Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2003, 14:21   #1
Joris bublimburg
Vreemdeling
 
Joris bublimburg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Locatie: hasselt
Berichten: 23
Standaard

Vlaanderens zuurtegraad is te hoog! Vlaanderen wentelt zich in de zeurkouscultuur. Vlaanderen is één van de welvarendste hoeken van het welvarende West-Europa. De verschillen tussen arm en rijk zijn er kleiner dan elders. En toch voelen wij ons tekort gedaan! Door wie? Door iedereen. De luie Walen. Het vijandige Brussel. De smerige gastarbeiders. DE misdadige asielzoekers. De Vlaamse jammer is die van een bedorven kind. Vlaanderen is een kleuter die zit te grienen naast een berg duur speelgoed. En bij verkiezingen slaat en schopt Vlaanderen gemeen om zich heen. Er wordt weleens met de gedachte gespeeld dat het Vlaams Blok zich moet ontdoen van zijn racistische vuilnis en zich kan omvormen tot een beschaafde conservatieve partij. Onmogelijk! Het Vlaams Blok is tot zijn huidige omvang opgezwollen enkel en alleen door haat te preken, haat die opwalmt uit angst. Ban haat uit Vlaanderen en het Vlaams Blok verschrompelt!!! Vlaanderen heeft de verdomde plicht zijn haat uit te bannen. Er is geen ander excuus!

(Naar Geert van Istendael)
Joris bublimburg is offline  
Oud 10 augustus 2003, 14:40   #2
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Vlaanderens zuurtegraad is te hoog ... hoe zou dat toch komen eh? Toch zeker niet door het perfecte beleid wat we nu hebben eh???


Hehe en jij bent van Limburg, goh zeg bestaat dat vies partijtje hier ook al ... dan kan ik inderdaag geloven dat de zuurtegraag veel te hoog is
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 10 augustus 2003, 14:45   #3
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Vlaanderens zuurtegraad is te hoog! Vlaanderen wentelt zich in de zeurkouscultuur. Vlaanderen is één van de welvarendste hoeken van het welvarende West-Europa. De verschillen tussen arm en rijk zijn er kleiner dan elders. En toch voelen wij ons tekort gedaan! Door wie? Door iedereen. De luie Walen. Het vijandige Brussel. De smerige gastarbeiders. DE misdadige asielzoekers. De Vlaamse jammer is die van een bedorven kind. Vlaanderen is een kleuter die zit te grienen naast een berg duur speelgoed.
(Naar Geert van Istendael)
Ik moet in ieder geval zeggen als ik dat zo lees, dan is het iets typisch Belgisch eh: Het minimaliseren van de problemen rondom ons en dan even gaan verkopen dat we bedorven kinderen zijn. Ik zie hier maar weinig bedorven kinderen wel veel hard werkende mensen, en die mensen hebben het graag goed en houden dat ook graag goed. Als ik jou moet geloven dan zouden we beter maar meteen allemaal zwijgen en ondergaan wat er mis aan het lopen is eh? Ik vind net dat er te weinig kritische noten uit de samenleving te horen zijn... maja ik zal wel een bedorven kind zijn dat moet ondergaan wat de grote bonzen in Brussel allemaal zeggen eh...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 10 augustus 2003, 14:58   #4
Joris bublimburg
Vreemdeling
 
Joris bublimburg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Locatie: hasselt
Berichten: 23
Standaard

Als je eerlijk bent, moet je toegeven dat onze problemen zeer miniem zijn in vergelijking met problemen in andere landen! Anders zou je nu niet achter je computer zitten!
Joris bublimburg is offline  
Oud 10 augustus 2003, 15:19   #5
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Als je eerlijk bent, moet je toegeven dat onze problemen zeer miniem zijn in vergelijking met problemen in andere landen! Anders zou je nu niet achter je computer zitten!
En daarom moeten we maar over onze problemen zwijgen? Zo kom je natuurlijk nergens, er is altijd wel iemand die het slechter heeft of die iets slechter aanpakt, het is veel verstandiger om te kijken naar de situaties waar het beter gaat en dan trachten even goed te doen.
alpina is offline  
Oud 10 augustus 2003, 15:25   #6
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

