Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2015, 09:18   #21
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Kritiek rond uitwijzing van criminelen was zeker en vast een centraal punt in Francken zijn oppositierol, dat ontkennen is zelfs geen vergetelheid, maar kwade wil.

Voor het overige, wees gerust, Francken zal ook criminelen regulariseren, en we zullen wel zien wat hij met Marokko bereikt. Maggie heeft inderdaad eerder gefocust op Algerije dan op Marokko maar daar is een zeer eenvoudige reden voor: Algerijnen (of valse Marokkanen die zich als Algerijnen voordoen) wegen in aantallen even zwaar als Marokkanen. Dat is een beleidskeuze dat even verdedigbaar is als die van Francken.

Je moogt als fanboy blijven optreden, hoor, en ondanks alles de waarheid negeren, maar de feiten zijn nu eenmaal wat zij zijn.
Ik zeg toch dat er kritiek was rond de uitwijzing van criminelen????? Ik ontken dat toch helemaal nergens. Ik zeg alleen dat die kritiek vandaag nog steeds geldt. Maggie deed daar te weinig voor en Francken zet daar nu vol op in. Vandaar dat er geen enkele bocht te merken is bij hem. Dat is waar het om gaat mijn beste.

En verder ben ik helemaal geen fanboy van Francken. Kijk er maar mijn geschiedenis op na als het om Francken gaat. Ik vind het een debiel van de bovenste plank.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 10:21   #22
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik zeg toch dat er kritiek was rond de uitwijzing van criminelen????? Ik ontken dat toch helemaal nergens. Ik zeg alleen dat die kritiek vandaag nog steeds geldt. Maggie deed daar te weinig voor en Francken zet daar nu vol op in. Vandaar dat er geen enkele bocht te merken is bij hem. Dat is waar het om gaat mijn beste.
En ik zeg dat Francken heel gemakkelijk kritiek spuwde op Maggie voor wat ze deed of niet deed, maar ondertussen hetzelfde doet als wat zij deed, of niet deed.

Citaat:
En verder ben ik helemaal geen fanboy van Francken. Kijk er maar mijn geschiedenis op na als het om Francken gaat. Ik vind het een debiel van de bovenste plank.
Daarom ook dat ik niet zei dat je een fanboy waart, wel dat je als fanboy optreedt : blindelings verdedigen, zelfs tegen de evidentie in. Dat zijn nu eenmaal de kenmerken van een fanboy.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 11:35   #23
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En ik zeg dat Francken heel gemakkelijk kritiek spuwde op Maggie voor wat ze deed of niet deed, maar ondertussen hetzelfde doet als wat zij deed, of niet deed.



Daarom ook dat ik niet zei dat je een fanboy waart, wel dat je als fanboy optreedt : blindelings verdedigen, zelfs tegen de evidentie in. Dat zijn nu eenmaal de kenmerken van een fanboy.
Je blijft dus die zever herhalen. Hij gaf kritiek op Maggie omdat ze niet op zoek ging naar een akkoord met Marokko. Hij doet dat nu wel en of hij nu al geslaagd is in dat opzet is in wezen compleet irrelevant. Hij doet dus helemaal niet hetzelfde als Maggie en hij maakt ook geen enkele bocht.

Ik treed ook helemaal niet op als fanboy, maar als jij telkens dezelfde leugen blijft verkondigen, zal ik die ook telkens weer rechtzetten. Jij mag dan wel beweren dat dit fanboy gedrag is, maar dat is natuurlijk onzin. Ik zet simpelweg 1 leugen recht. Niet meer, niet minder. Voor de rest vind ik Francken nog altijd een debiel, waar men bij N-VA helaas niet omheen kon bij het verdelen van de posten. Trouwens, fanboy zijn of als fanboy optreden begint serieus te lijken op semantische bullshit om het ongelijk niet te moeten toegeven.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 maart 2015 om 11:37.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 18:31   #24
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je blijft dus die zever herhalen. Hij gaf kritiek op Maggie omdat ze niet op zoek ging naar een akkoord met Marokko. Hij doet dat nu wel en of hij nu al geslaagd is in dat opzet is in wezen compleet irrelevant. Hij doet dus helemaal niet hetzelfde als Maggie en hij maakt ook geen enkele bocht.

Ik treed ook helemaal niet op als fanboy, maar als jij telkens dezelfde leugen blijft verkondigen, zal ik die ook telkens weer rechtzetten. Jij mag dan wel beweren dat dit fanboy gedrag is, maar dat is natuurlijk onzin. Ik zet simpelweg 1 leugen recht. Niet meer, niet minder. Voor de rest vind ik Francken nog altijd een debiel, waar men bij N-VA helaas niet omheen kon bij het verdelen van de posten. Trouwens, fanboy zijn of als fanboy optreden begint serieus te lijken op semantische bullshit om het ongelijk niet te moeten toegeven.
Mens toch...
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...al-101779.html
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2117376
http://www.n-va.be/nieuws/waar-zit-d...-vreemdelingen
Nog honderden mogelijke links.

Zie jij daar ergens "Marokko" staan? Neen, het is een algemene bewoording, over het heel uitwijzingsbeleid. Beleid dat hij nu zelf voortzet.

Jij wilt dat niet inzien? Mij niet gelaten.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be