Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2003, 00:35   #1
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Hoe het koninkrijk der Nederlanden geregeerd zal worden in deze tijden van globale economische onzekerheid, waar het erop aankomt verantwoordelijke beslissingen te nemen, wordt voornamelijk bepaald door het seks-appeal van Wouter Bos. De toekomst van de Nederlandse bevolking hangt af van het lekkere kontje van één leuke jongen.

Zo beheren mensen hun leven, hun toekomst, door het lekkerste kontje te kiezen. Hij is natuurlijk erg welbespraakt en bijzonder intelligent. Hij heeft ook goeie ideeën, maar zijn kwaliteiten spelen geen rol. Het was zijn seks-appeal dat het hem deed.

Hoe zit het met onze toekomst? Waar hangt onze toekomst vanaf?

Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.

Maar als de Wetstraat 16 de prijs voor het leukste kontje zou zijn, dan zou dat het politieke landschap wel eens grondig kunnen wijzigen.
HA, HA, HA.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 00:38   #2
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Het is triest maar waar, het voornamelijk vrouwelijk deel van electoraat vindt een lekker kontje belangrijker dan een solide beleid in economisch moeilijk tijden. MAAR ALLES IS BETER DAN PAARS/GROEN.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 00:39   #3
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 00:46   #4
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
Hmmm... Bertje valt wel in mijn smaak.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 23:32   #5
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
Stemrecht voor vrouwen afschaffen dus, Godfried?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 23:43   #6
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
Stemrecht voor vrouwen afschaffen dus, Godfried?
In Nederland zou dat beter zijn, die bos is gekozen op zijn "sexappeal" en niet op zijn program, die was namelijk hetzelfde als die van de onaantrekkelijke Melkert.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 03:22   #7
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Als ik zou moeten kiezen tussen een leuk kontje of de door haat geobsedeerde met zijn 30% psychopaten achter zich, dan zou ik ongetwijfeld voor het leuke kontje kiezen.
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
Stemrecht voor vrouwen afschaffen dus, Godfried?
In Nederland zou dat beter zijn, die bos is gekozen op zijn "sexappeal" en niet op zijn program, die was namelijk hetzelfde als die van de onaantrekkelijke Melkert.
Alsof geile mannen niet durven stemmen op vrouwen met een mooi kontje of een stevige voorgevel. Dan meteen ook maar het stemrecht voor mannen afschaffen?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 19:02   #8
Robert J. Schrijnen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Berichten: 18
Standaard

Dat zal allemaal zijn tijd duren. Natuurlijk is een 'liberale democratie' iets voor foorapen door foorapen. De meeste mensen weten niet eens waarover het gaat.

Kwestie van tijd en het ganse boeltje zal zinken. Hoe vroeger, hoe beter.
Robert J. Schrijnen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 21:10   #9
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert J. Schrijnen
Dat zal allemaal zijn tijd duren. Natuurlijk is een 'liberale democratie' iets voor foorapen door foorapen. De meeste mensen weten niet eens waarover het gaat.

Kwestie van tijd en het ganse boeltje zal zinken. Hoe vroeger, hoe beter.
Het probleem is, Robert Schrijnen, dat wij mee zullen zinken en zullen moeten pompen of verzuipen. Hou je gereed.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2003, 10:51   #10
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
dan kunnnen we ineens het mannnestenrecht afschaffe
want die stemmen toch maar op babes zoals inge vervotte den TV-babe, anke vandermeersch den "stem op mij en ik doe men kleren uit", en freya het favorietje van sigfried
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 02:10   #11
Nitroke
Burger
 
Nitroke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Ja ja, dat komt ervan als ge vrouwen stemrecht geeft he... Dan komen er snullekes gelijk Bert Anciaux of Bosch aan de macht.
dan kunnnen we ineens het mannnestenrecht afschaffe
want die stemmen toch maar op babes zoals inge vervotte den TV-babe, anke vandermeersch den "stem op mij en ik doe men kleren uit", en freya het favorietje van sigfried
Inderdaad, misschien dat we kunnen regelen dat enkel vrouwen op vrouwen mogen stemmen en mannen op mannen.. Maar wat dan met de holebi's..

Simpel, politiekers van het beeldscherm schrappen en uit de kranten weren. Enkel op radio of via de kranten (zonder foto). Of een wet waarbij enkel lelijke mensen aan politiek mogen doen (Agalev doet dit al bv.. )

greetz,
Nitroke
__________________
"When I became the sun, I shone life into the man's hearts" - Sytem of a down, Toxicity
Nitroke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 02:51   #12
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Alsof geile mannen niet durven stemmen op vrouwen met een mooi kontje of een stevige voorgevel. Dan meteen ook maar het stemrecht voor mannen afschaffen?
Idolatrie is veeleer een vrouwelijk fenomeen dan een mannelijk. Kijk maar naar popartiesten. Mannengroepen leven van de verliefde bakvissen. Ik zie eerlijk gezegd geen mannen verliefd worden op vrouwelijke zangeressen. Oh ja, even geilen op de voorgevel en de benen, maar er verliefd op worden? Dat kunnen alleen vrouwen. Da's toch mijn ervaring. Het is net zo in de politiek.

Moeten we daarom vrouwenstemrecht afschaffen? Och, dat ze beginnen met gewoon de stemplicht afschaffen. Volgens mij komen er dan sowieso veel minder vrouwen dan mannen stemmen.

