Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2016, 14:43   #801
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

koppijn

niet alleen de pauliana maar ook de leer van veinzing moet bezien worden in het kader van de omvorming van de NV naar CVBA.

En ik heb nergens een voorbeeld van een rechtspraak ??

Zowel Pauliana als veinzing hebben als criteria het abnormaal karakter en de onrechtmatige daad.

Omvorming van een NV in een CVBA is echter een geoorloofde daad maar met een abnormaal karakter (normaal is het omgekeerde de upgrading van CVBA naar NV)

Belangrijk is echter dat wanneer men een wettelijk voorschrift naleeft door de omvorming in authentieke akte en openbaarheid te doen men geen pauliana met succes kan stellen Rb Turnhout,28 januari 1993,TBBR 1993 392


Maar dit is geen Cassatie rechtspraak ! en er is nergens sprake van veinzing !!

Wat er ook gebeurt als deze sterfhuisconstructie ooit zou worden aangevallen zijn we vertrokken voor 15 jaar.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Doorstart1jpg.jpg‎
Bekeken: 80
Grootte:  34,5 KB
ID: 104704  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 november 2016 om 14:45.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 15:02   #802
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

OPGELET

Ik zeg wel WAT ik ga doe ,maar niet HOE ik het ga doe
Als je niet de juiste documenten hebt met verwijzing naar rechtspraak en rechtsleer de zogenaamde R(spec) constructies dan mag je naar de houten lepel verhuizen.

Voorbeeld ,u vergeet een bestuurder ad hoc aan te stellen bij de inbreng van de handelszaak in een van die CVOA (er is immers tegenstrijdig belang )

Sterfhuisconstructies opzetten is koorddansen zonder vangnet, als je je vergist (valt) ben je eraan.

Daarom ben je zo extreem goed betaald ! ! !

1 gelukte sterfhuisconstructie = MINIMUM jaarloon van een zeer goede jurist ,voor deze constructie rekent maar op 5 jaarlonen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 november 2016 om 15:21.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 17:30   #803
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IK HAD HET NIET OVER JE GEZWAM IK HAD HET OVER DE INTEGRALEN OP ONDERSTAAND PLAATJE!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Niets iemand van het forum had me dit gezonden en ik heb toen geantwoord dat ik niets begreep van integralen.
Het is duidelijk dat u - in het nauw gedreven - uit de losse pols zomaar lukraak iets post, in de hoop hiermee indruk te maken. U beseft toch dat u zich hier en op al de andere fora waar u buitengeknikkerd werd onsterfelijk belachelijk maakt?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 17:44   #804
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Het is duidelijk dat u - in het nauw gedreven - uit de losse pols zomaar lukraak iets post, in de hoop hiermee indruk te maken. U beseft toch dat u zich hier en op al de andere fora waar u buitengeknikkerd werd onsterfelijk belachelijk maakt?
dit bewijst dat U niets kent van sterfhuisconstructies ,want het gaat over pauliana en veinzing en over aansprakelijkheid bij het opzetten van zulke constructies
Dit is TOP juridische kennis die je daar moet voor hebben en geloof mij het probleem over omvorming van NB naar cvba is niet simpel in het kader van een sterfhuisconstructie.

Al eens afgevraagd waar ik al die wetsartikels en rechtspraak vandaan haal ?
Dit is specialiteit ,ik ken meer dan 3000 Arresten en vonnissen in deze materie en het heeft jaren geduurd om ze te combineren met mijn commutator matrixen .

Of dacht je dat je de voorpagina van trends haalde met een verzinseltje.
Ik heb meer dan 60 artikels gehad over mij en een nieuwe front pagina in trends over mijn voordrachten is in de maak (maart of april 2017)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 17:45   #805
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Het is duidelijk dat u - in het nauw gedreven - uit de losse pols zomaar lukraak iets post, in de hoop hiermee indruk te maken. U beseft toch dat u zich hier en op al de andere fora waar u buitengeknikkerd werd onsterfelijk belachelijk maakt?

Klanten maakt zeker zoals die NV
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 19:36   #806
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dit bewijst dat U niets kent van sterfhuisconstructies ,want het gaat over pauliana en veinzing en over aansprakelijkheid bij het opzetten van zulke constructies
Dit is TOP juridische kennis die je daar moet voor hebben en geloof mij het probleem over omvorming van NB naar cvba is niet simpel in het kader van een sterfhuisconstructie.

