Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2012, 08:22   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard Dit is waarom ik je geen job geef

Elders staat een interessante thread omtrent de Sociale economie.
NU even geheel van de andere kant gezien...
http://www.express.be/business/nl/ec...eef/160224.htm


Voor bedrijven,zeker voor kleine bedrijven die niet aan een subsidietepel kunnen liggen lurken is het niet alleen in Hongarije bijna onmogelijk geworden te groeien, en ondertussen ook nog mensen aan te nemen....

Zelfs bij het uitbetalen van minimale lonen wordt het te duur....


Dus....groei je maar buiten de EU?

IK ben niet helemaal akkoord met een hard-liberale aanpak....en tevens wordt niet vermeld wat de invloed van de delokalisering ondertussen ook al kost (steeds minder vissen in de vijver).Het toont wel hoe diep het zit.....inderdaad.....de lange weg naar de ondergang is bezig op deze manier....

Het parasitiaat van de staat moet er uit,maar omgekeerd staat(voor mij dan toch) de idiote invoer van vrijwel alles behalve een appel en een peer evenzeer in vraag!
Het verwoest ons "Rijnlandmodel",en het geeft NIKS in de plaats voor onze economie.Jonge ondernemers zijn niet content,en werknemers ook niet....en op den duur de "gesubsidieerden" ook niet meer!

Laatst gewijzigd door kelt : 15 januari 2012 om 08:24.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 18:53   #2
Spreken is zilver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 januari 2012
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Elders staat een interessante thread omtrent de Sociale economie.
NU even geheel van de andere kant gezien...
http://www.express.be/business/nl/ec...eef/160224.htm


Voor bedrijven,zeker voor kleine bedrijven die niet aan een subsidietepel kunnen liggen lurken is het niet alleen in Hongarije bijna onmogelijk geworden te groeien, en ondertussen ook nog mensen aan te nemen....

Zelfs bij het uitbetalen van minimale lonen wordt het te duur....


Dus....groei je maar buiten de EU?

IK ben niet helemaal akkoord met een hard-liberale aanpak....en tevens wordt niet vermeld wat de invloed van de delokalisering ondertussen ook al kost (steeds minder vissen in de vijver).Het toont wel hoe diep het zit.....inderdaad.....de lange weg naar de ondergang is bezig op deze manier....

Het parasitiaat van de staat moet er uit,maar omgekeerd staat(voor mij dan toch) de idiote invoer van vrijwel alles behalve een appel en een peer evenzeer in vraag!
Het verwoest ons "Rijnlandmodel",en het geeft NIKS in de plaats voor onze economie.Jonge ondernemers zijn niet content,en werknemers ook niet....en op den duur de "gesubsidieerden" ook niet meer!
Die Hongaarse ondernemer heeft vanzelfsprekend gelijk.

Het ondernemen wordt inderdaad in de meeste Europese landen kapot gemaakt. Dus ook de welvaart.
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be