Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 8 november 2004, 18:23   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard 9 november 2004: historische dag voor België of niet?

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=+1]9 november 2004:
historische dag voor België of niet?[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Op dinsdag 9 november komt het arrest van het Hof van Beroep in Gent waarbij het Vlaams Blok als racistische organisatie veroordeeld wordt voor het Hof van Cassatie, Justitiepaleis, Dansaertplein te Brussel.
Het Hof van Cassatie kan het arrest verbreken of bevestigen.
Het kan een historische dag worden voor België en Vlaanderen in het bijzonder.
Op 3 juli en 25 september kwamen wij eerst in Brussel en daarna in Gent met 300 democraten bijeen om nieuwe strategieën te zoeken tegen de opmars van extreem-rechts.
Bij de laatste samenkomst in september werden vier stedelijke groepen opgericht (Gent, Brussel, Antwerpen en Leuven) en ook een Mediawatch en Blokwatch.
We proberen 's morgens met zoveel mogelijk sympatisanten een steuntje in de rug te geven van de advocaten van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en racismebestrijding en de Liga voor Mensenrechten door aanwezig te zijn vanaf 9u30 in de rechtszaal en op de trappen van het Justitiepaleis.
We hebben ook een appèl gericht naar academici, politici, auteurs, regisseurs, enz... om aanwezig te zijn.
Na de uitspraak vieren we een overwinning of protest in vier steden: Antwerpen, Brussel, Gent en Leuven.
Hieronder en in de bijlages vinden jullie alle programma's van de avondactiviteiten in de vier steden op 9 november.
Voor verdere info: [email protected]
Maandag alleen te bereiken via gsmnr. 0476/99.07.14 en dinsdag vanaf 9u30 aan het Justitiepaleis in Brussel.

Voor Viva la Democrazia
omdat een andere stad mogelijk is,
eric goeman
[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]9 november 2004
Gent, democratische en solidaire stad![/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Extreem-rechts: neen bedankt.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Op 9 november a.s. zal het Hof van Cassatie in Brussel uitspraak doen in de zaak van de VZW’s van het Vlaams Blok. Deze VZW’s zijn veroordeeld door het Hof van Beroep van Gent op 21 april jl. Deze uitspraak van het Hof bevestigde onomwonden het racistisch karakter van deze extreemrechtse partij.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De uitspraak op 9 november zou het arrest van het Hof van Beroep van Gent moeten bevestigen. Maar wij weten dat het gevecht tegen extreem rechts niet beëindigd is. Er is nog veel te doen om de democratie in ons land te laten zegevieren. Wij zullen met zoveel mogelijk democraten aanwezig proberen zijn vanaf 9u30 aan het Justitiepaleis, Dansaertplein, te Brussel om de advocaten van het Centrum en de Liga te ondersteunen en een signaal te geven voor de democratie.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Om deze 9e november niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, hebben een aantal organisaties in Vlaanderen besloten om in de belangrijkste steden bijeenkomsten te organiseren. (Antwerpen, Brussel, Gent en Leuven).[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wij willen datzelfde doen in Gent.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Deze bijeenkomst zal een gelegenheid zijn om elkaar te treffen en nogmaals ons engagement in deze strijd, die van groot belang is, te benadrukken.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wij benadrukken dat engagement voor de democratische rechtsstaat met een muzikale fakkeltocht die start aan de Vrijdagsmarkt en eindigt in Kunstencentrum Vooruit.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Tijdens de fakkeltocht houden we ook "a walk of silence" op de Lindelei waar we 1 minuut stilte houden bij het monument van Michael Lustig ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de Kristallnacht (Duitsland 1938), want inderdaad op 9 november wordt ook de kristallnacht in europa herdacht.

Wij ondersteunen de juridische strijd van de Liga voor Mensenrechten en het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en of we winnen of verliezen op 9 november, eén zaak is zeker: wij zullen samenkomen! en blijven zeggen: “ Extreem rechts, nee bedankt! Gent, democratische en solidaire stad!"

