Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2009, 20:20   #41
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
3) Joden krijgen heel wat voordelen in de Usa in vergelijking met andere bevolkingsgroepen.
Voorbeelden graag. Krijgen hun synagogen soms meer subsidies dan Kerken of moskeeën? Is kosjer vlees vrijgesteld van belasting? Krijg je voorrang in een rij als je een keppel draagt?
De bevoordeling van de Joden heeft vooral te maken met het politieke systeem in VSA. In tegenstelling tot de representatieve democratie in Europa is het politiek systeem van de VSA gebaseerd op het kopen van vertegenwoordigers door machtige lobby-groepen. Als je het bv. tot president wil brengen heb je twee keuzes: ge wordt gekocht door de Texaanse olie-baronnen (traditioneel republikeins strekking bush) of je wordt gekocht door de bankiers in New-York (traditioneel eerder democratisch, en daar zijn dus nogal wat Joden bij, ook als je dat liever niet hoort). Als je senator wil worden in New-York, zoals Hillary CLinton, heb je al niet veel andere keuze dan bij de joodse bankiers te gaan aankloppen. Nu, heb je Hillary al één onvertogen woord horen zeggen over de misdaden tegen de mensheid die de joden in Palestina aanrichten. Nee dus. Zij heeft verplichtingen aan haar broodheren.

Het is op basis van dit politieke systeem dat de opeenvolgende crisissen in de VSA te verklaren zijn, of dat nu gaat over het faillissement van Enron, de internet-bubble, of over de huidige credit-crunch, of over het jarenlang woekeren van joodse criminele organisaties aan de East-coast maakt weinig uit: omdat de olie-baronnnen cq de joodse bankiers de politici kopen, kunnnen ze zich eender wat permitteren, en worden de wetten naar hun wil geplooid, en controles bewust vermeden. En zo werden bv. talrijke controles op de zakenbanken opgeheven, terwijl na de Enron-crisis de rest van de bedrijven juist draconische restricties kregen opgelegd via de SOX wet. En zo konden aan de Eastcoast joden jarenlang ongestraft zichzelf verrijken met 'zaakje' ala corruptie tot en met orgaanhandel. En de pyramidespelen van ene Madoff.

Laatst gewijzigd door fonne : 25 juli 2009 om 20:20.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 23:30   #42
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde
 
Fiere Jood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 944
Standaard

Eindelijk de antisemieten kunnen op de joden kakken,ze hebben verdoeme er lang op gewacht.Ten eerste is de topicstarter een grote leugenaar.
De meesten mensen die meededen in die smerige zaakjes zijn geen joden toch laat elke krant wereldwijd enkel de foto's zien van die paar joden.
Ten tweede krijgen joden geen enkel voorkeurhandel in Amerika.
bezoek maar eens de gevangenissen in de states : vol met vrome joden.
En Maddof die kreeg zelfs 150 jaar !Ten derde zijn die gasten ver van rabijnen.


Vraag :Hoe wordt een gewone jood een rabbijn ?
Antwoord : hij laat zich arresteren.
__________________
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says
Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 juli 2009 om 23:33.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 08:33   #43
Omar Torrijos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Locatie: Bij uw moeder
Berichten: 504
Standaard

Zoals hierboven al staat: de grote Zionistische bankiers en Brzezinski hebben een gemakkelijke handpop gevonden in dat moriaantje..


Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 08:59   #44
Omar Torrijos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Locatie: Bij uw moeder
Berichten: 504
Standaard

