Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2022, 12:40   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard boek Filip Dewinter OMVOLKING lezing, Extreemlinks valt aan

onderwerp:
boek Filip Dewinter OMVOLKING lezing, Extreemlinks valt aan

analyse

1) Het nieuwe boek van Filip Dewinter of Omvolking is leuk denk ik, en ik moet met hem gaan praten over echte intelligente oplossingen. Domweg janken en klagen helpt niemand een stap vooruit, dus mijn eigen vierdelige boekserie over toekomst Droomplan Switie Sranang is toch het extreemrechtse antwoord op de massa immigratie en de hele misdadige omvolkings politiek van linkse malloten en debielen. VOL=VOL punt uit, energiecrisis geeft het aan.

2) Ik moet doorwerken aan mijn eigen werk hierover, het is in Nederland echt te vol nu en alles loopt al vast. Overbevolkte gebieden leiden tot meer angsten en stress bij de mensen en dieren, dit is ook wetenschappelijk bewezen door experimenten.

3) Dus moet ik mij focussen op het wetenschappelijke antwoord op de overbevolking van Nederland en Belgie, en of de vuile omvolking niet gewoon misdadig complot is tegen de inheemse blanken. HEt wordt hier in Delft gewoon te bruin en te zwart ok, en ik ben zelf bruin van kleur. Dit moet ik luider zeggen komende maanden in Delft. De Verzwarting heeft een zielige kant en biedt geen toekomstperspectief, omdat het simpelweg evolutie OMLAAG is.

4) Zet in deze topic je visies op dit boek, geef je mening erover, OMVOLKING is een vuil en misdadig begrip van linkse debielen. HEt komt neer op een verraderlijke Trojaanse Paarden politiek en het inheemse blanke volk moet er krachtiger tegen protesteren, omdat het onnatuurlijk is. Natuurlijke migratie processen werken totaal anders dan OMVOLKING en het stimuleren van raciale diversiteit.


----------------------------------
https://reactnieuws.net/2022/10/21/e...r-verhinderen/



Extreemlinkse PVDA wil lezing van Filip Dewinter verhinderen
21 oktober 2022 ReactNieuws Nieuws 5 comments

Aanstaande zaterdag 22 oktober komt Vlaams parlementslid Filip Dewinter van Vlaams Belang naar Leuven, meer bepaald Kessel-Lo, om er zijn nieuwste boek “Omvolking” voor te stellen. De avond gaat door in een zaal van de gemeente die door de plaatselijke VB-afdeling werd afgehuurd.

Dat is niet naar de zin van een aantal extreemlinkse militanten, zogezegd “bezorgde Leuvenaars”. Subtiel als altijd laten ze over omvolking weten: “De theorie lag mee aan de basis van de Jodenvervolg (sic)in Nazi-Duitsland”. Zij eisen dat de stad Leuven de toelating voor het gebruik van de stedelijke infrastructuur intrekt, ook al moet een overheid bij wet alle politieke strekkingen gelijk behandelen en zou zo’n intrekking dus illegaal zijn.

Vooreerst werd een petitie opgestart die ondertussen door een 400 mensen ondertekend werd; initiatiefnemer van deze petitie is bekend links activist Fred Guldentops. De andere initiatiefnemer van de petitie is Petra Denier die actief is bij de stalinistische PVDA.

Schepen Lalynn Wadera (Vooruit), bevoegd voor de verhuur van zalen, liet al weten dat er geen juridische grond is om de lezing te verbieden. Het linkse actiecomité mobiliseert nu voor een “vreedzame” samenkomst aan de zaal. Je ziet dus van ver aankomen dat het ultieme doel is om Filip Dewinter de toegang tot het gebouw te ontzeggen en hem zo het spreken te beletten.

Het is niet de eerste keer dat links lezingen van rechtse politici probeert te verhinderen. In 2008 werd Filip Dewinter door linkse manifestanten om de Ugent te betreden om er aan een debat deel te nemen. Recenter waren er de lezingen van toenmalig staatssecretaris Theo Francken die stelselmatig verstoord werden. Links kwam ook in actie om de eigenaar van Bobbejaanland
onder druk te zetten met als enig doel de Vlaams Belang-familiedag (24 sept jl.) te laten annuleren. Het zijn maar enkele voorbeelden maar er zijn nog talrijke tussenkomsten van linkse “actiecomités” die zaaluitbaters onder druk zetten om een geplande bijeenkomst van rechts te beletten.
Steunbetuiging door de PVDA aan het moordlustige communistische regime van Noord-Korea
boek
extreemlinks
fdw
filip dewinter
kessel-lo
leuven
omvolking
PVDA
Berichtnavigatie
Previous Post: Leuven: kerstverlichting moet voortaan ‘wintersfeerverlichting’ heten
5 comments

odi olympia schreef:
21 oktober 2022 om 12:41

De ware reden waarom Joden moesten verdwijnen is dat ze een bedreiging vormden voor de nazi’s die zichzelf als superieur Arisches Volk overal aan de top dachten te moeten gaan zitten. Toen, en nu nog, blonken Joden uit in alle belanrijke sectoren zoals financies, kunst en wetenschap. Het argument van “Untermenschen” is fake want daarvan moet ge geen schrik hebben dat ze belangrijke en invloedrijke functies gaan bekleden.
De waarheid is dat de Joodse bevolking meer elitaire vertegenwoordigers had dan de Ariërs. En daarvoor moesten die vernietigd worden. “Juden raus, dass Arische Folk in …”
0
0
Rate This

