Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Peter Tom Jones (Groen!) - 5 tot 11 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Peter Tom Jones (Groen!) - 5 tot 11 maart (1973) Burgerlijk Ingenieur Milieukunde, Doctor in de Materiaalkunde en momenteel werkzaam als post-doctoraal onderzoeker aan de KULeuven. Tijdens de komende federale verkiezingen staat hij als onfhankelijk kandidaat op de 2e plaats op de Groen!-Senaatslijst. De hoofdbetrachting is om duidelijk te maken dat er een ecologische omslag nodig is.

 
 
Discussietools
Oud 17 maart 2007, 12:46   #1
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard "Groen"

Beste tom:

Waarom is groen de laatste tijd achteruit gegaan ,zijn de mensen milieu onbewust geworden of ligt dat aan de charisma van de partij zelf (een tekort aan dynamiek)?

Mvg.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 18 maart 2007, 19:01   #2
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Of ligt het misschien aan het feit dat groen! zich links van de SP-A profileert en daardoor steeds minder kiezers weet te bekoren?
lomeanor is offline  
Oud 18 maart 2007, 19:25   #3
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Of ligt het misschien aan het feit dat groen! zich links van de SP-A profileert en daardoor steeds minder kiezers weet te bekoren?
Of omdat Groen! nog steeds onvoorwaardelijk het multiculturele verhaal aanhangt? Omdat het ondanks het dichtbevolkte Vlaanderen blijft volharden in de huidige migratiepolitiek? Omdat het geen enkele communautaire visie heeft? Omdat het geen vragen durft te stellen bij de hangmatsolidariteit met Wallonië?
Zwartengeel is offline  
Oud 18 maart 2007, 19:39   #4
Winterhamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Locatie: Nederland, Rotterdam.
Berichten: 1.098
Standaard

Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 18 maart 2007 om 19:40.
Winterhamer is offline  
Oud 18 maart 2007, 22:10   #5
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet
Groen! is inderdaad nooit groen geweest. Agalev was dat ooit wel, tot de partij gekaapt werd door de extreem-linksen en communisten onder leiding van onder andere Mieke Vogels en Jos Geysels.

Groen! is jammer genoeg al lang niet meer de sympathieke partij die door pater Versteylen opgericht werd.

Laatst gewijzigd door lomeanor : 18 maart 2007 om 22:12.
lomeanor is offline  
Oud 19 maart 2007, 17:00   #6
Winterhamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Locatie: Nederland, Rotterdam.
Berichten: 1.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Groen! is inderdaad nooit groen geweest. Agalev was dat ooit wel, tot de partij gekaapt werd door de extreem-linksen en communisten onder leiding van onder andere Mieke Vogels en Jos Geysels.

Groen! is jammer genoeg al lang niet meer de sympathieke partij die door pater Versteylen opgericht werd.
Zelfde verhaaltje met de Grunen uit Duitsland dus, oprichter die wel echt Groen was werd eruit geschopt en vervangen door extreem linksen en communisten die geen reet om de natuur en haar dieren geven.
Winterhamer is offline  
Oud 19 maart 2007, 20:31   #7
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet
IK VEROORDEEL U TOT DWANGLEESARBEID!!! Lees deze:



ALLES BEHALVE ROOD, zij zijn de eerste partij die deze eigenontwikkelde ideologie gebruikt! een duurzame, ecologische en sociale economie. Hier merk je hét verschil tussen de sossen en Groen! SPA pakt het milieu aan op een ordinaire manier, groen niet. Zij zijn veel duurzamer.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Duurzame economie.doc‎ (43,5 KB, 575x gelezen)
Bestandstype: doc Een vernieuwd en radicaal milieu.doc‎ (42,5 KB, 266x gelezen)
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 19 maart 2007, 21:01   #8
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.

Laatst gewijzigd door lomeanor : 19 maart 2007 om 21:01.
lomeanor is offline  
Oud 19 maart 2007, 21:14   #9
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.
Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 19 maart 2007, 21:15   #10
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.
En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 19 maart 2007, 22:10   #11
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.
Tussen wat een partij zegt en wat ze verwezelijkt, is een wereld van verschil. Ik kan wel begrijpen dat jij dat nog niet weet, je leeftijd in overweging nemend. De ervaring zal je dat wel leren.

Men vroeg Vera Dua onlangs op welke prestaties van groen! ze het meest fier was. Ze noemde er een paar op. Stuk voor stuk waren het sociale en multicul wetten en regelingen. Niet één groene was er bij!

Uw partij is niet groen, uw partij is rood.
lomeanor is offline  
Oud 19 maart 2007, 22:12   #12
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!
Daarom zeg ik toch ook dat Groen! voor u de geschikte partij is?

Beiden hebben jullie een groen laagje. En beiden zijn jullie extreem-links.
Maar net als die partij, plaatst u "Links" voor op groen.

En wat maakt de Nickname uit? Men kent mensen aan de wijze waarop ze zichzelf benoemen.
lomeanor is offline  
Oud 20 maart 2007, 16:52   #13
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!
Je bent 13 jaar. Toen ik in het zesde leerjaar zat, vond ik Agalev ook een geweldige, dappere en ideologische partij. Twee jaar later kwam ik tot de constatatie dat ze de ecologie enkel misbruiken om stemmen te ronselen. Het is tijd dat er een ECHTE groene partij komt. Niet een communistisch bastion als Groen!, of een marginaal partijtje als Groen Rechts.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 20 maart 2007, 16:55   #14
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Daarom zeg ik toch ook dat Groen! voor u de geschikte partij is?

Beiden hebben jullie een groen laagje. En beiden zijn jullie extreem-links.
Maar net als die partij, plaatst u "Links" voor op groen.

En wat maakt de Nickname uit? Men kent mensen aan de wijze waarop ze zichzelf benoemen.
Groen! =

__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 20 maart 2007, 20:56   #15
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Groen = wat?
lomeanor is offline  
Oud 20 maart 2007, 20:58   #16
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Tiens, de afbeelding is precies verdwenen;
hier
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 maart 2007 om 21:00.
van Maerlant is offline  
Oud 20 maart 2007, 21:10   #17
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard



Dat blijf ik een geweldige vergelijking vinden!
lomeanor is offline  
Oud 20 maart 2007, 21:17   #18
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Tja, gewoon omdat ze 100 ten 100 klopt
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 maart 2007, 02:34   #19
Winterhamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Locatie: Nederland, Rotterdam.
Berichten: 1.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
IK VEROORDEEL U TOT DWANGLEESARBEID!!! Lees deze:



ALLES BEHALVE ROOD, zij zijn de eerste partij die deze eigenontwikkelde ideologie gebruikt! een duurzame, ecologische en sociale economie. Hier merk je hét verschil tussen de sossen en Groen! SPA pakt het milieu aan op een ordinaire manier, groen niet. Zij zijn veel duurzamer.
Vandaar dat ze een heel bos in Antwerpen kappen voor immigranten

http://forum.politics.be/showthread.php?t=26850
Winterhamer is offline  
Oud 21 maart 2007, 02:36   #20
Winterhamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Locatie: Nederland, Rotterdam.
Berichten: 1.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.
Ze kunnen zoveel zeggen, in de praktijk zijn ze anti-groen en noemen ze mensen die tegen bossenkap zijn asociaal
Winterhamer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be