Ik ga akkoord met wat u zegt hoor, de jodenhaat is terug van weggeweest. Dat is een spijtige zaak. Anderzijds hebben zij zich ook niet echt als waardige slachtoffers gedragen de laatste 65 jaar. Er worden nog miljoen euro's gepompt in restituties, schadeloosstellingen en diplomatieke vriendjesdiensten voor de Joodse gemeenschap, terwijl die rancuneus tegen god en klein pierken blijft vechten. Duitsland (wie zijn gat verbrandt etc..daar niet van) betaalt nog steeds 'vollen djak'.. Ik vraag mij ook af waarom de Joden een "Holocaustmuseum" nodig hadden in het hart van Berlijn van $150 miljoen(ipv de geraamde 30)? Als je oude wonden openrijt of melancholisch zit te mijmeren, dan versterk je je neurale netwerken waardoor het lijden nog veel groter wordt.. Op de duur ben je verslaafd aan de neuropeptides die je dat depressief-melancholisch slachtoffergevoel geven.. Het voornoemde is steevast het eerste wat bij mij wordt opgeroepen wanneer ik aan de exreem-orthodox joodse gemeenschap denk: wadend in een zee van self-inflicted lijden, religieuze mallotigheden en asociaal gedrag op eeuwige ramkoers met de rest van deze planeet..

Het kan zijn dat de joden over geheime Kaballahkennis beschikken die hen meer inzicht geven in de ware toedracht van het leven op deze planeet. Gelieve die dan ook met de rest te delen zodat we eventueel ook jood kunnen worden

Dat eindeloos gedram over het lijden van, werkt bij de hedendaagse, door pop- en graaicultuur gelobotomiseerde mens als een rode lap op een stier. Weet je wanneer ik voor het laatst nog eens echt gelachen heb MET niet OM joden en de joodse cultuur? Die film van Adam Sandler: Don't mess with the Zohan.. Ook Ben Stiller maakt soms übergappige Joods-Amerikaanse films. Zo'n dingen tonen ook de humoristische kant van die maatschappij... Jammer dat het de Amerikanen weeral moeten zijn die dat moeten op poten zetten.. Net zoals die linkse rakkers hier die altijd blijven beweren dat de meeste moslims het extremisme verwerpen, terwijl zij dat nooit zelf doen op fora zoals deze..

Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 26 juli 2009 om 09:06.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 12:53   #45
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Eindelijk de antisemieten kunnen op de joden kakken,ze hebben verdoeme er lang op gewacht.Ten eerste is de topicstarter een grote leugenaar.
De meesten mensen die meededen in die smerige zaakjes zijn geen joden toch laat elke krant wereldwijd enkel de foto's zien van die paar joden.
't zijn natuurlijk wel dat soort Joden dat altijd op de eerste rij staat om met verwijzing naar een of ander historisch feit van 70 jaar geleden het recht op te eisen om zelf crimineel te zijn, andermans grond af te pakken, bloed-diamanten te verhandelen, met dodelijk geweld interne ruzies uit te vechten, politiekers om te kopen, via pers-campagnes belastingbetalers af te persen, etc...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Ten tweede krijgen joden geen enkel voorkeurhandel in Amerika.
bezoek maar eens de gevangenissen in de states : vol met vrome joden..
Het aandeel van Joden in de amerikaanse gevangenissen bedraagt 1,43% , hun aandeel in de totale populatie 1,3%. Dat de gevangenissen in de USA volsteken is een feit, je moet er al een vrome pater zijn om nooit in de gevangenis te geraken. Opvallend daarbij is het aandeel van de islamieten daarin: van de gevangenen is dat 7.7%, van de hele bevolking amper 0,5%.
En de braafsten zijn de Hindus, 0,1% gevangenen, 0,4% bevolking. Dus niet alle vreemdelingen zijn criminelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
En Maddof die kreeg zelfs 150 jaar !Ten derde zijn die gasten ver van rabijnen.
't zou er nog aan ontbreken. Feit is dat er al meer dan tien jaar aanwijzingen waren tegen Madoff, zelfs formele klachten, maar dat men die 'per ongeluk' niet ernstig nam. Wat toch wel erg veel op speciale bescherming wijst hoor. Zonder dat had die man nooit het grootste oplichtingsschandaal in de geschiedenis kunnen opzetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Vraag :Hoe wordt een gewone jood een rabbijn ?
Antwoord : hij laat zich arresteren
Ge bedoelt dat de rabbijnen de domsten zijn omdat ze gearresteerd worden?

