Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Het cordon sanitaire...
is geen democratische vrijheid, maar een machtsspel van de particratie. 55 77,46%
is in het belang van onze democratie, komt de democratie ten goede. 10 14,08%
is niets meer of minder dan een pre-electoraal akkoord 6 8,45%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 december 2002, 16:29   #61
rope
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 174
Standaard

Ik vind Piano persoonlijk wel grappig. Die mens steekt ongelooflijk veel tijd in het zwartmaken van het Vlaams Blok. Hij loopt hier steeds te schelden en mensen te beschuldigen maar heeft nog altijd geen enkel degelijk argument gegeven om te bewijzen dat hij gelijk heeft. Daar bovenop gelooft hij volgens mij echt dat hij een invloed heeft op ons stemgedrag of dat van mensen buiten het forum.
__________________
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 17:21   #62
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DNB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Maar je dacht evenzeer dat ze dat enkel zouden doen als het "onvermijdelijk" is.
Verkeerd geformuleerd, daarbij wat is onvermijdelijk? Als het VB juist 50 procent van de zetels heeft en de rest de rest ! Dat is het enige onvermijdelijke wat ons kan overkomen. Voor de rest is er altijd een coalitie mogelijk.

Thomas
Juist 50% van de zetels? Waar? Onmogelijk!

Mvg,

DNB
Op het moment nog nergens, maar kan altijd gebeuren en dat moet wel iemand met ze samen gaan! Voor de rest is er altijd wel een zogezegde democratische coalitie mogelijk.
Opnieuw "wink" "wink" waarmee ik bedoel: waar wilt gij precies "wink" "wink" 50 % van de zetels halen? Eén voorbeeld volstaat.

Mvg,

DNB
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 17:52   #63
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rope
maar heeft nog altijd geen enkel degelijk argument gegeven om te bewijzen dat hij gelijk heeft
Proest!

Begin maar al eens te antwoorden op die dozijnen argumenten die ik heb aangedragen, het enige wat jij uit je pan krijgt is: " heeft nog altijd geen enkel degelijk argument gegeven".. er daar stopt het altijd

Allez, je krijgt nog 1 kans van me: stel 1 vraag over 1 item, en ik zal je antwoorden, maar ik verwacht dan ook een wederwoord van je. Ga je gang!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 18:16   #64
rope
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Proest!

Begin maar al eens te antwoorden op die dozijnen argumenten die ik heb aangedragen, het enige wat jij uit je pan krijgt is: " heeft nog altijd geen enkel degelijk argument gegeven".. er daar stopt het altijd

Allez, je krijgt nog 1 kans van me: stel 1 vraag over 1 item, en ik zal je antwoorden, maar ik verwacht dan ook een wederwoord van je. Ga je gang!
Hier is een voorbeeld van 1 van die mooie "argumenten" zoals die u in elk topic bovenbrengt. Je beweert dat het Vlaams Blok een geheime agenda heeft en dat het programma dat ze uitgeven enkel een dekmantel is. Je strooit met beschuldigingen zonder 1 enkel bewijs. Toon mij nu eens dat u niet enkel boeken "koopt" om intellectueel over te komen in uw kennissenkring, maar ze ook daadwerkelijk leest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jamaar, als je zoiets zegt, beginnen ze steevast met het herverherovergeschreven VB-programma te zwaaien, precies of je kan daar uit afleiden wat ze echt van plan zijn als't zover is
__________________
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 19:18   #65
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Proest!

Begin maar al eens te antwoorden op die dozijnen argumenten die ik heb aangedragen, het enige wat jij uit je pan krijgt is: " heeft nog altijd geen enkel degelijk argument gegeven".. er daar stopt het altijd

Allez, je krijgt nog 1 kans van me: stel 1 vraag over 1 item, en ik zal je antwoorden, maar ik verwacht dan ook een wederwoord van je. Ga je gang!
Hier is een voorbeeld van 1 van die mooie "argumenten" zoals die u in elk topic bovenbrengt. Je beweert dat het Vlaams Blok een geheime agenda heeft en dat het programma dat ze uitgeven enkel een dekmantel is. Je strooit met beschuldigingen zonder 1 enkel bewijs. Toon mij nu eens dat u niet enkel boeken "koopt" om intellectueel over te komen in uw kennissenkring, maar ze ook daadwerkelijk leest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jamaar, als je zoiets zegt, beginnen ze steevast met het herverherovergeschreven VB-programma te zwaaien, precies of je kan daar uit afleiden wat ze echt van plan zijn als't zover is
Ja, en wat was nu de vraag? Of het Blok een geheime agenda heeft?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 20:42   #66
rope
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ja, en wat was nu de vraag? Of het Blok een geheime agenda heeft?
Dat was geen vraag mijn beste Piano, dat was 1 van je beweringen en leugens die je nodig hebt om het Vlaams Blok te criminaliseren. Mijn vraag is (want blijkbaar heb je problemen met de Nederlandse taal ook):

Kan jij je bewering hard maken of is het louter cafépraat?

Indien ja, graag dan de dingen (teksten, uitspraken, ...enz) waar jij je bewering op staaft (en liefst nog dingen die te controleren zijn).
Kun je het niet, hou dan in het vervolg je mond, ga met de andere kinderen in de buurt een beetje met de fiets rijden en laat mensen die de discutie op een serieuze manier willen voortzetten gerust. Benieuwd hoe je je hier gaat proberen uitlullen.
__________________
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 20:50   #67
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalmatio
Het huidige wanbeleid in Antwerpen is nog niets vergeleken met wat ons te wachten zal staan als het Vlaams Blok aan de macht zal zijn... om nog maar van de uitstraling naar het buitenland te zwijgen.
Jamaar, als je zoiets zegt, beginnen ze steevast met het herverherovergeschreven VB-programma te zwaaien, precies of je kan daar uit afleiden wat ze echt van plan zijn als't zover is
Elke partij past zijn programma's aan aan de noden van de tijd en de situatie waarin zij nu verkeert, en in de kwarteeuw dat het Vlaams Blok al bestaat zal zij haar programma ongetwijfeld de nodige keren hebben herschreven.
Als men iedereen gaat afrekenen op zijn standpunten van zoveel jaren terug, kunnen we aan de gang blijven. De liberalen waren tegen vrouwenstemrecht in 1948, kan je nagaan! Alsof dat nu een argument tegen hen is als ze vandaag voor het jongerenstemrecht zijn.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be