijn vriendinnen 'moordenaressen' noemen.

Ze doen het als ze mijn vrienden en vriendinnen 'behekst', 'decadent', 'gedegenereerd', 'pervers', 'satanistisch', 'verdorven', 'zondig', ... noemen, en wat weet ik nog allemaal voor gevaarlijke nonsens uitkramen.

Ze doen het als ze bomaanslagen plegen.

ENZOVOORT.
Maar ze houden op van het te doen als we een botte bijl in hun schedel kloppen he

edit: ik heb al opmerkingen gekregen over het aspect BOTTE bijl. Waarom zoveel wreedheid, zegt men dan. Welnee, het is niet meer wreedheid. Met een botte bijl kan je gewoon harder meppen en voel je meer het bot kraken, da's al. Het is dus meer voldoening, niet meer wreedheid.
Ik wilde dit even toelichten alvorens iemand mij slechte bedoelingen of een of ander sadisme zou willen toedichten.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2022 om 21:11.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 11:20   #415
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jamaar, het gaat over nu he. Nu dringen mensen hun mening op een ongeboren kind op en verhogen naarmate tijd vordert steeds de termijnen. Omdat politici met een eugnetisch agenda hen daartoe aanzetten. Zelf zijn ze geen vragende partij, the narrative sloop in hun kop.

Wat je beter in perspectief ziet, is dat mensen in naam van geloof zaken deden/doen zoals ze ook zaken in naam van democratie doen.
Alleen is de Wet van de Bijbel niet synchroon met de daden uit de geschiedenis en de rituele kindermoorden wél synchroon met de wet van de democratie.
Gij vindt dat de politiek abortus moet verbieden maar het is net de politiek die abortus toestaat, zelfs termijnen bepaalt en nu ook nog wil bepalen dat abortus na de geboorte (dat is pas moord) zou moeten kunnen?
Politiekers hebben zich helemaal NIET te bemoeien met het privéleven van het individu, die beslissing is niet aan de staat die zich neutraal moet opstellen als het over persoonlijke keuzes gaat en enkel de nodige medische behandeling als wetgever moet voorzien indien dat gewenst is, voor de veiligheid in hygiënische omstandigheden.
En neen, de wet uit de bijbel werd nog verfoeilijker misbruikt door machtsgeile, klerikale pedofielen en was nog ingrijpender in het privéleven van de gelovigen tot in de slaapkamer - seksgefrustreerde, jaloerse celibatairen kwaakten vanop de kansels in donderpreken dat gelovigen enkel mochten neuken om kinderen te verwekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mijn democratisch recht is zo hard te teuten als ik wil en daar de gevolgen van te dragen als iemand daar wat aan wilt doen. Maar abortus (van een gezond ongeboren kind zonder complicaties) is moord en kan nooit een mensenrecht zijn omdat je een ander mens doodt. Wie heeft hier oogkleppen op en ramt mantra’s op die geen aarding met de context alhier hebben?
Natuurlijk heb je het recht van vrije mening om zelfs een waarde-oordeel te uiten over een ander mens, iets dat de bijbel nochtans zelf afkeurt: "oordeel niet"?
Niemand beweert dat moord een mensenrecht is, de keuze voor een kind of niet is wel een mensenrecht. Een vruchtafdrijving is pas moord na de geboorte.
De vrouw heeft ook het democratisch en zelfs grondwettelijk recht om over haar lichaam te beslissen.
Als man zou je het ook niet pikken als de staat/politiekers je zou verbieden om kinderen te verwekken, wel, vrouwen hebben ook datzelfde recht op keuze om zelf te beslissen voor een kind of niet. Gelijkheid, weetjewel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Vergeet trouwens niet dat ik die zaken uit de geschiedenis verfoei en niet van de God uit mijn Bijbel komen. Wat velen wel doen is genadeloos over het lot van een ongeboren burger gaan en in hun welles nietes spelletjes tot absurde termijnen willen komen. Het zelfs een mensenrecht willen verklaren, hoe ver van het padje zijn we dan?!
Je leutert en dramt maar door over de geschiedenis.
Wel, hier een zaakje dat nog niet zo lang geleden (2019!!) pas als 'misdrijf' in een wet gegoten werd:
"The belly of the beast" een docu over illegale sterilisaties van jonge, zwarte vrouwen in amerikaanse gevangenissen.
Wie zwanger terechtkwam in de gevangenis werd gedwongen tot een onnodige keizersnede zodat ze tijdens de bevalling en zonder te weten gesteriliseerd konden worden, anderen werd wijsgemaakt dat na een uitstrijkje kankercellen werden gevonden waarna een hysterectomie volgde zonder toestemming.
Vanwaar kwam dat?
Niet verwonderlijk dat in de jaren '30 nazi's in amerikaanse gevangenissen kwamen leren en oefenen hoe vrouwen moesten worden gesteriliseerd??
Nochtans werden die massale sterilisaties in 1979 wettelijk verboden maar in de gevangenissen bleven ze er toch mee doorgaan.
Tussen 1997 en 2013 - RECENT nog, hé! - werden 1.400 jonge, zwarte vrouwen onwetend en zonder hun toestemming gesteriliseerd als "geboortebeperking" door hypocriete, "christelijke" politiekers.
Die vrouwen kunnen alvast nooit meer abortus plegen, nietwaar?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 11 november 2022 om 11:22.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 11:23   #416
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Gij vindt dat de politiek abortus moet verbieden maar het is net de politiek die abortus toestaat, zelfs termijnen bepaalt en nu ook nog wil bepalen dat abortus na de geboorte (dat is pas moord) zou moeten kunnen?
Politiekers hebben zich helemaal NIET te bemoeien met het privéleven van het individu, die beslissing is niet aan de staat die zich neutraal moet opstellen als het over persoonlijke keuzes gaat en enkel de nodige medische behandeling als wetgever moet voorzien indien dat gewenst is, voor de veiligheid in hygiënische omstandigheden.
En neen, de wet uit de bijbel werd nog verfoeilijker misbruikt door machtsgeile, klerikale pedofielen en was nog ingrijpender in het privéleven van de gelovigen tot in de slaapkamer - seksgefrustreerde, jaloerse celibatairen kwaakten vanop de kansels in donderpreken dat gelovigen enkel mochten neuken om kinderen te verwekken.