Waar ik wel voor ben, maar da's off-topic, is stemrecht voor kinderen. Stemrecht dat dus wordt uitgeoefend door de ouders tot het moment van volwassenheid of evt. huwelijk van de kinderen. Een vader van 6 kinderen krijgt dus 7 stemmen. Dat zou een positief, democratisch en gezinsvriendelijk initiatief zijn.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 09:28   #13
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Een vader van 6 kinderen krijgt dus 7 stemmen. Dat zou een positief, democratisch en gezinsvriendelijk initiatief zijn.
En de moeder krijgt er dan ook 7 neem ik aan? Of moet die thuisblijven en de was doen terwijl vader zijn 7 stemmen gaat uitbrengen?

Ik neem aan dat jij voor het nageslacht gezorgd hebt Godfried?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 10:36   #14
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Een vader van 6 kinderen krijgt dus 7 stemmen. Dat zou een positief, democratisch en gezinsvriendelijk initiatief zijn.
En de moeder krijgt er dan ook 7 neem ik aan? Of moet die thuisblijven en de was doen terwijl vader zijn 7 stemmen gaat uitbrengen?
Welja, het is het inderdaad een goed idee om beide partners zoveel stemmen te geven als er kinderen zijn. Zo tellen stemmen van kroostrijke gezinnen dubbel.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 21:10   #15
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Seg godfried wat een schandaal is dat jongsken!
Vrouwen het stemrecht afpakken en kinderen het wel geven .
En stemplicht of stemrecht ik ga WEL kiezen.
Ge zou mij eens moeten tegenhouden begot!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2003, 00:41   #16
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Seg godfried wat een schandaal is dat jongsken!
Vrouwen het stemrecht afpakken en kinderen het wel geven .
En stemplicht of stemrecht ik ga WEL kiezen.
Ge zou mij eens moeten tegenhouden begot!!!
Dat heb ik toch niet gezegd? Ik heb gepleit voor het afschaffen van de stemplicht en ik voorspel dat er in dat geval veel minder vrouwen zullen komen stemmen omdat vrouwen (doorgaans) minder geïnteresseerd zijn in politiek. Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Ik zou er niet aan durven denken om vrouwen met een gezond gedachtegoed als gij hun stemrecht te ontzeggen zenne

Trouwens, circe stelde voor om zowel de man als de vrouw te laten stemmen in naam van de kinderen. Elk kind zou dus twee stemmen waard zijn. Dat lijkt me een schitterend idee van circe. Ik durfde zelf zover niet gaan en hield het op het algemeen enkelvoudig stemrecht voor iedereen, incl. borelingen.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 12:50   #17
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Dat lijkt me een schitterend idee van circe. Ik durfde zelf zover niet gaan en hield het op het algemeen enkelvoudig stemrecht voor iedereen, incl. borelingen.
Waarom aan aquariumliefhebbers geen stemmen per vis toekennen?
Vijftig kardinaalsvissen (echt iets voor jou Godfried), een hondertal black-mollies, een kudde guppies en een schooltje kegelvlekstaartbarbelen en je kan een politieke aardverschuiving teweegbrengen.

PS
Godfried,
weten je kerkelijk hiërarchische oversten (beginnend met de koster van je parochiekerk) dat jij je hier onledig houdt op een thread die naar de titel luistert:"Een lekker kontje"????
Of heb jij je belofte van kuischheid nog niet afgelegd?
8)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 13:50   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Trouwens, circe stelde voor om zowel de man als de vrouw te laten stemmen in naam van de kinderen. Elk kind zou dus twee stemmen waard zijn. Dat lijkt me een schitterend idee van circe. Ik durfde zelf zover niet gaan en hield het op het algemeen enkelvoudig stemrecht voor iedereen, incl. borelingen.
Ik vroeg me enkel af waarom PAPA met de zeven stemmekes naar het stemhokje mocht gaan van Godfried, terwijl MAMA al het werk had gedaan om ze op de wereld te zetten!

Ik neem aan dat de bijdrage van de papa's om kindjes te maken toch al een voldoende genoegdoening op zich met zich meebrengt?

Als men dus het boreling-stemrecht wil invoeren, dan moet dat enkel en alleen aan de mama's worden gegeven hoor godfriedje! tenzij jij wil bevallen?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 13:55   #19
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Trouwens, circe stelde voor om zowel de man als de vrouw te laten stemmen in naam van de kinderen. Elk kind zou dus twee stemmen waard zijn. Dat lijkt me een schitterend idee van circe. Ik durfde zelf zover niet gaan en hield het op het algemeen enkelvoudig stemrecht voor iedereen, incl. borelingen.
Ik vroeg me enkel af waarom PAPA met de zeven stemmekes naar het stemhokje mocht gaan van Godfried, terwijl MAMA al het werk had gedaan om ze op de wereld te zetten!

Ik neem aan dat de bijdrage van de papa's om kindjes te maken toch al een voldoende genoegdoening op zich met zich meebrengt?

Als men dus het boreling-stemrecht wil invoeren, dan moet dat enkel en alleen aan de mama's worden gegeven hoor godfriedje! tenzij jij wil bevallen?
Ach zo, dus vaders hebben ineens ook niets meer te maken met hun kinderen , aangezien het de moeder is die al het werk doet ???

Jij bent hier opeens al even extreem als die Godfried
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 14:25   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ok calle, ge maakt een punt hier!

wat gaan we afspreken dan?

Ik heb extra stemrecht tot mijn borelingskes 9 jaar geworden zijn, en dan mag jij het doen tot ze 18 zijn!

Is dat een goede consensus?

Ik wil echt niet uit het kraambed komen en jou dan nog een extra stem geven, omdat je negen maanden geleden niet voor het zingen de kerk uit wou komen hoor!
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be