Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juli 2019, 18:39   #281
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hmm, teren op lijken van kleutertjes om uw punt duidelijk te maken. U bent wel echt een hatelijk iemand. Kom eens uit uw zolder.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 07:34   #282
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

https://www.facebook.com/48349758178...4276783711350/


Haha Theo op z'n bakkes. Straffe commentaren.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 10:07   #283
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Zwemmen in Europa. Eerst door de ijslaag heengeraken, maar daaronder zal het lekker warm en cosy zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 11:22   #284
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

De problemen met de onze verrijkende jeugd in de zwembaden zijn zo goed als opgelost, er is nog een kleine harde kern autochtonen die blijft volharden door naar die zwembaden te trekken.
Mijn ex is gisteren met de kleinkinderen gaan zwemmen, ze wist me te vertellen dat het er zwart zag van het volk maar dat zij en nog 20 andere autochtonen het gewaagd hadden in het water aldaar verkoeling te zoeken, u ziet het gaat de goede kant uit.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 juli 2019 om 11:23.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 13:01   #285
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

https://sceptr.net/2019/07/vlaams-be...ni-in-zwembad/

Snel politieoptreden!

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 juli 2019 om 13:02.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 15:42   #286
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

- Binnenzwembad Genk jaren '90: overlast
- nieuwjaar vieren buiten of in openbare café's en dancings: overlast
- sinterklaasfeesten: overlast
-Openbaar zwembad Halve Maan in Diest -> Gesloten wg overlast
- Basisschool de Tovertuin in Diest -> Gesloten wegens overlast
- Blaarmeerssen in Gent -> problemen, best wegblijven
- Zwembad Kortrijk -> overlast
- Domein de Ster Sint Niklaas -> uitbaters geven het op, spreken van "agressie bij bestellingen" (???)
- Heidestrand Zonhoven -> Overlast, uitbaters zien het minder zitten
- De belgische kust -> jongeren en zelfs allochtone gezinnen hebben radio bij met etnisch culturele muziek waar heel het strand van mag meegenieten.
De rest rijdt als terroristen met gocars over dijken en maakt megaveel kabaal. Bij een blik op de zee om wat tot rust te komen zie je direct waar de verrijkers zich situeren: veel kabaal, gespetter en wild gedoe. Moslima's die met kleren of de gekste hoofdebedekkingsconstructies aan zee in gaan.

Oostende, Dusseldorf, Terneuzen, Ridderkerke -> overlast in zwembaden


Vroeger waren problemen enkel in de grootsteden of erg multiculturele steden aanwezig. Vandaag breidt het uit naar de Vlaamse rand en plaatsen die enkele jaren geleden nog beschuldigend werden aangekeken op hun wit-heid.
Duitsland leert ook de gevolgen van zijn bevolkingsaanrijking met 1 miljoen buitenlandse lieden (en tellende nav familieherenigingen).

Bemerk dat er geen adviezen meer worden gegeven ivm huid insmeren voor zonnecrème bij hitte. Advies te zeer gericht op bleekhuiden?

Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 27 juli 2019 om 15:45.
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:23   #287
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ondertussen in Duitsland


Wir schaffen das
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:27   #288
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ondertussen in Duitsland


Wir schaffen das
"uitsluitend personen van Noord-Afrikaanse afkomst"

Wat een toeval alweer
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 19:05   #289
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
https://www.facebook.com/48349758178...4276783711350/


Haha Theo op z'n bakkes. Straffe commentaren.
Ook Loryn Parijs is met zijn twee voeten in de val getrapt. In plaats van het te negeren of er gewoon eens mee te lachen (hoewel dit laatste héél riskant is). S&V zat gewoon op dit soort overtrokken reacties te wachten.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 28 juli 2019 om 19:05.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 19:06   #290
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht
- Binnenzwembad Genk jaren '90: overlast
- nieuwjaar vieren buiten of in openbare café's en dancings: overlast
- sinterklaasfeesten: overlast
-Openbaar zwembad Halve Maan in Diest -> Gesloten wg overlast
- Basisschool de Tovertuin in Diest -> Gesloten wegens overlast
- Blaarmeerssen in Gent -> problemen, best wegblijven
- Zwembad Kortrijk -> overlast
- Domein de Ster Sint Niklaas -> uitbaters geven het op, spreken van "agressie bij bestellingen" (???)
- Heidestrand Zonhoven -> Overlast, uitbaters zien het minder zitten
- De belgische kust -> jongeren en zelfs allochtone gezinnen hebben radio bij met etnisch culturele muziek waar heel het strand van mag meegenieten.
De rest rijdt als terroristen met gocars over dijken en maakt megaveel kabaal. Bij een blik op de zee om wat tot rust te komen zie je direct waar de verrijkers zich situeren: veel kabaal, gespetter en wild gedoe. Moslima's die met kleren of de gekste hoofdebedekkingsconstructies aan zee in gaan.