En dat is voor jou dan de reden om er niets aan te gaan doen ofzo?
Er zijn problemen, en nogal een geluk dat ze niet evengroot zijn als in sommige landen. Dus volgens u zouden we moeten wachten tot 1 of andere burgeroorlog vooralleer we mogen spreken van problemen... typisch zo zie je maar hoe rot het systeem is hier. En daar mogen wij dan niks over zeggen! Het kan altijd beter, en de mensen die ervoor moeten zorgen dat het goed gaat voor de mensen hier dat zijn naar mijn mening nog altijd politiekers eh. En geloof me als het beter kan dan moet het beter!
En die problemen vergelijken met die van de rest van de wereld en ze vervolgens minimaliseren? Belachelijk hoor! En dan wil jullie partij verkozen worden? Alstublieft zeg, dat moet jij dan maar gaan verkopen aan de mensen die hier nu op straat vliegen omdat hun bedrijf naar een of ander lageloonland vertrekt, of tegen het oude vrouwtje in de wijk die moet rondkomen van een armzalig pensioentje en op de kop toe nog eens wordt overvallen... enzovoorts... U wil dus aan de macht komen hier, zorgen voor Belgica... maar dagdagelijkse problemen van de gewone mensen daar moet over gezwegen worden zeker???? Komaan zeg! Voor die mensen zijn die problemen prioritair en gelijk hebben ze! Dat die andere landen zelf maar uitzoeken hoe hun problemen aan te pakken, of is er weer een nieuwe wereldgeweten opgestaan vandaag? Ga misschien de hand vragen aan Michel & co? OF Flauhaut, dat stuk minister dat er in slaagt om van onze krijgsmacht een transportfirma te maken?

Kortom er zijn problemen zat hier! Er is genoeg (verdoken) armoede in Vlaanderen... maar voor jou blijkbaar niet, voor jou moeten ze maar creperen ofzo? Want bij de hutu's is het toch nog erger eh... fijn zeg! Ik denk dat ik de volgende keer zeker op BUB stem hoor
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 10 augustus 2003, 15:31   #7
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Als je eerlijk bent, moet je toegeven dat onze problemen zeer miniem zijn in vergelijking met problemen in andere landen! Anders zou je nu niet achter je computer zitten!
En met het feit dat ik nu achter een pc zit staaf jij even dat ik maar minime problemen heb? Zin om eens in mijn schoenen rond te lopen voor een maandje ofzo? Als jij en je partij niet gaan luisteren naar wat de mensen in de straat te zeggen hebben, dan wens ik je alvast veel succes bij de volgende verkiezingen... Alberke den IIde stemt misschien nog wel op jou
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 10 augustus 2003, 23:56   #8
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Als je eerlijk bent, moet je toegeven dat onze problemen zeer miniem zijn in vergelijking met problemen in andere landen! Anders zou je nu niet achter je computer zitten!
En met het feit dat ik nu achter een pc zit staaf jij even dat ik maar minime problemen heb? Zin om eens in mijn schoenen rond te lopen voor een maandje ofzo? Als jij en je partij niet gaan luisteren naar wat de mensen in de straat te zeggen hebben, dan wens ik je alvast veel succes bij de volgende verkiezingen... Alberke den IIde stemt misschien nog wel op jou
Wat voor enorme grote problemen heb jij dan? Kom je om van dorst, van honger? Of is het de afstandsbediening die stuk is?
DaBlacky is offline  
Oud 11 augustus 2003, 10:12   #9
Joris bublimburg
Vreemdeling
 
Joris bublimburg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Locatie: hasselt
Berichten: 23
Standaard

Tuurlijk zijn wij ook niet blind voor die problemen die er zijn, maar als je niks over onze standpunten weet, kan je dat natuurlijk niet inzien! Hoog tijd om onze standpunten en ons programma eens te gaan bekijken! Uiteraard zijn er enkele problemen en wij bieden daar onze oplossingen voor aan, en vermits je die computer hebt, kan je altijd eens gaan kijken op onze site www.belgischeunie.be of www.unionbelge.be !
Joris bublimburg is offline  
Oud 11 augustus 2003, 12:22   #10
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Ik ben louter te werk gegaan op wat JIJ hier neerzette, en dat trekt op NIKS!
en aggaalefferkuh-> Moet ik dan omkomen van de honger of van dorst vooralleer kuikens als jij mij dan zouden helpen?? Geen wonder dat de bevolking jullie zo heeft weggestemd! Mensen als u hebben blijkbaar meer interresse voor een beek die overstroomt in de rimboe dan voor de mensen in moeilijkheden hier! Ik weet goed genoeg wat problemen ik heb en die gaan jou niks aan! Die groen gevallen die indertijd in de regering zaten hebben al genoeg hun onkunde bewezen!
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 11 augustus 2003, 13:26   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Als je eerlijk bent, moet je toegeven dat onze problemen zeer miniem zijn in vergelijking met problemen in andere landen! Anders zou je nu niet achter je computer zitten!
En met het feit dat ik nu achter een pc zit staaf jij even dat ik maar minime problemen heb? Zin om eens in mijn schoenen rond te lopen voor een maandje ofzo? Als jij en je partij niet gaan luisteren naar wat de mensen in de straat te zeggen hebben, dan wens ik je alvast veel succes bij de volgende verkiezingen... Alberke den IIde stemt misschien nog wel op jou
Wat voor enorme grote problemen heb jij dan? Kom je om van dorst, van honger? Of is het de afstandsbediening die stuk is?
Wat een bourgeois opmerking (met een kleine b) alsof een mens van water en brood kan leven. Typische reactie van sommige Agalever's op een aantal problemen waar ze geen voeling en/of verstand van hebben.
solidarnosc is offline  
Oud 11 augustus 2003, 17:32   #12
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 11 augustus 2003, 18:55   #13
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Blacki
Wat voor enorme grote problemen heb jij dan? Kom je om van dorst, van honger? Of is het de afstandsbediening die stuk is?
Wat een bourgeois opmerking (met een kleine b) alsof een mens van water en brood kan leven. Typische reactie van sommige Agalever's op een aantal problemen waar ze geen voeling en/of verstand van hebben.
En u heeft daar verstand van? Van wat een mens nodig heeft om te leven? Student bent u, nietwaar?
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline  
Oud 11 augustus 2003, 19:21   #14
coosie
Provinciaal Statenlid
 