Al eens afgevraagd waar ik al die wetsartikels en rechtspraak vandaan haal ?
Dit is specialiteit ,ik ken meer dan 3000 Arresten en vonnissen in deze materie en het heeft jaren geduurd om ze te combineren met mijn commutator matrixen .

Of dacht je dat je de voorpagina van trends haalde met een verzinseltje.
Ik heb meer dan 60 artikels gehad over mij en een nieuwe front pagina in trends over mijn voordrachten is in de maak (maart of april 2017)
U beheerst "de leer van veinzing" perfect, niemand zal dat in twijfel trekken.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 20:29   #807
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
U beheerst "de leer van veinzing" perfect, niemand zal dat in twijfel trekken.
Dit is niet geveinsd maar kan men natrekken :

 cover Trends 8 /15 september 1994 'de listige liquidator
 cover Trends/Tendance 14 maart 1996 ' on a liquidé plus de 300 entreprises '
 Dubbel artikel 6 en 13 juni trends ‘De liquidatie van de liquidator’
 verscheidenen hoofdartikels en insides in de periode 1994-1997
 (Zie inside trends .14.10.99 “De listige liquidator –processen beginnen.”
 Zaterdag editie financiële tijd (15-21 november 1994 'e liquidatie van de ODB groep '
 Stads figuur in het nieuwsblad 'DE KRISTUS DER GEFAILLEERDEN '
 Ontwerp van het gerechtelijk akkoord 'nota van de eerste minister inzake frauduleuze faillissementen '329/17-95/96. Blz 27 en volgende
 Diverse wetswijzigingen en voorstellen inzake de vereffeningswetgeving zie amendementen van mr Viseur en MrVandeurzen en mr Van Hoorebeke.(329/17,95/96)
 De sterfhuisconstructie werd ook zeer aktueel in de standaard 4 februari 1998 aangaande de sterfhuisconstructie van Franki.


Ga nu eten in de Torre met Paul en Wendy ons viv ziet er weer beeldig uit.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 20:46   #808
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
......bla....bla.....bla
Ik heb meer dan 60 artikels gehad over mij ........
Dutroux had er véél meer. Die is dus - in uw logica - nog véél betrouwbaarder dan u.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 20:49   #809
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Omvorming NV naar CVBA
PAULIANA
Art 20 gaat duidelijk over ALLE handelingen,dus ook over omvormingen van vennootschappen.

Anteroriteitsregel duidelijk van toepassing ,schulden zijn er voor de omvorming.
Duidelijk een rechtshandeling om baat :vennoten moeten niet meer volstorten
De omvorming is onverplicht dwz ze is vrijwillig en niet het gevolg van een wetsartikel.
Daadwerkelijke benadeling van de schuldeisers want die kunnen niet meer rekenen op de volstortingsplicht van de vennoten (325.000 euro !)
Derde medeplichtigheid zeker vermits de vennoten de akte tekenen
Onrechtmatige daad???

Dat is het enige waar alles om draait en waar de constructie mee staat of valt !
Is het geoorloofd ? want volstortingsplicht wordt altijd aanzien tot het minimum kapitaal,maar door de omvorming is het minimum kapitaal 18.600 euro volstort .
Het niet volstort gedeelte in de NV is er gekomen door de fusie ,diverse BVBA’s en andere vennootschappen hadden maar volstort tot 1/3 zodat er na de fusie die 325.000 e ontstond ,terwijl men maar moest een kapitaal hebben van 61.500 !
Weet iemand ergens voorbeelden van rechtspraak want niemand van ons geraakt er uit.

