Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2018, 21:26   #101
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
lees je wel wat er staat ?

Ik post toch al sinds #4 dat het hun eigen schuld was, hadden ze zich gedragen dan hadden ze ook geen slaag gehad.


Hoog tijd dat de witmenskes eens stoppen met hun andere wang aan te bieden want dat is wat gij hier zit te prediken.
Met drek naar witmenskes gooien maakt van hen geen bruinen...
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 21:30   #102
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De dag dat een zatlap u in elkaar zit te kloppen zal je blij zijn dat iemand u komt helpen inplaats van zijn GSM boven te halen.


Hoe dikwijls lees je niet dat iemand in elkaar geklopt werd en de omstaanders reageerden niet ?

Je bent duidelijk een van die omstaanders.
Toch maar een bende mietjes hoor, die halal mannen. 10 man nodig om het tegen twee zatlappen op te nemen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 21:36   #103
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Migrantenmentaliteit.
Stammenmentaliteit die nog altijd heerst bij heel veel moslims. Dat is de reden waarom migratie gecontroleerd met gebeuren. Je moet erop letten wie of wat je binnenhaalt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 06:22   #104
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach, je spreekt de waarheid gewoon om te kwetsen. Laat dat...

Ik wil u reactie wel eens weten als er een "moslim" Jonathan Jacob was. Die jongen die dood werd gemept door de flikken...

Waarschijnlijk van dat Hamas gedoe is de reactie, protesten met stenen.

We importeren de Gaza strook met moslims.

Als de witmenskes eens wat meer zouden protesteren tegen hun politieke leiders zou er misschien eens wat veranderen zo denkt de moslim. Witmenskes zijn nogal apathisch op dat vlak...
Tja daar komt het dus op neer, als een witmenske slaag krijgt dan zullen de andere witmenskes de andere richting uitkijken en hun woede sparen voor in het stemhokje, of ze worden volgens Tavek racist met hetzelfde resultaat.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 09:52   #105
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Tja daar komt het dus op neer, als een witmenske slaag krijgt dan zullen de andere witmenskes de andere richting uitkijken en hun woede sparen voor in het stemhokje, of ze worden volgens Tavek racist met hetzelfde resultaat.
Het stemhokje is de plek waar de centen worden geteld beste dpg. Niet in straatgevechten.

Kwestie van u nog eens te informeren over hoe ons land functioneert, en bij uitbreiding elke moderne westerse rechtsstaat.

U hebt een bijzonder rare kijk op de werkelijkheid.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 10:08   #106
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het stemhokje is de plek waar de centen worden geteld beste dpg. Niet in straatgevechten.

Kwestie van u nog eens te informeren over hoe ons land functioneert, en bij uitbreiding elke moderne westerse rechtsstaat.

U hebt een bijzonder rare kijk op de werkelijkheid.
Het stemhokje is inderdaad de plaats waar het algemeen belang opzij geschoven word.

En daarom komen de witmenskes bescheten uit het stemhokje, dankzij die typische witmens mentaliteit.

Dat is de werkelijkheid en dat is de reden dat ge hier uw gal komt spuwen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 11:58   #107
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Het stemhokje is inderdaad de plaats waar het algemeen belang opzij geschoven word.

En daarom komen de witmenskes bescheten uit het stemhokje, dankzij die typische witmens mentaliteit.

Dat is de werkelijkheid en dat is de reden dat ge hier uw gal komt spuwen.
Het belang van de allochtoon is niet het algemeen belang.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:01   #108
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.
Als je de moeite neemt om het bronartikel te lezen, dan krijg je toch een heel andere kijk. Vlad haalt de mosterd van een vrij twijfelachtige nieuwssite die blijkbaar de realiteit hier en daar wat bijkleurt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:07   #109
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het belang van de allochtoon is niet het algemeen belang.
En we zijn er, dankzij het misbruik van de allochtoon in de politiek zijt ge bescheten en moet ge hier uw gal komen spuwen.

Witmenskes zijn te dom om te snappen dat het misbruik van de allochtonen een glijmiddel is om hen onpopulaire maatregelen te doen slikken en als dank stemt den witmens voor nog meer glijmiddel.

Laatst gewijzigd door dpg : 16 mei 2018 om 13:08.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:07   #110
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je de moeite neemt om het bronartikel te lezen, dan krijg je toch een heel andere kijk. Vlad haalt de mosterd van een vrij twijfelachtige nieuwssite die blijkbaar de realiteit hier en daar wat bijkleurt.
Heb je een andere bron ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:08   #111
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Heb je een andere bron ?
Ja, want de bron wordt zelfs aangegeven in het artikel waarnaar Vlad verwees.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:11   #112
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En we zijn er, dankzij het misbruik van de allochtoon in de politiek zijt ge bescheten en moet ge hier uw gal komen spuwen.