Natuurlijk heb je het recht van vrije mening om zelfs een waarde-oordeel te uiten over een ander mens, iets dat de bijbel nochtans zelf afkeurt: "oordeel niet"?
Niemand beweert dat moord een mensenrecht is, de keuze voor een kind of niet is wel een mensenrecht. Een vruchtafdrijving is pas moord na de geboorte.
De vrouw heeft ook het democratisch en zelfs grondwettelijk recht om over haar lichaam te beslissen.
Als man zou je het ook niet pikken als de staat/politiekers je zou verbieden om kinderen te verwekken, wel, vrouwen hebben ook datzelfde recht op keuze om zelf te beslissen voor een kind of niet. Gelijkheid, weetjewel?

Je leutert en dramt maar door over de geschiedenis.
Wel, hier een zaakje dat nog niet zo lang geleden (2019!!) pas als 'misdrijf' in een wet gegoten werd:
"The belly of the beast" een docu over illegale sterilisaties van jonge, zwarte vrouwen in amerikaanse gevangenissen.
Wie zwanger terechtkwam in de gevangenis werd gedwongen tot een onnodige keizersnede zodat ze tijdens de bevalling en zonder te weten gesteriliseerd konden worden, anderen werd wijsgemaakt dat na een uitstrijkje kankercellen werden gevonden waarna een hysterectomie volgde zonder toestemming.
Vanwaar kwam dat?
Niet verwonderlijk dat in de jaren '30 nazi's in amerikaanse gevangenissen kwamen leren en oefenen hoe vrouwen moesten worden gesteriliseerd??
Nochtans werden die massale sterilisaties in 1979 wettelijk verboden maar in de gevangenissen bleven ze er toch mee doorgaan.
Tussen 1997 en 2013 - RECENT nog, hé! - werden 1.400 jonge, zwarte vrouwen onwetend en zonder hun toestemming gesteriliseerd als "geboortebeperking" door hypocriete, "christelijke" politiekers.
Die vrouwen kunnen alvast nooit meer abortus plegen, nietwaar?
Waar staat dat ik dat vind, quote eens uit.

Laat algemeen geweten zijn dat die fascisten niets van (noch voor) mij moeten doen behalve opflikkeren. Zij zijn van hun vader den duivel en diens lusten zullen zij doen. Mensenmoordenaars!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 november 2022 om 11:35.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 11:35   #417
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Waar staat dat ik dat vind, quote eens uit.

Laat algemeen geweten zijn dat die fascisten niets van mij moeten doen en ze hun mandaat over mijn geliefden en mij verloren.
Waarom ga je dan tekeer als een duivel in een wijwatervat over abortus, dat wettelijk is toegestaan?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 11:47   #418
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom ga je dan tekeer als een duivel in een wijwatervat over abortus, dat wettelijk is toegestaan?
Je sprak in mijn naam. Ik zeg dat u mijn betoog dan slecht samenvatte.

Ik ga niet tekeer als een duivel, lees de edit, dat is liefde in haar zuiverste vorm.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 12:14   #419
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.659
Standaard

Amper de noen voorbij en al strontzat in 't aziel.
Amaai, amaai.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 12:27   #420
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Amper de noen voorbij en al strontzat in 't aziel.
Amaai, amaai.
Ikke zat? Alsof ik geld geef aan alcohol? Niets roesmiddelen meer.
Mijn holistische levensstijl mogen afgeven aan deze regering om op pure basis te leven.

Misantropie is de nieuwe diagnose.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be