De bijgeroepen curator zegt per mail (iedereen is nog in Belgie ) dat geen enkele curator dit gaat zien ??? ?kan maar een schuldeiser mischien want die heeft weet van die omvorming door de publicatie,het kan dat de curator enkel op moment van de faling denkt dat hij met een volstorte CVBA te maken heeft ,maar dat risico ga ik niet nemen .Sterfhuisconstructies zijn geen kansspelen je moet 100 percent zeker zijn en niet 99,99999999999

Viv is nog niet klaar (ja vrouwen voor die vinden dat ze in orde zijn !)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  meisje-kast.jpg‎
Bekeken: 74
Grootte:  242,7 KB
ID: 104708  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 november 2016 om 20:56.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 00:31   #810
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Paul en Wendy wilde vroeg gaan slapen omdat ze een morgenvlucht hebben,bij lezing van mijn mails ontving ik dit van de bedrijfsrevisor ,het bewijst nogmaals dat je nooit een sterfhuisconstructie kan doen zonder brainstorm en dat de voornaamste taak van een sterfhuisconsulent is van alles te coordineren.Vandaar zijn iso functie omschrijving want je moet van alle markten thuis zijn om dit te kunnen doen.
Hierbij zijn mail:

Het is wel niet toegelaten een maatschappelijk kapitaal te vermelden dat lager is dan het maatschappelijk kapitaal opgenomen in de statuten; dat zou neerkomen op een onregelmatige kapitaalvermindering.
P. Van Ommeslaghe, o.c., 593.
Bij omzetting van een NV, een Comm. VA of een BVBA in een CVBA is het vaste gedeelte van het kapitaal (art. 390 W. Venn.) gelijk aan het kapitaal van de vennootschap vóór haar omzetting (art. 786, derde lid W. Venn.).
Dus : Het kapitaal moet na omzetting gelijk zijn aan het kapitaal vóór de omzetting
In het geval van omzetting in een vennootschap met beperkte
aansprakelijkheid, moet het kapitaal beantwoorden aan het wettelijk minimum dat geldt voor de nieuw gekozen vennootschapsvorm. Indien het netto actief nietvolstaat, wordt het kapitaal door middel van een externe inbreng verhoogd. Het maatschappelijk kapitaal mag immers niet hoger zijn dan het netto actief, zoals dat blijkt uit de staat van activa en passiva die aan de algemene vergadering wordt voorgelegd (art. 776 W. Venn.). Dit kan nog gebeuren na de datum van deze staat, maar vóór de beslissing over de omzetting.

Als een AVA tot vermindering beslist, en het is een reële vermindering, dan mag de beslissing nog niet onmiddellijk uitgevoerd worden. De beslissing moet eerst worden bekendgemaakt zoals elke statutenwijziging. Schuldeisers kunnen zich vanaf dan gedurende 2 maanden verzetten tegen de kapitaalvermindering. Meestal gaat het om banken. Verzet betekent dat de schuldeisers een bijkomende zekerheid kunnen eisen, bijvoorbeeld: hypotheek eisen op waardevol onroerend goed, of de leveringen van de voorbije maanden moeten onmiddellijk worden terugbetaald. Leveren de onderhandelingen geen akkoord op, dan kan de meest gerede partij naar de rechter gaan,

Recentelijk werd aan de fiscale administratie (lees: Rulingcommissie) de vraag gesteld of een dergelijke omvorming van NV naar BVBA mogelijk is met het oog op het genieten van het fiscale gunstregime.
Deze vraag moet, volgens de fiscale administratie, negatief worden beantwoord in de mate dat de omvorming van NV naar BVBA “enkel lijkt” te zijn verricht “om van het fiscale gunstregime te kunnen genieten”.
Diegene die zijn vennootschap naar een BVBA wenst om te vormen teneinde van het fiscale gunstregime te genieten, zal dus enerzijds de fiscale administratie moeten overtuigen met niet-fiscale argumenten die de omvorming naar een BVBA verantwoorden en, anderzijds, voldoende tijd moeten laten tussen de omvorming van de vennootschap en de ontbinding/vereffening ervan.

Ja zal maar goed nadenken want dat wil zeggen dat de kapitaalvermindering niet kan verdoezelt worden via een omvorming.
De kapitaalsvermindering moet dus gebeuren black en bloot na de omvorming.
Gelukkig herinner ik mij nog een recente uitspraak van het grondwettelijk hof dat wel kapitaalsbescherming bood voor de NV en BVBA maar vergat dit ook te doen voor de CVBA.??
Dus scenario aanpassen naar omvorming nv naar CVBA met vast kapitaal zoals in de NV en dan onmiddellijk daarna kapitaalsvermindering naar het minimumkapitaal van de CVBA 18.600 of 18.550 heb geen wettekst hier bij de hand.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 00:35   #811
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

