Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2019, 10:40   #701
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Interessante analyse maar dat gaat dus niet gebeuren of het nu een openbare of geheime stemming zou zijn, het zou het einde van de Republikeinse partij kunnen betekenen en dat hebben ze er niet voor over. Ze zijn niet bang van Trump maar wel om zijn kiezers volledig te verliezen.

Het zou wel een interessante situatie worden dus bring it on, please.
Welja, het punt van het artikel is net wat je zegt "het gaat niet gebeuren"... mar als het dan achteraf toch gebeurt dan gaat iedereen het logisch vinden dt het toch is gebeurd...

Thing is, moeilijk te voorspellen. De logica van de cascade van gebeurtenissen is er wel mooi in beschreven.

het _KAN_ zo gebeuren. Het is niet zeker dat het zal gebeuren. Het is tegelijk zeker niet uitgesloten...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 11:53   #702
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Welja, het punt van het artikel is net wat je zegt "het gaat niet gebeuren"... mar als het dan achteraf toch gebeurt dan gaat iedereen het logisch vinden dt het toch is gebeurd...

Thing is, moeilijk te voorspellen. De logica van de cascade van gebeurtenissen is er wel mooi in beschreven.

het _KAN_ zo gebeuren. Het is niet zeker dat het zal gebeuren. Het is tegelijk zeker niet uitgesloten...
Juist, het is hoogstonwaarschijnlijk maar ze houden alle opties open.

Volgens mij is heel dat Biden gedoe een afrekening binnen de Democraten maar door dat telefoontje groeide het uit naar de huidige situatie. Biden en Sanders zijn dus al buiten strijd, afwachten wie hun plaats inneemt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 11:54   #703
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Madam Clinton doet aan fundraising, ik vraag me af voor wat, een nieuw boek?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 15:07   #704
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Juist, het is hoogstonwaarschijnlijk maar ze houden alle opties open.
Statistici. Niks tegen te beginnen.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 9 oktober 2019 om 15:07.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 22:22   #705
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Madam Clinton doet aan fundraising, ik vraag me af voor wat, een nieuw boek?
Ik denk dat ze voor presidentschap gaat nu Biden publiekelijk onder de bus gegooid wordt. Tulsi, Yang en Sanders mogen het nooit worden, deandere kandidaten staan te zwak door hun amateuristisch gelieg en gekonkel.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 22:49   #706
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Lol nee
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2019, 23:06   #707
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Thing is, moeilijk te voorspellen. De logica van de cascade van gebeurtenissen is er wel mooi in beschreven.
Inderdaad, en wat er gebeurt zal niks te maken hebben met wat "normaal" is of met wat "hoort" of met wat "eerlijk" is, maar het spel-theoretische resultaat van elkeen zijn politiek-strategische berekeningen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:12   #708
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, en wat er gebeurt zal niks te maken hebben met wat "normaal" is of met wat "hoort" of met wat "eerlijk" is, maar het spel-theoretische resultaat van elkeen zijn politiek-strategische berekeningen.


Wordt "normaal" de nieuwe Patrick-fixatie na "schuld" en "speltheorie"? Afwachten...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:23   #709
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Madam Clinton doet aan fundraising, ik vraag me af voor wat, een nieuw boek?
Een tijdje geleden verscheen het bericht:

Hillary Clinton: "Nee, ik ben geen kandidaat meer in 2020"

Zou het gewatteerde kamertje niet de beste optie zijn voor H. Clinton?

En verder het nieuws van de dag?

Nipte meerderheid Amerika voor afzetten Trump.

En men probeert The Donald langs alle kanten aan te vallen.

25 vrouwen over Trump: 'Hij greep naar mijn genitaliën'

Het is opletten voor de wereldleiders en Politici.

Foto in één van de kranten: Jambon die Crevits een schouderklopje gaf.

Zij trok grote ogen en toen ik dat artikel las dacht ik: Let toch maar op Jan want ...

Dus de rode draad door het leiderschap van de meeste mannen: 'blijf van de vrouwen af want die zijn echt gevaarlijk : rofl: '

p.s.

Ik denk dat als men The Donald afzet in de VS het dan pas een heksenketel gaat worden daar.

