Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2023, 23:34   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard FVD Gideon van Meijeren: 'We stellen een immigratiestop in van tenminste 10 jaar'

onderwerp
FVD Gideon van Meijeren: 'We stellen een immigratiestop in van tenminste 10 jaar'



analyse

1) Beetje kinderachtig geleuter is dit van FVD topman, Gideon van Meijeren, tsja. Ik stem sowieso nooit meer FVD, forum voor democratie kan opgedoekt worden wat mij betreft en ik zal nu Thierry Baudet openbaar moeten aanvallen en hem hard verplichten om de hele Expansie Project FB SS toch aktief te ondersteunen en met ons Delftsche Arische Kattenleger samen te werken.

2) Ok Den Haag 54 procent buitenlanders, incl de blanke Oost Europeanen, de blanke HOllanders zijn daar een zielige uitstervende etnische minderheid in hun eigen Nederland dus dit gaat mij toch te ver. Het VERRAAD van LINKS, WOKE, uitroeiing inheemse blanke Nederlanders. Niet normaal ok.

3) IK had echt meer van Thierry Baudet verwacht al sedert 2015 toen hij in Cafe Engels, Rotterdam CS zijn eerste partij bijeenkomsten hield en ik was daar ook gekomen.

4) Komende maanden of weken al moet ik mijn onderzoek publiceren en aanbieden openbaar aan alle Pro Blank Nederlandse clubjes, WLM Holland, die hele verzwarting, verkleuring, arabisering, koelienisering, vernegering, en vergeling is nu echt te ver gegaan sedert 5 mei 1945. Het Duitse Nazi leger had toen verloren en Nederland werd permanent bezet door de Geallieerde troepen olv USA tot op heden.

5) NOg tien jaar zo doorgaan met massa immigratie en Nederland zal PIKzwart eruitzien, waardoor elke dag een ZWARTE DAG zal worden in het Nieuwe WOKE Nederland.

6) UIt INdia stromen nu echt miljoenen zwarte Hindoes naar de hele Europese Unie en deze massa immigratie verloopt al 40 jaar geheel geruisloos, geen kik in de media. In India zelf staan ruim 50 miljoen jongeren gereed om komende 25 jaar permanent te migreren naar Europa, USA, Australie, UK en Canada, wat minder dan 5 procent is van de immense zwarte populatie daar in INDia, 1,45 miljard al.

7) Stem gerust op Forum voor Democratie als je het eens bent met onderstaand betoog.

8) IK kies toch liever voor deze ingenieurs oplossing:

-----------------------

Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

---------------------

===================================


Facebook pagina:

Forum voor Democratie -FVD
Favorieten · ·
Immigratieproblematiek oplossen met open grenzen is dweilen met een stromende kraan.
Stem Forum voor Democratie op 22 november. fvd.nl/22nov

-------------
Foto van Gideon van Meijeren die zegt:

'We stellen een immigratiestop in van tenminste 10 jaar'

Stem FVD 22 november 2023

---------------------


Hier toch een backup van de vele reacties op facebook, interessant voor de discussie en analyse verder.


--------------


Astrid Rinkens
Ik ben geen letterknecht en zeker niet foutloos als het de Nederlandse taal betreft. Maar van mensen van FVD zou men verwachten dat zij, gezien het feit dat zij traditie en de Nederlandse taal belangrijk vinden, op de hoogte zijn van de spreekwoorden. Het spreekwoord luidt: Het is dweilen met de kraan open. Een kraan kan namelijk niet stromen, water wel. ????

Beantwoorden
2 d

Jan En Tatjana Schilder
Beste Astrid de Nederlander is er vooral bij gebaat, om het te hebben over de hoofdzaken .Dit soort opmerkingen bespreekt men op de lagere school . Doe er je voordeel mee!

