Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2022, 13:13   #61
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je kan je de vraag stellen of dit wel de bedoeling is. Eerder de sympathie winnen van de Vlaamse kiezer.
Om daarna niets te doen aan de problemen want de mensenrechten en internationale afspraken en de landen van herkomst willen ze niet terug opnemen en ... en het is niet onze fout en als het hier misloopt kan ik elders in de wereld nog terecht ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 13:17   #62
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je kan je de vraag stellen of dit wel de bedoeling is. Eerder de sympathie winnen van de Vlaamse kiezer.
Een partij die deelneemt aan het beleid kan enkel de sympathie winnen vd Vlaamse kiezer, indien die partij ook daadwerkelijk overgaat tot de actie, ipv enkel slogans te lanceren die ze eerst nog met de coalitie-partners moet bespreken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 13:43   #63
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je kan je de vraag stellen of dit wel de bedoeling is. Eerder de sympathie winnen van de Vlaamse kiezer.
Die heeftb ie al lang verkloot.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 22:08   #64
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Een partij die deelneemt aan het beleid kan enkel de sympathie winnen vd Vlaamse kiezer, indien die partij ook daadwerkelijk overgaat tot de actie, ipv enkel slogans te lanceren die ze eerst nog met de coalitie-partners moet bespreken.
Wees tevreden dat het idee vol=vol ook een draagvlak krijgt bij regerende "democratische" partijen. Behalve de linkse dan.
Laat ze maar doen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 01:06   #65
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 07:51   #66
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kies geweldloos en roep de naam van den HEERE aan en roep het bloedverbond van Christus over duivels uit, op uw knieën achter gesloten deuren.
Daar gaan ze niet goed van zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 31 oktober 2022 om 07:53.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 07:59   #67
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
"Hoe meer capaciteit je creëert, hoe groter de instroom." Volgens Lachaert ligt de oplossing alvast niet in het verhogen van de opvangcapaciteit,
En daarom moesten er safe zones aan de grens gebouwd worden (door de migranten/vluchtelingen zelf natuurlijk) waar ze naartoe stromen.

Wat zijn we met politici die enkel over grenzen heen gaan om oorlog te voeren en daarmee onze landen mee vernietigen dmv migratie edm, zonder de capaciteiten aan te passen.

Alle politici zijn medeplichtig en daarom stemt ge beter niet, maar gaat ge als Europeaan verenigd in Brussel staan om een permanente oplossing te voorzien dat die mensen ergens hun leven kunnen opbouwen en waar handel mee te drijven is.
Veel beter verdienmodel dan de tam tam na te blaten van machten die zich verrijken/verrijkten op oorlog.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 31 oktober 2022 om 07:59.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 09:11   #68
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En daarom moesten er safe zones aan de grens gebouwd worden (door de migranten/vluchtelingen zelf natuurlijk) waar ze naartoe stromen.

Wat zijn we met politici die enkel over grenzen heen gaan om oorlog te voeren en daarmee onze landen mee vernietigen dmv migratie edm, zonder de capaciteiten aan te passen.

Alle politici zijn medeplichtig en daarom stemt ge beter niet, maar gaat ge als Europeaan verenigd in Brussel staan om een permanente oplossing te voorzien dat die mensen ergens hun leven kunnen opbouwen en waar handel mee te drijven is.
Veel beter verdienmodel dan de tam tam na te blaten van machten die zich verrijken/verrijkten op oorlog.
Citaat:
"Hoe meer capaciteit je creëert, hoe groter de instroom."
Dat klopt, dus is het beste plan, om dat te beginnen afbouwen.

De meeste Politici zijn medeplichtig aan het laten volstromen van wat wij vroeger 'ons' land noemden.

Blijkbaar is er niemand die het begrijpt, laat staan het wil begrijpen dat dit fout gaat aflopen.

De foto van het vragende kindje spreekt dan ook boekdelen.

Misschien een reactie: "we've done it all for nothing" verwijzende naar eerdere wereldoorlogen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2022 om 09:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2022, 09:33   #69
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wees tevreden dat het idee vol=vol ook een draagvlak krijgt bij regerende "democratische" partijen. Behalve de linkse dan.
Laat ze maar doen.
Maar zij beheersen wel "Vivaldi".
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 09:00   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Bij onze noorderburen trok Wilders 'hard' van leer...

Het is ziekelijk dat onze eigen mensen achtergesteld worden ten opzichte van asielzoekers

Ik denk wel dat wat hij zegt ergens wel klopt maar het zal bij bepaalde groepen wel in verkeerde oren klinken denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be