Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 februari 2003, 14:45   #21
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Das een goei ,inderdaad vrouwen hebben de last van de kinderen te dragen ,al is last een groot woord,de mannen hadden er enkel plezier aan en de vrouw op dat moment ook hopelijk.
Maar inderdaad ze moesten stemmen geven aan kinderen ,het gaat ook om hun toekomst waar de ouders wel het best zullen weten wat ze hun kinderen al dan niet willen aandoen, betreffende de partijen die opkomen en hun progamma.
Uiteraard tot 18 jaar dan beslissen ze zelf.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 15:37   #22
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Zeg, aub. Niet van het onderwerp afwijken, hé. Het ging hier over lekkere kontjes en nu zitten ze al over vissen te zeveren.

Terug naar het onderwerp. Een lekker kontje mag dan al aantrekkelijk zijn, het moet ook nog iets te vertellen hebben wat de moeite waard is. Ik heb mijn kontje al gekozen, maar voor andere liefhebbers van mannelijk schoon wil ik toch even overlopen wat er zoal in de etalage ligt.

Voor liefhebbers van blauw met bruine stippen heb ik een bijzonder exemplaar dat in de aanbieding staat: GuyVerhofstadt. U krijgt er gratis een leuk spleetje tussen de tanden bij. Hij mag in het parlement zeggen wat hij wil. Hij is toch niet verantwoordelijk voor zijn uitspraken.

Wie meer van rood houdt beveel ik onze topper aan: 'Steve Stevaert'. Hij staat niet in de aanbieding wegens teveel vraag naar. Op mannen heeft hij het effect van een rode lap op een stier wegens zijn succes bij de vrouwen. Steve was ooit cafébaas en weet dus als geen ander wat er onder de mensen leeft.

En de liefhebbers van rood zijn verwend. Voor hen heb ik twee modelletjs, want Bert Anciaux doet het ook heel goed. Da's nog ne gast met passie en een grote betrokkenheid bij zijn zaak. Zo een man die zijn vrouwelijke kant durft te laten zien, dat heeft wel zijn charme en wat hij te vertellen heeft is best interessant.

Sorry, maar wie graag groen heeft moet ik teleurstellen. Ze hebben een aftands model geleverd: Jos Geysels. Dat durf ik in mijn etalage niet leggen want dan lopen de klanten weg.

NVA valt in de smaak bij designers en zo. Geert Bourgeois is ideaal om de herencollectie te showen. Jean-Paul Gaultier heeft al opgebeld.

Jonge mensen en liefhebbers van het exotische hebben veel belangstelling voor dit pittig, jong model: Dyab Abou Jahjah. Niemand luistert naar wat hij te vertellen heeft en iedereen heeft het over wat men zich inbeeldt dat hij gezegd heeft.

Voil�*, als dat geen gevarieerd aanbod is.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 15:41   #23
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Das een goei ,inderdaad vrouwen hebben de last van de kinderen te dragen ,al is last een groot woord,de mannen hadden er enkel plezier aan en de vrouw op dat moment ook hopelijk.
Maar inderdaad ze moesten stemmen geven aan kinderen ,het gaat ook om hun toekomst waar de ouders wel het best zullen weten wat ze hun kinderen al dan niet willen aandoen, betreffende de partijen die opkomen en hun progamma.
Uiteraard tot 18 jaar dan beslissen ze zelf.
Zeg, zeg, Vlaanderen. Kinderen mogen wel vanaf 12 jaar al voor zichzelf stemmen, hé meiske. Trouwens, vindt je dat wel zo'n goed idee, want jij hebt maar één zoon en ik heb wel drie kinderen en jammer genoeg nog geen kleinkinderen.

Eva

Oei, ochottekes ik ben vergeten uw Filippeke in mijn etalage te leggen. Maar allez, het zal niet veel uitmaken. Je bent er toch aan verkocht.
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 15:51   #24
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Zeg kip zonder kop ,we hebben het hier wel om te stemmen voor partijen hoor.
Daar moet men tot op heden 18 voor zijn.
En wie zegt dat ik geen kinderen meer zal krijgen.
Ik ben nog jong genoeg hoor.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 16:39   #25
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Zeg kip zonder kop ,we hebben het hier wel om te stemmen voor partijen hoor.
Daar moet men tot op heden 18 voor zijn.
En wie zegt dat ik geen kinderen meer zal krijgen.
Ik ben nog jong genoeg hoor.
Allez, geniet ervan.
Je zal toch je best mogen doen om mij in te halen.
Is uw zoon al wel 18 jaar. Mijn jongste mag al stemmen.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 17:19   #26
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Alez, vooruit geniet ervan weer een domme stemmer erbij ,want dat kan niet veel soeps worden als jij ook al dom denkt,jup hij had een goede lerares.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2003, 15:22   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Zeg, aub. Niet van het onderwerp afwijken, hé. Het ging hier over lekkere kontjes en nu zitten ze al over vissen te zeveren.

zeg nu zelf, Eva.
al die derrières die jij daar in je (overigens geestige tekst) schildert, zijn allemaal armemensenkonten: ze zijn in twee stukken.
Vissen zijn veel gracieuzer, properder en 'politiek correcter' om te tonen wanneer je bezoek hebt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2003, 16:02   #28
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Zeg, aub. Niet van het onderwerp afwijken, hé. Het ging hier over lekkere kontjes en nu zitten ze al over vissen te zeveren.

zeg nu zelf, Eva.
al die derrières die jij daar in je (overigens geestige tekst) schildert, zijn allemaal armemensenkonten: ze zijn in twee stukken.
Vissen zijn veel gracieuzer, properder en 'politiek correcter' om te tonen wanneer je bezoek hebt.
Je hebt gelijk Superstaaf. Het vissenpaviljoen in de zoo is mijn lievelingsplek. Er gaat niets boven zo'n bewegend schilderij in de meest pitoreske kleuren.

Stel Gaïa eens voor dat ze uw vissen komen fotograferen voor hun volgende almanak. Dat zal wat deftiger zijn dan hun vorige stunt.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2003, 22:57   #29
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard




Dit is waarschijnlijk wat Eva in de islam gezien heeft.

Ze wordt gewoon bloedgeil van al die konten te aanschouwen.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2003, 00:12   #30
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin



Dit is waarschijnlijk wat Eva in de islam gezien heeft.

Ze wordt gewoon bloedgeil van al die konten te aanschouwen.

Ja, superstaaf, jij bent een straffe. Dat ik daar nog niet aan gedacht had. Zoveel konten bijeen, wat een luxe.

Eva
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2003, 01:46   #31
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Wat dachten jullie van de Cheeky Girls!?
(The Cheeky Song - Touch My Bum)

te vinden op

www.cheeky-girls.com
(video of song of meer...)

of rechtstreeks: http://mcms-delivery.virtuebroadcast...5-0DAEF65D32D5

Wie gewoon konten wil aanraken : Play the game!!! http://www.cheeky-girls.com/game.html

__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be