Beantwoorden
2 d

Hans Heij
Ik stem volgende week Gideon van Meijeren. Een geweldige politicus

Beantwoorden
2 d
Bewerkt

Richard Ouwerkerk
Ik hou mn hart vast met een Turkse premier straks ???????? ik hoop van niet

Beantwoorden
2 d

Angela Guinee
Harde focus s.v.p. op REMIIGRATIE zonder bonus .... huidige straatbeeld is een tranendal. Herman Umbgrove

Beantwoorden
2 d

Dennis Vdf van der Veen
En de 3 voorafgaande jaren met terugwerkende kracht

Beantwoorden
3 d

Lonneke Wiessner
Helemaal mee eens en er kunnen er ook heel veel terug, opvang is voor tijdelijk ,

Beantwoorden
2 d

Ramon de Waal
Liever nog met 30 jaar terug werkende kracht

Beantwoorden
17 u

Kgs Gonçalves
komende 50 jaar

Beantwoorden
3 d

Rehza Bos
Ik ben voor!

Beantwoorden
2 d

Ayko Shiva
nederland is vol , ik vind dat we abortussen ook moeten verplichten

Beantwoorden
1 d

Jacqueline Jacobs
wat mijn betreft voor altijd!!! Ophouden met deze gelegaliseerde mensensmokkel!!!

Beantwoorden
4 u

Coen Veenstra
Waar kunnen we cruiseschepen huren die begeleid door de marine langs de Noord Afrikaanse kust pendelen en de ontscheping aldaar begeleiden? Vooraf moeten we detentiekampen oprichten waar de mensen gedurende een aantal dagen op de voorbereiding van de reis worden verzameld om daarna in pendelbussen naar de havens met de klaarliggende schepen te worden gebracht. Dit herhaalde proces zal waarschijnlijk niet langer hoeven te duren dan 12 maanden. Per cruiseschip denk ik aan zo'n 6000 man. In WO-II werden per schip vaak meer dan 10.000 militairen teruggevaren naar de VS. Laten we voor dit uitzettingsproject uitgaan van zo'n half miljoen migranten die inmiddels al 3 jaren op onze kosten voortbestaan. Dit alles met het vaststaande vooruitzicht dat deze honderdduizenden mensen vrijwel zonder mogelijkheden om ooit iets bij te dragen aan de welvaart of het welzijn van de Nederlandse burgers tot hun dood erop volgt niets anders zullen doen dan vegeteren op de door jou en mij bijeengebrachte belastingopbrengsten. Inderdaad, over een aantal jaren gaan ook onze kinderen deze mensen in leven houden.

Beantwoorden
3 d

Arie, filmpjes en meer ·
FvD 283 duizend volgers...
En slechts 4 opmerkingen 17 uur na plaatsing bericht ????
Ik zie het heel somber in.
En een goed voorbeeld wat überhaupt de politiek verkeerd doet, de interesse wordt niet gewekt, dus er reageert niemand meer.
Sterkte gr.
Arie filmpjes en meer

Beantwoorden
2 d

Henri Vos
Ben bang dat het bij praten blijft door het Forum voor Democratie -FVD Ze worden compleet genegeerd en tegengewerkt hopelijk krijgen ze veel zetels????

Beantwoorden
2 d

Rut Susana
Dat hoef je niet. Laat hen binnen een daarna stuurt ze naar de Antillen. Het is warm, goedkoper huizen op te bouwen en het is geen overtreding van de wet want ze zouden in "nederland" wonen.

Beantwoorden
1 d

Anatole Sala
WAT DE MEESTE MENSEN EN VEEL POLITICI EN ZELFS MEDIAMANAGERS NIET BEGRIJPEN IS DAT HUN LICHAAM, HET EIGEN LIJF EN LEDEN, REEDS LANG HET WETTIGE EIGENDOM VAN DE NIEUWE WERELDREGERING IS GEWORDEN.

Beantwoorden
2 d
Bewerkt

Eric Betgem
U stelt helemaal niets in. Niemand wil met u regeren.

Beantwoorden
2 d

Corry Bos
O dat zou mooi zijn

Beantwoorden
3 d

John Vd Heuvel
Ik stel voor : een scheerapparaat en een flesje head en shoulders voor de mijnheer op de foto.