Deze oproep is ondertussen ondertekend door: ABVV Scheldeland, ACV Gent-Eeklo, Attac Gent, Democratie 2000, Groen! Gent, Belgisch Afrikaans Slagwerk, Gents Milieu Front (GMF), Hand in Gand Gent, Holebifederatie Gent, Humanistische Jongeren, LEF (Links Ecologisch Forum), Studenten tegen Racisme, 11.11.11. Oost-Vlaanderen.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]vriendschappelijke groeten
omdat een andere stad mogelijk is,
Gent, democratisch en solidair.
eric goeman
Viva la democrazia!

Voor alle verdere info: [email protected] of 0476/99.07.14[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Leuven, open stad
Voor democratie, solidariteit en gelijke rechten [/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]9 november is een belangrijke dag. Dan valt het doek in het proces tegen het Vlaams Blok, met een uitspraak van het Hof van Cassatie. Wat ook de uitkomst wordt, er zijn risico’s aan verbonden. Ofwel wordt het Vlaams Blok in het gelijk gesteld, en zal de partij zich ‘erkend’ voelen. Ofwel zal de partij onmiddellijk van naam veranderen om zich zo nog meer als een ‘normale’ partij voor te doen. Wij vinden de ideeën die deze partij verdedigt niet normaal, en gevaarlijk voor de toekomst van onze samenleving.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Met een groep bezorgde Leuvenaars, inwoners en studenten, hebben we het initiatief genomen voor een fakkeltocht op dinsdag 9 november om 19 uur op het Ladeuzeplein. Wij voelen ons bezorgd over de toekomst van deze stad. Bij de recente verkiezingen heeft het Vlaams Blok een nooit eerder gezien resultaat gehaald. Uit een peiling die later werd bekendgemaakt bleek opnieuw het zorgwekkend aantal mensen dat hun steun geeft aan de ideeën van deze partij.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Daarom willen we op 9 november met zoveel mogelijk mensen op straat komen met een positieve boodschap. Wij denken dat het perfect mogelijk is op een verdraagzame wijze samen te leven, in een maatschappij met gelijke rechten voor iedereen: het recht op een goeie job, een gezond leefmilieu, democratische openbare diensten, inspraak. Wij staan voor een solidaire maatschappij waarin gewone mensen niet tegen elkaar worden opgezet zoals het Blok beoogt. Als we de maatschappelijke problemen en eventuele redenen tot ongenoegen willen aanpakken, dan lijken de ideeën van het Vlaams Blok voor ons niet de oplossing, maar veeleer een deel van het probleem. We zijn er immers van overtuigd dat die zullen leiden tot meer onverdraagzaamheid, meer onveiligheid, minder samen-leven en minder levenskwaliteit.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Eerste ondertekenaars van de oproep: [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]ABVV, ACW Verbond Leuven, ACV, het Affront vzw/Amana Dance Theatre, Animo, Attac, Circusschool, Cocoyam, Comac, Foster Parents Plan werkgroep Leuven, KAV, KBG, Leuvens Actieplatform Palestina, Leuvense Derdewereldraad, Los Buenos, Groen/Jong-groen, Open School, Oxfam-wereldwinkel Leuven, Oxfam-wereldwinkel studentenkern, Prego, SJW/SAP, Leuvense Overkoepelende KringOrganisatie (LOKO), Pvda, Studenten met spirit, Vrienden van Cuba…[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Contact: [email protected][/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Brussel, extreem-rechts neen bedankt![/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De groep “Extreemrechts, nee bedankt!” zet een goed gevulde benefiet-avond op het getouw, in de Beursschouwburg, A. Ortsstraat, waarvoor we jou van ganser harte uitnodigen.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Om 18u verzamelen in de hall van de Beursschouwburg. We krijgen korte optredens van een fanfare, en van de koren Polyfolies en Les Voix de Garennes. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Om 19u komt Jos Vander Velpen in het café van de Beursschouwburg het arrest toelichten. 6 BB’s (bekende Brusselaars) brengen een kort statement “voor een leefbaar Brussel”: Marcel De Munnynck (Zinneke), Guido Fonteyn (journalist), Hafida Bachar (Vie Féminine), Vincent Engel (Franstalig auteur), Marijke Persoons (ACW), Vincent Kompany (voetballer) en Chris Lomme (actrice). [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Rond 20u begint het concert van FILIP JORDENS, die voor de laatste keer zijn fel gesmaakt Brel-programma brengt. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Rond 21u: oproep van Extreemrechts, nee bedankt! en een interventie van Geert van Istendael. Daarna speelt de vernieuwde groep JAUNE TOUJOURS.[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Info: [email protected] of [email protected][/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]9 november 2004
Campagne Antwerpen[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Perscentrum in de foyer van het Ontmoetingscentrum Oude Badhuis, Stuivenbergplein 68, 2018 Antwerpen.
De hele middag en avond zullen nieuwsuitzendingen gevolgd worden : commentatoren zullen uitgenodigd worden om commentaar te geven op de uitspraak. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Doorlopend videovertoning: Reportage over Vitrolles. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Om 21u00 voorstelling van de campagne : onderwijs zonder grenzen. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]22u00: Muzikale afsluiter

