Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2022, 11:28   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard Erger dan Wir schaffen dass!

Citaat:
De opvangcrisis in België is op dit moment problematischer dan in 2015, toen Europa werd getroffen door wat men de grootste vluchtelingencrisis sinds de Tweede Wereldoorlog noemt. Dat zegt Dirk Van den Bulck, commissaris-generaal voor de Vluchtelingen en de Staatlozen. "In 2015 hadden we een zeer hoge, maar korte piek in het aantal nieuwe asielaanvragen. Nu zien we al bijna 2 jaar een voortdurende stijging en het wordt bijzonder moeilijk om te blijven opschalen." En opvallend: in andere Europese landen is die stijging veel minder uitgesproken dan in de Benelux. Bron.
Stop met asiel geven. We kunnen het niet meer aan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 12:06   #2
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.766
Standaard

volgens sommigen hier op het forum lukt dat nog zeer goed om al die mo's en zwarte te onderhouden.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 12:57   #3
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
volgens sommigen hier op het forum lukt dat nog zeer goed om al die mo's en zwarte te onderhouden.
in de oertijd waren die al lang opgegeten
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2022, 19:30   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Stop met asiel geven. We kunnen het niet meer aan.
Wij kunnen dat inderdaad niet meer aan maar toch zijn er nog steeds mensen die denken dat het nog wel kan, wat een vreselijk foute denkpiste is en die ten koste komt aan onze eigen mensen en daarmee hun eigen ondergang graven.

Die bende die daar op straat liggen te slapen

1) die moesten hier niet zijn, wie nodigde ze uit? merkel? (haar naam met kleine letter omdat ik het niet hoog op heb met dat mensch)
2) eerste hulp geven maar dan terugsturen vanwaar zij ingescheept of komen aanlopen/vliegen zijn

Op huidig ogenblik krijgen veel van onze eigen mensen het moeilijk (energiecrisis/hoge rekeningen) en die moeten eerst geholpen worden om te kunnen overleven.

Hebben de gelukszoekers zelf een verkeerde keuze gemaakt en daar zelfs veel geld voor gegeven?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2022 om 19:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2022, 08:28   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
volgens sommigen hier op het forum lukt dat nog zeer goed om al die mo's en zwarte te onderhouden.
Niet alleen op het forum...

Mahdi dringt aan op snelle beslissing over noodopvang
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2022, 13:29   #6
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Stop met asiel geven. We kunnen het niet meer aan.
Mij moet men toch eens uitleggen op welke basis een minderjarige hier asiel kan bekomen ? Wat vertelt zo een minderjarige hier om erkend te worden als asielzoeker ?
Ik kan me moeilijk inbeelden dat een ongeschoolde minderjarige in zijn thuisland zou worden vervolgt om politieke redenen ???

Uiteraard is die schooltoelage heel aantrekkelijk....niet om naar school te gaan dan wel om door te sluizen naar hun thuisland.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2022 om 13:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be