Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2023, 16:43   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom?
Omdat ik aanneem dat christenen het ook niet zouden op prijs stellen dat hetzelfde gebeurt met een exemplaar van het Nieuw Testament, net zo min als de Joden met de Tanak.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 16:55   #22
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Omdat ik aanneem dat christenen het ook niet zouden op prijs stellen dat hetzelfde gebeurt met een exemplaar van het Nieuw Testament, net zo min als de Joden met de Tanak.
Ik stel het als Christen niet op prijs dat er boeken verkrijgbaar zijn waarin de goddelijkheid van Christus ontkend wordt.

Ik zag die boeken graag verboden.

Wat nu, Quercus?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 17:15   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Omdat ik aanneem dat christenen het ook niet zouden op prijs stellen dat hetzelfde gebeurt met een exemplaar van het Nieuw Testament, net zo min als de Joden met de Tanak.
Het kan zijn dat er christenen zijn die bepaalde zaken niet op prijs stellen, evenwel, als ik mijn lijst van zaken opgeef die ik niet op prijs stel, dan schijnen ze me niet te begrijpen.

Uiteraard mogen bijbels en korans verbrand worden, het is tenslotte niet alsof we iemand verbieden van al die onzin te lezen en te geloven.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 17:16   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We gaan daar, als het van mij afhangt, NIET in mee.
Wij ook niet & onze kinderen zéker niet.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 17:18   #25
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En als uw spek gebakken is het vuurtje uit plassen?
Tip: vraag daarvoor minis. Quickie.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 17:37   #26
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik stel het als Christen niet op prijs dat er boeken verkrijgbaar zijn waarin de goddelijkheid van Christus ontkend wordt.
Ik zag die boeken graag verboden.

Wat nu, Quercus?
Ja maar, nu hebt u het over het niet eens zijn met de inhoud van een publikatie.
Ik ben evenmin akkoord met die goddelijkheid die aan Christus wordt toegekend. Volgens mij was de man gewoon een vrome Jood met nogal radicale gedachten en daden waardoor hij het niet alleen aan de stok kreeg met de Joodse religieuze gezaghebbers maar door zijn uitspraken ook de Romeinen tegen zich in het harnas joeg. Vandaar dat dezen hem dan ook de straf oplegden die ze op iedereen toepasten die publiekelijk verklaringen aflegde die het Romeins gezag in het gedrang bracht: de betrokkene laten sterven aan een kruis dat op een hoogte werd geplaatst waardoor het van mijlen ver zichtbaar was. Als waarschuwing. De Romeinen pasten dit toe over gans het Rijk.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:02   #27
Storm
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 250
Standaard

Nog geen artikels pro-vrije meningsuiting gezien. Te gevaarlijk?
Storm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:06   #28
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ha ja, Flipje Gilbertje,,, ik weet niet waar ik Wallonië hij woont. Anders zouden we eens zijn voetpad kunnen dweilen met de Waalse haan en een sopje van “broajn zjieëp”.
Die was van remourchamp

Waar Eddy Merckx veel kwam trainen .......
Van remourchamp naar polleur zowat de langste beklimming in belg6

Eenmaal Gilbert het geld zag binnenkomen

Dan werd Monaco plots een prachtige streek om te trainen
Blijkbaar waren de belasting schalen minder steil om energie te verspillen aan de Waalse put

Eenmaal de geldstromen weg bij Gilbert. Terug naar België

Dan Vlaanderen provoceren die wél Wallonië onderhoud
In een moslim context mag Gilbert al schuilen

Áls die op de koran gaat staan ipv een Vlaamse vlag

Vraag

Waar lopen de zotten?

In het multiculturele links kamp of ....?
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........

Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 18 oktober 2023 om 18:10.
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:14   #29
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daar heb je gelijk in. Wij zijn hier in Europa op onze eigenste plaats. Er is geen enkele reden waarom wij tegenover de Muzels een “low profile” zouden moeten aanhouden. O.k. publiekelijk een Koran in de fik steken is er over. Maar voor de rest, belijders van andere ideologieën hoeven zich niet aan de Profeet te onderwerpen. Naar het schijnt betekent Islam letterlijk “onderwerping”.
Het grootste probleem met islam -ik zei hier eerder al dat het onderwerping betekende- is de opdringerigheid ervan.
Waar wij meestal van het principe uitgaan dat iedereen denkt en gelooft wat hij wil, en dat wij dat respecteren, doet men dat in de islam niet.
In hun geloof gelden de regels van islam voor iedereen, en zij die geen moslim willen worden, worden als de ergste soort gezien.
Er is iets meer respect voor verwante religies (christendom en jodendom), maar het loopt niet over...

Vraag is dus hoe je kunt samenleven als er één groep is die zegt "wij respecteren iedereen", en een andere groep die vindt dat iedereen hun ideeën moet volgen, en dat daar subgroepen bestaan die daarvoor geweld willen gebruiken, tot zelfs moorden toe.
De meesten gaan weliswaar niet concreet tot actie over, maar je hebt geen grote aantallen nodig om voor problemen te zorgen.
Kijk naar de miserie in recreatiedomeinen, een probleem dat elk jaar opnieuw terugkeert.
Kijk naar het islamitisch terrorisme, met één dader om de zoveel tijd kun je toch iedere keer weer voor paniek zorgen.
Ik vergelijk het met een etentje met wel 50 man waar plots een vijftal wespen de boel verstoren.
In aantal zijn de wespen in de minderheid, maar ze kunnen voor serieus wat overlast zorgen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 18 oktober 2023 om 18:15.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:17   #30
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daar heb je gelijk in. Wij zijn hier in Europa op onze eigenste plaats. Er is geen enkele reden waarom wij tegenover de Muzels een “low profile” zouden moeten aanhouden. O.k. publiekelijk een Koran in de fik steken is er over. Maar voor de rest, belijders van andere ideologieën hoeven zich niet aan de Profeet te onderwerpen. Naar het schijnt betekent Islam letterlijk “onderwerping”.

Sommigen 'denken' daar blijkbaar hélemaal 'anders' over:

<
...

most classical scholars agreed that the Islamic state, destined to conquer the entire world, was not permitted by God to have everlasting treaties with non-subservient political or military entities, with many agreeing on a 10-year maximum-limit on peaceful relations with any such entity...

...

The traditionally popular perspective was that all non-Muslim residents in the Dar al-Harb were enemies of God and thus could be stolen from, charged interest (which was otherwise prohibited), enslaved, or even killed. The rationale behind these rulings was that, as enemies of God destined to be conquered by the Islamic state, these non-Muslims themselves and their property were in fact booty earmarked for the Muslim Ummah...


...
>

bron: https://wikiislam.net/wiki/Dar_al-Ha..._War_and_Peace)
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:30   #31
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het grootste probleem met islam -ik zei hier eerder al dat het onderwerping betekende- is de opdringerigheid ervan.
Waar wij meestal van het principe uitgaan dat iedereen denkt en gelooft wat hij wil, en dat wij dat respecteren, doet men dat in de islam niet.
In hun geloof gelden de regels van islam voor iedereen, en zij die geen moslim willen worden, worden als de ergste soort gezien.
Er is iets meer respect voor verwante religies (christendom en jodendom), maar het loopt niet over...

Vraag is dus hoe je kunt samenleven als er één groep is die zegt "wij respecteren iedereen", en een andere groep die vindt dat iedereen hun ideeën moet volgen, en dat daar subgroepen bestaan die daarvoor geweld willen gebruiken, tot zelfs moorden toe.
De meesten gaan weliswaar niet concreet tot actie over, maar je hebt geen grote aantallen nodig om voor problemen te zorgen.
Kijk naar de miserie in recreatiedomeinen, een probleem dat elk jaar opnieuw terugkeert.
Kijk naar het islamitisch terrorisme, met één dader om de zoveel tijd kun je toch iedere keer weer voor paniek zorgen.
Ik vergelijk het met een etentje met wel 50 man waar plots een vijftal wespen de boel verstoren.
In aantal zijn de wespen in de minderheid, maar ze kunnen voor serieus wat overlast zorgen.
En dat is wat we niet meer kunnen omkeren

Naïef

Dat is het kernwoord van Zweden
Ze z?*jn naïef geweest
Het kernwoord van west europa