Edwin Delanoeye – [email protected] - 0484/67.13.15[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Vaka/Hand in Hand, Breughelstraat 31-33, 2018 Antwerpen, tel.03/281.15.05, fax 03/218.50.85, [email protected]. [/size][/font]
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 8 november 2004, 18:26   #2
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Het zal een feestje van korte duur zijn. Nog geen 24u later wordt een nieuwe partij gesticht, die alle eventueel negatieve zaken uit het verleden volledig van zich af kan schudden. 8)

Face it ThePiano: het Vlaams Blok komt -desnoods onder andere naam- hoe dan ook in de toekomst ergens aan de macht in Vlaanderen, wellicht al in 2006 in lokale coalities. En geen linkse rat die dit zal kunnen tegenhouden.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 8 november 2004, 18:27   #3
Horus
Gouverneur
 
Horus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 1.303
Standaard

En wat als cassatie dat nu eens niet bevestigt??? (puur uit interesse of je dan ook een stuk in je kraag gaat drinken, maar dit omdat er niets te vieren valt behalve een verlies)
Horus is offline  
Oud 8 november 2004, 18:30   #4
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
En wat als cassatie dat nu eens niet bevestigt??? (puur uit interesse of je dan ook een stuk in je kraag gaat drinken, maar dit omdat er niets te vieren valt behalve een verlies)
Ik ben daar inderdaad ook nog niet zo zeker van, of Piano een heugelijke dag zal beleven. Dat kan he, maar in zo'n gevallen acht ik de kansen voor beide uitkomsten even hoog als bij kop-of-munt...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 8 november 2004, 18:33   #5
Horus
Gouverneur
 
Horus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 1.303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik ben daar inderdaad ook nog niet zo zeker van, of Piano een heugelijke dag zal beleven. Dat kan he, maar in zo'n gevallen acht ik de kansen voor beide uitkomsten even hoog als bij kop-of-munt...
Dat is het hem juist, koffiedik kijken.
VB heeft altijd beweerd door de politiek veroordeeld te zijn.

Ik ben vrij ongevoelig voor die uitspraak, maar ik kan me voorstellen dat als je het nu van de daken staat te schreeuwen en morgen draait het in je nadeel uit, dat je reden hebt om je een stuk in je kraag te gaan drinken.