En dat brengt het probleem van de pauliana naar een simpele pauliana tegen kapitaalsvermindering en daar is literatuur en rechtspraak genoeg over.
Nu begrijp ik ook waarom er geen pauliana was van de omvorming van NV naar CVBA !! De wet heeft zelf het oneigenlijk kapitaalsvermindering voorzien en voorkomen .
Ik weet wat te doen de komende dagen hier op het strand.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 november 2016 om 00:40.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 00:45   #812
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Stand van zaken brainstorm NV

1) omvorming van NV in CVBA

2) [b]inbreng [b] van 4 handelszaken aan prijs geschat door derde met overdracht van de specifieke schulden eigen aan die 4 zaken in 1 of 4 vennootschappen CVOA met beperkte aansprakelijkheid voor de klant *en met de toekomstige aandelen voor de CVBA. en niet voor de vennoten van de oude NV want dan zou het een splitsing zijn en teveel regels en verplichtingen .
3) kapitaalsvermindering direct na de omvorming tot minimumkapitaal CVBA

3) vereniging van alle aandelen in 1 hand en alzo de vereffening van rechtswege uitlokken (daarom de omvorming in CVBA) en geen 181 van toepassing !

4) aanduiding van advocaat van klant als vereffenaar (die wordt zeker gehomologeerd)

5) verkoop van de aandelen van de vennootschap(en) CVOA aan de vorige eigenaars van de NV met de gespreide betaling.

6) afhandeling van de deficitaire vereffening door vereffenaar,met verkoop van 5 handelszaken aan onafhankelijke derden (doorstart scenario)
7) gebeurlijke faling (moet niet)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 10:40   #813
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Voor zij die niet kunnen volgen ,dat is wat er momenteel gebeurt.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233200


KRIEGSSPIELE BRAINSTORM.
• Voorstellen van een concept
Verbeteren en aanpassen van het concept.
Door middel van een interactief proces van mogelijke nieuwe voorstellen, opmerkingen, verbeteringen en aanpassingen gebaseerd op de PDCA cyclemethode van Deming:
Plannen, Doen, Controleren, Afronden, wordt dan het uiteindelijk concept verkregen welke door al de betrokkenen kan worden goedgeke
urd.

• Het bereiken van een consensus, geen meerderheid maar uniformiteit, met andere woorden: iedereen moet akkoord zijn is belangrijk.

Het is dankzij de consensustechniek dat een groep mensen op overzichtelijke- en efficiënte wijze tot een gezamenlijke beslissing kunnen komen.
De consensus vereist dus dat de gekozen oplossing unaniem aanvaard wordt .

• De Controle van de haalbaarheid en realisatie:
• Laatste fase: Stoppen of nieuw concept proberen.

Er is nu beslist om het in 3 fasen te doen
omvorming van NV naar CVBA asap

De Raad van Bestuur of de zaakvoerder moet ook een verslag opstellen waarin de wijziging van de vennootschapsvorm wordt gemotiveerd.

met als motivatie :


een gewijzigde of ingekrompen bedrijfsactiviteit die niet langer een kapitaalintensieve structuur eigen aan de NV noodzakelijk maakt en die een gebruik van diverse financieringstechnieken die enkel mogelijk waren binnen de NV-structuur overbodig maken (uitgifte van warrants of converteerbare obligaties, toegestaan kapitaal enz.)

Na deze omvorming gaan we over tot kapitaalsvermindering en de eigenlijke sterfhuisconstructie gebeurt slechts in het 1e kwartaal van 2017 omdat :

onverplichte karakter een verzwarende factor uitmaakt Het al dan niet abnormaal karakter heeft tijdsgewijs vooral betrekking op handelingen juist vóór de daadwerkelijke insolventie. De wetenschap van benadeling zal daarnaast enkel uit kennis van een actuele of een redelijkerwijze onafwendbare insolventie bestaan, Wanneer er geen verantwoording bestaat binnen het normale beheer van een vermogen, is een handeling in principe abnormaal. De rechter zal bijvoorbeeld letten op het tijdstip van de handeling, de eventuele haast en vanzelfsprekend ook op de aard van de handeling voor invulling van het (ab)normale karakter .

