Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2018, 12:34   #81
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ah Kojak, hou er je niet mee bezig.
Thuleander behoort tot een groep mensen die overtuigd zijn dat ze superieur zijn.
Graag baseren ze zich op natuurwetten als recht van de sterkste en dergelijke.
Ze dromen zich en wereldje waarin alles blijft zoals zij denken dat het moet zijn.
Maar ze begrijpen de natuur niet.
De sterkste is degene die zich het best aanpast aan nieuwe omstandigheden.

Dát is survival of the fittest.

Denken dat je omstandigheden waar je geen vat op hebt nog kan aanpassen of terugdraaien leidt tot een dode tak in de evolutieboom.
Het opstandige en conservatieve karakter van deze mensen is en slechte genetische keuze.
Pech voor hen, maar zo is het leven nu eenmaal.
Hier zeg je dus dat de meest sluwe persoon, het meest aangepast is. Het is dan ook niet voor niets dat de wereld wordt geregeerd door psychopaten. Wat is die Darwin toch slim.

Ja het is inderdaad dikke pech voor mensen die daar niet voor willen kiezen om mensen altijd in het zak te willen zetten.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 12:38   #82
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Hij beaamt - hij heeft beaamd.

Zonder dank.
Terwijl we nu toch bezig zijn, is het nu miereneuker of mierenneuker?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 12:42   #83
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Tja, eigenlijk heb je gelijk.
Straks gaan we nog aan ontwikkelingshulp mogen doen in ons eigen land.
Ik zal mij aanpassen "kojak"; je bent vandaag mijn vriend en als ik je geld heb afgetroggeld met mooie praatjes gooi ik je in de goot en rochel ik op je kop.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 12:44   #84
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hij beseft totaal niet dat hij door zijn reactie gewoon beaamd wat er over onze linkse vrienden beweerd wordt, nml dat het zelfstandig denken er totaal uitgekweekt is, een soort papegaaientaal is er in de plaats gekomen.
Dat klopt inderdaad. Zij denken zelf niet na, zij slikken en verkondigen klakkeloos wat hun politieke boegbeeld zegt.

Zo zie je bvb dat de linkse boegbeelden de laatste jaren zeer voorzichtig zijn geworden om zich pro vluchtelingen uit te laten, elk woord daarover wordt gewikt en gewogen omdat ze zeer goed weten dat zij verantwoordelijk zijn voor alle problemen die we vandaag kennen. Hun volgelingen doen net hetzelfde: pleiten voor een open grenzen beleid dat durven ze niet meer, de leider doet het immers ook niet meer...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:09   #85
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hier zeg je dus dat de meest sluwe persoon, het meest aangepast is. Het is dan ook niet voor niets dat de wereld wordt geregeerd door psychopaten. Wat is die Darwin toch slim.

Ja het is inderdaad dikke pech voor mensen die daar niet voor willen kiezen om mensen altijd in het zak te willen zetten.
Je begrijpt het niet.
Het is de best aangepaste aan de omstandigheden.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:25   #86
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Het is de best aangepaste aan de omstandigheden.
Hopelijk veranderen die omstandigheden straks niet plots en drastisch voor al diegenen die zo ontzettend goed aangepast zijn aan dit comfortabele moderne beschavinkje waar ze maar één specifieke deeltaak hoeven te kunnen en de rest met geld kunnen kopen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:27   #87
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Je begrijpt het niet.
Het is de best aangepaste aan de omstandigheden.
Leg dat eens uit? Wie is in de huidige samenleving het meest aangepast? Mr. Burns is dat toch; het is een stabiel genie.

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:30   #88
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Terwijl we nu toch bezig zijn, is het nu miereneuker of mierenneuker?
Wanneer spelling een vervelend detail wordt en degene die dat niet kan anderen onder de neus wrijft, weet je dat het aparte tijden zijn.

Wat dit topic betreft: dit forum dient om in discussie te gaan met mensen van allerlei slag. Mij niet gelaten dat iemand zich bedient van hoogst opmerkelijke standpunten als zou hij tot een elite behoren die de Werkelijkheid ziet, en met een mengeling van minachting en mededogen commentaar geeft op degenen die dat in zijn optiek niet doen.

Ik zie Thuleander op middellange termijn evolueren naar een zonderling die in een hoekje aan een cafétoog tegen zichzelf zit te praten, en die een onvoorzichtige klant die een gesprek aanknoopt ongevraagd en eenzijdig kond zal doen van zijn theorieën. Maar het staat iedereen vrij er een profeet in te zien uiteraard.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:34   #89
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Ja maar die irritante Darwinisten zeggen nooit wie nu het meest aangepast is in de huidige samenleving. Zeg nu eens hoe het zit; zeer irritant. Afbreken van theorieën kan iedereen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:34   #90
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hopelijk veranderen die omstandigheden straks niet plots en drastisch voor al diegenen die zo ontzettend goed aangepast zijn aan dit comfortabele moderne beschavinkje waar ze maar één specifieke deeltaak hoeven te kunnen en de rest met geld kunnen kopen.
Áls de omstandigheden veranderen en jij bent best aangepast dan zal jouw tak floreren.
Voila. Zoek er niks anders achter.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:35   #91
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Leg dat eens uit? Wie is in de huidige samenleving het meest aangepast? Mr. Burns is dat toch; het is een stabiel genie.