Wie hoog klimt, kan diep vallen.
Horus is offline  
Oud 8 november 2004, 18:34   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Waar waren veel/de meeste van die bovenstaande/mensen organistaties de laatste 10 jaar? Enfin veel van die mensen die die dingen organiseren zouden zelfs ik op het Blok kunnen laten stemmen, mocht ik niet in aanraking zijn gekomen met één van de ''7'' leden van LSP. (Uiteraard een proteststem en geen stem voor het programma (welk van de 2-3 ook))

Ik denk niet dat je extreem-rechts kan bestrijden door met zoveel mogelijk organisaties een platform tekst te onderschrijven. Preken voor je eigen Kerk is niet moeilijk. Nu het is goed om iets te doen maar de aanleiding en de inhoud zijn om misselijk van te worden. Nu, dat is mijn gedacht.
solidarnosc is offline  
Oud 8 november 2004, 18:36   #7
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Het zal een feestje van korte duur zijn. Nog geen 24u later wordt een nieuwe partij gesticht, die alle eventueel negatieve zaken uit het verleden volledig van zich af kan schudden. 8)

Face it ThePiano: het Vlaams Blok komt -desnoods onder andere naam- hoe dan ook in de toekomst ergens aan de macht in Vlaanderen, wellicht al in 2006 in lokale coalities. En geen linkse rat die dit zal kunnen tegenhouden.
Wat ook de uitslag zal wezen en/of de gevolgen voor het Zwart Blok zullen zijn, onze strijd tegen de racisten en discriminante anti-democraten gaat verder. Ik heb helemaal geen arrest nodig om te weten waar het Blok voor staat.

Zelfs van een vrijspraak zou ik niet onder de indruk zijn.

Beter is uiteraard een bevestiging, want anders kan het Blok mensen zoals ik met een website straks nog voor de rechter dagen, gewoonweg omdat we zeggen dat het Blok racistisch is.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 8 november 2004 om 18:37.
thePiano is offline  
Oud 8 november 2004, 18:37   #8
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Het zal een feestje van korte duur zijn. Nog geen 24u later wordt een nieuwe partij gesticht, die alle eventueel negatieve zaken uit het verleden volledig van zich af kan schudden. 8)

Die negatieve zaken zullen op tijd en stond wel weer terug opgerakeld worden. 8)
Pietje is offline  
Oud 8 november 2004, 18:38   #9
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Dat is het hem juist, koffiedik kijken.
VB heeft altijd beweerd door de politiek veroordeeld te zijn.

Ik ben vrij ongevoelig voor die uitspraak, maar ik kan me voorstellen dat als je het nu van de daken staat te schreeuwen en morgen draait het in je nadeel uit, dat je reden hebt om je een stuk in je kraag te gaan drinken.

Wie hoog klimt, kan diep vallen.
We zullen zien. Mij laat het ook stoïcijns koud, maar ik kan me wel voorstellen dat Blokkers en anti-Blokkers al staan te popelen van ongeduld...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 8 november 2004, 18:39   #10
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

Morgen wordt een koude en natte novemberdag, een non event.

De creatie van een nieuwe geactualiseerde beginselverklaring, dat is een nieuw feit.
Piano, je zal je strijdplan moeten bijstellen.
PieterP is offline  
Oud 8 november 2004, 18:40   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die negatieve zaken zullen op tijd en stond wel weer terug opgerakeld worden. 8)
En dan? Net alsof dat op zich hen stemmen zou kosten. De Paarse Pravda De Morgen snuffelt al 10 jaar in de vuilbakken van het Blok op zoek naar ''dirt'' maar als je dat niet koppelt aan een alternatief dan kan je evengoed heel het jaar champagne zitten zuipen met Van Thillo in Toscane.
solidarnosc is offline  
Oud 8 november 2004, 18:40   #12
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die negatieve zaken zullen op tijd en stond wel weer terug opgerakeld worden. 8)
Boh, als je ziet hoe loslippig de aanhangsels van het Blok hier zijn (kijk maar bv naar Koenraad M. wat die allemaal uitkraamt), weten we toch dat die maskerade maar van korte duur is.