Witmenskes zijn te dom om te snappen dat de allochtonen een glijmiddel zijn om hen onpopulaire maatregelen te doen slikken en als dank stemt den witmens voor nog meer glijmiddel.
Euh snoeien in de sociale zekerheid is bijlange niet zo onpopulair als u denkt hoor.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:12   #113
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, want de bron wordt zelfs aangegeven in het artikel waarnaar Vlad verwees.
Citaat:
Beide heren zaten, onder invloed van alcohol, op een terras van een pitazaak waar ze nog wat zaten te drinken. Aangezien daar geen alcohol werd geschonken, sprak de eigenaar hen daarop aan. De zoon zou dan de werknemer enkele slagen gegeven hebben, waardoor die op zijn beurt een kopstoot uitdeelde. Daarna ontstond de vechtpartij, die al snel ontaardde nadat ze hard werden aangepakt mede toen enkelen met stoelen van het terras gooiden.
Dat dus.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:19   #114
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat dus.
Zoals de agent zei: de rechter zal moeten oordelen of de reactie van de omstaanders passen binnen het kader van wettige zelfverdediging.

Jij vindt van wel, maar wat jij vindt is irrelevant.

(onmiddelijke dreiging, proportioneel)

Ik vraag me af welke onmiddelijke dreiging er is komende van twee zatlappen die ondertussen op straat liggen, en welke proportionaliteit er is door er met 10 man op in te stampen en met stoelen naar te slaan.

Laatst gewijzigd door Tavek : 16 mei 2018 om 13:19.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:21   #115
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Euh snoeien in de sociale zekerheid is bijlange niet zo onpopulair als u denkt hoor.
Bij hen die denken ze nooit nodig te hebben niet nee, spijtig genoeg blijft het bij dat denken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:28   #116
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Zoals de agent zei: de rechter zal moeten oordelen of de reactie van de omstaanders passen binnen het kader van wettige zelfverdediging.

Jij vindt van wel, maar wat jij vindt is irrelevant.

(onmiddelijke dreiging, proportioneel)

Ik vraag me af welke onmiddelijke dreiging er is komende van twee zatlappen die ondertussen op straat liggen, en welke proportionaliteit er is door er met 10 man op in te stampen en met stoelen naar te slaan.
Wettige zelfverdediging ?
Kan je aantonen waar ik dat gebruikt heb ?

Als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was.

If you can stand the heat stay out of the kitchen & jage nicht was du nicht töten kannst.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:28   #117
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Bij hen die denken ze nooit nodig te hebben niet nee, spijtig genoeg blijft het bij dat denken.
"denken"

Ik krijg meer uitkering van mijn private verzekering dan van de RSZ mocht ooit iets met me gebeuren en ik niet meer zou kunnen werken En die kost me veel, veel minder dan de RSZ.

Feit blijft wel dat die private verzekering geen landlopers, asielzoekers, langdurig werklozen, etc...als klant neemt.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:30   #118
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Wettige zelfverdediging ?
Kan je aantonen waar ik dat gebruikt heb ?

Als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was.

If you can stand the heat stay out of the kitchen & jage nicht was du nicht töten kannst.
Ok dan gaan die mannen een veroordeling oplopen voor slagen en verwondingen. Ahja, wettige zelfverdediging zou een verschonende factor kunnen zijn.

Blijkbaar ga je daar al niet van uit.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:38   #119
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ok dan gaan die mannen een veroordeling oplopen voor slagen en verwondingen. Ahja, wettige zelfverdediging zou een verschonende factor kunnen zijn.

Blijkbaar ga je daar al niet van uit.
Ach de rechter kan ook oordelen dat het pure uitlokking was door daar met een werknemer die hen vriendelijk verzocht elders te gaan een vechtpartij te beginnen.

je weet wel aktie en reactie, als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was, ook niet bij de rechter.

If you can stand the heat stay out of the kitchen & jage nicht was du nicht töten kannst.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2018, 13:40   #120
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
"denken"

Ik krijg meer uitkering van mijn private verzekering dan van de RSZ mocht ooit iets met me gebeuren en ik niet meer zou kunnen werken En die kost me veel, veel minder dan de RSZ.

Feit blijft wel dat die private verzekering geen landlopers, asielzoekers, langdurig werklozen, etc...als klant neemt.
Ge hebt maar twee zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren bent en de tweede dat je ooit zal sterven en van al de rest zul je nooit zeker van zijn.

Laatst gewijzigd door dpg : 16 mei 2018 om 13:40.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be