Beantwoorden
3 d
Bewerkt

Jos Oerlemans
Ik zou op FVD stemmen als jullie lijsttrekker niet zo,n wispelturig was

Beantwoorden
1 d

Carina Gomez Fernandez
Dat is een heel mooi streven. Helaas heeft jullie hetze tegen transgenders me doen afdwalen van jullie partij. Jammer!

Beantwoorden
2 d

Diana Reek-Smit
niet voor 10 jaar een stop maar voor altijd.

Beantwoorden
2 d

Jan Bos Pieters
Is de bodem van jullie campagnekas in zicht?
Of is er door snoodaards een greep in gedaan want daar hebben jullie ervaring mee.

Beantwoorden
3 d
Bewerkt

Teo Veerman
Wat zijn ze van plan met dit land die WEF afgevaardigden in Den Haag.

Beantwoorden
3 d

Wilco Klein Woolthuis
Ja ja...en volgende week is de brandstof 50 cent goedkoper!!!!

Beantwoorden
2 d

Janny Gerrits
?? Bekijk deze reel
https://www.facebook.com/share/r/i6gvwQZbpp5YH4A7/ zeker gaan stemmen. In Denemarken zijn ze er achter.

Beantwoorden
1 d

Dirk Elsthout
Meer onacceptabele nadelen van Oekraïne bij de NAVO aansluiten ten koste van alles : 100.000en mensenlevens, vluchtelingen, wapentransporten met verarmd uranium, riskeren van kernoorlog, inflatie en klimaatschade. https://www.change.inc/.../opmerkeli...en-en-granaten... https://nl.wikipedia.org/wiki/Anschluss https://www.msn.com/.../ollongren-ve...../ar-AA1jTTgU
Opmerkelijk: bommen en granaten veroorzaken miljarden aan klimaatschade | Change Inc.
CHANGE.INC
Opmerkelijk: bommen en granaten veroorzaken miljarden aan klimaatschade | Change Inc.
Opmerkelijk: bommen en granaten veroorzaken miljarden aan klimaatschade | Change Inc.

Beantwoorden
2 d
Bewerkt

Jolanda Jagers
Niet voor 10 jaar , voor altijd , we zijn VOLLLLLLL

Beantwoorden
2 d

Es Palestina
0:00 / 0:14

Beantwoorden
2 d

Ron Van Loon
Voor altijd zal je bedoelen

Beantwoorden
2 d

Nicky Wilhelmina Joanna Heuveling
Zijn jullie geen 0 vergeten?

Beantwoorden
3 d

Ilona Piris
Nooit meer immigranten : als het steaks veilig is overal, blijf waar je hoort. Nederland is te klein en te vol.
(Na Monaco het dichtstbevolkte land ter wereld)

Beantwoorden
2 d

Fred van den Berg
Het liefst voor altijd grenzen dicht voor die zogenaamde vluchtelingen en goudzoekers weg ermee

Beantwoorden
3 d

Dave Achten
Of we nu wel of niet stemmen we weten nu al wie er hellaas gaat winnen ????

Beantwoorden
2 d

Marga Grotendiek
Stem op t FVD

Beantwoorden
3 d

Tim Koppens
En die crimineel gedrag vertonen ook graag retour vaderland.

Beantwoorden
2 d

Nicky Poortvliet
Opvang in eigen land klaar.

Beantwoorden
3 d

Peter Bes
https://gerard1945.files.wordpress.com/2021/10/01.jpg
gerard1945.files.wordpress.com
GERARD1945.FILES.WORDPRESS.COM
gerard1945.files.wordpress.com
gerard1945.files.wordpress.com

Beantwoorden
3 d

Es Palestina
Kan een afbeelding zijn van 3 mensen en tekst

Beantwoorden
2 d

Leone Visser
Immigratie of asiel? Ook 0 arbeidsmigranten?

