Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 10 november 2004, 05:47   #161
veerleke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Zal één van de eersten zijn die we te stekken hebben als het zover is, die Pianola van het Schipperskwartier en van zijn computer zal niet veel meer overschieten
... Zoek het verschil met moslimfundi's... Leve het gezellige Vlaanderen als jullie ooit winnen... (Het is net omdat ik van Vlaanderen hou dat ik de pest heb aan het VB of hoe ze zich nu ook ggan noemen)
veerleke is offline  
Oud 10 november 2004, 06:22   #162
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Zal één van de eersten zijn die we te stekken hebben als het zover is, die Pianola van het Schipperskwartier en van zijn computer zal niet veel meer overschieten
Toch vreemd dat de Zuiveraar nog altijd geen behoefte voelt om zich te verontschuldigen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 11 november 2004, 13:05   #163
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
geen probleem lustige lezer. Ik vertel er graag ook nog bij dat ik na het blootleggen van deze mooie inconsequentie, door ThePiano op zijn negeerlijst ben gezet met als reden "infantiel gezeik", en dat ThePiano vandaag nog in een andere topic over het Blok die "Grootste Schoft van het jaar" maar al te graag citeerde met kritiek over het Blok....
Ja zo handeld links hé... En dat regeert ons land
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 13:07   #164
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je hebt er hooguit 1 dag in gestaan. Maar je staat nog wel in mijn hoofd op de negeerlijst (een uitzondering niet te na gesproken) inderdaad wegens 'infantiel gezeik', dit naast een aantal anderen die ik zoveel mogelijk extreemrechts laat liggen.
ALs je het niet kan halen door te discusieren dan doe je maar zo he...
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 13:11   #165
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Wij zijn geen racisten, nooit geweest overigens. We erkennen de uitspraak niet omdat er voor ons geen opiniedelict kan bestaan. Bijgebvolg mogen er dertig Belgische rechtbanken zeggen dat wij "racisten", "fascisten",.... zijn, we zullen dit nooit hoeven te aanvaarden. Omdat we de bestaande wetgeving niet aanvaarden + dat we niet aanvaarden dat wetten aangepast worden om politieke tegenstanders monddood te maken.

[size=4]Ook vandaag zeg ik dus klaar en duidelijk:[/size]
[size=4]The Piano en co hebben ongelijk, we zijn geen racisten. [/size]

8)
Piano en co hebben het proces ook zo goed neit gevolgd denk ik, het zijn de vzw's die veroordeeld zijn.
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 13:27   #166
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Piano en co hebben het proces ook zo goed neit gevolgd denk ik, het zijn de vzw's die veroordeeld zijn.
Waarom veranderen ze dan hun naam en programma
Jampie is offline  
Oud 11 november 2004, 13:30   #167
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Omdat nu het moment is zonder te veel ambrass eindelijk de varanderingen kunnen doorvoeren die ze al lang wilde doen.
Trouwens meoteen ze zien dat ze voldoen aan de nieuwe en ruimere betekenis van rascisme. In die zin dat het niet in hun programma staat dan he

Laatst gewijzigd door lustige lezer : 11 november 2004 om 13:32.
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 13:39   #168
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Thepiano is een verstandig man die zeer terecht, met open vizier het racisme bestrijdt. Hij komt voortdurend af met sterke argumenten, en onderbouwde, wetenschappelijke teksten. Dat dat voor 95% hier te veel is gevraagd is jullie zaak
Piano was wel een lid van het Vlaams Blok van het eerste uur! In de tijd van Karel Dillen welteverstaan......

tja....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 11 november 2004, 13:46   #169
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Toch vreemd dat de Zuiveraar nog altijd geen behoefte voelt om zich te verontschuldigen.
Waarom zou hij zich verontschuldigen voor iets waarvan jij je levenswerk hebt gemaakt : politieke vervolging en uitzuivering? 8)
Spolpoel is offline  
Oud 11 november 2004, 13:56   #170
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Piano was wel een lid van het Vlaams Blok van het eerste uur! In de tijd van Karel Dillen welteverstaan......

tja....
Je blijft je leugens herhalen en ik heb ze evenzoveel keren weerlegd, typisch Blokse eigenschap Nr 1: "pathologische kwaadsprekerij": ik ben nooit lid geweest van het VB, wel van VVP en Volksunie.

De tijd van ere-voorzitter-voor-het-leven Karel Dillen loopt nog altijd verder en zal pas eindigen met zijn dood.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 11 november 2004 om 13:57.
thePiano is offline  
Oud 11 november 2004, 17:19   #171
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je blijft je leugens herhalen en ik heb ze evenzoveel keren weerlegd, typisch Blokse eigenschap Nr 1: "pathologische kwaadsprekerij": ik ben nooit lid geweest van het VB, wel van VVP en Volksunie.

De tijd van ere-voorzitter-voor-het-leven Karel Dillen loopt nog altijd verder en zal pas eindigen met zijn dood.
De VVP van Lode Claes? Die is nog veroordeeld geweest voor collaboratie. Wel, dan heb je toch wel een grote draai gemaakt. Errare humanum est, zou ik zeggen.
jOOSt is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be