Oostende, Dusseldorf, Terneuzen, Ridderkerke -> overlast in zwembaden


Vroeger waren problemen enkel in de grootsteden of erg multiculturele steden aanwezig. Vandaag breidt het uit naar de Vlaamse rand en plaatsen die enkele jaren geleden nog beschuldigend werden aangekeken op hun wit-heid.
Duitsland leert ook de gevolgen van zijn bevolkingsaanrijking met 1 miljoen buitenlandse lieden (en tellende nav familieherenigingen).

Bemerk dat er geen adviezen meer worden gegeven ivm huid insmeren voor zonnecrème bij hitte. Advies te zeer gericht op bleekhuiden?
Je zou nog gaan geloven dat die overlast georganiseerd is .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 19:08   #291
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
En dan maar zagen als het Vlaams Belang vooruit gaat. Da's zoals Werkman en zijn autogordel: de autoriteiten hebben verkeerde prioriteiten.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 20:16   #292
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Allez vooruit: https://www.hln.be/nieuws/buitenland...abel~afd3bf16/

Citaat:
Voor de derde keer in een maand tijd is het ‘Rheinbad’ in Düsseldorf ontruimd moeten worden wegens het wangedrag van jongeren. Ditmaal wilden zestig amokmakers de controle over het zwembad overnemen en daarbij kwam het tot beledigingen en agressieve handelingen.

Het incident speelde zich vrijdagavond af. Ongeveer zestig jongeren maakten amok. Ze legden de aanwijzingen van de redders naast zich neer, beschimpten en bedreigden hen. De jongeren probeerden de controle over het zwembad over te nemen. Ze bezetten een springtoren en glijbanen.
Lees ook
Honderden jongeren bedreigen gezin in zwembad, politie moet pepperspray gebruiken

De politie wilde achteraf geen uitspraken doen over de origine van de jongeren, maar volgens het management van het zwembad ging het daarbij uitsluitend om personen van Noord-Afrikaanse afkomst, zo melden Der Westen en Rheinische Post.

De vrouwelijke hoofdredder werd door de leider van de groep bedreigd als zouden ze “haar tegen de muur plakken”. Zes veiligheidsbeambten stonden tegenover zestig agressieve jongeren, schrijft Bild. Er waren op dat moment 1.500 bezoekers. De opgetrommelde politie besliste in samenspraak met het management dat de veiligheid van de bezoekers niet langer kon gewaarborgd worden waarna werd overgegaan tot de ontruiming en sluiting van het openluchtbad.

Er is een onderzoek opgestart naar de beledigingen en bedreigingen. De uitbater van het zwembad wil een toegangsverbod uitvaardigen voor alle amokmakers.

Volgens burgemeester Thomas Geisel dringen strenge maatregelen zich op, meldt Die Welt. “De nieuwe provocatie is volledig onacceptabel”, zo verklaarde hij. De autoriteiten hebben zaterdag tijdens een crisisvergadering besloten tot de verplichte controle van de identiteit voor al wie toegang tot het zwembad wil. “Wie zich niet kan of wil identificeren, komt er niet in”, aldus de burgervader. “En amokmakers met een toegangsverbod hebben sowieso geen kans meer om nog binnen te komen.”
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 09:50   #293
mjers
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 maart 2015
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als er zo een honderd "jongeren " een vechtpartij of miserie willen uitlokken, waarom vliegen er dan geen achthonderd papa's (die daar zeker zitten) op die honderd idioten. Ja maar wij hebben onze kinderen bij hoor je ze dan zeggen, bullshit natuurlijk, het is juist om die kinderen later nog een redelijk leven te kunnen geven dat er nu een halt moet toegeroepen worden aan de steeds verder doorgedreven dominantie door onze minderbegaafde gasten.

Overlaatst, ambras met Marokkanen in de Lilse bergen, mijn zoon moeide zich, de politie erbij, Marokkanen waren verdwenen, iedereen gelukkig, de politie omdat ze niet echt iets hadden moeten ondernemen, kind van twee jaar dat in het kinderbad vol gestamd was door min of meer volwassen Marokkaan is naar het hospitaal gedaan voor onderzoek enz.
Maar weet je wat het strafste van heel de zaal was? Mijn zoon werd aangesproken door enkele Turkse vrouwen en uitgescholden voor racist, hallucinant niet, de verrijkers maken amok stampen zelfs een kind en wij zijn de racisten voor dat, tja hoe moet je dat noemen.
Waar gaat dat naartoe met onze beschaving.
Ik ben een volwassen man die wel zijn mannetje kan staan. Ik heb 17 jaar gevechtsport gedaan en ben er vrij van overtuigd dat ik zowat iedere probleemjongere een toontje lager kan laten zingen. Ik ben ook een vader van twee kinderen.

En toch, als ik zo'n vechtpartij zie, zou ik gewoon rechtstaan en weg wandelen en nooit meer terugkomen. Waarom zou ik godsnaam tussenkomen? Wat heb ik daarmee te winnen. Ik heb enkel maar te verliezen. Als ik iemand zijn tand uitsla, wie zal het dan mogen betalen denk je? Mijn eigen land zal de eerste zijn om mij aan te klagen voor slagen en verwondingen...
Daarom doet de autochtone mannelijke bevolking niets, wij hebben namelijk te veel om te verliezen en een rechtspraak die niet achter ons zal staan...