Misschien vergis ik mij wel weer maar toch ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 oktober 2019 om 08:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:38   #710
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht


Wordt "normaal" de nieuwe Patrick-fixatie na "schuld" en "speltheorie"? Afwachten...
Interesseren mijn fixaties jou dan zoveel ? Of is dit op de man spelen omdat de argumenten die je enkel maar van gezagsfiguren kan napraten, niet direct in je opkomen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:53   #711
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Interesseren mijn fixaties jou dan zoveel ? Of is dit op de man spelen omdat de argumenten die je enkel maar van gezagsfiguren kan napraten, niet direct in je opkomen ?
Ik vind dat gewoon intrigerend.

Ge zijt een intrigerend persoon Patrick.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:57   #712
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...Ik denk dat als men The Donald afzet in de VS het dan pas een heksenketel gaat worden daar....
Het triestige in heel de zaak is is dat als ze hem afzetten ze er ergens nen andere moeten vinden.
Wat loopt (of kruipt) daar eigenlijk nog rond dat capabel is om die job uit te voeren ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:58   #713
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

De aanklachten lezen van die 25 vrouwen is soms in een zieke manier wel grappig

https://www.businessinsider.com/wome...tin-anderson-3

De 2de in de rij was z'n vrouw die "love and tenderness" miste in een vrijpartij na 16 maanden droog te staan.

"[O]n one occasion during 1989, Mr. Trump and I had marital relations in which he behaved very differently toward me than he had during our marriage," Ivana wrote in a 1993 statement. "As a woman, I felt violated, as the love and tenderness, which he normally exhibited towards me, was absent. I referred to this as a 'rape,' but I do not want my words to be interpreted in a literal or criminal sense."

Dan de 3d werd aangerand door een onbekende met ferme wenkbrauwen in een nachtclub.

""So, the person on my right who, unbeknownst to me at that time was Donald Trump, put their hand up my skirt. He did touch my vagina through my underwear, absolutely. And as I pushed the hand away and I got up and I turned around and I see these eyebrows, very distinct eyebrows, of Donald Trump," she told The Washington Post in October 2016."

De 5de is bij een modellenbureau waarbij Trump keek naar schaarsgeklede vrouwen.

Het blijft laar doorgaan, enkele die eventueel wel ernstiger zijn maar de meeste zijn gewoon BS.

"Oh, my God, I think he's going to kiss me," Johnson said in a February 2019 interview with the Post. "He's coming straight for my lips. So I turn my head, and he kisses me right on corner of my mouth, still holding my hand the entire time. Then he walks on out."

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 09:01   #714
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het triestige in heel de zaak is is dat als ze hem afzetten ze er ergens nen andere moeten vinden.
Wat loopt (of kruipt) daar eigenlijk nog rond dat capabel is om die job uit te voeren ?
Clinton heeft veel ervaring.

Iedereen in de US politiek die in aanmerking zou kunnen komen is verpest, het mooie aan den Donald is dat hij niet uit de politiek komt en nog een bepaalde vrijheid heeft. Verre van de ideale kandidaat maar de beste in tijden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 09:20   #715
Aenigma
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 maart 2013
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
p.s.

Ik denk dat als men The Donald afzet in de VS het dan pas een heksenketel gaat worden daar.

Misschien vergis ik mij wel weer maar toch ...
Lijkt mij vrij zeker.
je hebt op dit moment 50% die van hem af wilt en de andere 50% denkt dat ze hem onrechtvaardig willen afzetten, waarvan een groot deel dit zou zien als een staatsgreep (zeker als ze Pence ook te pakken krijgen en dus Pelosi als president krijgen).

stel je dan voor dat de huidige 50% tegen Trump in het algemeen ook die helft is tegen wapens, tegen politie en zo verder is, terwijl het leger, politie en wapenliefhebbers net fan zijn van Trump,

de politie vakbonden hebben al gezegd dat ze voor Trump zijn herverkiezing zijn,
het leger heeft recent opslag gekregen en word terug naar huis gehaald in Syrië & co (populair bij de meeste militairen)

als ze trump afzetten en het lijkt op een staatsgreep gaan ze mogelijk echte miserie hebben.



Bernie heeft ondertussen trouwens een hartaanval gekregen en schoondochter verloren.