Laatst gewijzigd door fonne : 26 juli 2009 om 12:55.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 15:25   #46
F.Lurk
Gouverneur
 
F.Lurk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 1.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Eindelijk de antisemieten kunnen op de joden kakken,ze hebben verdoeme er lang op gewacht.Ten eerste is de topicstarter een grote leugenaar.
De meesten mensen die meededen in die smerige zaakjes zijn geen joden toch laat elke krant wereldwijd enkel de foto's zien van die paar joden.
Ten tweede krijgen joden geen enkel voorkeurhandel in Amerika.
bezoek maar eens de gevangenissen in de states : vol met vrome joden.
En Maddof die kreeg zelfs 150 jaar !Ten derde zijn die gasten ver van rabijnen.


Vraag :Hoe wordt een gewone jood een rabbijn ?
Antwoord : hij laat zich arresteren.

De kopstukken en een groot deel van de andere gearresteerden zijn joden. Ik heb niet gezegd dat het allemaal joden zijn. Noem me nog eens een leugenaar en ik laat de moderatie ingrijpen.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 15:28   #47
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Efraïm Zuroff heeft al gereageerd:

"Het is moeilijk te beschrijven wat voor diepe pijn uw optreden precies heeft veroorzaakt, niet alleen bij Joden en andere slachtoffers van het nazisme, maar bij elke moreel integere persoon die de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog kent".

Waarin verschilt hij van een captain Hook die moslim-"geleerde" is?

__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 15:32   #48
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
De kopstukken en een groot deel van de andere gearresteerden zijn joden. Ik heb niet gezegd dat het allemaal joden zijn. Noem me nog eens een leugenaar en ik laat de moderatie ingrijpen.
Gij zijt een leugenaar (ofwel slecht geinformeerd)want ge zegt in uw openingspost dat dit voorval praktisch verzwegen werd in de media. Ik kan u verzekeren dat het in de VS uitgebreid aan bod komt in de media.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2009, 15:41   #49
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Minstens 40 arrestaties in één van de grootste corruptieschandalen in de Usa. Kopstukken zijn joden!

In de staat New Jersey zijn al zeker 5 rabijnen en nog diverse andere joden gearresteerd, samen met een hele reeks aan politici die door de joodse criminele organisatie werden aangetrokken, waaronder drie burgemeesters.
Burgemeesters, volksvertegenwoordigers en rabbijnen zijn donderdag in de Amerikaanse staat New Jersey opgepakt in het kader van een grootschalige actie tegen corruptie.

De politieoperatie waarvan de arrestaties deel uitmaken begon als een onderzoek naar de witwaspraktijken van een joodse internationale bende die handelde in de meest uiteenlopende zaken, van namaak-designertassen tot menselijke organen. Een aantal arme Amerikanen zou door de bende gedwongen zijn om tegen aflossing van schulden een nier af te staan. Rabbijnen uit New Jersey zouden zich aan die witwaspraktijken schuldig hebben gemaakt en daarbij gebruik hebben gemaakt van verschillende liefdadigheidsinstellingen! Onder de rabbijnen die donderdag werden opgepakt bevonden zich ook enkele uit New York. Enkele van hen sluisden witgewassen geld door naar het buitenland (rarara welk land: Israël en Zwitserland)

Onder de arrestanten waren ook de burgemeesters van Hoboken en Secaucus en de loco-burgemeester van Jersey City. Zij zouden zich door bedrijven hebben laten omkopen, dan wel op illegale manier aan campagnegelden zijn gekomen. Ook twee volksvertegenwoordigers werden gearresteerd. In ieder geval een van hen zou steekpenningen hebben aangenomen.

Het grote aantal arrestaties van donderdag is opvallend, hoewel er in New Jersey sinds 2001 al meer dan 130 ambtenaren en openbare bestuurders voor corruptie zijn veroordeeld of daar schuld aan hebben bekend.

Opvallend ook hoe weinig persaandacht dit alweer krijgt. Wat zijn de jodenvriendjes weer stil. Rabijnen als "religieuze" leiders aan het hoofd van internationale misdaadbenden!