Het is gewoon even wachten en links of rechts springt er weer een of andere Blokmandataris uit de rails en is het weer lachen geblazen wanneer we ze zien spartelen om hun escapades weer recht te trekken en te vergoelijken/minimaliseren. Voorbeelden genoeg: Roeland Raes, X. Buisseret, Remie Timmers, RobKlop V. enz..
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 8 november 2004 om 18:43.
thePiano is offline  
Oud 8 november 2004, 18:43   #13
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
En dan? Net alsof dat op zich hen stemmen zou kosten. De Paarse Pravda De Morgen snuffelt al 10 jaar in de vuilbakken van het Blok op zoek naar ''dirt'' maar als je dat niet koppelt aan een alternatief dan kan je evengoed heel het jaar champagne zitten zuipen met Van Thillo in Toscane.
Zal ik mijn topic over Kosmos, de geheme dienst van het Vlaams Blok nog eens oprakelen voor je?

http://users.pandora.be/amarcord/selys/kosmos01.html

Dat zou net zo'n fabeltje zijn dat het niet bestaat, net zoals de Grondbeginselen niet bestonden, totdat ze dit weekeinde werden herschreven door de partijtop.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 8 november 2004, 18:44   #14
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Viva la razia!

Voor alle verdere info: [email protected] of 0476/99.07.14[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1] [/size][/font]
Een schande om op de herdenking van de kristalnacht deze razia's ook wel pogroms genoemd te gaan vieren!

Ik zie Triangel daar al staan, helemaal opgegeild door zijn prentjes van ondervoede, vernederde, geslagen en gefolterde joden.

Bah...degoutant.


Ach, nog iets... op 09/11/04 zal ik voor het eerst in mijn leven een lidkaart van een politieke partij aanvragen.
De naam mag ik nog niet verklappen...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 november 2004, 18:44   #15
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die negatieve zaken zullen op tijd en stond wel weer terug opgerakeld worden. 8)
zeker weten!
Het Skill Effect is offline  
Oud 8 november 2004, 18:45   #16
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dat zou net zo'n fabeltje zijn dat het niet bestaat, net zoals de Grondbeginselen niet bestonden, totdat ze dit weekeinde werden herschreven door de partijtop.
PAJOT is offline  
Oud 8 november 2004, 18:47   #17
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Ik vind dat nogal ongelukkig een proces tegen een partij. Maar ik denk als daar morgen bij die rechters een waal is dan vrees een beetje voor de uitspraak anders maken ze nog kans.
Piet Hein is offline  
Oud 8 november 2004, 18:49   #18
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zal ik mijn topic over Kosmos, de geheme dienst van het Vlaams Blok nog eens oprakelen voor je?

http://users.pandora.be/amarcord/selys/kosmos01.html

Dat zou net zo'n fabeltje zijn dat het niet bestaat, net zoals de Grondbeginselen niet bestonden, totdat ze dit weekeinde werden herschreven door de partijtop.
Ik heb het over de Morgen. Uiteraard heb ik niets tegen mensen die ondezoek doen naar het Blok, integendeel maar op zich zal dat niet volstaan om het Blok te bestrijden. Ik heb echter mijn bedenkingen over de manier waarop de Morgen het meestal aanpakt.
solidarnosc is offline  
Oud 8 november 2004, 18:56   #19
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik heb het over de Morgen. Uiteraard heb ik niets tegen mensen die ondezoek doen naar het Blok, integendeel maar op zich zal dat niet volstaan om het Blok te bestrijden. Ik heb echter mijn bedenkingen over de manier waarop de Morgen het meestal aanpakt.
Ik denk dat jij enkel bedenkingen hebt met de vrije meningsuiting en dan in het bijzonder als die van niet-VlaamsBlokgezinden komt. De Morgen is toevallig de enige krant die keihard en konsekwent het Zwart Blok blijft bekritiseren en onder vuur nemen. Geen wonder dat het Blok die krant als eerste algemeen verschijningsverbod zal opleggen als het ooit aan de macht komt.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 8 november 2004, 19:02   #20
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Voor Viva la Democrazia[/size][/font]

Je moet toch maar lef hebben.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be