Laatst gewijzigd door mjers : 29 juli 2019 om 09:51.
mjers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:01   #294
mjers
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 maart 2015
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
ik begrijp uw punt niet?
mjers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:53   #295
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk bericht
Ik ben een volwassen man die wel zijn mannetje kan staan. Ik heb 17 jaar gevechtsport gedaan en ben er vrij van overtuigd dat ik zowat iedere probleemjongere een toontje lager kan laten zingen. Ik ben ook een vader van twee kinderen.

En toch, als ik zo'n vechtpartij zie, zou ik gewoon rechtstaan en weg wandelen en nooit meer terugkomen. Waarom zou ik godsnaam tussenkomen? Wat heb ik daarmee te winnen. Ik heb enkel maar te verliezen. Als ik iemand zijn tand uitsla, wie zal het dan mogen betalen denk je? Mijn eigen land zal de eerste zijn om mij aan te klagen voor slagen en verwondingen...
Daarom doet de autochtone mannelijke bevolking niets, wij hebben namelijk te veel om te verliezen en een rechtspraak die niet achter ons zal staan...
Je kan misschien je trots en zelfrespect terug winnen in plaats van zoals een lafbek uw volksgenoten in de steek te laten. Het is juist door zo een mannekes lijk jij dat die ventjes hier de baas zijn. Gevechtsport
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:55   #296
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Blijven klagen jongens!
Wanneer er nog eens tien man een protestactie doen aan één van die plaatsen zal ik aan jullie denken...
En aan jullie vrouwen en dochters in hun kopvod binnen een paar jaar...

Het verbaast mij niet dat de oproepen tot tegengeweld toenemen.
Want degene die zich het alleenrecht toekende in ruil voor bescherming van alle burgers faalt niet...
Hij, de overheid, faalt niet. Hij weigert gewoon zijn deel van deze ongeschreven basis voor elk wettelijk stelsel waar te maken.

Wanneer onze Paul Kerseys opstaan zal ik dat een heel triestig dag voor onze samenleving vinden...
En toch zal ik hen en niet de overheid steunen.

“Het enige dat nodig is om het kwaad te laten zegevieren, is dat goede mensen niets doen”
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:19   #297
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk bericht
Ik ben een volwassen man die wel zijn mannetje kan staan. Ik heb 17 jaar gevechtsport gedaan en ben er vrij van overtuigd dat ik zowat iedere probleemjongere een toontje lager kan laten zingen. Ik ben ook een vader van twee kinderen.

En toch, als ik zo'n vechtpartij zie, zou ik gewoon rechtstaan en weg wandelen en nooit meer terugkomen. Waarom zou ik godsnaam tussenkomen? Wat heb ik daarmee te winnen. Ik heb enkel maar te verliezen. Als ik iemand zijn tand uitsla, wie zal het dan mogen betalen denk je? Mijn eigen land zal de eerste zijn om mij aan te klagen voor slagen en verwondingen...
Daarom doet de autochtone mannelijke bevolking niets, wij hebben namelijk te veel om te verliezen en een rechtspraak die niet achter ons zal staan...
De meesten zijn te bang en te laf om tussen te komen en dan heb je nog types zoals jij: grote mond maar ofwel toch te bang ofwel weglopen omdat je zogezegd te veel te verliezen hebt en aangeklaagd zou kunnen worden...

Met dit soort toestanden zijn we niet meer ver van een toekomst waarin vrouwen tot en met jongen meisjes zich niet meer buiten zullen kunnen begeven zonder betast en op zijn minst uitgescholden te worden. En de zogenaamde mannen die zullen ook niet buiten komen want te bang voor dit en dat. Het zoveelste gevolg van zoveel decennia lange linkse indoctrinatie...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:29   #298
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je kan misschien je trots en zelfrespect terug winnen in plaats van zoals een lafbek uw volksgenoten in de steek te laten. Het is juist door zo een mannekes lijk jij dat die ventjes hier de baas zijn. Gevechtsport
Neen, die mannetjes zijn hier de baas omdat de overheid hen de hand boven het hoofd houdt en niet optreedt... en liever nog voor meer van dat gaat door het marakeshplan te ondertekenen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:33   #299
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Neen, die mannetjes zijn hier de baas omdat de overheid hen de hand boven het hoofd houdt en niet optreedt... en liever nog voor meer van dat gaat door het marakeshplan te ondertekenen...
Idd, het zou niet de eerste autochtoon zijn die zo'n islamitisch ettertje een lap rond zijn oren geeft voor baldadig gedrag, en het een paar weken later mag uitleggen voor de rechtbank.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 11:44   #300
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Neen, die mannetjes zijn hier de baas omdat de overheid hen de hand boven het hoofd houdt en niet optreedt... en liever nog voor meer van dat gaat door het marakeshplan te ondertekenen...
Inderdaad, en wij, wij dronken een glas deden een plas en alles bleef zoals het was.
Kortom, iedere ouder die voor partijen stemt die dit in stand houden zijn niet waardig de eretitel "vader of moeder" te mogen dragen?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be