Beantwoorden
2 d

Peter Out
Helaas maken die klootzakken in Brussel dat uit voor ons
Kan een afbeelding zijn van 3 mensen, kaart en tekst

Beantwoorden
2 d

Nicole Surink
Maak er maar 50 jaar van

Beantwoorden
2 d

Marcus Jurgen van Deursen-Ziermann
FYI...
???????? (DEUTSCH | DUITS)...
EU PLÄDOYIEREN NÖTIG UM UNGEWÜNSCHTE ZÚ AUFDRÄNGLICHE WIE ETWA "MÖCHTEGERN PSYCHE-KLEMPNER" OB "JEHOVA-ZEUGEN" ABZUWIMMELN, ???? #MinisterAdriaansens & *????????????* #MarkRutte/#MinPres?!?!?! cc ???? @ThierryBaudet @LilianMarijnissen ????
Mögliches Verbot auf Türverkauf und Telemarketing: ’Viel Druck gesetzt auf anfällige Konsumenten’.
UNSERE PARLEMENTARISCHE REDAKTION.
1 Stunde her in INNLAND.
DEN HAAG - Niederlande will gerne Türverkauf und Telemarketing verbieten, aber hat dafür Hilfe aus Europa nötig. Demissionair minister Adriaansens (Ekonomische Sachen) geht darum in Brüssel plädoyieren für ein Verbot.
BILD: Türverkauf von Energiekontrakte ist noch nicht verboten. © DIJKSTRA BV.
Op diesem Moment lässt Europäische Gesetzesgebung noch kein Raum für die Niederland um spezifisch Türverkauf und Telemarketing in den Ban zu tun. Und das während, so schreibt Adriaansens an Eurokommissar Reynders, ’da in Niederlande viel Klagen/Beschwerden sind über diese [attemptierte, vielall zu vergebens,] Verkaufmethoden’: „Geregelt wird da zúviel Druck gesetzt auf anfällige Konsumenten.”
https://www.telegraaf.nl/.../mogelijk-verbod-op...
------
???????? (NIEDERLÄNDISCH | NEDERLANDS)...
EU PLEITEN NODIG OM ONGEWENSTE TÉ OPDRINGERIGE HOE BIJV. "WILLEGAARN PSYCHE-LOODGIETERS" OF "JEHOVA-ZEUGEN" AF TE POEIEREN (https://context.reverso.net/.../deutsch.../abwimmeln), ???? #MinisterAdriaansens & *????????????* #MarkRutte/#MinPres?!?!?! cc ???? @ThierryBaudet @LilianMarijnissen ????
Mogelijk verbod op deurverkoop en telemarketing: ’Veel druk gezet op kwetsbare consumenten’.
ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE.
1 uur geleden in BINNENLAND.
DEN HAAG - Nederland wil graag deurverkoop en telemarketing verbieden, maar heeft daarvoor hulp uit Europa nodig. Demissionair minister Adriaansens (Economische Zaken) gaat daarom in Brussel pleiten voor een verbod.
BILD: Deurverkoop van energiecontracten is nog niet verboden. © DIJKSTRA BV.
Op dit moment laat Europese wetgeving nog geen ruimte voor Nederland om specifiek deurverkoop en telemarketing in de ban te doen. En dat terwijl, zo schrijft Adriaansens aan Eurocommissaris Reynders, ’er in Nederland veel klachten zijn over deze verkoopmethodes’: „Geregeld wordt er te veel druk gezet op kwetsbare consumenten.”
https://www.telegraaf.nl/.../mogelijk-verbod-op...
CC @ROYALCOURT_SE @ROYALFAMILY @KONINKLIJKHUIS
Mogelijk verbod op deurverkoop en telemarketing: ’Veel druk gezet op kwetsbare consumenten’
TELEGRAAF.NL
Mogelijk verbod op deurverkoop en telemarketing: ’Veel druk gezet op kwetsbare consumenten’
Mogelijk verbod op deurverkoop en telemarketing: ’Veel druk gezet op kwetsbare consumenten’

Beantwoorden
Vertaling weergeven
2 d

Patrick van Diejen
En met terugwerkende kracht van 30 jaar.

Beantwoorden
1 d

Jurgen Beckers
Let nou maar op, komt allemaal niks van omdat die dictatuur hier er niet mee ingaan. Dat kan niet volgens hun, gewoon NL lekker vol laten lopen tot t niet meer uit te houden is

Beantwoorden
2 d
Bewerkt




=================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 november 2023 om 23:38. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be