Warren is weer gepakt op meerdere leugens waarbij ze weet over haar indianen achtergrond bezig zat (ze heeft er geen)+ de grote donoren weigeren haar te steunen

Kamala is nog steeds super onpopulair bij de negers, die maakt weinig kans.

Biden hebben ze onder een bus gesmeten om aan Trump te raken, die hele affaire gaat hem nog zuur opbreken.

als hij niet afgezet word is de kans groot dat het Trump II word sowieso dus ben benieuwd.
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 09:39   #716
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Die "Clinton gaat meedoen" is Trump die een vertrouwde vijand zoekt.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 09:41   #717
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Clinton heeft veel ervaring.

Iedereen in de US politiek die in aanmerking zou kunnen komen is verpest, het mooie aan den Donald is dat hij niet uit de politiek komt en nog een bepaalde vrijheid heeft. Verre van de ideale kandidaat maar de beste in tijden.
lol

51 % in een Fox peiling pro impeachment en afzetting.

En het blijft stijgen.

Het enigste wat de dems moeten doen is meer en meer feiten blootleggen.

De amerikaan trekt het zich toch aan, ook al dachten wij van niet. Als dat cijfer boven de 60 % gaat (waar zijn disapproval rate zit) dan gaan ze hem laten vallen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 10:08   #718
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het triestige in heel de zaak is is dat als ze hem afzetten ze er ergens nen andere moeten vinden.
Wat loopt (of kruipt) daar eigenlijk nog rond dat capabel is om die job uit te voeren ?
Laat dat nu juist één van de 'voordelen' zijn die The Donald nog heeft.

Ik denk ook niet dat er iemand anders capabel voor is om die job uit te voeren.

Véél lawaai maken die anderen wel maar als puntje bij paaltje zal komen????

p.s.

Ik heb het met die Clinton nooit hoog opgehad, vééél blablabla en ander geblaat maar verder???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 oktober 2019 om 10:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 09:21   #719
Aenigma
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 maart 2013
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
lol

51 % in een Fox peiling pro impeachment en afzetting.

En het blijft stijgen.

Het enigste wat de dems moeten doen is meer en meer feiten blootleggen.

De amerikaan trekt het zich toch aan, ook al dachten wij van niet. Als dat cijfer boven de 60 % gaat (waar zijn disapproval rate zit) dan gaan ze hem laten vallen.
een ander intressante feit is nu bovengekomen
de whistleblower blijkt een cia agent te zijn die nog gewerkt heeft voor Biden toen hij VP was.
blijkbaar heeft ie zelf meegereisd naar Oekraine in de tijd.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...y-sources.html

https://www.washingtonexaminer.com/n...ficials-reveal

https://www.dailywire.com/news/break...crat-joe-biden

https://www.theblaze.com/news/democr...edly-joe-biden


tot zover zijn geloofwaardigheid
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 09:42   #720
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aenigma Bekijk bericht
Lijkt mij vrij zeker.
je hebt op dit moment 50% die van hem af wilt en de andere 50% denkt dat ze hem onrechtvaardig willen afzetten, waarvan een groot deel dit zou zien als een staatsgreep (zeker als ze Pence ook te pakken krijgen en dus Pelosi als president krijgen).

stel je dan voor dat de huidige 50% tegen Trump in het algemeen ook die helft is tegen wapens, tegen politie en zo verder is, terwijl het leger, politie en wapenliefhebbers net fan zijn van Trump,

de politie vakbonden hebben al gezegd dat ze voor Trump zijn herverkiezing zijn,
het leger heeft recent opslag gekregen en word terug naar huis gehaald in Syrië & co (populair bij de meeste militairen)

als ze trump afzetten en het lijkt op een staatsgreep gaan ze mogelijk echte miserie hebben.



Bernie heeft ondertussen trouwens een hartaanval gekregen en schoondochter verloren.

Warren is weer gepakt op meerdere leugens waarbij ze weet over haar indianen achtergrond bezig zat (ze heeft er geen)+ de grote donoren weigeren haar te steunen

Kamala is nog steeds super onpopulair bij de negers, die maakt weinig kans.

Biden hebben ze onder een bus gesmeten om aan Trump te raken, die hele affaire gaat hem nog zuur opbreken.

als hij niet afgezet word is de kans groot dat het Trump II word sowieso dus ben benieuwd.
Wel, zo zie ik het ook wel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 oktober 2019 om 09:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be