Beantwoorden
jan hammerbacher schreef:
21 oktober 2022 om 12:31

Ik stel voor om volgende keer dat ze een manifiesta organizeren ook een petitie van “bezorgde Vlamingen” te starten en een vreedzame samenkomst op poten te zetten. Tijd om die Noord-Korea-aanbidders een koekje van eigen deeg te serveren.
0
0
Rate This

Beantwoorden
briers ghislain schreef:
21 oktober 2022 om 09:36

Iemand die de waarheid spreekt , kan anderen doen twijfelen aan hun leugenverhaal . dat moet ten allen prijze vermeden worden . mensen die zelf nadenken .
3
2
Rate This

Beantwoorden
Olieslaeghers, Waterloo schreef:
21 oktober 2022 om 07:25

Links en “Vrijheid van Meningsuiting” zijn als olie en water, onvermengbaar
8
2
Rate This

Beantwoorden
Wim Vreeswijk schreef:
21 oktober 2022 om 06:39

Filip is een zeer prominente rots in de branding ! Mijn complimenten en succes met je boek !
8
2
Rate This

Beantwoorden

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reactie *

Naam *

E-mail *

Site

Mijn naam, e-mail en site bewaren in deze browser voor de volgende keer wanneer ik een reactie plaats.

Steun onze adverteerders!
Nieuw bij Uitgeverij Polemos
5 euro voor de vrije pers

Steun ons, stort je bijdrage!
[simple-payment id="41966"]
Zoek
Categorieën

Flitsbericht





https://reactnieuws.net/2022/10/21/e...r-verhinderen/
---------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 14:22   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Die PVDA ers zijn gewoon jaloers dat dien boek van Filip wel verkoopt en hun schrijfsels niet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 15:22   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp:
boek Filip Dewinter OMVOLKING lezing, Extreemlinks valt aan

analyse

1) Het nieuwe boek van Filip Dewinter of Omvolking is leuk denk ik, en ik moet met hem gaan praten over echte intelligente oplossingen. Domweg janken en klagen helpt niemand een stap vooruit, dus mijn eigen vierdelige boekserie over toekomst Droomplan Switie Sranang is toch het extreemrechtse antwoord op de massa immigratie en de hele misdadige omvolkings politiek van linkse malloten en debielen. VOL=VOL punt uit, energiecrisis geeft het aan.
Wat heeft energiecrisis met immigratie te maken ?
We weten dat tijdens een crisis er steeds wordt gezocht naar zondebokken. Echter, als je alle migranten het land uitzet los je de crisis niet op.
Ja, het wordt tijd het migrantenbeleid wordt aangepast. Hoogtijd zelfs, maar de tijd ga je niet terugdraaien. De oplossing, de nieuwe aanpak, zal in de eerste plaats Europees moeten zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 16:54   #4
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat heeft energiecrisis met immigratie te maken ?
We weten dat tijdens een crisis er steeds wordt gezocht naar zondebokken. Echter, als je alle migranten het land uitzet los je de crisis niet op.
Ja, het wordt tijd het migrantenbeleid wordt aangepast. Hoogtijd zelfs, maar de tijd ga je niet terugdraaien. De oplossing, de nieuwe aanpak, zal in de eerste plaats Europees moeten zijn.
Met het huidig Europees poco-beleid zal dat pas gebeuren als Kerstmis en Pasen op één dag vallen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 18:46   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat heeft energiecrisis met immigratie te maken ?
Ach, kijk, hoeveel zouden er zijn ? 10% ? Als we die morgen allemaal afmaken, dan hebben we ook ruwweg 10% gespaard op ons energieverbruik he

Dat is misschien het verschil tussen blackouts of niet. Alle beetjes helpen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 23:50   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat heeft energiecrisis met immigratie te maken ?
We weten dat tijdens een crisis er steeds wordt gezocht naar zondebokken. Echter, als je alle migranten het land uitzet los je de crisis niet op.
Ja, het wordt tijd het migrantenbeleid wordt aangepast. Hoogtijd zelfs, maar de tijd ga je niet terugdraaien. De oplossing, de nieuwe aanpak, zal in de eerste plaats Europees moeten zijn.

Reken maar uit hoeveel energie, woonruimte, WW gelden, riool gelden, water, stroom, gas, en big american pizza's, die 150.000 extra gelukszoekers elk jaar opvreten

VOL=VOL

Naturalisatie AFSCHAFFEN is gewoon Natuurlijker ok, nu begin ik slimme apen beter te begrijpen en mijzelf ook als koelie aapje.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 00:02   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Laten wij naast het boek het 70 stappen plan niet vergeten?

Op het internet te vinden

Europese maatregelen in verband met migratie

Hoe greep te krijgen op toekomstige migratiestromen (ouder artikel als het duidelijke bewijs van dat men het al zag aankomen)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2022 om 00:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 03:35   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Anderzijds stel ik mij de vraag...

In 'ons' land zijn er best een hoop werklozen/werkzoekenden.

Laten we die mensen eerst helpen voor er anderen huis te halen of is dat te ver gezocht?

De federale cijfers van de vergoede werklozen - januari 2022
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 04:30   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat heeft energiecrisis met immigratie te maken ?
We weten dat tijdens een crisis er steeds wordt gezocht naar zondebokken. Echter, als je alle migranten het land uitzet los je de crisis niet op.
Ja, het wordt tijd het migrantenbeleid wordt aangepast. Hoogtijd zelfs, maar de tijd ga je niet terugdraaien. De oplossing, de nieuwe aanpak, zal in de eerste plaats Europees moeten zijn.
Euh alles?
Hadden wij watertekorten en energietekorten gekend als we niet meeliepen met Duitsland?

Laten wij toch eindelijk die EU verlaten en terug zelfvoorzienend worden en niet boven onze capaciteiten werken.
Wir schaffen das nicht.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be