Naïef

Als 1 procent ontvlambaar is
Als 5 procent gevoelig is voor ontvlambaar

Dan kan men d?*e ene procent in kaart brengen

Als er iets tegen de islam gebeurd
Dan komen die 5 procent binnen enkele dagen ontvlambaar

Volledig buiten de radar van de staatsveiligheid

Links Europa geeft onder het naïeve paard van Troje, genaamd marrakesh, veel licht ontvlambare binnen Europa gebracht

En we zitten ermee en marrakesh verbied veel
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 18:58   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het kan zijn dat er christenen zijn die bepaalde zaken niet op prijs stellen, evenwel, als ik mijn lijst van zaken opgeef die ik niet op prijs stel, dan schijnen ze me niet te begrijpen.

Uiteraard mogen bijbels en korans verbrand worden, het is tenslotte niet alsof we iemand verbieden van al die onzin te lezen en te geloven.
Boeken in brand steken op openbare plaatsen is om meerdere redenen af te keuren:
1. Het roept nogal wat reminiscenties op met bepaalde vuurfeestjes ten tijde van Snorremans.
2. Het is een teken van intolerantie.
3. Het is een milieuovertreding
4. Als het niet vergund is, is het een verstoring van de openbare orde.
5. Als het herhaaldelijk gebeurt is het provocatie en een haatmisdrijf.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 19:16   #33
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Boeken in brand steken op openbare plaatsen is om meerdere redenen af te keuren:
1. Het roept nogal wat reminiscenties op met bepaalde vuurfeestjes ten tijde van Snorremans.
2. Het is een teken van intolerantie.
3. Het is een milieuovertreding
4. Als het niet vergund is, is het een verstoring van de openbare orde.
5. Als het herhaaldelijk gebeurt is het provocatie en een haatmisdrijf.
Het verbranden van de koran kan ook bevrijdend zijn

Dat laatste pakje sigaretten weggooien

De laatste fles cognac in goot gieten
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 19:23   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Boeken in brand steken op openbare plaatsen is om meerdere redenen af te keuren:
1. Het roept nogal wat reminiscenties op met bepaalde vuurfeestjes ten tijde van Snorremans.
2. Het is een teken van intolerantie.
3. Het is een milieuovertreding
4. Als het niet vergund is, is het een verstoring van de openbare orde.
5. Als het herhaaldelijk gebeurt is het provocatie en een haatmisdrijf.
Een haatmisdrijf ten aanzien van een TEKST ? Ten aanzien van een IDEE ?

En het gaat hier niet over GEDWONGEN openbare boekenverbrandingen en staatscensuur he. Het gaat over de expressie dat men zekere ideeen afschuwelijk vindt. Dat is zelf een opinie, he.

Stel nu dat ik een "haatboek" schrijf. Zou men dat haatboek dan niet mogen afschuwelijk vinden bijvoorbeeld ? Is het een haat misdrijf om een boek met een haat boodschap afschuwelijk te vinden ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 oktober 2023 om 19:23.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 19:26   #35
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Vraag is dus hoe je kunt samenleven als er één groep is die zegt "wij respecteren iedereen", en een andere groep die vindt dat iedereen hun ideeën moet volgen, en dat daar subgroepen bestaan die daarvoor geweld willen gebruiken, tot zelfs moorden toe.
Dat is vrij eenvoudig, en dat is wat rondom ons gebeurt: die die zeggen "wij respecteren iedereen" buigen zich en aanvaarden dat die andere groep hun ideeen mag opdringen, tot iedereen gedwongen is die ideeen te aanvaarden.

Dat is exact wat onze Gutmenschen doen, en dat is exact wat hier aan het gebeuren is. Als dat voltooid is, dan is het Kalifaat hier, en alles is in kannen een kruiken. De verdraagzamen leren de moslim eisen te verdragen, en de moslims eisen dat iedereen moslim is. Het probleem volgens verdraagzaam links is opgelost. Die vinden enkel dat het vervelend is dat er wat mensen van hier zijn die nog hun eigen ideeen willen houden: dat is niet verdraagzaam he !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 19:31   #36
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een haatmisdrijf ten aanzien van een TEKST ? Ten aanzien van een IDEE ?