De rijksten inderdaad.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:40   #92
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
De rijksten inderdaad.
En daarom ben je links? Om de rijken wat te boycotten? Ik zou zeggen laat ze hun plan trekken met deze aardkloot en dat ze het maar zelf oplossen met hun zeer goed aangepaste, intelligente ideeën. Een beetje uitlachen terwijl ze jagen achter dollars. Of denk je dat ze iedereen naar de afgrond willen meesleuren? Ook goed dan passen we ons inderdaad aan aan de nieuwe omstandigheden na een fatale crash van het kapitalistische systeem.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:51   #93
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
En daarom ben je links? Om de rijken wat te boycotten? Ik zou zeggen laat ze hun plan trekken met deze aardkloot en dat ze het maar zelf oplossen met hun zeer goed aangepaste, intelligente ideeën. Een beetje uitlachen terwijl ze jagen achter dollars. Of denk je dat ze iedereen naar de afgrond willen meesleuren? Ook goed dan passen we ons inderdaad aan aan de nieuwe omstandigheden na een fatale crash van het kapitalistische systeem.
Ik denk dat jij, en met jou vele mensen, niet snappen waarom het neo liberalisme helemaal niet is waar ze zich best aan aanpassen.
Dat systeem is niet ontworpen voor de sociale midden en lagere klassen, integendeel.
En denk niet dat je met 2 miljoen op je rekening boven de middenklasse steekt.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 20 januari 2018 om 13:51.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:52   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wanneer spelling een vervelend detail wordt en degene die dat niet kan anderen onder de neus wrijft, weet je dat het aparte tijden zijn.

Wat dit topic betreft: dit forum dient om in discussie te gaan met mensen van allerlei slag. Mij niet gelaten dat iemand zich bedient van hoogst opmerkelijke standpunten als zou hij tot een elite behoren die de Werkelijkheid ziet, en met een mengeling van minachting en mededogen commentaar geeft op degenen die dat in zijn optiek niet doen.

Ik zie Thuleander op middellange termijn evolueren naar een zonderling die in een hoekje aan een cafétoog tegen zichzelf zit te praten, en die een onvoorzichtige klant die een gesprek aanknoopt ongevraagd en eenzijdig kond zal doen van zijn theorieën. Maar het staat iedereen vrij er een profeet in te zien uiteraard.

dit is écht de posting van de dag !

Schitterend !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:52   #95
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard



Whaha; amai belangrijke praatjes verkondig jij zeg. De kapitalisten zijn gewoon met hun domme kop keihard tegen de grenzen van de natuur en de planeet gelopen zoals onderontwikkelde apen. Het is eigenlijk wel een afgang. Maar ik ga mijn lach wat bedwingen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 13:57   #96
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht


Whaha; amai belangrijke praatjes verkondig jij zeg. De kapitalisten zijn gewoon met hun domme kop keihard tegen de grenzen van de natuur en de planeet gelopen zoals onderontwikkelde apen. Het is eigenlijk wel een afgang. Maar ik ga mijn lach wat bedwingen.
Is dit een antwoord op een post van mij?
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 14:00   #97
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik denk dat jij, en met jou vele mensen, niet snappen waarom het neo liberalisme helemaal niet is waar ze zich best aan aanpassen.
Dat systeem is niet ontworpen voor de sociale midden en lagere klassen, integendeel.
En denk niet dat je met 2 miljoen op je rekening boven de middenklasse steekt.
Niemand geeft een drol om de lagere klassen dat is al heel de geschiedenis van de mensheid geweest. Nu wel via de sociale zekerheid. Elke beschaving teert op slavenarbeid; dat is al van het begin van de mensheid. We moeten daar niet zo hypocriet over doen. Dat de kapitalisten niet afkomen met betere ideeën dan fossiele brandstoffen en een primitieve economie gebaseerd op leenstelsels zoals in de feodale tijd is niet mijn schuld.

Dan zullen ze wat intelligenter moeten worden.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 14:09   #98
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Niemand geeft een drol om de lagere klassen dat is al heel de geschiedenis van de mensheid geweest. Nu wel via de sociale zekerheid. Elke beschaving teert op slavenarbeid; dat is al van het begin van de mensheid. We moeten daar niet zo hypocriet over doen. Dat de kapitalisten niet afkomen met betere ideeën dan fossiele brandstoffen en een primitieve economie gebaseerd op leenstelsels zoals in de feodale tijd is niet mijn schuld.

Dan zullen ze wat intelligenter moeten worden.
Daarom zeg ik ook dat ik denk dat dat niet het systeem is waar je je best aan aanpast.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 14:13   #99
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Daarom zeg ik ook dat ik denk dat dat niet het systeem is waar je je best aan aanpast.
Zowel links als populistisch rechts wil eigenlijk hetzelfde. Alleen links zit nog vol met naïeve idealen en sprookjes. Populistisch rechts wil de boel gewoon laten verrotten en lachen met de mental breakdown van de kapitalisten als ze doorhebben dat eeuwige groei geen haalbare kaart is.

Links is meer van het boycotten van de rijken. Populistisch rechts wil een totale hervorming.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2018, 14:25   #100
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zowel links als populistisch rechts wil eigenlijk hetzelfde. Alleen links zit nog vol met naïeve idealen en sprookjes. Populistisch rechts wil de boel gewoon laten verrotten en lachen met de mental breakdown van de kapitalisten als ze doorhebben dat eeuwige groei geen haalbare kaart is.

Links is meer van het boycotten van de rijken. Populistisch rechts wil een totale hervorming.
Ik stel vast dat we een afkeer delen, maar een andere visie op de dingen hebben.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be