coosie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Locatie: Gent
Berichten: 746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Blacki
Wat voor enorme grote problemen heb jij dan? Kom je om van dorst, van honger? Of is het de afstandsbediening die stuk is?
Wat een bourgeois opmerking (met een kleine b) alsof een mens van water en brood kan leven. Typische reactie van sommige Agalever's op een aantal problemen waar ze geen voeling en/of verstand van hebben.
En u heeft daar verstand van? Van wat een mens nodig heeft om te leven? Student bent u, nietwaar?
Daar kan ik grotendeels mee akkoord gaan, Tom B en Da Blacky, en Joris.
Natuurlijk zijn hier in België (en Vlaanderen) dingen die voor verbetering vatbaar zijn. Maar een positieve ingesteldheid is de eerste stap. (Ik hecht veel belang aan EQ, een aanrader !)
Wij zijn hier inderdaad grotendeels topics te openen over luxeproblemen.
We zitten te klagen over de kost van de gezondheidszorg, maar uit mijn ervaring mag de gezondheidszorg zonder twijfel het kroonjuweel van België genoemd worden. We zitten te klagen over de hoge belastingen, maar we hebben overal goede verlichte wegen, zoutstooiers als het sneeuwt, een dertiende maand, dubbel vakantiegeld, de levensstandaard is hoog, en de prijzen relatief laag. We hebben relatief hoge dop, pensioenen, minimumloon, elk een eigen wagen, 2 TV's, we gaan minstens 1x op reis, en nog veel meer......
En toch blijven we ontevreden, wij, deze generatie die nooit een oorlog heeft meegemaakt....
Trek jullie eigen conclusies, ik voel mij een beetje down door een tekort aan zuurstof....
__________________
Tolerance is not a matter of opinion, it's a way of life.

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline  
Oud 12 augustus 2003, 13:00   #15
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Blacki
Wat voor enorme grote problemen heb jij dan? Kom je om van dorst, van honger? Of is het de afstandsbediening die stuk is?
Wat een bourgeois opmerking (met een kleine b) alsof een mens van water en brood kan leven. Typische reactie van sommige Agalever's op een aantal problemen waar ze geen voeling en/of verstand van hebben.
En u heeft daar verstand van? Van wat een mens nodig heeft om te leven? Student bent u, nietwaar?
Daar kan ik grotendeels mee akkoord gaan, Tom B en Da Blacky, en Joris.
Natuurlijk zijn hier in België (en Vlaanderen) dingen die voor verbetering vatbaar zijn. Maar een positieve ingesteldheid is de eerste stap. (Ik hecht veel belang aan EQ, een aanrader !)
Wij zijn hier inderdaad grotendeels topics te openen over luxeproblemen.
We zitten te klagen over de kost van de gezondheidszorg, maar uit mijn ervaring mag de gezondheidszorg zonder twijfel het kroonjuweel van België genoemd worden. We zitten te klagen over de hoge belastingen, maar we hebben overal goede verlichte wegen, zoutstooiers als het sneeuwt, een dertiende maand, dubbel vakantiegeld, de levensstandaard is hoog, en de prijzen relatief laag. We hebben relatief hoge dop, pensioenen, minimumloon, elk een eigen wagen, 2 TV's, we gaan minstens 1x op reis, en nog veel meer......
En toch blijven we ontevreden, wij, deze generatie die nooit een oorlog heeft meegemaakt....
Trek jullie eigen conclusies, ik voel mij een beetje down door een tekort aan zuurstof....
Je kroonjuweeltje zal binnenkort moeten verkocht worden.
De belastingen zijn bij de hoogste in de wereld, en nog steeds hebben we een begrotingstekort.

Pensioenen ? Hoelang gaat dat nog blijven duren ?