Natuurlijk is dit allemaal een nazistisch komplot!!!
Dus je wil zeggen dat er overal "graan en koren zit "
Maar je wilde dat eerder op een provocatieve manier de wereld insturen ?
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2009, 13:21   #50
F.Lurk
Gouverneur
 
F.Lurk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 1.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Dus je wil zeggen dat er overal "graan en koren zit "
Maar je wilde dat eerder op een provocatieve manier de wereld insturen ?
Provocatief? Indien ik zou provoceren was ik al lang geband.

Blijkbaar is het voor een aantal hier nogal moeilijk om te aanvaarden dat er criminele joden zijn in plaats van slachtofferige joden.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2009, 13:24   #51
F.Lurk
Gouverneur
 
F.Lurk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 1.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Gij zijt een leugenaar (ofwel slecht geinformeerd)want ge zegt in uw openingspost dat dit voorval praktisch verzwegen werd in de media. Ik kan u verzekeren dat het in de VS uitgebreid aan bod komt in de media.
Wat ze in de Usa uitzenden telt niet. We zijn hier in Europa, Politics.be is een Vlaams forum en in d emedia hier kwam het ganse zaakje een hele tijd later in de media. Ik heb de info tenandere gelezen op een Amerikaanse site en dit artikel geschreven, op een moment dat ze bij de vrt en vtm nog van toeten noch blazen wisten. De dag nadien was het hier op het nieuws.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:53   #52
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Na wat ik zowel professioneel en prive de laatste 8 maanden heb doorgemaakt is mijn neutraliteit en respect voor onze joodse vrienden compleet aan diggelen geschopt, om het zacht uit te drukken.

Dat nieuwsbericht vanuit de VS versterkt mijn nieuwe houding nog meer...
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 15:02   #53
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Na wat ik zowel professioneel en prive de laatste 8 maanden heb doorgemaakt is mijn neutraliteit en respect voor onze joodse vrienden compleet aan diggelen geschopt, om het zacht uit te drukken.
Heeft 'de jood' uw vrouw geneukt en uw job afgepakt of zo? Sterkte!

Ik heb nog steeds respect voor joden in het algemeen, hoor: ik probeer mijn mening over volkeren niet te laten afhangen van anekdotische berichten over enkelingen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 15:11   #54
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Na wat ik zowel professioneel en prive de laatste 8 maanden heb doorgemaakt is mijn neutraliteit en respect voor onze joodse vrienden compleet aan diggelen geschopt, om het zacht uit te drukken.
Ha, een Madoff slachtoffer?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 15:15   #55
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ha, een Madoff slachtoffer?
Zo'n klein beetje idd.




Wat mij vooral tegensteekt is dat 'men' in discussies plots steeds maar weer de 'racistische' kaart gaat trekken, als een deus ex machina, uit het niets. Het is in mijn geval ook gebeurd.

Dat doet u wel koken als dat gebeurt... Soit, de rechter heeft de tegenpartij erop gewezen dat dit misplaatst was... Meer wil ik er hier niet over kwijt.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 29 juli 2009 om 15:22.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 17:02   #56
F.Lurk
Gouverneur
 
F.Lurk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 1.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Heeft 'de jood' uw vrouw geneukt en uw job afgepakt of zo? Sterkte!

Ik heb nog steeds respect voor joden in het algemeen, hoor: ik probeer mijn mening over volkeren niet te laten afhangen van anekdotische berichten over enkelingen.
Toch raar dat er bij bepaalde bevolkingsgroepen zodanig veel van die "enkelingen" zijn dat het meer dan een constante geworden is.

Laatst gewijzigd door F.Lurk : 29 juli 2009 om 17:02.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 17:03   #57
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Toch raar dat er bij bepaalde bevolkingsgroepen zodanig veel van die "enkelingen" zijn dat het meer dan een constante geworden is.
Statistieken graag, meneer Lurk.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 17:06   #58
F.Lurk
Gouverneur
 
F.Lurk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 1.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Statistieken graag, meneer Lurk.
Die mogen niet gemaakt worden van de politiek-correcten. Bevolkingsgroepen linken aan criminele daden is niet koosjer genoeg.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 17:48   #59
Bertie
Parlementslid
 
Bertie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 1.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Eindelijk de antisemieten kunnen op de joden kakken,ze hebben verdoeme er lang op gewacht.
Hoezo eindelijk? Dit is niet uniek - integendeel zelfs. Het is eerder de normale gang van zaken in de maffiastaat New Jersey (en een paar andere zeer corrupte staten zoals New York, Florida, Illinois, Nevada...) Niet voor niets gaat de jaren '90 maffia serie "The Sopranos" over een familie uit jawel, New Jersey.