Dat is wat ik doe als beroep:

Een sterfhuisconsulent is een persoon die er zijn beroep van heeft gemaakt om sterfhuisconstructies te begeleiden, te coördineren en vooral de juridische aansprakelijkheid te dragen ingeval hij niet legale sterfhuisconstructies en/of slachthuisconstructies zou aanraden.
De sterfhuisconsulent werkt altijd in de vorm van een brainstorm met de huisadvocaat, boekhouder en of bedrijfsrevisor, gespecialiseerd branchedeskundige en vooral een curator uit het gerechtelijk arrondissement


Gezien de haast moet vermeden worden moet de klant niet naar hier komen ,ik zie hem wel als ik in Belgie ben ,begin december
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 november 2016 om 10:48.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 11:02   #814
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Zeer goed weer hier ,waar ik mij vandaag ga mee bezighouden op het strand met mijn tablet (database arresten en vonnissen ) is

concert frauduleux

Om dergelijke onrechtmatige handelingen te bewijzen, zal het veelal om zogenaamde sweet heart deals gaan. Dit soort betalingen betreft vooral het betalen van jezelf of aan personen die meer dan louter contractueel verbonden zijn met jou.
In dit concreet geval zal het blijken dat het vooral om bestuurders zal gaan die zichzelf bevoordelen boven de schuldeisers bij een nakende insolvabiliteit.
Een bestuurder zal dus naar alle waarschijnlijkheid aansprakelijk gesteld worden indien hij enkel zichzelf, bevriende personen of verbonden vennootschappen betaalt.
en mijn taak is nu dit te vermijden en er een correcte oplossing voor aan te rijken.
Ga nu naar het strand en begin aan mijn combinatorics.
De faling moet dus vermeden worden en de deficitaire vereffening afgesloten zodat er geen pauliana kan gebeuren ,maar dat kan ik niet garanderen dus ik heb andere blokades nodig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 november 2016 om 11:07.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 14:00   #815
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Jaja...
Iedereen is mee...
Bijgevoegde afbeelding(e)
 

Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 november 2016 om 14:00.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 14:24   #816
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dit is TOP juridische kennis die je daar moet voor hebben en geloof mij het probleem over omvorming van NB naar cvba is niet simpel in het kader van een sterfhuisconstructie.
Ach kom nu, je maakt jezelf gewoon belachelijk met die autistische stukken tekst. Geen kat hier neemt je nog serieus.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 17:25   #817
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ach kom nu, je maakt jezelf gewoon belachelijk met die autistische stukken tekst. Geen kat hier neemt je nog serieus.

Is niet belangrijk wat U denkt ,ik gebruik die individuele paginas op mijn website om aan te tonen hoe ik werk met een brainstrorm ,al de rest laat ik weg net zoals in mijn wiskunde forum in Nederland ,niemand ziet het gezwam en gespam en er zijn studenten recht die dit aan het volgen zijn ,is case studie voor hen.

vanop mijn tablet ,strand Costa adeje
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 17:36   #818
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ach kom nu, je maakt jezelf gewoon belachelijk met die autistische stukken tekst. Geen kat hier neemt je nog serieus.
de dag dat je dit kunt zal je mijn teksten begrijpen ,leg Uw cv of functiefiche eens naast de mijne ??
http://forum.politics.be/showpost.ph...79&postcount=5