Dus pas als er hier weeral bommen vallen mogen we beginnen klagen en eisen dat er iets veranderd ?

De Fransen begonnen pas door te hebben dat er iets mis was toen er duitse tanks door de straten van Parijs reden.
Calle is offline  
Oud 12 augustus 2003, 13:10   #16
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Maar een positieve ingesteldheid is de eerste stap. (Ik hecht veel belang aan EQ, een aanrader !)
Maar je zit wel zelf hier als een verzuurde azijnpisser te orakelen dat iedereen boos is, zaagt, klaagt, vies en ondankbaar is.
Een bende boze zeikerds zeg maar.
Nu, wie is er dan verzuurd?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 12 augustus 2003, 17:41   #17
coosie
Provinciaal Statenlid
 
coosie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Locatie: Gent
Berichten: 746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Maar een positieve ingesteldheid is de eerste stap. (Ik hecht veel belang aan EQ, een aanrader !)
Maar je zit wel zelf hier als een verzuurde azijnpisser te orakelen dat iedereen boos is, zaagt, klaagt, vies en ondankbaar is.
Een bende boze zeikerds zeg maar.
Nu, wie is er dan verzuurd?
Ik heb inderdaad spijt in JULLIE plaats dat jullie niet kunnen relativeren, voor de rest bestond mijn post uit zeker 60% positieve dingen.
Dus stop met neuten !
__________________
Tolerance is not a matter of opinion, it's a way of life.

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline  
Oud 13 augustus 2003, 13:33   #18
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Maar een positieve ingesteldheid is de eerste stap. (Ik hecht veel belang aan EQ, een aanrader !)
Maar je zit wel zelf hier als een verzuurde azijnpisser te orakelen dat iedereen boos is, zaagt, klaagt, vies en ondankbaar is.
Een bende boze zeikerds zeg maar.
Nu, wie is er dan verzuurd?
Ik heb inderdaad spijt in JULLIE plaats dat jullie niet kunnen relativeren, voor de rest bestond mijn post uit zeker 60% positieve dingen.
Dus stop met neuten !
Och ik zou jou niet verzuurd noemen bubberke, gewoon blind voor de problemen van de gewone mensen! En wat jij daar aanhaalt van die zogezegde welvaart die iedereen heeft? Komaan zeg! Er zijn genoeg mensen die hier echt iedere maand hun uiterste best moeten doen om rond te komen! Die voor iedere euro moeten wikken en wegen alvorens hem uit te geven! Neen jullie zijn hetzelfde bezig als allahgalev in hun glorieuze periode van regeringsdeelname! Jij komt hier even beweren dat we verwent zijn, awel dat is dan de verdienste van onze voorouders die daar hard voor hebben gevochten en gewerkt! Het is aan ons om dat te behouden en te verbeteren, want zoals het nu gaat gaat het langzaam maar zeker de verkeerde kant uit. En als jullie zo blind blijven en zo kortzichtig blijven en de mensen dit als het hemelsparadijs durven verkopen dan gaat dat verval alleen maar sneller komen! En dat verval zal er komen of we dat nu willen of niet, maar pipo's als jullie doen dat af en komen dan aanzetten dat er niet ergs aan de hand is hier bij ons. Neen die geven liever enkele miljarden aan de negerkes, waar er zich een of ander stamhooft samen met zijn harem aan te goed zal doen. Ipv zich nu bezig te houden met de problemen die hier zijn!
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 13 augustus 2003, 16:47   #19
coosie
Provinciaal Statenlid
 
coosie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Locatie: Gent
Berichten: 746
Standaard

@dominatrix

Ik kan je verzekeren dat ik die situatie ken waar je elke euro moet omkeren. En wij waren zeker niet de enige in die situatie. Maar, had ons dan in een land als amerika, ierland, en nog vele andere landen gezet, war er zo geen goede sociale zekerheid bestaat, dan zou het ons nog veel slechter zijn afgegaan.
Ik heb dit beseft door een jaar in het buitenland te wonen. Dan realiseer je je, dat we het hier goed hebben. We zouden ons moeten concentreren op de mensen die het minder goed hebben in binnen- en buitenland, ipv hele dagen te zitten zagen en klagen vanuit onze luie stoel.
__________________
Tolerance is not a matter of opinion, it's a way of life.

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline  
Oud 13 augustus 2003, 16:58   #20
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

ja en? Er zijn nog vele mensen in die situatie, maar uit voorgaande wat jullie en die allahgalefferkes hier neerpoten kan ik niet echt afleiden dat jullie fel van zinnes zijn om jullie te interreseren voor die problemen van de mensen hier. En mogen die mensen dan niet klagen? Mag ik dan niet klagen om mijn problemen? Ik heb nu eenmaal niet graag problemen eh...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be