En het gaat hier niet over GEDWONGEN openbare boekenverbrandingen en staatscensuur he. Het gaat over de expressie dat men zekere ideeen afschuwelijk vindt. Dat is zelf een opinie, he.

Stel nu dat ik een "haatboek" schrijf. Zou men dat haatboek dan niet mogen afschuwelijk vinden bijvoorbeeld ? Is het een haat misdrijf om een boek met een haat boodschap afschuwelijk te vinden ?
Áls politiek geen antwoord brengt op bezorgdheid

Lees meerderheid

Als politiek vanuit Europa de meerderheid in Europa iets opdringt die geen draagvlak vindt

Er is geen meerderheid onder de Europese bevolking voor islam

En toch legt Europa dit op

Wie is dan in fout?
Europa?
De boeken verbrander?
Of de moslimextremist?
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2023, 20:19   #37
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is vrij eenvoudig, en dat is wat rondom ons gebeurt: die die zeggen "wij respecteren iedereen" buigen zich en aanvaarden dat die andere groep hun ideeen mag opdringen, tot iedereen gedwongen is die ideeen te aanvaarden.

Dat is exact wat onze Gutmenschen doen, en dat is exact wat hier aan het gebeuren is. Als dat voltooid is, dan is het Kalifaat hier, en alles is in kannen een kruiken. De verdraagzamen leren de moslim eisen te verdragen, en de moslims eisen dat iedereen moslim is. Het probleem volgens verdraagzaam links is opgelost. Die vinden enkel dat het vervelend is dat er wat mensen van hier zijn die nog hun eigen ideeen willen houden: dat is niet verdraagzaam he !

Volgens mij hebt u op z'n minst al gehoord van Nassim Nicholas Taleb, of misschien zelfs al dingen van zijn hand gelezen.


Indien niet, dan zal volgende tekst u wellicht kunnen interesseren:

"The Most Intolerant Wins: The Dictatorship of the Small Minority"

https://medium.com/incerto/the-most-...e15#.vi2a360y7
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 18 oktober 2023 om 20:19.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 05:56   #38
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Omdat ik aanneem dat christenen het ook niet zouden op prijs stellen dat hetzelfde gebeurt met een exemplaar van het Nieuw Testament, net zo min als de Joden met de Tanak.
Dat de christenen het verbranden van hun sprookjesboek niet zouden appreciëren zal me eigenlijk ook aan mijn reet roesten. Religieuzen, van welke strekking ook, zijn per definitie niet de verstandigste.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 oktober 2023 om 05:57.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 06:02   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is vrij eenvoudig, en dat is wat rondom ons gebeurt: die die zeggen "wij respecteren iedereen" buigen zich en aanvaarden dat die andere groep hun ideeen mag opdringen, tot iedereen gedwongen is die ideeen te aanvaarden.

Dat is exact wat onze Gutmenschen doen, en dat is exact wat hier aan het gebeuren is. Als dat voltooid is, dan is het Kalifaat hier, en alles is in kannen een kruiken. De verdraagzamen leren de moslim eisen te verdragen, en de moslims eisen dat iedereen moslim is. Het probleem volgens verdraagzaam links is opgelost. Die vinden enkel dat het vervelend is dat er wat mensen van hier zijn die nog hun eigen ideeen willen houden: dat is niet verdraagzaam he !
Ik heb dat hier nog al geschreven..

We zijn zo verdraagzaam voor de onverdraagzamen dat die onverdraagzamen straks gaan bepalen wat ons, als verdraagzamen, doen en laten zal worden.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2023, 06:07   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Volgens mij hebt u op z'n minst al gehoord van Nassim Nicholas Taleb, of misschien zelfs al dingen van zijn hand gelezen.


Indien niet, dan zal volgende tekst u wellicht kunnen interesseren:

"The Most Intolerant Wins: The Dictatorship of the Small Minority"

https://medium.com/incerto/the-most-...e15#.vi2a360y7
Kende ik niet, komt perfect overeen met wat ik denk. Vandaar dat WIJ veel intoleranter moeten worden dan moslims.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be