Functiebeschrijving

FUNCTIE :
STERFHUISCONSULENT

TAKEN:
 Sterfhuisconstructies begeleiden en te coördineren.
 Organiseren van brainstorm met management, aandeelhouders, borgstellers, boekhouder en/of bedrijfsrevisor. Wenselijk hierbij en aan te raden is dat een curator verbonden aan de betrokken rechtbank (arrondissement van de zetel van de vennootschap) als bijkomend adviseur bij de evaluatie fase wordt betrokken.
 Opstellen bijzonder verslag volgend op de alarmprocedure. BVBA: art. 332 – NV: art. 633.
 Maakt simulaties voor het financieel plan van de nieuwe onderneming.
 Maakt samen met de huisadvocaat alle documenten en notariële aktes.
 Is verantwoordelijk voor- en stelt de tegenbrieven op 1321 bw.
 Bepaalt samen met de huisadvocaat en boekhouder de datum van het uur 00:00.
 Pareert alle Pauliaanse- en aansprakelijkheidsvorderingen.
 Voert het woord ingeval van een strafrechtelijke klacht.
 Neemt de beslissing in de laatste fase van de brainstorm: stoppen of verder gaan.
 Voert de ISO 9001 en Balanced Score Card in(de nieuwe onderneming indien nuttig).
 Neemt deel aan de openingsvergadering en intakegesprekken (facultatief).
 Volgt alle rechtspraken en in zonder Cassatie inzake waarvoor een bijzondere kennis is vereist.(zie vereiste competenties)
BEVOEGDHEDEN:
 Communiceren met schuldeisers.
 Criteria- en methoden bepalen ter beheersing van de sterfhuisconstructie.
 Samenwerken met externe partijen voor zaken met betrekking tot de sterfhuisconstructie.
 Vaststellen-, invoeren- en onderhouden van de sterfhuisconstructieprocessen.
 De vereiste dienstenspecifieke verificatie-, geldigverklaring-, bewakings- en aanvaardingscriteria voor de diensten bepalen.
 De documenten die de organisatie nodig heeft voor de sterfhuisconstructie ontwerpen en aanpassen.
 Individuele doelstellingen van de medewerkers wijzigen, zodanig dat ze bijdragen in het bereiken van de sterfhuisconstructie.

CONTROLE :
 Waakt over het gans proces van de sterfhuisconstructie van het begin tot en met de opvolging.
VERANTWOORDELIJKHEID:
 Vooral de juridische aansprakelijkheid ingeval hij niet legale sterfhuisconstructies en of slachthuisconstructies zou aanraden.
 Het welslagen op langere termijn van de nieuwe onderneming.

VEREISTE COMPETENTIE :
 Kennis van abstracte wiskunde.
 Kennis van discriminant-, balans- en ratioanalyse.
 Bijzondere kennis in groeptheorie tot groepen van order 200.
 Kennis van Galoistheorie en extensieleer.
 Bijzondere kennis van axiomatisch denken en wiskundig bewijs.
 Kennis van vennootschaps- en handelswetten.
 Bijzondere kennis van beslagrecht.
 Kennis van faillissementswet.
 Bijzondere kennis van insolventierecht.
 Bijzondere kennis van vereffeningswet.
 Kennis van burgerlijk recht.
 Bijzondere kennis inzake overdracht- en verhuur van handelsgoederen en vorderingen, novatie, delegatie, subordinatie en subrogatie.
 Bijzondere kennis inzake bestuursverantwoordelijkheid en -aansprakelijkheid.
Bijzondere kennis inzake Pauliaanse en zijdelingse vorderingen.
 Bijzondere kennis van pandwetgeving.
 Bijzondere kennis van borgwetgeving.
 Bijzondere kennis van intellectuele valsheid in geschriften.
 Kennis van het retentie recht.
 Bijzondere kennis van zekerheidsrechten.
 Bijzondere kennis van het handelsfonds (monografieën) en de wet op het pand handelsfonds.
 Bijzondere kennis van rechtspraak en rechtsleer inzake sterfhuisconstructies.
 Kennis van systeem ISO 9001.
 Algemene mensenkennis.
 Spreken in het openbaar.
 Goede organisator
PLAATSVERVANGER
 Huisadvocaat.
GEEFT LEIDING AAN
 Assistent sterfhuisconsulent.
RAPPORTEERT AAN
 De opdrachtgever.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 november 2016 om 17:37.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 21:59   #819
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jaja...
Iedereen is mee...
Het is dan ook bijzonder interessant.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  laurel_and_hardy_theflyingdeuces1800.jpg
Bekeken: 86
Grootte:  134,0 KB
ID: 104715
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2016, 22:05   #820
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
de dag dat je dit kunt zal je mijn teksten begrijpen ,leg Uw cv of functiefiche eens naast de mijne ??
http://forum.politics.be/showpost.ph...79&postcount=5

Functiebeschrijving

FUNCTIE :
STERFHUISCONSULENT

.....bla......bla......bla........
U vergat ter vergelijking nog uw acht bladzijden lang strafblad voor te leggen. Daarmee wint u gegarandeerd : niemand hier kan daar aan tippen.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 november 2016 om 22:06.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be