Citaat:
Ten eerste is de topicstarter een grote leugenaar.
De meesten mensen die meededen in die smerige zaakjes zijn geen joden
Niet waar - de eigenlijke criminelen (de internationale organen-netwerk) waren juist allemaal joden.

Maar eerlijk is eerlijk: van de gepakte collabo-politici in de Staat New Jersey waren er meer Katholieken/Italianen dan Joden zoals je ziet
Political Corruption

Moshe Altman, 39, of Monsey, NY,
Charlie Ammon, 33, of Lakewood, NJ,
Leona Beldini, 74, of Jersey City, NJ
Peter Cammarano III, 32, of Hoboken, NJ,
Joseph Cardwell, 68, of Jersey City, NJ,
Joseph Castagna, 53, of Jersey City, NJ,
Guy Catrillo, 54, of Jersey City, NJ,
Edward Cheatam, 61, of Jersey City, NJ,
Dennis Elwell, 64, of Secaucus, NJ,
Itzak Friedlander, 41, of Union City, NJ,
Richard Greene, 45, of Jersey City, NJ,
John Guarini, 59, of Bayonne, NJ,
Shimon Haber, 34, of Brooklyn, NY,
Denis Jaslow, 46, of Wall, NJ,
Maher A. Khalil, 39, of Jersey City, NJ,
James P. "Jimmy" King, 67, of Jersey City, NJ,
Louis Manzo, 54, of Jersey City, NJ,
Michael Manzo, 53, of Jersey City, NJ,
Ronald Manzo, 65, of Bayonne, NJ,
Michael Schaffer, 58, of Hoboken, NJ,
Lori Serrano, 37, of Jersey City, NJ,
Jack Shaw, 61, of Jersey City, NJ,
L. Harvey Smith, 60, of Jersey City, NJ,
Anthony R. Suarez, 42, of Ridgefield, NJ,
Vincent Tabbachino, 68, of Fairview, NJ,
Daniel M. Van Pelt, 44, of Waretown, NJ,
Mariano Vega, 59, of Jersey City, NJ,
Lavern Webb-Washington, 60, of Jersey City,
Jeffrey Williamson, 57, of Lakewood, NJ,


Money Laundering/Illegal Money Remitting

Eliahu Ben Haim, 58, of Long Branch, NJ,
Schmulik Cohen, 35, of Brooklyn, NY,
Levi Deutsch, 37, of Brooklyn, NY,
Yeshayahu Ehrental, 65, of Brooklyn, NY,
Mordchai Fish, 56, of Brooklyn, NY,
Yolie Gertner, 30, of Brooklyn, NY,
David S. Goldhirsh, 30, of Brooklyn, NY,
Saul Kassin, 87, of Brooklyn, NY,
Edmund Nahum, 56, of Deal, NJ,
Abe Pollack, 40, of Brooklyn, NY,
Lavel Schwartz, 57, of Brooklyn, NY,
Binyomin Spira, 28, of Brooklyn, NY,
Naftoly Weber, 40, of Brooklyn, NY,
Arye Weiss, 34, of Brooklyn, NY,


Human Organ Trafficking

Levy-Izhak Rosenbaum, 58, of Brooklyn, NY,
Citaat:
Ten derde zijn die gasten ver van rabijnen.
Bullshit

Er zaten zelfs opperbevelhebbers van synagogen en Joodse universiteiten (Yeshivas) zoals chef-rabbijn Saul Kassin bijvoorbeeld


.

Laatst gewijzigd door Bertie : 29 juli 2009 om 17:57.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 17:54   #60
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Die mogen niet gemaakt worden van de politiek-correcten. Bevolkingsgroepen linken aan criminele daden is niet koosjer genoeg.
Vreemd. In Nederland is die heel goed in kaart gebracht.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be